YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

mimmimamma harmaana
Vilma-onni onnittelut ihanasta uutisesta.

Nanni ja Rouva Aniliini muistakaa merstin toivon rippeiden menettäminen ja heti perään plussa. Joten mieli ja lippu korkealle. Kyllä se plussa sieltä vielä pukahtaa.

Touhis et sinä ihan yksin ole jännäämässä. Minulla alkoi piinaviikot ja kp 22 /27 . Lauantai iltana huomasin että nännit ovat tosi kipeet, ei kestä kosketusta. Joten piinaviikot tuottaa jo ns oirelistaa.

++++ plussapuhuria

:heart: mimmimamma :heart:
 
Heips!! Ja heips touhis! ;) Tulin nyt tännekin... vaikka käyn kyllä ahkerasti pinoa lukemassa. :)

Vilma-Onni :hug: ja Rouva Aniliini :hug: tsemppiä!

Itse odottelen jälleen ovista, kun edellisessä kierrossa sen nappasin ja gynelläkin munasolu näkyi hienosti!! Mutta eipäs napannut, vaikka kuinka yritettiin... Missä sitten vikaa... menikö siltikin simpat ohi.. :'(

Nyt on mietinnässä tytön tuleva hoitopaikka, mihin häntä hakea hoitoon ja siis menen töihin marraskuussa!!! :'(

Mutta jospa vauvahaaveet toteutuisi tässä keväällä tai kesällä... mutta mitenkäs sitten ne äitiysrahat olisivat sen minimin minkä kela maksaa. Vähentääkös puolison tulot niitä lisää!!??

Paljon terkkuja, tsemppiä ja :whistle: + + + + + + + kaikille!! :hug:

Mertsii :hug: Ihana kuulla, että vauva ahkerasti potkii!!! =) <br><br>
 
Sunnuntaita mammolille!!!!!!!!! :D :D :D

Mukavaa kun on muutkin hiukan palstalle palailleet, ettei minun yksin tarvitse yrittää meidän pinoa "pinnalla" pitää. B)

Niin niin siis tosiaankin on piinallisia nämä piinaviikot. :whistle: Juu ja kyllä ne lähtee heti tärppipäivistä. Vaik toisten mielestä se on se kp:n viimeinen viikko. ;)
Ainakin mulle joka olen; heti-just-kaikki-tänne tyyppiä nämä meneillään olevat viikot tooooooooooosiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tuskallisia. :( :eek: :LOL:
Höh öh tuntemuksia on jos mitä ja vaikka minkä laisia. Etenkin kun on tullut tehdyksi noit mehtähommia täs viime päivien aikana lähes joka päivä. Niin sen myötä on tuol alamasun seutuvil ollut outoja tuntemuksia. :eek: :LOL: :p
Höööööööööö vaan saattaahan ne johtua vaan siitäkin et on tullut käytetyksi niit käyttämättömiä lihaksia. :LOL: :LOL: :LOL: Joo ja tietty se mielikuvitus on ovela-kaveri. :p Silloin kun jotain oikeen kovasti toivoo ja haluaa.

mantana Hei vaan! Vai on ne sinulla aikeet töihin palata loppuvuoden puolella ja jälkikasvulle hoitopaikan etsintä edessä. Niin juu niin se on täälläkin hoitopaikan mietintä kuopukselle meneillään, kun minulla on sellainen aikomus et istuisin koulunpenkillä tuos elokuun tienoolla. Vaan meillä ehkä hiukan hoitopaikan saantia voi ukon työttömyys jarrutella, mut tiedän et paikka saadaan (ainakin sellainen osa-päivänen) kun on siihen tarvis-syynä ukon vajaakuntoisuus. Tosin kyllähän ukko tulee kuopuksen kans keskenään toimeen, mut luulen et koko päivä on liikaa pyydetty. :/

Äh vaan kyllä nuo europuolet meitäkin mietityttää, mut on tultu siihen tulokseen et pärjätään oli sitten tulotaso mikä vain.

