YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

mimmimamma harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2007 klo 09:00 touhis kirjoitti:
Jaahas nostellas meitä hiukan näin heti maanantai aamusta. :attn: :attn: :attn: :attn:

Juu juu täällä mietin tuleeko se hirmu sillä porchellaan näinä päivinä pihaan vaiko ei tule. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Nyt taitaa olla menossa kp 27-29/28-30. Joo on epämääriaset nuo minun kp:ni kun se hirmu viimeiksi tuli niin kummallisesti kyläreisulleen. :eek: :eek: :eek:
mikä tilanne nyt torstai kp 30-32? tuliko täti vai päättikö se olla tulematta touhiksen luo???????
 
Mukavaa hiihtolomaa kaikille, jotka sitä viettävät :) Toivotaan että säät suosivat lomalaisia.

Täällä ei ole mitään uutta auringon alla kuumeilun suhteen. Muuten kyllä kuuluu ihan hyvää. Sain nimittäin töitä eli äitiyslomansijaisuuden. Työt alkavat tässä samalla, kun lopettelen noita viimeisiä opintojani. Maaliskuun olen jo melkein kokonaan töissä.

Mimskulle :heart:

Mites touhiksella sujuu? Ja muilla?

Lähdemme viikonlopuksi Turkuun, joten nyt on parasta aloittaa pakkaaminen, jotta kerkiämme junaan :wave:
 
Onneksi olkoon työpaikasta, Aniliini! Upeeta, mahtavaa! :D :flower:

Minä täällä takavasemmalla edelleen, en kuumeile enkä pinoudu enää mihinkään, mutta emme suinkaan ole selibaatissa.. :LOL: :whistle: ;) :p

Lomat lusittu heinäkuulle asti, sattui mahtavat pakkaskelit viime viikoksi pohjoiseen (niinkuin kai kaikkialle muuallekin armaalla Suomen kamaralla..), mutta sehän ei meidän perhettä estänyt pois mäestä pysymästä. Muksut innostuivat lautailuun (jopa vanhempikin, jolla ei hurjapäistä luonnetta kuten siskollaan tai äidillään..) ja isännänkin sain mäkeen raahattua (eka kerta hänelle!), jesh! Mökki oli tosi tunnelmainen kelo-systeemi ja jonottaa ei tarvinnut ruokapaikkoihin eikä hissiin. Nam.

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
mimmimamma harmaana
:flower: :flower: megaonnittelut nannanella :)
kiva että tärppäsi touhutipoista :) nyt kai sitten lupa mieheltä pikkuiselle tulla teille :hug:

:heart: mimmimamma :heart:
 
Sunnuntia-iltoja vaan kaikille!!!!

Niin se tätyli jälleen uskollisesti sen kulkupelinsä pihaan parkkas, eli kyläreisulle saapui sitten kp 29. (tais olla tiistai vai olikohan keskiviikko). Niin että siinä meni sitten TAAS yksi mahdollisuus meidän kohdalta ohi. :'( :'( :'(

No, vaan sen minä sitten viime torstaina tein jotta vein postin kuljeteltavaksi yhden opiskelupaikka hakemuksen. joten saas nährä miten siin käy??????? Jos tärppää se niin seuraavat kolme vuotta sitten istuskelen oppimassa uusia asioita-vanha akka. ;) :whistle: :p
Juu vaan on minulla kyllä vielä hiukan toisiakin ajatuksia tuon opiskelun suhteen, mut niitä sitten haeskellaan vasta tuolla toukokuun puolella, jos vielä kiinnostusta on. Mut luulen et kiinostaa sillä niistä valmistuisi vuoden opiskelulla oikeen ammatti-papereiden kanssa.

Äh, nyt on päästettävä tuo teini koneen äärelle, jotta ei vallan niskaani hypi.

