Wish A Baby 55

  • Viestiketjun aloittaja Annukka76
  • Ensimmäinen viesti
Keiju80.
Tulin vielä lähettämään tsemihalituksia menkanneille ja ärsyyntyneille. Hemmotelkaa nyt itseänne kunnolla, niin kyllä se olo siitä taas kohenee! (Tylsää, kun en osaa teitä tämän paremmin lohduttaa!)

Ai Annukalla vaan tuhruilee?!? Hmm, tuohan kuulostaakin aika lupaavalta ;) Äkkiä uusintatestiä kehiin!

Ja Nupulle tervetuloa remmiin! Toivotaan, että sun fiilikset raskautumisesta olisi oikeat :)

Löytyikö Ompulta vielä pahoja kipupisteitä vyöhykkeessä? Toivottavasti hoidosta on sulle hyötyä! Ja hauskoja synttärijuhlia teille! Paaljon onneeaa vaaan *yrittää viritellä onnittelulaulua Ompun pojalle*. Ai niin, ja Safiirin muksulle kanssa!

Safiirille peukkuja, ettei tulis tuhruja, eikä sitä tätiäkään! Täytyyhän sen nyt joku jättää rauhaan!

Täällä tuli vahva viiva ovistikkuun ja limoja riittää. Pitänee siis vielä illalla varmistella ;) Ihan hyvillä fiiliksillä olen tällä hetkellä, sillä eka "luomukierto" terojen jälkeen ja ovisplussa jo kp 15, eli aivain kuin olis meikäläisen kierrot tasaantumassa!

Kääks, pitää lopettaa, appiukko saapui!
 
Omppu75
Terkut taas Ompun keittiöstä :) Vika kakkupohja uunissa.

Tervetuloa joukkoon Nuppu! Toivotaan, ettei sun tarvitse kauaa täällä "vanheta", vaan tuntemuksesi olisivat oikeat bd!

Keijulle onnittelut ovisplussasta! Siemennysharjoitukset jatkukoot! Koska saatte muuten tulokset niistä simoista, entä ehditkö nyt sit käymään progekokeessa "vanhassa paikassa"? Mun pitäis yrittää maanantaina muistaa mennä (ikään kuin sen vois muka unohtaa...). Kyllä niitä kipeitä paikkoja muuten edelleenkin jaloista löytyi..sit se kysyi, että onko ollut takaraivosärkyä. No todellakin! Hitto kun en muista mistä kohtaa se sillon paineli, oli kuulemma havaittavissa.

Safiirin
neljävuotiaalle siis etukäteisonnittelut! Hieman tässä on nostalgiset fiilikset, kun aattelee, että tasan kolme vuotta sitten sitä oli tuskissaan sairaalassa ja monta tuntia oli vielä matkaa hoohetkeen..taas tulee se tunne, että mä haluan HETI raskaaksi. On se piru vie saatava vielä kokea uudelleen..

Annukalle siis saakin vielä peukutella *bd noin!*. Toivotaan, että pääset vielä testailemaan plussaa.

Senoralle ja Kukkiselle sinnikkyyttä häntäleikin kanssa. Keijun sanoin, harmittaa, kun ei osaa eikä voi lohduttaa yhtään tämän enempää... mutta, hengessä mukana ja tsempaten!
 
Nuppu80
Kiitoksia paljon tervetulotoivotuksista ja mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille, itse olenkin jo aloittanut ahkeran laiskottelun. Kävin äsken ostamassa Clearblue-testin jossa sanottiin että voi käyttää jo 3 päivää ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa. Lisäksi siinä oli prosenttimääriä lueteltu kuinka monella testiryhmästä oli näyttänyt oikean tuloksen jo 3, 2 ja 1 päivää ennen..

Noh en voinut vastustaa kiusausta ja testasin.... näytti miinusta. Mutta tosiaan on vielä aikaa muuttua plussaksi tässä viikon ajan ;)

Mukavaa tätivapaata viikonloppua eräille, toisille sitkeitä siemeniä ja muuten hulvatonta menoa kaikille!!
 
Safiiri,
Päivän polttava kysymys: a) tuliko tänään täti? b) julistanko koopee ykkösen c) laskiko illalla lämmöt? Siitä saatte valita. Vaikka ei oo vaikeaa, kaikki oikeita vastauksia :/

Palaamme taas.
 
