Wish a Baby 54

  • Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti
Uusi ketju
Keiju vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Helsinki
Sara vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Thelma vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Hilma vm-77, TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Omppu75, poika 03/04, toinen tilauksessa, km 11/06, Y 1/07 Keski-Uusimaa
senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
Piitu1, poika04, y 10/06 Pohjois-Karjala
Riina1981,vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 10/05 Lounais-Suomi
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso

Jännäyslista
senora, 17.3 (kait jos kierto tasottuu...)
Annukka76 22.3.
Kukkis 23.3.
Safiiri 24.3
Omppu ynnäilee vapun tienoilla :)

 
Piitu1
Viimeinen vapaa päivä ja hommat aikaslailla tehty :) Vielä olisi leluarkun maalausta, niin saisi pojan huoneen suhtkoht kuntoon... Kolmen päivän vapaa on kyllä taas hujahtanut ohi niin nopsaan että, mutta saimpahan kaikki rästit tehtyä!

Omassa navassa ei mitään uutta, enkä taaskaan tiedä kp:ää. Kyllä sen pystyy unohtamaan aikas hyvin, nyt vielä paremmin kuin viime kierrossa.

Kaikille tsemiä ja plussaonnea tasapuolisesti!

Nyt maalaushommiin...
 
Safiiri,
Annukkako se kyseli tuolla edellisessä ketjussa jännäyslistasta. Kukkis jo valaisiki asiaa. Mää oon oman päivän (kierto ku on epäsäännöllinen, näemmä) laskenu kaks viikkoa siitä eteenpäin ku oon bongannu oviksen. Se aika nyt pitäis kovasti olla ajattelematta yhtään mitään vauvailuun liittyvää...

Ravigeehen. Mää oon yhden kerran elämässäni käyny Oulussa Äimärautiolla sillosen Säästöpankin järjestämissä raveissa. Tai säästöpankki jakoi lippuja. Vaan en kyllä oo ikinä totonnu. Enkä muutenkaan tykkää pelata mitään hedelmäpelejä tms. ku oon ihan varma etten koskaan-ikinä-kuuna kullan valkeana pääsis edes omilleni, saati voitolle. Lottoan sillon tällön ku muistan.

Nyt täytyy taas mennä. Nuorin tuossa tuli ja sano "kakka" ja käryää siihen malliin että vaipassa taitaa nyt olla lasti.

Palataan asiaan!
 
senora
Pikaista paranemista Ompulle! Mä en kans ymmärrä noita telkkarin peli-ohjelmia! Soita ja tee maali, minä täällä telkkarissa yritän estää, jos saat maalin saat pisteitä ja eniten pisteitä saanut on listan ykkösenä... Tai sitten nämä 'tietokilpailut'... huh huh... Ja samoin idols ja tanssii tähtien kanssa äänestykset... Just puhutttiin tällä viikolla yhen kaverin kans että ei niihin raski rahojaan tuhlata. Ja paljonkohan telkkariyhtiöt keräävät rahaa noilla tekstareilla...Missään ei ole esim Idolsin pudonneen äänimäärää puhumattakaan niistä, jotka pääsevät jatkoon. Mik-si-kö-hän?

Safiiriko kyselee oireita?? Jaa ei oikeestaan mitään. Nokka on tukossa ja hammasharja yököttää... Mutta mulla on kyllä normaalistikin arka kurkku ja hampaita harjatessa pitää yskiä.

hitsit että naurettiin eilen salkkareille... kun Salla huuteli sängystä Tuomolle: sexille... Uhkasin miehelle, että mä alan käyttää samaa kutsuhuutoa. Mies totesi, että tuli kutsuhuuto ihan samalla äänellä kuin mitä on kuullut jonku kaverin huutavan navetassa 'lypsyllee' ...
 
