Joo joo täällä se sitten alkoi tämä päivä kaikea muuta kuin rauhalisesti.
Tai no joo kyllähän kahvit sain rauhas juoda ja puuron lapsille keitellä. Vaan siten kun oli lasten kouluun lähdön aika, niin yks ilmoitta jotta meillä on hiihtoa tänään ja ettei hän varmaan saa suksia autotallista itse; Entä missä on monot jne.............
:kieh: :kieh: :kieh :kieh:
seuraava sitten kyseli hiihto-käsineitään kun on tänään koululla ulkoilupäivä ja ovat lähdössä laskettelemaan.
No, ei siinä muu auttanut kuin laittaa toimeksi ja lähteä metsästelemään kadoksissa olevia tavaroita ja luvata viedä sukset kyselijän perään koululle.
Vaan onneksi tuo suksien tarvitsija on viereisellä tontilla koulussa, joten helppohan ne sukset+monot oli sinne toimittaa kun vaan ne ensin löysin.
Juu ja löytyi ne käsineetkin, mut siinä kun noit muta asioita toimitelin niin huomasin jotta yksi tytöistä odottelee kyytiään pihassa vielä klo9.05, kun koululla olis jo pitänyt siihen aikaan olla. :headwall: Öh siis puhelinlinjat kuumiksi ja selvitämään missä kyyti? :headwall: :headwall: :headwall:
Silvisipä sekin; olivat koululta unohtaneet ilmoitta hakuajan muutuneen.
Joten rehtori lupasi uuden kyydin tytölle hankkia, niin et ei tarvitse minun sitä kustantaa.
Oh hoh, joten vauhtia oli heti aamusta tässä talossa ja nyt ollut pari tuntia rauhalisempaa ennenkuin tulee ukko "töistä" kotiin syömään ja jo tunnin parinpäästä ensimmäinen koululainekin.
(.) omaa. Piiiiiiiiiiiiiiinnnnnaaaaaaaaa jatkuuuuuuuuuu edelleen kehoa tarkkaillen ja jokaista nipistystä/tuntemusta analysoiden.
Aamulla jo käväisi testailukin mielessä kun muistelin jotta johonkin olen saatanut jonkin testin (halpis-testejä) jemmata muuton yhteydessä. Mut en sittenkään vielä niit etsinyt kun oli pakko kiireellä wc:see asialle heti sängystä noustua kipitellä. :ashamed:
Joo vaan huomen vio jo testit olla esissä jos vaan ne jostain löydnän.
Öh, minunko piti olla testaamatta. :ashamed: NO, mulle-täänne-heti-just-kaikki-tyyppiä kun olen niin ei malttia oikeen tahdo löytyä. Hmmmmmmm ja uteliaskin viel lisäks olen. :ashamed:
Ei vaan kyllä tässä on sekin takana et kun olen päätänyt koulunpenkille syksyllä lähteä, niin pitäs vähän tietää kannattaako hakeutuakkaan tietyihin paikkoihin lainkaan. Minä nimitäin löysin jopa työvoimapoliitisen koulutuksen joka kiinostaa. se alkaisi syksyllä ja kestäisi ens kevääseen.
mimmimamma :hug: :heart: Osko-toivo-taisto-tarmo-onni kaveriksesi ota ja koita nyt rauhoittaa olosi. (tiedän mahdoton tehtävä
)
Siis kanssasi jännäilen ja toivon jotta nyt............. :hug: :hug: :hug: :hug:
Muille plussat huitelen ja lähden syömään.
++++++++++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
ps.Sekä omaa kehoani tarkailen miten reagoi ruokailun jälkeen.
<br><br>