Wish A Baby 55

  • Viestiketjun aloittaja Annukka76
  • Ensimmäinen viesti
Annukka76
Senora. Asustelet sitten ihan maaseudulla? Meilläkin mies on maalta ja tekee siellä vieläkin päivätyönsä. Me asutaan kuitenkin vaan pikkukaupungin taajamassa meren rannalla. Suht pienet rivitalon pihat meillä vaan tällä hetkellä.. Kyllä näissäkin tekemistä riittää. Kuulostaa aivan ihanalta tuo teidän "kesäasuminen". Täytyy kai itsekin kokeilla samaa kesälomalla :)
Kiitos Riikka toivotuksista. Samaa toivon itsekin mutta katsotaan nyt miten käy.
Sinne odottajien puolelle vaan kärsivällisyyttä ja onnea.
 
Keiju80.
Heipat täältäkin!

Kotona ei netti taaskaan toiminut, joten piti raahautua kirjastoon asti teitä tervehtimään =) Vaikka hyvä tänne on muutenkin raahautua, jos tulis vaikka vahingossa tehtyä jotain hyödyllistäkin samalla ;)

No voihan pöh ja pyh jos Kukkiksella meinaa tuhruilla :( Eipä tässä osaa oikein mitään lohduttavaa sanoa, mutta pidän vielä peukkuja, jos olisikin vain väärä hälytys! Tiedän kyllä tuon tunteen, kun tuhrut ilmestyy, niin itselläkin aina toivo katoaa :/ *hali*

Tikrulle peukkuja! Lupaavan tuntuisia oireita sielläkin. Bongailitko ovista mikä päivä?

Ja Annukalla onkin jännät ajat! Eihän se edellinen nega mitään meinaa, kunhan täti pysyy poissa. Pidä meidät ajan tasalla!

Riinalle myös tsemppiä! Onhan se parempi aina pitää toivoa yllä kuin vaipua ihan epätoivoon :) Olikos teillä jo aika jonnekin hoitoihin varattuna, vai millainen tuomio teillä oli? Sori jos kyselen uudestaan ja uudestaan, kun oot varmaan kertonut, mutta hatara pää täällä...

PuutarhaG: Olen kyllä puutarhaihmisiä ja odotan oman pihan saamista kuin kuuta nousevaa! Meillä on/ oli onneksi iso parveke, jossa oli kesäisin jos jonkinlaista kukkaa ja yrttiä kasvamassa. Viime kesänä kokeilin tomaatteja, ja ne olikin aika ihania. Tulevana kesänä pitää tyytyä muutamaa neliötä pienempään partsiin, mutta jospa sitä seuraavana olisikin jo oma piha. Musta on kiva seurata kasvien kasvua ja syödä oman maan marjoja ja kasviksia. Rikkaruohoilta on onneksi parvekkeella välttynyt ;)

Senoran kesäasuminen kuulostaa aika idylliseltä, mökki omassa pihassa :) Olispa jo kesä...

Mä sain onneksi huomisaamun työvuoron pois, joten lähden tänä iltana miehenkaatomatkalle! Hih, oliskin vain työkaveri tiennyt asian todellisen laidan, miksi vuoroni lahjoitin pois ;) Aamulla oli havaittavissa jo lupaavia limoja, mutta tikussa edelleen negaa, joten eiköhän tässä vielä ehdi siementämään hyvin =D Mutta ehdinpä säikähtää, kun mittailin lämpöjä aamulla ja mittari näytti 37,2! Harvoin tulee tuollaisia lukemia edes oviksen jälkeen! Mittasin sitten uudestaan ja tulos oli vain 36,4. (olisko se pieni ovista edeltävä notkahdus?) No, tiedä häntä, mutta ihmettelen tuota mittarin sekoilua! Taitaa sekin olla jo kyllästynyt mun mittailuihin ja sanoo kohta sopimuksensa irti ;)

Riikalle myös terkut ja onnea uuteen kotiin! Hyvä, kun tuhrut osoittautui vaarattomiksi. Jäitkös anopille kiinni tilastasi pohjoisen reissulla? ;)

Sitten taas heippa hei ja kivaa loppuviikkoa, huomenna onkin taas perjantaiiiii!
 