Annukka76
Safiiri. Olen pahoillani. Sama juttu täällä. Kyllä eilinen oli jo kp1. Sen verran illalla jo fuskasi ja tänään jo ihan normaalisti. Kärsitään nyt nämä pois alta ja sitten tsempataan porukalla jouluvauvat :)
Mukavaa la-iltaa kaikille.
 
Thelma82 ejk
Sunnuntaita Ellit! Ja mikä mahtava ilma, taas:)

Ensinnäkin tervetuloa Nuppu! Toivotaan tosiaan ettei tarvitte kauaa sun linjoilla hengailla ja se miinus muuttuis plussaksi:) Saat toki olla niin kauan ku tahot;) bd bd bd bd kuitenkin sinne vielä!

Pahoittelut niille, jotka joutuu kestitseen tätiä:( Eli ainakin nyt Annukalle ja Safiirille ja tietty jos se röyhkee sukulainen muuallekin hyökkäs niin niille kanssa!

Ja sitten Keijulle onnittelut ovisplussasta. Toivottavasti THE hetki on hyödynetty:) Niin ja mihis paikkakunnalle meet siihen testiin? Uudelle vai vanhalle? Toivotaan tosiaan, että sun kierrot olis nyt tasaantuneet!

Sitten vielä peräänkuulutan Saraa???? Haloo ???? Tuu kertoon kuulumisia!:)

Nyt aamupalalle, Hyvää sunnuntaita kaikille!
 
Nuppu80
voi harmi Safiirille ja Annukalle :( mä en vielä ala jännittelee perjantaita mutta jotenkin tunne raskaanolosta kyllä häipyi... en tiiä mihin.. toisaalta sitten kun täti on käynyt niin voi aloittaa taas ns puhtaalta pöydältä ja sitten onkin taas kaikki mahdollista...toivotaan että täti ei enää tule

muistitteko siirtää kelloa?
 
Keiju80.
Aurinkoista sunnuntaita!!

Pikaterkut taas, toivottavasti kukaan ei ilmesty selän taakse vakoilemaan... ;)

Vai huijasi se täti vain Annukkaa ja tuli sitten ryminällä kylään. Pahus! Ja Safiirille kanssa :( Jaksuja!

Mikäs koopee Nupulla oli kun negaa menit testaamaan? Taisi olla vain liian aikaista :) Peukkuja, että muuttuis plussaksi!

Joku kyseli mun progekokeeseen menemisestä. Menen ensi viikolla "vanhassa paikassa". Lääkäri sanoi silloin ultrakäynnillä, että voisin mennä nyt keskiviikkona, mutta musta se tuntuu vähän aikaiselta. Ovis siis tapahtui tod. näk. eilen, eli la, joten siitä tulee vain neljä päivää keskiviikkoon. Jos Ompullekin sanottiin, että 5-8 pv oviksesta? Taidan soitella sinne huomenna ja kysäistä, että jos menisinkin vaikka vasta pe. Miltäs kuulostaa? Tosin tänään oli vielä lämmöt alhaalla, joten en nyt tiedä koko oviksesta! :-o Mutta tuli hyödynnettyä joka tapauksessa ;)

Ihanaa miten lämmintä ulkona onkaan! Täytyy lähteä pienelle kävelylle. Terkkuja ja peukkuja kaikille!!
 
tikruliini84
Phoittelut safiirille ja annukalle! kyllä se täti osaa olla inhottava *heristää nyrkkiä*....

Keiju: bdbdbdbd jotta tulisi tulosta hyvin hyödynnetystä oviksesta!!!

Nuppu80: teretulemasta! Niin ja plussaonnea! :)

Täällä lämmöt koholla edelleen...eli just mittasin ja oli 37,1 mutta kyllähän ne kerkiää vielä moneen kertaan laskea, kp on kuitenkin vasta 24...

Sunnuntain jatkoja! :)
 
Pretty in Pink
Mulla kp 27/29 menossa. Oon jännityksestä halvaantunut. Tekis mieli jo kokeilla testata huomenna, mut kai se om ihan turhaa itsensä kiduttamista.