Täällä on muuten lapsilla viimeinen hiihtolomapäivä meneillään ja huomen aamulla on palattava arkirytmeihin, eli herätys puuroa keittelemään on jo n.5.30-5.45. Vaik ei se kyllä taida ongelmia tuottaa kun on koko viikko heräilty siin 7-8:an maissa vaikka olis saanut nukkua pidempäänkin. :LOL: :LOL: :LOL:

Nyt lentää plussat nolla-kelin turvin, ottakaa kiinni.

++++++++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
 
mimmimamma harmaana
kakossivulla....hiop :attn: :attn: nosto

piinaviikoa eletään ja kyllä se piina on ikävää :headwall: toivonkipinä kova ja sitten kohta pudotaan ryminällä.

:heart: mimmimamma :heart:
 
riikuilija harmailee
Tervehdys kaikille!!!

Onnittelut kaikille plussanneille....
Ja nenä pystyyn niille, joilta meinaa usko loppua (olin jo itsekkin löymässä hanskoja tiskiin kun plussasin.

Täällä oltu koko perhe flunssan kourissa tietysti koko hiihtoloma ja jatkuu edelleen. On ollut todella hankalaa hoitaa erittäin limaista flunssaa kun ei voi käyttää mitään troppia ja tietysti sitten iski vielä poskiontelotulehdus ja antipiootista ripuli.....

Plussia ilmaan ++++++++

:whistle: :whistle: :whistle:

Riikuilija rv 21+5
 
No niin mammat

mimmimamma on tehnyt tieteellistä tutkimusta viime kierron plussan jälkeen koti testeillä. Plussahan minulla selkeästi oli kp 26 ja vuoto alkoi kp 29. Plussia tuli noin viikon verran sen niukan vuodon jälkeen ja sen jälkeen vaaleni ja lopulta hävisi. Tikutin oviksen ja viikko oviksesta olen testannut halpis testeillä onko hcg:tä. Eikä ole viiva ilmestynyt. Eilen tuli ensimmäinen haamu viiva halpis testiin ja tänään aivan selkeä viiva, vaalea edelleen mutta selkeästi samanlainen kuin ovistesteihin. Saman merkkisiä kun on, niin on helppo verrata. Ostelin sitten liuta eri merkkisiä testejä ja testasin acon 10:llä, apteekin omalla ja clearbluella. Acon 10:llä tuli haamu, erittäin heikko sellainen. Apteekin omalla hento vaaleanpunainen viiva ja clearbluellä selkeä viiva.

Eli arvon ladyt mulla on tällainen hypoteesi, että minulla on todellakin nuo kotitestit näyttäneet oikeita plussia, mutta plussat olleet ns. kemiaalisia raskauksia, jotka ovat sitten poistunut kehosta normi vuotoina. Nyt mulla on tässä kierrossa kp 25, ja tietenkin suurin pelko on, että kyseessä taas itsestään poistuva raskauden viritelmä, joka ei pysty kiinnittymään syystä tai toisesta.

Kyllä ihminen saa olla hullu kun testaa 2 päivää etuajassa, arvatkaa onko piina tällä hetkellä vielä kovempi, kun jos en olisi testannut. Ei niin monta eri merkkistä testiä näytä heikkoa positiivista jos ei olisi sitä hcg:tä kehossa. Joten tämä mamma sulkee silmänsä ja laittaa sormet ja varpaat ristiin, toivoen että tällä kertaa kiinnittyminen onnistuisi.

Plussia kehiin++++++


:heart: mimmimamma :heart:
 
Voi mahoton :eek: nyt on jälleen jännättävää niin et piti oikeen kirjautua pitkästä aikaa. ;)

Hoh ho täällä kans mimmimammalle sormet/varpaat ristissä/pystyssä jotta vihdoinkin olisi oikea-aika. :heart:


Omaa (.)