Mut älkää luulkokaan et minä vaavi-haaveeni unholaan viskaan vaikka oppikirjat silmieni edessä kiiltelevätkin. :p :p :p ;) ;) ;)
Hih, hih taitaa jokin kummallinen tuolla sisällä kertoilla et kyl se vielä sittenkin. Öh pöp taitaa olla koht jo ovis-tikut kuorassani. Hmmmmmmmmmm........ siis ke-to taidan ne esille viel kaivella. ;) ;) ;) ;)

Hei täällä oli joku (dynastian pahus taas tunkee aivoihini) plussannut touhutipoista, joten onnea ja tarroja matkaan. Toivotaan jotta miehesikin on yhtä sekaisin kuin sinä itsekin. :hug: :hug: :hug: :hug:

+++++++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
 
nannanella harmaana
Kiitos kaikille onnitteluista!
Kyllä mies oli aika muikeen näkönen, kun kerroin, mutta kuitenkin silleen ilosesti muikee. Heti taputti mahaa ja tuumas, että vai niin on asiat :heart:
Kaikille supervahvoja plussatuulia
 
Onnea nannanella :D

Kiitos onnitteluista Nanni. Ei tässä minunkaan kuumeilut ole olleet mitenkään kovin etualalla. On ollut niin paljon kaikkea muuta ajateltavaa. Ja kun ei niin ei. Muuten on elämä kyllä ihan mallissaan ja mukavasti. Asuntoa etsiskellään edelleen.
 
Onnea plussanneille ja tsemppiä vielä plussaa odottaville!

Meidän tilanne edelleen epäselvää.. pääsen ultraan vasta 1.3 neuvolalääkärille. Siihen asti vielä pitäs arvuutella olotilaa.
Pahoinvointi on pahempaa kuin Onnista,koko aika nälkä, väsyttää ihan mahottomasti..
Toivottavasti nuo on hyvä merkki!

 
:attn: :attn: :attn: :attn: HUHUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Oltiin JO sivulla NELJÄ?????????

Ps. Täällä ovista metsästelen, oletan jot tänne ennättäs tuos maanantai-tiistai joten ehkä pitäs harjoitella hiukan. ;) ;) ;) ;) :p :p :p
 
mimmimamma harmaana
niinpä tämä pino on selkeästi hiipumassa.

Itsekin testailin tota ovista tuossa viikolla. Ja vahvimmat viivat tulivat torstaina ja perjantaina. Ensimmäistä kertaa mies muistiin oli selkeät oviskivut keskiviikko iltana/ torstaina päivällä. En muuten ovista ole testannut enkä tuntenut sitten viime kevään. Lähteekö vihdoin tämä oma keho toimimaan ? Vatsan pömppö on välillä miltei kokonaan poissa, joten saattoi olla hormonaalinen vika kehossa kun ovista ei syksyllä tuntunut.

Mies on vaan niin laiska tuon seksin suhteen , että vaikka kuinka vinguin sitä torstai ja perjantai iltana ,niin työn uuvuttamana ei jaksannut innostua. Onneksi keskiviikko iltana tuli harrasteltua sitä reserviin, ja eikö siinä ole se 48 tuntia armonaikaa joten vielä tänä iltana kerkeäisi....


plussia kehiin +++++


:heart: mimmimamma :heart:
 
:eek: :( HÖH täällä on HILJAISTA!!!!!!!!!! :( :eek:

Missä kaikki on????????????

Niin eilen sitten yritin kolmeen kertaan tekstiä tänne sepitellä vaan jokainen niistä lenteli omille teilleen ties minne. :kieh: :headwall:

Ovista pukkaa tähän taloon. Meinaan sarvi oli aamulla täpösen täynnä. ;) Harjoiteltu kyllä on.
:whistle: Vaan hiukka ovat harjoitukset menneet sanoakseni pieleen. :( :( Nimittäin eilen ei kukko-kullan kaveri loppuun asti jaksanut ja toissa päivänä ennen aikojaan määränpäänsä löysi. :( :/
Joten jo tuossa heti aamusella ukkoa kiusoittelin ja kyselin jotta oliskos se kaveri tänään hiukan jaksavaisempi ja kiireetömämpi. :whistle: ;) ;) :p :p
Vaan siihen ukko-kulta vain silleen muikeella ilmeellä vastas todeten jotta ei tainnut kaveri eilen loppuun asti jaksaa. Joten tuosta oletan et harjoitukset tänään jatkuvat. ;)