Safiiri,
Voi ketunsyötti, Kukkis! Tiedän totta tosiaan tunteen ku tuhru alkaa. Voi kaikkein kamalin kirosana minkä voin keksiä! Monestikkos sää oot nyt käyny siellä vyöhykkeessä? Pidetään kuitenki peukkuja että tuhru kuuluis asiaan eikä runsastuis. Mullahan viime raskaus alko tuhrulla, joka hävis eikä kunnon vuoto alkanu ollenkaan.

Riikkaa lohduttelemme että sitähän saattaa tulla pientä vuotoa. Massuasukille sanomme että oleppa siinä säikäyttelemättä äitiä tuolla lailla.

Hienoa Keiju. Olemme hengessä mukana siipankaadossa. Toivottavasti tuottaa tulosta!

Nyt ei tällä kertaa muuta. Päätä on särkeny koko päivän ja nyt on hitaasti häipymässä taka-alalle. Nakkasin neljän kieppeissä pari särkylääkettä huiviin ja onnistuin ottamaan pienet torkut. Paha potea päänsärkyä ku mies on illassa. Ei auttanu ku istuttaa lapset kattoon Pikkutassu-dvd:tä ja itte lojua vähä aikaa makkarin puolella. Ai niin, täällä ei oo näkyny tuhrua ja tädin pitäis tulla lauantaina.

Näkemisiin taas!
 
tikruliini84
Voihan kökkö kukkis tuhrujen kanssa!! PEEVELI! toivotaan vielä, että tuhrut tajuisivat häipyä eikä täti tuliskaan!

Riikka, onneksi vuodot loppuivat, pelästytti varmasti, mutta kyllä se kaveri siellä pysyy!! :)

Senoran kesäasuminen kuulosti tosi kivalta!! tuliskin jo äkkiä se kesä! ei jaksa tätä vesisadetta ja harmautta!

Jee! keiju lähtee miehenkaatomatkalle!! Nyt sitten kunnon kylvöt päälle!! bdbdbdbdb

Keiju: oletettu ovis on ollu varmaan joskus kp 14-16 tienoilla, tikutin silloin sen kerran kp 14 ja näytti haaleeta plussaa....mä en tykkää tikutella niil liuskoilla mut nyt mammaksilla ei ollukaa niit paksumpia ovistestei, viimeks tilasin niitä ja sain selkeet tulokset!

Meinaan että nyt kp 21 ja ovistesti näyttää edelleen haaleeta plussaa???? outoa!
Tänään tuntunut ajoittain menkkamaiselta olo siis pientä jomotusta...tulis ees sellassii kouristuksia ni vois ehkä alkaa toivoo jotain....jaa-a, ajatukset kyllä ollu nyt jossain ihan muualla kun tässä vauvaprojektissa, tietty haluan sen lapsen vielä todella kovasti mut nyt ollu jotenki kaikkea muuta touhua ja menoa, ihan hyvä vaan!

Ja lämmöistä sitten...tääki on ihan kummaa kun lämmöt heittelee miten sattuu...en kyllä oo niitä säännöllisesti mittaillu...mutta nyt muutamina päivinä heitelleet 36.7 (aamulla yleensä) 37,5...kummaa...äsken kun mittasin ni oli 37,5 ja siit 15 minuttia ja taas mittasin ni 37,3 miten ne tolleen heitteleepi, höh!

Jeps, ei muuta taas tällä kertaa...yön taas täällä töissä :)

tikru ja kp 21
 
senora
Oli näköjään eilen iltapäivällä niin pikainen tuo käynti täällä, etten huomannut Riikan käyntiä! Kiva että kävit meitä tervehtimässä... mie kans toivon että kaikki olis kuitenkin hyvin...

Keiju sitten reippaillut kirjastoon... kai muistit poistaa sivuhistorian koneelta ennen kuin lähdit?? Mukavaa miehenkaatomatkaa! Toivottavasti matka on hedelmällinen... ;) Tuleeko paljon kilometrejä? varmaankin muu kuin oma makkari on inspiroiva ympäristö... Tuu sit kertomaan miten matka sujui.... Luin juttusi ja lähditkin jo eilen ....

Toivottavasti Safiiri sait selätettyä päänsäryn. Onneksi videot ja dvd:t on keksitty. Mulla onnex särkee päätä tosi harvoin ja useimmiten johtuu liiallisesta juhlimisesta tai sitten kun miettii asioita paljon. Mun aivosolut ei kestä sitä että vatvotaan samoja asioita...

ha-haa saimpas teijät mielikuvissa meijän kesäpihalle... jossa saa kaikki kukat kukkia, nurtsi leikataan ehkä joka toinen viikko. Musta voikukat ovat nurmikolla ihan kivan näköisiä... Ja ne valkoapilaläntit...

