Wish A Baby 87

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilma77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hilma77

Vieras
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Helinä, vm -77,
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mari_, vm-83, toinen (poika,11/06), pohjois-pohjanmaa tjot/Y
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Sonia, vm-71, toinen haaveissa, Y 6/06, km 01/07, Pohjois-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme

Piti laittaa viel tekstii mut painoin vahingossa nappulaa :) täällä oli kyllä kovat ovikivut....nauroin jo et mitäköhän se veetee mulle oikeen teki...joo eli pe oli kovat kivut vasemmalla puolella ja testi plussaa, touhuiltiin lauantaina...ja huvikseni tein viel la ovistestin ja viel tummempi oli silloin se testiviiva...eilen sit oikee urakalla pupuiltiin, kahteen ottesseen ku molemmilla halut hyrräs sitä mallii :):) nyt taas odotellaan ja kattellaan...loppuviikosta soitan teekooseen aikaa gynelle et saa noi verikokeet ja papat ym otettuu ni lähtee sit paperit eteenpäin...

Mikäs keijulla tilanne, saitko oviksen bongattuu? ootkohan laittanu viestii siit...jos oot ni sori, en nyt muista...:)

Jänskättää... Hilma ja Helinä nyt hypätkää kyytiin bdbdbdbdbd!!!!!
Tehkää pian ne testit, en malta oottaa...

Ei mullakaan oikeen oo oireita, vähän masu ja rinnat turvonnu, ei mitään muuta.... ja testin mukaan raskaana ollaan :)

Tikrulle peukut lujasti pystyssä, että siellä simppa ja munis pääsee sopimukseen!!!

Niin ja KIITOS vielä onnitteluista kaikille!!!!

Tikrulla kun ovis juuri meni/on meneillään, niin voisitko ajatella nauttivasi punaviiniä vähäsen... kokeilin ekaa kertaa... en tiiä oliko se vai mikä, että tuloksia tuli. Tuskin silti mitään häviääkään :)

Heippa kaikki!

Ilmoittaudumpa minäkin listoille, jos joku minut sinne päivittää, vai kuinkas näissä tupataan toimia?!? Eli oona76, vm-76, esikoinen haaveissa, Etelä-Suomi (olen se uskaltaisko? edellisestä ketjusta:-) )

Pikainen piipahdus..

Valtaisat onnitteluhalit Sonialle!! Ihania uutisia :) Kovasti vauvaliimaa ja tarrasukkia lähetän minäkin, että kyytiläinen pysyisi nyt matkassa. Mutta ajattele positiivisesti, todennäköisyys on sinun puolellasi :)

Hilmalle ja Helinälle myös peukutukset! Lupaavalta kuulostaa!!

Tikru, bongasin juu oviksen n. viikko sitten. Nyt lugekuurikin jo puolivälissä. Eikä mitään oireita.. ei niin mitään.. Lämmötkään ei oo noussut edellisten lugekiertojen malliin. Tsemppiä sulle gynelle soittoon! Hyvähän se on pistää tuulemaan, niin saa asioita eteenpäin, JOS se täti vielä ryysii kylään. Mutta bd tietty, että ei :)

Muillekin terkkuja ja moi taas!

Päivitin Oonan, tervetuloa vaan mukaan minunkin puolestani!

Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Helinä, vm -77,
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mari_, vm-83, toinen (poika,11/06), pohjois-pohjanmaa tjot/Y
Oona, vm -76, esikoinen haaveissa, Y 1/08 Etelä-Suomi
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Sonia, vm-71, toinen haaveissa, Y 6/06, km 01/07, Pohjois-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme

Hilma se pitää meitä jännityksessä...mutta musta tuntuu että ++++++ sieltä tulee!! hirmusti vielä bdbdbdbd :)

Sonia, kiitos vinkistä, voisin kokeilla punkkuu, josko huomen kävis ostamassa...:):)

Oonalle teretulemasta minunki puolesta! hyvä että tulee lisää porukkaa ku lista alkaa lyhenemään, tosi hienoa tietty!!

Hilmalle ja Helinälle hurjat peukutukset!! Testejä kehiin... Tahtoo tietää r-testien tulokset, ennen kuin lähetään reisun päälle! *huutaa nenä punaisena* On tää huisin jännää... Ois kyl kiva kun loikkaisitte tuonne odotuspuolelle ihan kolmestaan!!

Tikru saanu... bongattua oviksen ja tehokkaasti hyödynnettyä... olis nyt vaan itäviä siemeniä... db bd db sinnekkin!! Ihanaa, kun parin viikon päästä palaillaan, niin päästään lukemaan Tikrun uutisia (toivottavasti plussauutisia)

Keijukin sai oviksen bongattua ja toivon mukaan hyödynnettyäkin.. Sinnekkin päin peukut tanassa!! bd bd bd db db db

Tervetuloa joukkoon mukaan Oona.. Tää on tosi hieno ketju, porukka on tosi mahtavaa...

senora 26+1 (ja matkakuume korkealla, huomenna lähtö ja laukut pakkaamatta...)