Niin meillä kun on nyt hyvä tilaisuus hiukka rauhallisempaan ympäristöönkin, kun ei ole kuin kuopus kotosalla. Sillä muut lapsoset ovat toisaalla hiitoloman vietossa ja kotiutuvat ilmeisesti keskiviikona tai torstaina. Tosin tuo meitin kuopus on päättänyt jotta isin ja äidin sänky on se paras nukkumapaikka. Joten se hiukan hankaloittaa tuota peittojen pöllyttelyä. Vaan siihen olen ratkaisun kehitellyt; eli annan kuopuksen nukahtaa meitin sänkyyn ja sitten nukkuvana hänet omaan sänkyyn nosta. ;)

Koittakaahan palata palstalle, niin pysytään edes kakkos-sivulla.

+++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :wave: :wave: :wave: :wave:
 
Kuittaanpas tänne jotakin kuulumisia pitkästä aikaa. Kerennyt lukemaan noita edellisiä, joten ihan vain kerron omaa napaa.

Meillä pukkas flunssat, vatsataudit ja vanhat ystävämme täit palasivat takaisin. Että pari viikkoa mennyt taas aikamoisessa tohinassa. Eli takki on taas aikas tyhjä.

Ne oli huonot uutiset. Hyvät on että päätin etten anna lannistaa vaikkei tunnu onnistuvankaan. Kiertopäiviäni en edes muista, ja ovikset ihan hukassa, mutta harjoiteltu ollaan. Ja se kait pääasia. Ajattelin että jos ukkokulta pysyy vauhdissa niin jokatoinen päivä se paras taktiikka on.

Sitten täytyy ottaa järeämmät aseet käyttöön. Greippimehua, vitamiineja ja koittaa saada mieheltä tuo tupakka pois.

Mutta nyt sänky kutsuu, kun tässä vielä puolikuntoisena olen. Plussia puhaltelen.


:whistle: :whistle: :whistle: +++


:wave: :wave:
 
Hiiop hiiop!
Liekö ollut kolmas sivu tai jotain, mutta alas oli tämä vanha rakas ketju valahtanut :eek: Aika moni näyttää vetäytyneen takavasemmalle.

Oma napa venyy ja paukkuu :). Eletään kukkeaa keskiraskautta. Olo on mainio ja töitä jäljellä enää 2,5 kk!!! 11.5. jään kesälomalle, jota jatkan tuolla niiiiin kauan odotetulla äitiyslomalla :flower:

Mutta kyllä on kuulkaa ollut vaikea uskoa, että oikeasti odotan vauvaa. Vieläkin välillä epäusko hiipii puseroon ja pelkään, että jokin menee pieleen. Tosin on kaverilla sen verran jyhkeät potkut, että uskottava se on, ettei ne suolet itsekseekseen potki! :LOL:

Tuhti plussalähetys lehahtaa lentoon täältä

Mertsii 19+3
 
Juu juu hiljaiseloa tuntuu tämän pinon/ketjun mammat nykyään viettelevän kun ei itsestään anna kuulua. :eek: :/

Vaan sinitär :hug: :hug: :hug: :hug: koitahan jaksaa kyllä ne yhdet nimeltä mainitsemattomat kaverit sain viskellä sinne jonnekin. On se meinaan itselläkin sen verran hyvässä muistissa niiden toistuvat vierailut. :( :'(

Vaan meillä se on nyt yritelty ahkerasti peittoja pölistellä kun rauha on talossa ja lapsosten lukumäärä tällä hetkellä vajaa. Tosin huomenna lapsosten lukumäärä lisääntyy-ei kylläkään vielä täysilukuiseksi.
Eilen vaan tuli tehdyksi noita mehtähommia niin et väsähti kuopus sohvalle ja niin ukko kuin minäkun jo alku-illasta yöpuulle vetäydyimme. Mut het aamusella tietty minun piti tuo ukko kiusoitella harjoituksia jatkamaan. :LOL: :LOL: :LOL:

Plussat puhkun ja lähden koupuksen kans tuonne wc:n puolelle ennen kuin pökrään tähän koneen äärelle. :eek:

Jeps ja sitten mehtähommia hiukan viel jatkella vois ennen kuin päivä pimenee.