Mulla ollut pientä nipistelyä alavatsassa oviksesta lähtien ja mielialat on heitelly itkusta raivoon ihan holtittomasti. Mun maha on TOSI turvonnu ja tänään alko tuntua niin kuin tulis menkat. Outo juttu on ainostaan se, että mun rinnat on ihan normaalit, ei siis kipeät ja kovat kuten yleensä tässä vaiheessa kiertoa. En tiedä pitäisikö siitä olla iloinen vai ei. Onko täällä ketään jolla yksi raskausoire on ollut jonkun menkkaoireen puuttuminen?

Yks jännä oire, jonka olen löytänyt jenkkisivuilta on se että nänneissä olevat näppylät (Montgomery's Tubercules) alkaa tulla huomattavammiksi raskauden myötä - mulla kyseiset näppylät on laajentuneet. (Myös naamassa :D) Yks päivä mua alkoi sillain epänormaalisti pyörryttämään vaikka vaan seisoskelin ja puhelin puhelimessa...

Näin. Eli jos olin raskaana niin "tiesin sen koko ajan" ja jos en ole niin olen todella luulotautinen.

Joo. Jos vielä tunnin kirjoittelis niin olis kp 28/29. Tää on hullujen hommaa!

 
senora
Ihanaista maanantaita kaikille? Onhan kellot muistettu siirtää kesäaikaan?

Kyllä nyt taas jaksaa.. Oli niin komeet kelit viikonloppuna.. Käytiin pilkillä ja nyt polttelee poskia.

Toivottavasti Keijun siemennysharjoitukset tuottavat tulosta. Ja muutenkin tämä olisi meillä kaikilla se plussakierto ja sitten käsikädessä marssisimme tuonne toiselle puolelle.

Pretty in Pinkin oireet kuulostaa lupaavilta... Tuu kertomaan testisi tulokset... sitten kun testaat...

Tein sen testitilauksen viime viikolla ja tulostin laskun tiedot.. ja arvatkaas mitä laukusta löysin eilen ... tilauksen tiedot ja yhä maksamatta, vein laskun tänäaamuna maksupalveluun.. Olisko gallupin aihe... ELI maksatko itse laskusi netissä vai käytätkö pankin maksupalvelua vai käytkö ihan luukulla asti maksamassa?? Onko lompakossasi käteistä vai ihanko maksat kaiken kortilla? Mä käytän pankin maksupalvelua... Meillä on niin ihana pankki, ettei peri palvelumaksuja vaikka kävis ihan luukullakin maksamassa. Käteistä nostan pankkiautomaatista ja toki maksan aika paljon kortillakin. Mutta minusta on kiva kun lompakossa on ihan oikiaa rahaakin.

*lohtuhalit* Annukalle ja Safiirille. Että se täti-pirulainen kerkiääkin joka paikkaan.
 
Annukka76
Huomenta
Mä oli eilen koko päivän nettipimennossa. En kirjautunut koneelle ollenkaan, päällähän tää on yötä päivää. Tuli touhuttua pihalla (sain ne toisten heittämät roskat kerättyä ylös), käytiin pesettämässä auto ja kukkakaupoilla. Ostin ruusubegonian, ihanan oranssi.
Mä maksan nettipankissa meidän laskut. Yleensä naputtelen ne sinne, kun tulevat ja eräpäivän seuraavaksi palkkapäiväksi. Menevät sitten sieltä automaattisesti.
Uskokaa ta älkää mulla on nykyisin vaan automaattikortti. Se on mulle sopivin. Eli käteistä kannan lompakossa.
Tämä viikko onkin yhtä reissaamista. Kouluun en kyllä tällä viikolla ennätä. Keskiviikkona ja perjantaina olen Helsingissä ja torstaina Kouvolassa.
Mukavaa maanantaita.

Annukka
 
senora
http://www.heathersanimations.com/food/taart18.gif

Tänäänkö Safiirin perheessä synttärit?? Onnea täältäkin. Iltapäivällä leipomon kautta kotiin. Pipareita ja rahkapiirakkaa...

Kukkis: Elämä voittaa?
 