Täällä myös jännäilen ja kehoani tarkailen-mikä mahtaa olla tulos. :headwall: :headwall: :headwall:
Muutaman päivän ajan on jotenkin tuntunut siltä et nyt onnistu ja tänään kun kävin suihkussa ja saunassa niin oli tisut hiukan aran tuntuiset-etenkin suihkussa=viileä suihku. + että päivällä oli selainen tutun tuntuinen pienehkö öklötys hetken aikaa syönnin jälkeen. Mut testeihin en ole uskaltanut vielä koskea. Sillä teidän et petttymys on valtaisa jos siinä nyt olisi plussa ja siten ensiviikon alussa alkaisikin vuoto. :(

Vaan nyt kyl tuntuu tuol alamasulla selaista uhkaavaa jomotusta, jota aina paripäivää on ennen kuin se punainen porche kurvaa pihaan.

Mut nyt tuli kuopus tuohon ilmoitamaan jotta; Mä meen nukkumaan, joten maito-pulloa on lähdetävä antamaan.

+++++++++++++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave:
 
niin pä niin....kakkostesti ckearbluestä oli kaapissa ja oli taas tosi pakko testata. Vaikka päätin etten vielä testaa.

Ja tänään testi oli vielä selkeämmin positiivinen eiliseen testiin nähden. Viiva leveempi ja siihen se ilmestyi hetii ja on edelleen. Kp 26 ja piina jatkuu...

Kiitos sivusta seurannut kannustuksesta. Lämmitti mieltä...ja touhis tulisiko sinulle nyt se plussa tässä kierrossa. kun meidän piti alunperin samanaikaisesti sinne synnärille mennä....vaikka eri synnäreille tällä kertaa. Jos ja kun minun plussa pysyisi mukana.

Mantanako kysyi siitä minimiäitysrahasta. Mielestäni siihen ei todellakaan vaikuta miehen tulot. Ei minimiin eikä palkan mukaan maksettavaan äityspäivärahaan.

plussa puhuria +++++

hermostunut ja peloisssaan oleva
:heart: mimmimamma :heart: <br><br>
 
Heips! MUKAVAA NAISTENPÄIVÄÄ KAIKILLE!!! :flower:

Mimmimamma pidän sinulle peukut ja varpaat pystyssä!! :hug: Olisi se mahtavaa, kun plussa sinulla pysyisi!

Ja kiitos tiedosta! =) Kelasta, kun ei aina tiedä mitä tekevät.
No tässä täpisen oviksessa, joten säpinää on... ;)

Jeps ja nyt ulos naiset!!

Tuohu tenava :hug: Tsemppiä! =)

=) :wave: <br><br>
 
Joo joo täällä se sitten alkoi tämä päivä kaikea muuta kuin rauhalisesti. :eek:
Tai no joo kyllähän kahvit sain rauhas juoda ja puuron lapsille keitellä. Vaan siten kun oli lasten kouluun lähdön aika, niin yks ilmoitta jotta meillä on hiihtoa tänään ja ettei hän varmaan saa suksia autotallista itse; Entä missä on monot jne............. :eek: :eek: :eek: :kieh: :kieh: :kieh :kieh:
seuraava sitten kyseli hiihto-käsineitään kun on tänään koululla ulkoilupäivä ja ovat lähdössä laskettelemaan.

No, ei siinä muu auttanut kuin laittaa toimeksi ja lähteä metsästelemään kadoksissa olevia tavaroita ja luvata viedä sukset kyselijän perään koululle.
;) Vaan onneksi tuo suksien tarvitsija on viereisellä tontilla koulussa, joten helppohan ne sukset+monot oli sinne toimittaa kun vaan ne ensin löysin. ;)
Juu ja löytyi ne käsineetkin, mut siinä kun noit muta asioita toimitelin niin huomasin jotta yksi tytöistä odottelee kyytiään pihassa vielä klo9.05, kun koululla olis jo pitänyt siihen aikaan olla. :headwall: Öh siis puhelinlinjat kuumiksi ja selvitämään missä kyyti? :headwall: :headwall: :headwall:

Silvisipä sekin; olivat koululta unohtaneet ilmoitta hakuajan muutuneen. :eek: :eek: Joten rehtori lupasi uuden kyydin tytölle hankkia, niin et ei tarvitse minun sitä kustantaa.