+++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave:
 
Tervehdyksiä! Täällä lunta pöllyttää ja onpas hämärä päivä tänään muutenkin.

Tsemppiä ketjun innokkaille yrittäjille ja mukavaa, että joku jaksaa vielä peittojakin pöllytellä :p Täällä on ollut hiljaiseloa kaiken muun paitsi tuon työnteon suhteen. Olen aikalailla luopunut noista perheenlisäysajatuksista. Mitään vikoja ei ole kummastakaan löytynyt. Nyt mennään ihan hiljakseen vain tätä elämää eteenpäin. Alkoivat nuo vauvantekopuuhatkin maistua kerta kaikkiaan puulta, kun joka kuukausi oli sama poru tädin kohtaamisesta, vaikka kuinka yritti sitä osumaa tärppipäiville. Ehkäpä tuo innostus taas palailee tässä kevättä odotellessa.

Koetan nyt vain pitää itseäni muuten hyvässä kunnossa, jotta jaksan noita uusia työkuvioita pyörittää kesään asti :kieh: Päätin jo viime syksyn hullunmyllyssä, että tänä vuonna pidän vihdoinkin kunnolla lomaa, mikäli suinkin on mahdollista ja sepä onnistuukin kuulemma hyvin heinäkuussa työnantajan puolelta. Palkatonta tosin, mut ei se mitään, ollaanhan tässä nyt molemmat kumminkin töissä.

Käyn täällä aina silloin tällöin kyllä lueskelemassa, mutta jotenkin on tuntunut turhalta kommentoida näitä aina vain samanlaisia omia uutisia. Tädille sanon kumminkin hus, kun se täällä taas vaihteeksi on vierailulla.

Plussia ja muitakin iloja :wave:
 
Nyt on mun kolmen viikon piina päättynyt onnellisesti. Siellä se pieni sydän sykki =)
Ultrakone oli antiikkinen, mutta pääasiat selkis. Mittaa oli 13mm ja sen mukaan viikot 7+5.
Ne tarkentuu sitten np-ultrassa, mutta nyt eletään noilla viikoilla.
Huh, kyllä helpotti!
Nyt vaan pitää toivoa, että kaikki sujuu loppuun saakka hyvin.

Plussia toivon teille jokaiselle!!
 
Vilma-Onni meilettömät onnittelut :flower: Meni siis ihan samaa rataa kuin meillä! Hyvä niin, nuo piinaavat viikot kyllä häipyy mielistä nopsaan, kun saa noin hyviä uutisia!!!!

Täällä ollaan kotona hoitamassa kuumeista poikaa. Taitaa olla itse virus A. Kuume huitoo lähellä 40 astetta, eikä meinaa talttua edes kuumelääkkeillä. Terveyskeskuksesta vaan sanottiin, että tätä on nyt liikkeellä! :\|

Mertsii 19+5
 
Ihana lukea Wilma-Onnin ja Mertsin mukavia uutisia! =) :heart:

Täällä pääsi eilen eka kertaa itku, kun täti taas tuli.. :( Vuosi yritystä takana ja aikaiseksi olen saanut vain yhden keskenmenon.. Sanoin miehelle, että ei musta mihinkään ole enää, vanha kehäraakki jo.. Toinen yritti lohduttaa ja takoa mulle päähän, kuinka hyvä meillä näinkin on ja kuinka paljon hän rakastaa.. no, eipä siinä paljon auta lohdutuksetkaan, kun syvissä mustissa syövereissä oma maailma pyörii.. :'( Mutta kyllä kai tämä tästä taas, tällä kertaa vaan otti aika lujille, vaikka välillä olen liiankin yltiöpositiivinen eukko..

Mukavaa viikonloppua kaikille, rentoudutaan kunnolla! :wave:
 

Yhteistyössä