Annukka76
Huomenta
Totesin jo yks päivä, että mahassa vihloo/kuplii jännästi mutta epäilenpä, että kyse ei todellakaan ole mistään raskausoireista...Korkeintaan mun mielikuvitusta tai jotain sellaista.
Mitäpä muuta? Molemmat pesukoneet huutaa jo täyttä päätä. Töitä pitäis aloitella ja illalla olis vielä tentti.
Käytiin eilen kaupoilla. Oli jo aika paljon kaikenlaista pääsiäistavaraa ja munaa tarjolla. Onko teillä tapana koristella koti pääsiäiseksi? Varmaan lapsiperheissä tulee laitettua enemmänkin. Meillä yleensä yhdessä astiassa ruoho, keltaisia (tai vastaavia) tulppaaneja ja jokunen suklaamuna ostetaan.
Vielä pitäis viikon verran odotella tuomiota. Voi olla, että taas petytään mutta oikeasti, yritän ottaa nyt ihan rennosti ja tulee mitä on tullakseen. Jos ei lykästä niin ensi kuussa yritetään uudestaan.

Oikein pirtsakkaa päivää kaikille. Annukka aloittaa työt.
 
Kukkis*
Huomenet!

Ei oo sit yhtään mitään oiretta mihinkään suuntaan. Nyt on vasta 3-4 päivää oilista, joten ei kai tässä vaiheessa pitäis vielä oireita ollakkaan. Nyt ei muuten tullu tissit kipeeks heti oviksen jälkeen niin, ku parissa aiemmassa clomikierrossa.

Entäs Safiirilla itellään, onko mitään tuntemuksia?

Ompulle pikaisia paranemisia! Jokos teillä oili kyläili?

Pääsiäisestä: mä en laita mitään pääsiäiskoristeita tms, mut pariin astiaan laitan ruohon kasvamaan. Ehkä jos olis lapsia, niin tulis laitettua jotain, mut kun ei oo :(

Mulle on muuten jo pari kertaa soitettu jostain lasten kirjakerhosta ja eka kysymys on "montako lasta teillä on?" Siihen tulee tokaistua aika tylysti, että kun ei ole yhtään! Ja yks kerta soitettiin vauva-lehdestä ja kysyttiin, että koskas teidän pikkuinen syntyy?! Siis mistä h**vetistä ne tietonsa ottaa? Kattooko ne, että joo toi on yli 30v. sillä on pakko olla lapsia?!?!

Jaaha, alkaa menemään valitukseksi joten parempi lopetella tähän.. ;)
 
Keiju80
Heippodei!

Hihii, vähän mäkin nauroin eilen Salkkareissa sille Sallalle! Ja sitte ne kumpikaan ei edes halua lasta! Käyköhän vielä niin, että se Salla tosiaan pamahtaa paksuksi heti ennen kuin ne saa puhuttua asian selväksi?!

Joko Ompun tauti hellittää, vai vieläkö parantelet itseäsi kotona? Koita nyt ottaa rauhallisesti ja levätä kunnolla ennen töihin menoa! Flunssan jälkitautien kanssa ei ole leikkimistä! Enpä muuten olekaan tullut ajatelleeksi miten rankkaa on sitten lapsen kanssa, jos itse sairastaa! Pitää jaksaa leikkiä ja hoitaa lapsi omasta voinnista huolimatta. Jaksuja sinne! *lähettää kamulle parantavia säteitä*

Mäkin inhoan niitä telkkarin peliohjelmia!! Ne nyt vielä jotenkin tajuan, missä voi voittaa rahaa tai jotain, mutta ne pelkät hölmöt pelit. Ei ymmärrä... Ja jotkut lapset/ nuoret laittaa helposti monta viestiä johonkin Idols-äänestyksiin. Meidän lapsi ei kyllä tuu saamaan kännykkää kovin pienenä! Tai ainakin sitten kaikilla mahdollisilla estoilla ;)

Senoralle taas lähtee superpeukutukset! Olispa jo sun vuoro plussata! Muille jännäilijöille kanssa!