Oh hoh, joten vauhtia oli heti aamusta tässä talossa ja nyt ollut pari tuntia rauhalisempaa ennenkuin tulee ukko "töistä" kotiin syömään ja jo tunnin parinpäästä ensimmäinen koululainekin.

(.) omaa. Piiiiiiiiiiiiiiinnnnnaaaaaaaaa jatkuuuuuuuuuu edelleen kehoa tarkkaillen ja jokaista nipistystä/tuntemusta analysoiden. :LOL: :LOL: :LOL:
Aamulla jo käväisi testailukin mielessä kun muistelin jotta johonkin olen saatanut jonkin testin (halpis-testejä) jemmata muuton yhteydessä. Mut en sittenkään vielä niit etsinyt kun oli pakko kiireellä wc:see asialle heti sängystä noustua kipitellä. :ashamed: ;)
Joo vaan huomen vio jo testit olla esissä jos vaan ne jostain löydnän.
Öh, minunko piti olla testaamatta. :ashamed: NO, mulle-täänne-heti-just-kaikki-tyyppiä kun olen niin ei malttia oikeen tahdo löytyä. Hmmmmmmm ja uteliaskin viel lisäks olen. :ashamed: ;)
Ei vaan kyllä tässä on sekin takana et kun olen päätänyt koulunpenkille syksyllä lähteä, niin pitäs vähän tietää kannattaako hakeutuakkaan tietyihin paikkoihin lainkaan. Minä nimitäin löysin jopa työvoimapoliitisen koulutuksen joka kiinostaa. se alkaisi syksyllä ja kestäisi ens kevääseen.

mimmimamma :hug: :heart: Osko-toivo-taisto-tarmo-onni kaveriksesi ota ja koita nyt rauhoittaa olosi. (tiedän mahdoton tehtävä ;) :whistle: )

Siis kanssasi jännäilen ja toivon jotta nyt............. :hug: :hug: :hug: :hug:

Muille plussat huitelen ja lähden syömään.

++++++++++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

ps.Sekä omaa kehoani tarkailen miten reagoi ruokailun jälkeen. :p ;) <br><br>
 
tänään raskaustesti näytti ensin 3 minuutiia positiivista ja muttuen sitten negatiivikseksi...joten taitaa se täti tulla kylään piakkoin tänään kp 28.

muoks. sillä aikaa kun kirjoitin teille testiin tulikin viiva takaisin. Mutta se sitten onkin roskiskamu koska testin teosta on jo tunti aikaa.

Mieli maassa enkä testaa enään ikinä ennenkuin kuukautisesti reippaasti myöhässä....tarkoittaen ei ikinä enään.

Minulla siis taas kemiaallinen raskaus. Muna hipaissut kohtua ja aikaan saa hetkellisen hcg:n nousun...mutta jostain syystä ei tahdo kiinnittyä. Ei se nyytti tahdo meidän huusholliin minun toimesta tulla. Varmaan seuraava tärppi on sitten, kun lapset tuovat kotiin lapsen lapsia.

Lohdullista tässä kuitenkin, että edelleen munasoluja irtoaa ja ne hedelmöittyvät, antavat aikaisen plussan. Mutta siihen se loppuu. Ehkä tällainen on helpompi kun nuoruudessa, ne raskaudet jotka on keskeytyneet viikoilla 10-12. ja niitähän oli aikaimoinen määrä. Lääkäri silloin totesi, että sinä olet niin hedellmällinen tyyppi, että kaikki tarttuu. Jopa ne joista ei ole mihinkään.

yeah touhis piinaillen sitten sinun piinassa, kun oma piina varmaan loppuu tädin kurvaukseen viimeistään huomenna.


+++++plussia puhallan

:heart: mimmimamma :heart: <br><br>
 
päivänlilja
Minä voin nyt liittyä mukaan, koska minulla on nyt "virallinen" vauvakuume :D . Tarkoittaa siis sitä, että ollaan päätetty lähiaikoina alkaa yrittää perheeseen toista lasta =) . Vauvakuume on ollut jo pitkään, mutta ei ole ollut terveyden vuoksi mahdollista aikaisemmin muuta kuin haaveilla.