Täti pakkailee kamojaan ja taijan laittaa hänet yön selkään etsimään muita kiusattavia. Mutta sen evästyksen annan ettei meijän ketjuun ainakaan.

Mutta - hei!!! se on taas PER-JAN-TAI !!! JIIIIIIIIIHUUUUUUUUUU!
 
Annukka76
Huomenia
Ei viivaa eikä tätiä. Missä se kellon tarkka täti kuppaa? Tulis nyt sitten, jos on tulossa.
Onkohan mulla sitten ollut stressiä?! Kunpa pystyis ottamaan ihan rennosti vaan.
Safiiri. Toivottavasti täti pysyy poissa. Pidetään peukkuja!
Eipä tässä nyt kummempia, jos vaikka aloittelis työt.

Annukka
 
Kukkis*
Kiitos tsemppauksista kaikille, mutta kyllä se täti tiensä tänne löysi, kp 1 vasta tänään. Mihin h**vetin tuhrukerhoon mä olen nyt liittynyt, kun mulla ei ole koskaan ennen tullut tuhruja ennen menkkoja!??! Ja nyt siis ke illalla ja to aamulla tuli hiukan jotain vaaleenpunasta ja menkkakivut alkoi jo eilen päivällä. Mä ehdin jo pelätä kaikkia clomien aiheuttamia hyperstimulaatioita tms, mutta tätihän se vaan alkoi kettuilemaan mulle, prkl! Sori tää valitus taas, potuttaa vaan ihan kympillä.. vaihdan puheenaihetta..

Keijukin sai miehenkaatovapaata, hienoa! ;) Toivottavasti tuottaa tulosta!

Ja Tikrullakin kuulostaa melko lupaavalta, peukkuja sinne!

Safiirille kans peukkuja! Hienoa että tuhrut on edelleen pysyneet pois! Niin siitä vt:sta, olisinkohan nyt 6 kertaa käynyt tässä 3,5 kuukauden aikana.

Pakko jatkaa hommia, kun kokoajan joku keskeyttää
 
Keiju80.
Terkut anoppilasta! ;) Ja se on peeerrrjaaantaiiii!!! *baila baila*

Pääsin eilen illalla myöhään miehelään, mutta ukko tuli kaadettua ja kiwaa oli ;D Kohta taas ovistestien kimppuun... Nyt sais jo näyttää plussaa!!

Se tätikö nyt sitten hyökkäs <kukkiksen kimppuun! Voi pahus :( *halaa kamua lohduttavasti ja yrittää vakuuttaa, että hänenkin plussavuoronsa vielä tulee*

Muille jännäilijöille vielä tehopeukutukset! Koittakaa pitää täti kaukana!

Tikrulle ovistesteistä; ne saattaa näyttää haaleaa plussaa mun käsittääkseni melkein milloin vaan. Eli nou hätä :) Elimistössä on kuitenkin koko ajan jonkin verran sitä LH:ta mihin se testi reagoi.

Nyt menee koko viikonloppu taas anoppilassa ja omien vanhempien luona kyläillessä, mutta yritän päästä aina välillä kurkkimaan teitin kuulumisia! Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille ja tietty +++++myrskyä!!!
 
Annukka76
Uudet hommat alkoi tänään (vanhojen lisäksi) ja pikkusen on pää pyörällä.. No kai tää menee, kun on pakko, viikonloppukin tulossa.
Arvatkaas, kuka kaasutti paikalle tuossa vartti sitten? Kyllä. Tätihän se. No olishan se aika ihme ollutkin, että yhdellä ainokaisella pöllytyksellä olis saatu jotain aikaseks. No kärsitään nyt tämä ja sitten vaan kohti uusia seikkailuja, vai mitä?

Annukka
 
Keiju80.
Voihan blaah, nyt se täti kyläilee sitten oikein urakalla meidän ketjussa! :( Pahoittelut siis Annukalle! Mutta ei kun nokka kohti uutta yritystä ja tsemppiä! Kyllä teilläkin vielä tärppää :)
 
senora
baila-baila... * yhtyy keijun tanssiinkutsuun* ja pyörii villisti työtuolilla ympyrää.