PeliG: En ole ikinä käynyt, mutta toto-lappuja olen myynyt, kun olin joskus kioskilla töissä :) Muutenkin pelaaminen on aika vähäistä, Kenoa kerran kuukaudessa tai kahdessa ja Lottoa silloin, jos on suurempi potti tarjolla. Rahapelejä tositosi harvoin, ja silloinkin otan rahat äkkiä pois, jos oon vähänkin voitolla ;)

Huomasin muuten tuota listaa katsellessani, että sieltä puuttuu ainakin Piitun ikä ja Annukan kohdalla yrityksen aloitus. Lisätkääs tytsyt tietoja sinne! (minkö utelias? ;) ) Ei tietty pakko ole, mutta aattelin vain, kun ei aina muista kaikkia tietoja toisista, niin tuolta on hyvä tsekata!

Onpas Kukkikselle osunut tökeröitä lehtimyyjiä!! Tosi röyhkeää tuollainen "Koskas teidän pikkuinen syntyy", jos toinen ei ole edes raskaana! Lehtikauppiaat on aina ärsyttäviä, mutta tuollainen ottaa varmasti päähän vielä tavallista enemmän. *hali*

Pääsiäisestä: Laitan ruohoa kasvamaan ja sinne pari tipua. Saatan myös ostaa jonkun narsissin tai tulppaaneja silmän iloksi. Ja sitten tietty paaaaljon suklaamunia =D Varmaan tulis koristeltua ja askarreltua enemmänkin, jos olis lapsia...

Jaahas, deadline lähestyy, joten pakko varmaan ryhtyä hommiin! Aurinkoista päivää kaikille =)
 
senora
Pääsiäisestä. meillä ei taijeta laittaa mitään. Pitää vaan muistaa ostaa virpojille suklaamunat... Se vitsa on sitten juhannukseen asti seinällä (tai saattaa olla pitempäänkin, riippuu vähän siitä onko nätti ja miten siivousinspiraatio iskee)

Mulle ei kyllä koskaa oo vauva-lehdestä soitettu!! On kyllä Aku Ankkaa perheen pienimmille kaupusteltu, mutta aika hiljaiseksi menneet kun oon kertonu olevani perheen nuorin. ;)
 
Annukka76
Keiju vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Helsinki
Sara vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Thelma vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Hilma vm-77, TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Omppu75, poika 03/04, toinen tilauksessa, km 11/06, Y 1/07 Keski-Uusimaa
senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
Piitu1, poika04, y 10/06 Pohjois-Karjala
Riina1981,vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 10/05 Lounais-Suomi
Annukka76, vm-76, y 11/06, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso

Jännäyslista
senora, 17.3 (kait jos kierto tasottuu...)
Annukka76 22.3.
Kukkis 23.3.
Safiiri 24.3
Omppu ynnäilee vapun tienoilla :)
 
Hilma77
Niin, pääsiäinen tulee ihan kohta. Itse en kotia korista kuin joulua varten, mutta muutaman Kinderi tulee syötyä :) Olemme aina olleet virpomisajat poissa kotoa, joten ei ole niitäkään tarvinnut huolehtia.

Kylläpä Kukkikselle oli soittanut uskomattoman tökeröitä puhelinmyyjiä! Vähemmästäkin tulee paha mieli :(

Sitten tarvitsisin hieman apua. Eli alkoholinkäyttö ja raskaus ( ja sen yrittäminen). Itse olen sillä linjalla, että en juo ollenkaan, edes tjottailu aikana. Mutta miten on, mitä mieltä olette ruuista, jotka sisältävät alkoholia? Eikö sen alkoholin pitäisi poistua ruuasta täysin ja onko niin pienillä pitoisuuksilla mitään väliä? Netistä löytämäni tiedon mukaan yritys aikana pitäisi välttää vain humala hakuista juomista.

Kun kaikkea pitää murehtia ;)
 
senora
Johan on Hilmalla murhe... Mun mielestä keitettäessä (esim kastikkeet) alkoholi haihtuu ja vain aromit jää jäljelle. Mutta jos esim täytekakku kostutetaan laimennetulla konjakilla, niin siihenhän se jää, mutta eihän siinä paljon ole... Mä en kyllä oo kummemmin rajoittanu alkomahoolin ottoa, viikonloppuisin tulee naukkailtua ja saunaoluet tietenkin... Oisko muilla millaisia mielipiteitä?
 