Ehkä jo seuraavasta kierrosta jätetään ehkäisy pois :).


Minun tiedot sinne listaan:

päivänlilja 35 v (vm -71), tyttö 01


Sen jälkeen minäkään en halua sitä tätiä kylään sillä punaisella ökyautollaan :kieh: . (Vai miten niitä menkkoja nyt sitten nimitettiinkään täällä ;) ).

Onnea kaikille kuumeilijoille projektissa. Toivottavasti kuume pian muuttuu ihan konkreettiseksi vauvan odotukseksi :hug: .
 
Tervehdys mammat, mihin jälleen olette piiloutuneet???????????? :attn: :attn: :attn:

päivänlilja tervetuloa tähän hiukan "höynähtäneiden" joukkoon, toivottavasti viihdyt seurassamme. B)


omaa (.)

Edelleen piiiiiiiiiiiinaaaaaaataaaaaaaaan ja tarkkaillaan mitä näkyy jokaisen wc-käynnin yhteydessä, :whistle: :p vai näkyykö mitään. :whistle:

Eilen tuli tehdyks puutarhurin hommia kokopäivä eli huollettiin noit pihassa olevia hedelmäpuita jotka ovat pahoin päässeet villiintymään. :(
Ja jossain vaiheessa iltapäivää kävi minua kummasta puhalluttamaan kun tuttuakin tutumpi outo-öklötys tuli seuralaiseksi. (tuttuakin tutumpi siksi kun tuota toisiks vanhinta odottaes oli kokoajan just tuo olo. :eek: :x ) Vaan eipäs nuolaista vielä :snotty: ; odotellaan päivä pari ainakin enne kuin testejä kaivellaan.
:LOL: Vaik olihan mun pakko yks testi tehdä jo tuol kp25 :ashamed: kun niit kotoo löyty>negaa se näytti tai saattoi siit ehkä haaleaakin haaleamman viirun löytää kun oikeen kuvitteli sen näkevänsä. :LOL: :LOL: :eek: :eek:


Nyt on lähdettävä kuopukselle kumisaappaiden ostoon, ettei tarvii nahkakengissä vesilätäköissä hänen pomppia. Meinaan vaan kun viel tänä aamuna puuhellan kupeella eilen aamupäivällä kastuneita kenkiä kuivattalin->liti-läti märät olivat. :eek: :kieh:

+++++++++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

ps. Mites mimmimammalla? Joko se punainen porche kurvailee pihassa?
Entäs muut missä menee ja kuinka? :headwall: :headwall: :headwall:
 
Uskaltaisinko ilmoittautua listalle????!!!
Kyllä kait!

Elikkäs täälä nelikymppinen kolmen lapsosen äiti ukkonsa kera haaveilee vielä nelosesta.
Kierukka pois tammikuus ja yhdet menkat ollu sen jälkeen.Viikonloppuna pitäis alkaa taas.Ja varmaan alkaakin kyllä pinna on niin pirun kirjällä ollu jo viime viikolla....
Ei nyt mitään täyspäiväistä lapsentekoa vaan tulee jos on tullakseen....

Mutta ihanaahan se olis jos vielä kerran nyytin kainaloon saisin....

 
Piipahdanpas tänne piinaamaan. Täällä oli ainakin touhiksella ja Mimmimammalla jänniä hetkiä. Itse odottelen keskiviikkoa kuin kuuta nousevaa, että pitääkö lähteä "rättikaupoille" vai ei. Mitään merkkejä ei keho ole ilmoitellut. Eli oireita ei ole kumpaankaan suuntaan. Toiveet tietysti korkealla, kunnes tod.näk. keskiviikkona tipahdan korkealta ja lujaa. Mitään testejä en ole oviksen takia tehnyt, että ihan usein menetelmällä, pianhan se taas selviää.