Voi p@sk@ Annukka... *lohtuhali*. Sinnekkö se sitten tuli... Nyt sitten helmat paukkuen kohti uutta kiertoa. ! *halaa* myös Kukkista... Ei näitä haleja tuu koskaan liikaa...
(paraskin lohduttaja, yrittää märkää rättiä saada silmiltä)

Oisko uudet hommat jännityttäny Annukan kroppaa?

Keiju päässy turvallisesti miehen kylkeen ... mukavia pöllyytystuokioita!
 
Kukkis*
Kiitos lohtuhaleista! :)

Jostain syystä mä olen aamusta asti ollut tosi raivona ja ärsyynnyn jopa siitä, kun työkaveri kysyy kelloa!? Yleensä mulla ei ole mitään pms-kiukkuja tms ja kp1:nä on ennemminkin ollut murheellinen ja turhautunut, mutta nyt olen tyystin v***uuntunut tähän tärppäämättömyyteen ja tuhruihin! Olis parempi lähteä kotiin, ettei tule työkavereille kiukuteltua, vielä olen pystynyt hillitsemään itteni..

No, saanpahan vetää lärvit viikon päästä kaverin 30v-juhlissa eikä tarvii Levin reissullakaan rinnebaarissa kuivin suin istua!

Annukalle pahoittelut menkoista!

Senora, mä luulen, että se märkä rätti on paiskautunut nyt mun silmille.. aargh

 
senora
Kukkis ei voi olla ainakaa sama rätti. Mulla oli kans aika v*##uun#unu olo ku vuoto alkoi! Olin jo kerenny suunntella uudelleen testausta. GRRRRRRRRRRR! Miksi tää elämä on yhtä hel****##iä! Oon kans kiukutellu, mutten sillä oo oikein vittiny kehuskella täällä linjoilla. Nii- ja sulla vielä nuo tuhrutkin... Mulla ei ollu kuin parissa kierrossa tuhruja. Oon miettiny sitäkin, että olisko vaikka vyöhyketerapiasta apua raskautumiseen??
 
Omppu75
Party-party-tico-tico! Hulvatonta perjantaita!

Voi hemmetti, pahoittelut Kukkikselle ja Annukalle. On tää niin väääärin! Kukkis, tosiaan melko outoa, että tropeista huolimatta / johtuen ? joudut nyt kärsimään sitten vielä tuhruistakin. Mut kaipa noi kaikki ylimääräiset aineet voi aiheuttaa ihan mitä tahansa.. itelläkin tais kroppa sekoilla, kun ei taas saanutkaan lugeja viime kierrossa.

Ja Keiju lähti kevätkylvöille ;), hyvä tyttö! Toivotaan, että tuottais vaivannäkö toivottua tulosta bd!

Oli joku pihagalluppi. En oikeestaan ole mikään pihanlaittaja. Tottakai kesäkukat pitää saada ja on tossa joku kukkapenkkikin, mutta en siis tosiaan ole mikään nyppijä tyyppi (vaikka kaikki aina nyppiikin, heh). Ja tosiaan Senoran kesäidylli kuulostaa kiehtovalta.

Oireilijoitakin siis vielä riittää, peukut teille kaikille! Ite olen onnellinen, että on mennyt jo näinkin monta päivää ovisplussasta (oli la), eikä kop kop ainakaan vielä ole tuhrutellut.

Ja tänään oli sit toka kerta vyöhyketerapiaa ja oli kyl ihanaa. Ainoo vaan, että tuntuu, että räkää työntää entistä enempi nenästä. Terapeutti sanoikin, että todennäköisesti vahvistaa flunssan oireita :(. No, ens perjantaille otin ihan perinteisen hieronnan, kattoo sitten, että jatkanko vielä vyöhykettä. Eihän toi mitään ilmaista lystiäkään ole..

Eka kakkupohja ja porkkanakakun pohja paistettu, vielä yks kakkupohja ja sit ne kinuskinkeittelyt..voi että mä en sit tykkää YHTÄÄN tosta leipomisesta. Mut ei anna sielu periks hakea leipomosta valmista kakkua lapsen synttäreille!

Siivousta olis edessä ja iltapäivällä kampaaja. Huomenna siis juhlitaan, vaikka onkin edelleen aika räkänen tuo päivänsankari. Tähän itsekeskeisyyteen onkin hyvä lopetella..pakko mennä aloittelemaan siivoomista tai tekemään porkkanakakun päällystettä.. plääh!
 