Keiju80
Oon vähän samoilla linjoilla Senoran kanssa tuossa alkomahooliasiassa, että keitettäessä ne prosentit varmaan häviää, ja just esim. täytekakussa sitä on niin vähän, ettei sillä ole väliä. Voihan lapsetkin syödä ruokia, joiden valmistuksessa on käytettty alkoholia! (vai voiko? Oon ainakin kuvitellut, että voi!)

Lääkäri ei ainakaan kommentoinut mulle mitään näistä alkoholimääristä (niihin sairaalan tutkimuspapereihin piti arvioida omia kulutusmääriä), joten en usko kohtuukäytön vaikuttavan kielteisesti raskautumiseen. Ja mun kohtuukäyttö on sellainen pari-kolme siideriä/ drinksua/ viinilasillista viikonloppuna, ehkä kerran kahdessa kuukaudessa tulee otettua enemmän, jos lähtee oikein bilettämään. Välillä on kyllä ollut sellainen olo, että hulluksi olisin tässä yritysaikana tullut, jos en olisi voinut ottaa normaalisti! (hih, ja mitä aina sanotaan suomalaisten humalahakuisesta juomisesta! =D )
 
Kukkis*
En mäkään ole absolutistiksi ryhtynyt yritysaikana, johan sitä olis melkein puoltoista vuotta ollut tipattomalla... Alkukierrossa uskallan juhlia ihan normaalisti (harvoin tulee kyllä juhlittua) ja loppukierrossa sitten vähemmän.

Lämmitettäessä prosentit haihtuu, joten ihan huoletta voi syödä alkoholia sisältäviä ruokia. Ja tuo senoran mainitseman kakun alkoholipitoisuus on varmaan jotain prosentin luokkaa, niin eipä siitäkään kannata stressiä ottaa.. Mut tietty, jos haluaa olla totaalikieltäytyjä, niin välttää noita konjakkikakkuja yms.

Tästä tulikin mieleen uusi galluppi eli mikä on mieluisin alkoholijuoma vai onko mikään? Mulla on ehdottomasti olut. Siideriä juon joskus, mut viinejä/väkeviä yms tuskin koskaan.
 
Annukka76
Oon vissiin outolintu mut mua ei toi viinan kans läträäminen kiinnosta enää ollenkaan. Nuorena tuli hypättyä baarissa joka viikonloppu. Enkä silloinkaan aina ottanut. Nykyisin se on mennyt tähän 3 krt vuodessa: vappu, juhannus ja uusi vuosi. Joskus saatan pullon siideriä juoda lauantaina, varsinkin kesällä, kun grillataan, mutta enpä juuri muuta.
Lemppareita siiderit tai smirnov ice tai bacardin breezer.
 
Omppu75
Huomenta.. heräsin tossa puol tuntia sitten, kun puhelin soi. Päätä särkee, mutta räkä ei enää valumalla valu syliin (*slurps*). Pojan kiikutin tosiaan puol yheksän aikaan hoitoon ja sit kaaduin takas sänkyyn. Tulipas dramaattinen sarja muuten ykköseltä aamulla, siinä helikopteri putos ja olivat ihan tohjona ne sotilaat.

Tekis kovasti mieli ulos auringonpaisteeseen.. pesin yhen tyynyn ja vein ulos kuivumaan, varma kevään merkki ;). Takapihan mittarissa näyttää olevan +27c -kylpee tosin auringossa tuo takaterassimme.

Siis ei voi olla totta, minkälaisia lehtimyyjiä Kukkiselle soitellut! Itekin nään aina punasta ku joku niistä soittaa, mutta nykyään pystyn valehtelematta sanomaan melkein kaikille, että "Tulee, tulee, tulee, tuleee..." meinaan mulle tulee ihan törkeen monta lehteä, mut kun en vaan oo saanu aikaseks peruuttaa niitä..Eli: Katso (hyvät ohjelmatiedot ja juoruja), Me Naiset (melko monipuolinen), Kauneus ja Terveys (itellä ei oo kumpaakaan..)Hyvä terveys (sitä vielä vähemmän), Vauva (millä sen raaskis peruuttaa, olis ikäänkuin luovuttamista..), Kodin Kuvalehti (monipuolinen sekin), MAKU (minäkin, paras kokkaaja! Ikinä tee mitään uutta!)..olikohan VIELÄ jotain..ei hitto, nyt itekin oikein hätkähdin, kun listasin noi! Saa loppua seuraavaan katkoon kaikki! Tähän vielä päälle Pirkat ja Me -lehdet ja Mikä se HOKin lehti onkaan, yhteishyvä, voi luoja! Enkä mä ikinä ehdi lukemaan kaikkia, miksköhän...

Alkkomahoolig: mun lemppareita on viinit, puolikuiva tai puolimakea valkkari, ja punaviini. Mikäs sen ihanampaa, kuin perjantaina korkata viinipullo hyvän ruuan kyytipojaksi. Tulee kyl kieltämättä otettua melkein joka viikonloppu..mutta ei mitään känniörvellyksiä, vaan muutama lasillinen. Aika pinttynyt tapa ennen kaikkea. Sillon, kun tulin raskaaksi (joka keskeytyi), niin ei kyllä tehnyt yhtään tiukkaa luopua viinistä. Baarissa ei ole tullut pojan syntymän jälkeen (kohta 3 v + odotusaika tietysti päälle)kovin monta kertaa käytyä, jotenkin ei jaksa sitä menoa. Mutta on muutama hauskakin ilta tullut vietettyä tanssien..yleensä mä en baarissa ota enää muuta kuin vettä, kotona juon mitä juon, ja sit riitti!

Saksassa oli ihan älyttömät määrät alkukuusta jo pääsiäisjuttuja esillä! Meillä ei kyllä laiteta, kuin ruoho ja pari tipua. Virpojille ei ikinä avata ovea (paitsi mies joskus heltyy..), täällä niitä riittää ja jos yhdelle annat jotain, on annettava melkein toisellekin.. , hirveetä kerjäystä, ja usein ne on tosi röyhkeitäkin. Viime vuonna olivat yhdet kähveltäneet kuistilta pojan kummin jättämän munan..(mistäs ne tietysti tiesivät, ettei se ollutkaan niille..)Omaa poikaa en ainakaan tule päästämään virpomisreissulle. Korkeintaan tietysti mummoille sun muille tutuille.

Eipä tullut Oili vielä, pientä yritystä tosin havaittavissa. Taitaa tuo tiuhaan nauttimani Finrexin toimia estolääkityksenä.. mut pakko on ollut ottaa sitä. Sekin tuli täs mieleen, että jos se nyt tuleekin, niin eihän mulla viimekskään ollut sellaista kiertopäivää, kuin "viikko oviksesta"! Mitäs jos ei nytkään; meenkö sitten progesteronikokeeseen tyyliin kp 3?? No, mut näkevätpähän sitte totuuden mukaisen tilanteen.

Hirvee romaani, huomaa, ettei ole pariin päivään puhunut kenenkään kanssa! Siis pojan lisäksi. Oli muuten oikein kultainen napero eilen, antoi äidin ihan rauhassa löhötä ja välillä sit "palkitsin" sen kun tsemppasin pientä leikkihetkeä varten.

Hih, pakko viel tää kertoo: näin tossa päiväunilla unta, että vaihdoin mieheni kanssa sukupuolielimiä!! Olihan hauska kokemus, ja siinä unessa viel aattelin, että täytyy sitten suositella Wabbilaisille tätä!! Joo, pari pussia liikaa tota Finrexiniä =D

Take Care :)
 
Hilma77
Jestas, olitpas Omppu nähnyt hurjia unia! Hauska ajatus, että täytyy suositella WABilaisille myös ;D

Itse pidän oluesta ja mieluiten tummasta - tai no, pelkästään tummasta. Eipä sitä liikaa tule juotua, pullo viikonlopussa. Itseasiassa ajattelin, että kun muuten pidättäytyy alkoholista, niin tädin kanssa voi huoletta ottaa muutaman. Sen verran olen asiaat tutkinut, ettei harmitonta määrää ole siinä vaiheessa kun ollaan raskaana. No, murehtija luonne ja epäolennaisuudet mieli aiheita.
 