Kevättä on niin ilmassa, ja rinnassa ettei kaikki aika ole onneksi mennyt oman kehon kyttäilyyn. Mieskin tuossa lähti yövuoroon ja onneksi tuli ehdittyä tekeen vielä varmistus ja viime silaus :ashamed: , kun tuskin huomenissa olis enää jaksellut.

Mutta alanpa tässä nyt katsella että kuopus on saanut läksynsä tehtyä, ja alan laittaa iltaa alkuun. Tsemppiä nyt kaikille vanhoille ja uusille kanssa, joita oli sinne vissiin parikin tullut. Tervetuloa, ja kiva että tulee "uutta verta" meihin kuumeilijoihin. Plussia puhkun ennen iltapalan laittoon ryhtymistä.

:whistle: :whistle: :whistle: +++++++

:wave: :wave: :wave:
 
Tervetuloa mukaan päivänlilja ja aiti 66.

Omaa napaa, minulla sitten tulikin ferrarilla tuo punainen sunnuntaina. Aamulla alkoi vuoto ja iltapäivällä loppui kun seinään. Pikkuhousu suojilla pärjäsin tuon päivä. Viime yönkin nukuin ilman sidettä ? Et voi se täti olla nopea käänteissä, kun ferrarilla liikkuu. Toivotaan ettei Touhikselle täti löytäisi. Yritin kyllä lukita sen aivan ihanan ferrarin tuonne pihamaalle, mutta minkä teet kun se olikin niin nopea käänteissä ja heti lähti pakoon. Tänään sitten vaan ihmettelen tädin nopeutta ja niukkuutta ja minulla on siis kp 2:headwall: :headwall:

Sinitär toivon että täti ei löytäisi sinunkaan luoksesi, kun kerran noin nopeilla autoilla liikkuu. Kartturi varmaan voisi tällä kertaa ohjata sivuraiteille.


plussapuhuria++++++++++


:heart: mimmimamma :heart: <br><br>
 
No voihan pirhana et on tätyli ottanut varsinaiset kaahaus-kulkuneuvot käyttöön. :eek: :eek: :eek: \|O \|O \|O

Ja mennyt nyt tuollaisen pika-visiitin tekemään mimmimamman luona.

Vaan täällä se sitten pääsi taas kerran tuo "malttamaton-minä" karkuun. :kieh:
Eli pitihän noit testejä sitten esille kaappien kätköistä kaivella kun ei se porche eikä ferrari ole viel pihaan asti ilmaantuneet. :LOL: :LOL: :LOL:
Vaan negaa näytti niin tuo acon kuin se prisman halpiskin. :( Ei edes niit roskis-haamuja ilmaantunut. :/ Niin et täällä nyt sitten ihmettelen kehon tuntemuksia ja olotilaa muutoinkin. Sillä eilen kun tuol vähän kauempana (3-4km) kuopuksen kans kävin rataslenkillä ja samalla kenkiä ostamas. Niin jo laittoi takastulo matkalla jälleen puhalluttamaan. :x :x :x
Joten kait tässä on lähdettävä noiden kalliimpien testien ostoon???????? :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Jos niillä sais huomen aamulla sellaisen "varmemman tuloksen" ellei se öykkäri-tätyli kylään ilmaannu. :headwall: :headwall:

Vaan nyt plussaaaaaaaaaa kevät auringon mukana liikkeelle huitelen.

+++++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave:

B) Täällä on jo kevät alkanut. B)

Ai niin tännehän oli uudetkin "kasvot" ilmaantuneet äiti-66 (ups` olikohan se nimimekki noin :headwall: -dalmatiaaaaaaa).
No oli miten oli, kuitenkin tervetuloa mukaan. :flower:
<br><br>
 
Siis tää dalmatia on kyl tosiaan meille asettumassa, kun en muista mitä olin kirjoittamassa. :eek: Äh vaan on se tuo kuopuskin tässä osa-tekijänä vierellä ajatuksiani sekoitamassa. :LOL:

