Sunnuntia-iltoja vaan kaikille!!!!
Niin se tätyli jälleen uskollisesti sen kulkupelinsä pihaan parkkas, eli kyläreisulle saapui sitten kp 29. (tais olla tiistai vai olikohan keskiviikko). Niin että siinä meni sitten
TAAS yksi mahdollisuus meidän kohdalta ohi. :'( :'( :'(
No, vaan sen minä sitten viime torstaina tein jotta vein postin kuljeteltavaksi yhden opiskelupaikka hakemuksen. joten saas nährä miten siin käy??????? Jos tärppää se niin seuraavat kolme vuotta sitten istuskelen oppimassa uusia asioita-vanha akka.
Juu vaan on minulla kyllä vielä hiukan toisiakin ajatuksia tuon opiskelun suhteen, mut niitä sitten haeskellaan vasta tuolla toukokuun puolella, jos vielä kiinnostusta on. Mut luulen et kiinostaa sillä niistä valmistuisi vuoden opiskelulla oikeen ammatti-papereiden kanssa.
Äh, nyt on päästettävä tuo teini koneen äärelle, jotta ei vallan niskaani hypi.
Mut älkää luulkokaan et minä vaavi-haaveeni unholaan viskaan vaikka oppikirjat silmieni edessä kiiltelevätkin.
Hih, hih taitaa jokin kummallinen tuolla sisällä kertoilla et kyl se vielä sittenkin. Öh pöp taitaa olla koht jo ovis-tikut kuorassani. Hmmmmmmmmmm........ siis ke-to taidan ne esille viel kaivella.
Hei täällä oli joku (dynastian pahus taas tunkee aivoihini) plussannut touhutipoista, joten onnea ja tarroja matkaan. Toivotaan jotta miehesikin on yhtä sekaisin kuin sinä itsekin. :hug: :hug: :hug: :hug:
+++++++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: