Wish A Baby 55

  • Viestiketjun aloittaja Annukka76
  • Ensimmäinen viesti
Annukka76
Keiju vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Helsinki
Sara vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Thelma vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Hilma vm-77, TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Omppu75, poika 03/04, toinen tilauksessa, km 11/06, Y 1/07 Keski-Uusimaa
senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
Piitu1, vm-81 poika04, y 10/06 Pohjois-Karjala
Riina1981,vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 10/05 Lounais-Suomi
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso

Jännäyslista
Annukka76 22.3.
Kukkis 23.3.
Safiiri 24.3
Omppu ynnäilee vapun tienoilla :)
 
senora
Annukka täällä yksikseen kirjoittelee --- ihan kuten mie tuon edellisen ketjun lopussa, kun en tätä uutta ketjua huomannu.. Tilasin niitä ovistikkuja, nyt vaan Luukku jumittaa, enkä pääse mailiin. grrrrrrrrrrr...
 
Hilma77
Kukkiksen lomasuunnitelma kuulostaa kivalta. Samoin tuo veneilyloma. Hmm, kesä ja meri..

Äänestyksestä kyseltiin; äänestin, mutta ei päässyt läpi. Uuden vuoden lupauksia en tehnyt, mitä nyt mielessä "vannoin" että harrastan enemmän liikuntaa. Mutta, jos ja kun tästä raskaudun, niin sitten olen luvannut harrastaa enemmän liikuntaa, syödä vähemmän makeaa ja syödä muutenkin terveellisemmin :) Ainakin ajatus on hyvä.

Itsellä kaikki menee ihan normaalisti, ei mitään outoja tuntemuksia, kp 17.
 
Kukkis*
Keiju vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Helsinki
Sara vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Thelma vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Hilma vm-77, TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Omppu75, poika 03/04, toinen tilauksessa, km 11/06, Y 1/07 Keski-Uusimaa
senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
Piitu1, vm-81 poika04, y 10/06 Pohjois-Karjala
Riina1981,vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso

Jännäyslista
Annukka76 22.3.
Kukkis 23.3.
Safiiri 24.3
Omppu ynnäilee vapun tienoilla :)

 
Kukkis*
Kappas vaan, ei näy otsikkoa!?! Safiirii, mulla on samat ongelmat kun sulla.. ;)

Korjasin vaan tuohon listaa yrityksen aloituskuukauden, ettei näyttäis ihan niin toivottomalta ;) Tosiasiassa aika toivotonta tää kyllä alkaa jo olemaan :/

Mites Safiirilla, onko ilmaantunut mitään oireita??
 
senora
Keiju vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Helsinki
Sara vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Thelma vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Hilma vm-77, TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Omppu75, poika 03/04, toinen tilauksessa, km 11/06, Y 1/07 Keski-Uusimaa
senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
Piitu1, vm-81 poika04, y 10/06 Pohjois-Karjala
Riina1981,vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso

Jännäyslista
Annukka76 22.3.
Kukkis 23.3.
Safiiri 24.3
Omppu ynnäilee vapun tienoilla :)
 
senora
näin se homma etenee ... oli pakko kokeilla että miksei otsikko onnistu ... itteä en vielä listalle laita. Ompa meillä jännitettäviä loppuviikolla... huiiiii db bd +++++++++ !!
 
Keiju80
Hihii, katsoin että meille on tullut uusi ketju ja noin paljon jo viestejäkin, ja sitten täällä olikin vaan harjoiteltu listan laittamista ;) No joo, olihan täällä asiaakin..

Onko muuten kenellekään tehty munatorvien aukiolotutkimusta? Kun mulle tehdään vissiin se seuraavaksi, jos verikokeissa on kaikki ok. Vähän vaan hirvittää, että millainen toimenpide mahtaa olla... :/

Eipä tässä kai muuta. Hirveen laiska oon ollut taas koko päivän, kun aamupäivä meni ihan piloille postin odottelun takia. Mutta huomenna on taas uusi päivä :) Jännäilijöille peukkuja!!
 