Niin siis olin kertomas jotta nyt kyl hiisi vieköön saa olla sitten se vihdoinkin viimeinen kierto kun tämä mamma tosiaan totaalisen tosissaan piinailee. :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
Eli nyt saavat sitten ens kierrossa jäädä kyl kaikki testit tuonne kaupan hyllyille. Siis jos niille viel tarvetta olis. :ashamed:

Nimittäin olen tosiaankin jo yhteen opiskelupaikkaan hakemuksen lähetellyt ja ainakin kolmeen olis hakemus täällä kotona puoli valmiina postitetavaksi.
Kun nyt kerran virallisesti olen toista päivää työtön niin jotai täs pitää ryhtyä tekemään et ei vallan pääse "työkyky" unohtumaan. Kun ei kerran töihin näytetä huolivan sille alalle jonka jo osaan. Niin uusi ammatti se on lähdettävä opiskelemaan vaik hiukan kauemaksikin kotoota joutuis kulkemaan. :headwall: :headwall: :headwall:

Joten taidampa lähteä tuonne työkkäriin taas (olen käynyt jo ties kuinka monta kertaa aikaisemminkin) tätejä ja setiä härnäämään ja kyselen noist koulutuksista jotka kiinostaa. :wave: :wave: :wave:


:wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
 
TERVEHDYS PITKÄSTÄ PITKÄSTÄ AIKAAN.... :wave:

Vaikka niiiin olin minäkin päättänyt lopettaa nämä kuumeilut...niin kai nyt on sitä KEVÄTTÄ RINNASSA sen verran...että oli pakko tulla tähän listaan taas mukaan...ja neuvoja kyselemään... B)

Mehän olemme miehen kanssa olleet nyt n. 1.5 v. TJOT-linjalla....ja aina sydän säkkärällä :heart: tulee haikeena katsottua tuota kuopusta ( 2 v. ) joka jo kovalla vauhdilla kasvaa pois vauvan kengistä...tai on siis kasvanut jo....( mutta silti on "äidin vaavi " :) )

Niin nyt tuli joka tapauksessa semmoinen "fiilis" viime tädin jälkeen, että JOS YHDEN KERRAN kokeilisin sitä OVIS TESTIÄ !!! Olen kerran aiemmin kauvan sitten ( voitin palkinnoksi ) kokeillut, mutta en ole yhtään varmaan koitinko oikeaan aikaan...en ainakaan saanut mitään selvää ovista siihen....Joka tapauksessa, neuvokaas te nyt, että jos kiertoni YLEENSÄ on n. 28 pvä....tuhru alkaa välillä paria päivää aiemmin...niin milloin minun kannattaisi aloittaa se "tikuttaminen" ja montako ovis-testiä yleensä ostetaan ??? :D :headwall: Tosi tyhmiä kysymyksiä 5 lasta synnyttäneeltä, mutta aina on jotain uutta opittavaa :saint: ...

Oli tosi kiva lukea juttujanne pitkästä aikaan,,,ja vastailkaa minulle kun ehditte :wave: :wave: :wave: Tulen taas roikkumaan tänne ketjuunne kanssanne,,,jos huolitte ?!!! ;)
 
:/ :/ \|O \|O :eek: :eek: :'( Tuossa hymiöt kuvaavat olotilaani. Heräsin aamulla "verilammikossa", että toiveet siirtyy ens kierrolle.

Tsemppaan täällä nyt sitten mimmimamman ja touhiksen puolesta. Kun mimmimammalla noin lyhyt ja niukka visiitti ilmeisesti oli.

Jaa palaan nyt arkiseen aherrukseen ja pistän nokan tuonne keväiseen ulkoilmaan.

:wave: :wave:
 
mie
Täälläkin yksi kuumeilija...

Tuli semmoinen kysymys mieleen että miten paljon miehen ikä vaikuttaa raskaaksi tulemiseen ??? Siis jos on täyttänyt jo 50 v. niin onko suuremmat mahd. että tulee hankalammin raskaaksi ? Joskus oli täällä siitä puhetta, mutta en muista enään...? :whistle:
 

Yhteistyössä