Safiiri,
Uskokaa tai älkää, mää oon viimeksi "vetäny lärvit" meidän häämatkalla kesäkuussa 2002! Punaviiniä oon senki jälkeen hiukan maistellu, lähinnä jossain matkan vaiheessa lasillinen iltaisin oviksen jälkeen. Kaksikohan kiertoa viime talvena tein näin. Mulla on ihan syyki siihen etten käytä alkoholia yhtään. Nimittäin poltin tupakkaa viimeksi kans siellä häämatkalla ja en uskalla ottaa riskiä että alkoholin kanssa alkais liikaa tekeen tupakkaa mieli (oon nyt ollu seitsemän vuotta polttamatta jos häämatkaa ei lasketa). Viimeksi laitoksella ollessani kesällä -05 kun join ruuan kanssa kotikaljaa niin johan alko tämän äidin sormet naputella siihen malliin että oispa ihana vetää yksi kappale savukkeita :eek:. Siinähän ois kätilöt kattonu ku oisin sännänny kotikaljalasi kädessä tupakointitilaan...

Siideri se tais olla kova sana!

Pääsiäistä meillä vietetään perinteisesti rairuohon, tipukoristeiden ja suklaamunien merkeissä.

Nyt pakko mennä.
 
Piitu1
Hello likat

Ihan ulalla olen kaikista gallupeista, mutta tässä pariin vastauksia.. Viunagee: Alas ei mene mikään viuna ilman oksurefleksiä. En ole vielä löytänyt hyvää alkoholia.. Pelkkä haju saa aikaan vilunväreitä. Viimeksi olen juonut 2003 uutena vuotena, ennen poikaa tuli sentään juotua kaksi kertaa vuodessa (jussi ja uusivuosi) ja sittemmin ei ole tehnyt mieli.. En ole tiukkis, kiva kuunnella kun muut kämmäilee kännissä :D

Olikos jotain pääsiäisgalluppii: Meillä raeruohoa, tipuja, paljon suklaamunia ja äipälle pashaa ja pojille rahkapiirakkaa :) Äitin on PAKKO saada pashaa ja Mignon munia, PAKKO!

Kuulostaa tappotaudilta tuo Ompun lentsu, toivottavasti paranet pian! Meillä ei olla pahemmin tänä vuonna sairasteltu, *koputtaa puuta* ja toivottavasti päästäänkin tämä talvi näin helpolla.

Ihanaa kun kevät tulee, tänään oli eka kevätmäinen päivä. Aurinko paistoi ja aamu oli pakkasaamu. Ihanaa miten lyhyt talvi.

Soitin muuten terkkaan sen endoepäilyni kanssa, ohjasivat lääkärille suoraan neuvolasta. Sain ajan huhtikuun alkuun, tuleepahan selvyys siihenkin hommaan.

Piitu
 
senora
alhomaholi-gee rommia ja kolaa... Saunaoluet tietenkin. Otetaan kotona ja nyt yhtäkkikä en muista milloin oltais käyty raflassa tais olla joskus viime vuosituhannella isännän työporukan pikkujoulu. josta jäi kyllä hyviä valokuvia, myös paluumatkalta taksista... heh... Kesällä kun on halontekoa, niin tauolla otamme oluset.. kiva maata nurtsilla kun aurinko paistaa ja on silleen jo vähän väsynyt. (voi kun nuo lumet jo sulais...)

Omppullekko tulee pajon lehtiä... Kerran kans laskeskelin, että aivan liikaa tulee... apu, seiska, kodin kuvalehti, kotivinkki, valitut palat, tieteen kuvalehti, national geographic, ... ja kaikki ammattiliiton, puhelin- ja sähköyhtiön ja kauppojen lehdet. Mutta kun tulee hyvä tarjous siin sitä ei malta olla käyttämättä. Jos pitäis karsia, niin jäljelle jäis seiska apu ja kotivinkki. Mutta oon päättäny että mitään uutta lehteä en tilaa. Puhelinmyyjät kyllä yrittää, mutta kun meillä on muka kylän akkojen kans 'lehtirinki', jokainen tilaa muutaman lehden ja vaihdetaan sitte niitä.
Mukava uni sinulla :) Ja kiva kun päätit kertoa siitä meillekki...