Kukkis*
Keiju, mä olin munatorvien aukiolotutkimuksessa viime joulukuussa. Aika inha toimenpide, muttei niin kivulias etteikö sitä kestäisi. Aika kovia menkkamaisia vihlaisuja tuntui silloin, kun sitä ainetta/ilmaa ruiskutettiin. Ja jälkeenpäin tuli hirveet hartiapistot. Jos pysyi ihan paikallaan eikä liikkunut, niin hartiapistoja ei tullut. Eikä seuraavana päivänä ollut enää mitään kipuja missään, joten ei paniikkia, kyllä sä siitä selviät! ;)

Mulla oli siippa mukana kuskina ja onneks oli, kun sen hartiakivun takia ei olis ajamisesta oikein tullut mitään. Meiltä oli siis tunnin ajomatka sinne klinikalle.
 
Omppu75
Annukalle pahoittelut negasta, toivottavasti muuttuu kuitenkin vielä plusmerkkiseksi! bd! Oireet on ainakin hyvät!

Keijulle
onnittelut negasta (!), etkös näin toivonut?

Mulla on vähän ristiriitainen suhde mereen tai veteen yleensäkin. Olen tosi huono uimaan; uskallan kyllä mökillä uida järvessä tasan sen pari metriä, kun tiedän, että jalat ylettyy pohjaan. Muuten tulee paniikkihäiriö. Kuitenkin vesistöt kiehtoo mua aika paljonkin, jostain syystä. Risteilylle en uskalla lähteä nappaamatta pahoinvoinnin estolääkitystä..mutta, sellanen pelko-kunnioitussuhde on olemassa.

G:Tulikin jo esiin, että tuli äänestettyä, mutta ei päässyt ehdokas läpi, vaikka paikkakuntamme äänikuningas olikin :). Uusimaa on niin laaja alue, että kai sillä on jotain tekemistä tuon asian kanssa. Sinänsä politiikka ei kiinnosta kyllä pätkääkään, en usko, että kukaan niistä tyypeistä vois parantaa mun elämää millään tasolla.

Tulehan Tikrukin antamaan taas jotain elonmerkkiä itsestäsi!

Jospa lähtis kohta kotiin pikku potilaan luokse.. räkä valuu pienellä reppanalla :(.
 
Safirii rohkeana
Keiju vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Helsinki
Sara vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Thelma vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Hilma vm-77, TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Omppu75, poika 03/04, toinen tilauksessa, km 11/06, Y 1/07 Keski-Uusimaa
senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
Piitu1, vm-81 poika04, y 10/06 Pohjois-Karjala
Riina1981,vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso

Jännäyslista
Annukka76 22.3.
Kukkis 23.3.
Safiiri 24.3
Omppu ynnäilee vapun tienoilla :)
 
Safiiri,
Hard rock halleluja! Otsikkohan tuli näkyviin!

Päätin kiireitten keskellä hiukkaseksi istahtaa koneelle tutkailemaan tapahtumia. Täällähän on viestejä vaikka millä mitalla!!!

Keiju, ei muuta ku töistä saikkua ja säntään pohjoiseen siemeniä hakemaan ;)

Kukkiksella tosiaan ihanat kesäsuunnitelmat. Mää oon elämässäni kahdesti ollu purjeveneessä. Tai minkähän mallinen jahti se oli? Kuitenki sellanen isohko, jota käytetään koulutusaluksena. Seilattiin kerran Turusta Ahvenanmaalle, siitä Ruotsin puolelle ja ylös ja Oulun korkeudelta takas. Ihana oli reissu, vaikka yhtenä päivänä keinutti sen verran että mää makasin kannella ja nukuin enkä tienny matkan teosta mitään. Toisen kerran olin samalla aluksella lyhyemmän matkan. Muuten oonki liikkunu pääasiassa meripelastusjutuissa mukana - en tosin piiiiiiiiitkään aikaan uuden asuinpaikan ja lapsilauman vuoksi. Pitää jossain vaiheessa lyöttäytyä paikallisen yhdistyksen toimintaan mukaan... Ai niin joo, mun isä veljineen hankki viime kesänä moottoriveneen. Pitävät sitä meiltä noin kuudenkymmenen kilometrin päässä mökillämme. Eiköhän sitä päästä ens kesänä testaamaan.

Kukkis, koita pitää täti pois! Mulla on oikeastaan melko tyypillisiä tätiä ennakoivia oireita kans: mahaa nipistelee, rintamuksia kolottaa ja valkkari on tullu kuvioihin. No, eipä oo tuhrua kuitenkaan näkyny. Joku lohtu.

Mitä, oliko Annukka testannu negan? Harmi homma. Vaikka tunnettu tosiasiahan on että niin kauan on toivoa ku tätiä ei näy. Peukkuja siis edelleen!

Miten Ompun selkä?