Kukkis*
Senora, me taidetaan olla aika samoissa fiiliksissä :/ No, eipä tässä auta muu kuin nostaa häntä pystyyn (=laittaa se hakaneulalla kiinni selkänahkaan) ja tähdätä nokat kohti uutta yrityskiertoa!

Kannattaa koittaa sitä vt:aa. Moni on saanut siitä avun raskautumiseen ja Safiirillakin loppui tuhruttelut jo muutaman käynnin jälkeen.
 
Safiiri,
Voi härkätaistelu Kukkis ja Annukka! Ei voi muuta sanoa.

Omppu, meidän keskimmäisellä on maanantaina 4-vuotissynttärit. Juhlitaan niitä Oulun seudulla aprillipäivänä...

Täällä ei oo tuhrua näkyny vieläkään. Mahtava juttu itselleni. Huomenna sitte täti tulee. Se tuntuu olevan niin äreä vieras että takuulla löytää tännekki.

En ollukkaan tänään töissä, ku päänsärky oli vielä taustalla. Ja nuorimmalla hieman kuumetta.

Viikonloppuja!
 
senora
Oi, Safiiri, sinä olet viimeinen toivomme... tuo sinä ainakin plussa tähän kerhoon!


Mutta häntä pystyssä uuteen kiertoon, kuten Kukkis tuossa niin osuvasti sanoikin!
Mutta jospa sitten 4 viikon päästä käsi kädessä toiselle puolelle?
Alkaa kyllä pian epäilyttää, ettei tässä enää ilman apukonsteja plussaudu.
 
Nuppu80
Heipä hei! Mahtuuko tänne uusi mukaan? Eilen oli todella voimakas tunne siitä että on pullat uunissa ja todella sellainen oudon onnellinen olo... onko kellään vastaavaa voimakasta tunnetta ollut ja onko se ollutkaan todellinen? Itselläni kp 20/26 ja yritetty vasta muutama kuukausi... :)
 
senora
moi Nuppu !
Tule vaan mukaan... Kertoiletko jotain itsestäsi ja lisää listalle... Jutut täällä on toisinaan aika hervotonta, vaikka me nyt Kukkiksen kanssa rämmitäänkin kuralätäkössä rätti silmillä ja vähä muuallakin..
 
Nuppu80
Wish a Baby 55
Keiju vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Helsinki
Sara vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Thelma vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Hilma vm-77, TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Omppu75, poika 03/04, toinen tilauksessa, km 11/06, Y 1/07 Keski-Uusimaa
senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
Piitu1, vm-81 poika04, y 10/06 Pohjois-Karjala
Riina1981,vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Nuppu80, vm-80, esikoinen haaveissa, Vantaa

Jännäyslista
Annukka76 22.3.
Kukkis 23.3.
Safiiri 24.3
Omppu ynnäilee vapun tienoilla :)
Tikruliini84 27-29.3

Kiitoksia... Mä oon tällanen hömppä tapaus, jolla hullu vauvakuume, kuvittelee jo kaikkia oireita ennen kuin menkkojen pitäis ees alkaa ;) Yritetty on todella vasta muutama kuukausi kun oon saanut vasta hiljattain rakkaan mieheni intoutumaan projektiin mukaan :D

Eilen tosiaan oli tosi voimakas tunne että nyt ollaan raskaana vaikka kp vasta 20/26. Kerroin miehellenikin tuosta ja se ihana alkoi jo ihan hulluna paapomaan mua ku oon kerta "raskaana". Aika ihana reaktio, sillä sitte ku on vauva tulossa niin saan todellista prinsessan palvelua :D

Mutta muuten tässä elelen kaksiossa kissan ja miehen kanssa ja teen ahkerasti töitä.. Aika ihanaa elämää viettelen...
 
Annukka76
Mitähän se täti oikein pelleilee mun kanssa? Aamupäivällä tuhrusi ja sen jälkeen ei mitään. Ei oikein normaalilta tunnu.
Tervetuloa Nuppu. Ihan untuvikko se minäkin täällä olen näiden konkareiden seassa :)
Kiitos Kukkikselle listan päivityksestä.
Kiirettä pitää vielä tunnin pari. Mukavaa viikonloppua teitille.
Annukka
 

Yhteistyössä