Huomenta
Pikaisesti käyn toivottamassa Senoralle hyvää matkaa. Siellä jo kova matkakuume päällä. Voi, kun pääsis mukaan :) Mä en ole aikuisiällä ollut etelän lomilla. Olis varmaan ihan erilaista nyt kuin lapsena mutta ainakaan näillä näkymin ei onnistu ihan äkkiä tuollaiset reissut. Pitäkäähän hauskaa!

Kovasti peukkuja kaikille tädin hylkäämille! Täytyy jatkaa töitä....

Jep, jäi eilen nuo selitykset testin puuttumisesta hieman pieniksi, kun surffailin puhelimella; sillä ei ole niin näppärään kirjoitella pitkiä viestejä. Mutta. Töiden jälkeen juili hieman, joten en sen vuoksi uskaltanut hakea testiä. Mutta meni ohi, kuten lauantainkin juilinat. Tänään, lupaan ja vannon, että haen testin ja sen teen. Tosin tulosten "julkaiseminen" jää aika myöhään harrastusten takia.

Tikrulle onnea oviksesta ja miehen kaadosta! Kovasti toivon, että onnistaisi!

Tervetuloa mukaan, Oona. Tää on loistava ketju!

Keijulle myös onnittelut oviksesta ja bd bd bd

Eikös Helinän pitänyt testata heti aamulla?!

tervetuloa Oona mukaan! =)

Hilmalle ja Helinälle bdbdbd että testit olisi plussaa.
Tikrulle bd bd että simpat löytäneet perille.
Senoralla lomakuume pahenee, kohta helpottaa, kateeks käy =)
Keijullekkin onnittelut oviksesta!

tänne ei kummempaa, on aamu ollu aika mielenkiintoinen kun pikku herralle ei ole mikään passannut, yhtä kiukuttelua ja pahuuden tekoa...

Moi pitkästä aikaa!

Niin tajuton kiire ollut töissä (työkaveri sairaslomalla yms), etten ole ehtinyt kirjottelemaan ja kotona taas ei huvita/ehdi koneella istua.. Pari kertaa olen ehtinyt kurkkaamaan teidän kuulumisia ja näköjään täällä on jännät ajat menossa ainakin Hilmalla ja Helinällä, peukkuja!!! Niin ja tervetuloa Helinä ja Oona!

Sonialle onnittelut plussasta! Toivotaan, että kyytiläinen pysyy matkassa loppuun asti!

Oi, senora pääsee etelän lämpöön, ihanaa! Kyllä käy kateeks.. varsinkin kun täällä sataa vettä ja on ihan harmaata ja synkkää.. Viettäkää oikein ihana ja rentouttava loma! :)

Meilläkin on loma tiedossa, jes! Lähdetään maaliskuun alussa viikoksi pohjoseen laskettelemaan 8) Meidänhän piti uudeksivuodeksi mennä Leville, mutta se matka peruuntui, joten otetaan uusintayritys kevväämmällä ;)

Nyt on pakko jatkaa töitä, se on moro!

Kiitoksia vaan kaikille tasapuolisesti tervetulotoivotuksista. Tämä ketju tosiaan vaikutti omalta:-) Näyttää olevan myös paljon suht samanikäisiä kuin minä ja vieläpä esikoinen haaveissa. Hienoa huomata, että en ole yksin. On nimittäin tuo ikäpuoli painanut viimeaikoina, mutta onneksi elämä on nyt sillä mallilla, että taapero saapi tulla jos on tullakseen:-)

Ovista odotellaan...ja niitä tilaamiani ovistestejä. Mielenkiintoista testata, että tapahtuuko se ovis oikeesti silloin kun olen kuvitellut!

Pahoittelut Helinälle :( Kuin se täti ny sinne ryykäs? Mutta nokka kohti uutta kiertoa!

Ah, Senora lähtee etelään! Ihan pikkusen olen kade.. Ja Kukkiskin lähtee maaliskuussa lomaileen. Pitäisikö sitä itsekin keksiä jotain...

Hittolainen, ehdin jo pelästyä, että mihin ketjuun olen vahingossa kirjotellut, mutta näyttää olevan joku toinenkin kukkis linjoilla... Mun miehen isä ei siis ole kaksonen ;)

Tiedän kyllä yhden suvun, jossa on tosi monet kaksoset ja taitaa olla parit kolmosetkin ja muistaakseni se on aina periytynyt miehen puolelta.

tätipahoittelut helinälle :( Röyhkeä kaveri, toivottavasti sun ei tarvi kestitä sitä enää tän jälkeen!!

Mulla on kans käsitys, et kaksoset periytyy ädin puolelta ja hyppää yhden sukupolven yli.
Äidin siskolla on kaksoset, sai heidät 40 vuotiaana tai myöhemmin, en muista.

Jaa, luin kans tuolta, että meidän Kukkiksen mies on siis kaksonen. Vaan näytti olevan uutinen sullekin :D

Rupesin ihmettelemään et missä lukee et helinälle tullu täti kylään enneku tajusin käydä kattomassa edellistä ketjua...Pahoittelut helinälle! *hali*

Hilmalle vielä lähetän ++++ tuulia!!!

Tikru... mun mielestä punkku oli kans tosi yök, mutta äkkiä siihen makuun sitten tottui :)
Aluksi meni tosi väkinäisesti lasi tyhjäksi :D

Tänään siis valvotaan kunnes Hilma ilmoittaa testin tuloksen!!!