Kukkis*
Maanantaita! Olipa vaikeeta päästä aamulla ylös sängystä *haukotus*

Safiirille menkkapahoittelut ja hali-rutistus! Se p**keleen täti näyttää löytävän jokaisen meidän ketjulaisen :(

Senora, kyllä täällä ollaan jo paljon paremmalla mielellä. Sullakin vissiin on jo paremmat fiilikset? :)

FinanssiG: Maksan laskut aina netissä ja ostokset kortilla. Yleensä kuitenkin kukkarosta löytyy kymppi-kaks.

Tuli tunnin tauko kirjotteluun, kun pukkas duunia.. jatkan juttua myöhemmin
 
Nuppu80
Hyvää viikon alkua kaikille. Mulla oli testin tehdessä vasta kp 20/26... Enää ei mahassa mitään tuntemuksia :( nyt kp 23/26.. Lämpö ollut kylläkin kohollaan tässä minullakin.. digimittari näyttää 26.9 ja elohopea 27.1-27.3... eipä se varmaan tiedä mitään. alan odottelemaan menkkojen alkua perjantaille ja suunnittelemaan uutta yritystä ;) jos nyt tärppäis, tulis joulun alle vaavi.. mutta ehkäpä ei kandee toivoa liikoja.

Pretty in Pinkin oireet sen sijaan kuulostaa kyllä lupaavilta. Mullakin on maha turvonnut mutta taitaapi olla vaan liikunnan vähyyden tuottama tulos ;)

Ihana ilma ulkona
 
Annukka76
Senora. Tietojenkäsittelyä. Jatko-opiskelen tätä alaa, millä työskentelenkin.
Nuppu. Hui kamala, kun sulla on alhainen ruumiinlämpö. Mulla siinä 36 paikkeilla.
Ihana sää ulkona ja täällä sisällä vaan pitää istua. Jos pääsis lopettelemaan edes klo 15 aikoihin niin ehtishän siinä vielä nauttia auringosta useamman tunnin.
 
Omppu75.
Huomentapäivää! Ihanat kelit tosiaan jatkuu :)

Pahoittelut Safiirille ja Annukalle :(. Tyhmä täti.

Minäkin sitä verenimijää asetun odottelemaan, että pääsen jatkotoimenpiteisiin. Tänään nääs kävin siinä progekokeessa ja aloin sairaalasta aikaa tilaamaan, niin: minkäs takia sulta ei ole aukiolotutkimusta otettu? Siis ??! Minunko se pitäis tietää... no, täti soitti sitten kohta takasin (tietysti mulla oli just asiakas luukulla, mut pakko oli vastata..)että juu, kyllä se pitäis tehdä.. eli, kun vuodot alkaa, uusi soitto ja yritetään saada aika sitten siihen kp --ennen 10. Että näin.. just kun tunnin labrajonon jälkeen huokasin, että nyt oli sit kaikki, niin p*skat! Iiks, sehän sattuu! Oliks jollein tehty, Kukkikselle?

Synttärit tuli vietettyä (vähän liiankin rankasti..), hyvin meni ja tarjoilut riitti. On siinä kyllä hommaa..aamuysistä siihen kolmeen täytin kakkuja ja tein muita tarjoiluja valmiiksi.

Finassig: pankkikortti. Ja laskut maksan netissä. Hyvin harvoin on rahaa lompsassa, ei ainakaan sillon, ku tarttis. Eikä kyllä paljon kortillakaan, ei sen puoleen :)

Mikäs muuten Piitun tilanne?

Äh, tarvii lopetella, yritän ehtiä vielä myöhemmin uudestaan.
 
Kukkis*
Omppu, ei se aukiolotutkimus ihan niin hirvee ole.. Joillain sattuu enemmän ja toisilla vähemmän. Mulla oli aika kivuliasta ajoittain, mut se on kuitenkin aika lyhyt aika, joten kyllä sen kestää. Samana päivänä en kyllä suosittele tekemään yhtään mitään! Jos meinaan tulee se hartiapistos, niin se on ihan tuskaa. Onneks sekin helpottaa, kun ei liiku ;)

Ihania kelejä! Aurinko paistaa ja lämmintäkin varmaan +10, vaikka yöllä onkin ollut pakkasta. Toivottavasti pohjosen kelit pysyis vähän talvisempina, että olis mäessä lunta vielä pääsiäisenä! ;)

Tikrullakin alkaa olla jännät ajat menossa.. Onko mitään oloja??
 

Yhteistyössä