Kiva juttu Piitu, että sait ajan lääkärille... kyllä se huhtikuu tulee...

Eilen oli tosiaan nätti päivä. Ja niin tulee tänäänkin. Yöllä ja aamulla pakkasta, joka kuivattaa päivällä auringon sulattamia lumia... Pitäis kehittää laki, että kun on tällainen komia ilma, niin sisätöissä ei tarvitse olla vaan voi viettää vapaapäivän... Mutta deadline pukkaa päälle...

 
Annukka76
Huomenta
Heräsin aamulla ja totesin samantien miehellekin, että nyt on sitten nännit kipeät. Voisko olla vai eikö voi olla?! Vähintään viikko vielä...
Meille tulee Seiska, Kauneus&Terveys, Voi Hyvin, Aku Ankka, Kymen Sanomat, Maaseudun Tulevaisuus, Koneyrittäjä, Käytännön Maamies, Koneviesti, Tuulilasi ja Viherpiha. Lisäksi kauppojen kanta-asiakaslehdet. Äidiltä saan aina Seuran ja ET-lehden luettavaksi. Anopilta ja isoanopilta Kodin Kuvalehden, Me Naiset ja Kotivinkin.
Loppujen lumien sulamista odottelen minäkin. Pääsis pihahommiin. Ei meillä kummonen piha ole mutta tykkään silti laittaa ja hoitaa. Vähän vastapainoa tälle koneella istumiselle.
Katselin vaan eilen viime vuoden tuntilistoja ja kyllä vielä 9.- 10. huhtikuuta meidän isäntä aurasi lunta. :) Edellisvuonna viimiset lumityöt oli 19.3. Veikkaan, että tänä vuonna saadaan vielä lunta...
Tentti meni vähän huonosti eilen... Mä olen niin huono kirjoittamaan mitään esseitä.
Tänään olis vielä yksi tentti. Toivottavasti menee paremmin.
Nyt on pakko jatkaa töitä. Morjens!
 
Kukkis*
Piitu, millaisia oireita sulla on ollut, että olet alkanut endoa epäilemään? Mulla on vaan se pissatus ennen menkkoja ja sellasia repäisykipuja oviksesta menkkoihin. Luin jostain, että endo voi olla melkein oireetonkin ja siks olenkin miettinyt, et pitäiskö sittenkin mennä siihen laparoskopiaan, kun jossainhan se tärppäämättömyyden syy on oltava!?!?

Mulla on muuten yks kaveri, mikä ei myöskään ole löytänyt hyvää alkoholia. Joskus se yrittää jotain drinkkiä saada juotua, mut ei vaan mene alas. Joskus nuorempana se kuulemma on ollut ärsyttävääkin, kun on joutunut kavereita "vahtimaan".

Nyt on mentävä kahvinkeittoon, alkaa nuppia jomottamaan siihen malliin..
 
Omppu75.
Hehhehee, Annukalle peukkuja bd!

Hengis ollaan ja olisin kyl periaatteessa voinut mennä töihin, mutta olisko se nyt ollut sit kiva räkärättien kanssa siellä työskennellä..EI. Poikakin sit ilmoitti herättyään, että hänellä on kuulemma vapaapäivä, niin tuolla se nyt tavaroitaan levittelee sitten. (ja aivastelee...)

Hyvä kun Piitu pääsee lääkärille, toivotaan positiivista käyntiä. Mites Thelman käynti meni?? Vai kuvittelinko vaan, että sulla oli eilen lääkäri..? Koskas se Keijun käynti olikaan?

Nyt on sitten isännän simoliinit viety, tai ainakin purkki taskussa aamulla lähti matkaan :). Kyllä oli vaikee paikka ukolle ihan selvästi. Täytyy vissii joku urhoollisuusmitali askarrella hänelle...

Onneks en siis ole ainoo, jolle tulee kirjastollinen lehtiä!
 

Yhteistyössä