Nyt ei tällä kertaa muuta. Pakko keretä vilkasta Kermejä ja Isompaa pesuettaki.

Terveisiä jällehen kaikille!
 
tikruliini84
Heipä hei!

Jännäiltäviä onkin paljon loppuviikolle, toivotaan että kaikki jännäilijät plussaisivat! ++++++++++++

Keijulle tsempit että ovis nyt odottaa siihen saakka että mies kotiutuu...bdbdbdb :)

G: en äänestänyt, en ole kertaakaan äänestänyt, vaikka oikeus siihen on ollukkin jo 5 vuotta...politiikka ei kiinnosta tippaakaan...:)

Täällä odotellaan tätiä...kovat menkkakivut olleet tänään, ei jomotusta, mutta särkyä...eilen illalla nukkumaan mennessä vihlasi koko alavatsasta niin pirusti, oikeen inhottavalta tuntui vaikka ei kestänyt kuin pienen hetken mutta kova vihlasu oli! Silti, tätiä odottelen...valkkarikin tullut kuvioihin...

tikru ja kp 20
 
tikruliini84
Wish a Baby 55
Keiju vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Helsinki
Sara vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Thelma vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Hilma vm-77, TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Omppu75, poika 03/04, toinen tilauksessa, km 11/06, Y 1/07 Keski-Uusimaa
senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
Piitu1, vm-81 poika04, y 10/06 Pohjois-Karjala
Riina1981,vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso

Jännäyslista
Annukka76 22.3.
Kukkis 23.3.
Safiiri 24.3
Omppu ynnäilee vapun tienoilla :)
Tikruliini84 27-29.3
 
senora
Huomenet kaikille tasapuolisesti...

Ilta kului tätiä kestitessä - rasittava akka. Hitonmoinen kylkipistos...

Mutta i-ha-na aamu... aurinko paistaa ja pakkasta 10. Tulee taas tosi komee päivä ja meikäläisellä sisätyö. Nyt pitäis olla vapaata että vois olla päivän ulkona Mutta kun noita töitä on enemmän kuin laki sallii...
 
Omppu75
Heipat ja rallakat. Kurkkaus ennen kahville lähtöä. Harmaa aamu ja melkein pommiin nukuttu sellainen, ei meinaa käynnistyä. Onneks huomenna on taas vapaa :) Mutta hiukka kateellinen olen Senoran kokemalle aamukelille, kuulostaa ihanalta!

Kiva kuulla Tikrustakin! Älä nyt niin varmana sitä tätiä odottele, oireitahan on jo ihan kivasti, plussaan viittaavia siis bd!

Safiiri kyseli selästä. Ihan ookoo, sellasta kevyttä lihassärkyä ja mietinkin, että pitäiskö vaihtaa huominen vyöhyketerapia-aika ihan kunnon hieronnaksi...Mutta siis kipuja ei oikeestaan ole, niitä liikekipuja siis.

Joopa, eiku sumpille. Voikaahan hyvin!

 
Riina1981 ejk
Huomenta!

Voi juttu, että pitää kiirettä. Eilen en edes käynyt koneella, tulin yhdeksän jälkeen kotiin...

Täällä on olo ihan kamala, ilmeisesti kipeeksi tulossa ku vatsa on aivan sekaisin ja sattuu kun mikäkin. Siis sattuminen/kivut on ihan menkkakipuja mutta joku on nyt laittanut mahan plörinäksikin :/ Tää on vaan kummallista, että vaikka se tuomio on niin silti sitä joka kuu toivoo että jos kuitenkin olisi tärpännyt...

Mutta nyt lähden kipujeni kanssa kattomaan töihin niitä rakkauden hedelmiä ja yritän "taas" ehtost keritä tänne päin.

Ihanaa työ-/vapaa-/jotain muuta- päivää kaikille =))

Riina kp26
 
Annukka76
Huomenta,

Riina, tiedän ton tunteen. Mulla johtuu yleensä vähän huononlaisesta syömisestä: liikaa kaikenlaista ja liian nopeasti.
Tänne ei mitään uutta. Oireita on muttei tätiä. Eiköhän se seuraavan vuorokauden aikana selkene tämäkin. Täti ei normaalisti myöhästele juurikaan. Ihme emäntä.

Meilläpäin tuli illalla oikein lotinalla vettä. Miehellekin totesin, että ei oikein maaliskuun keliltä vaikuta, ennemminkin lokakuulta. Hyvin on lumet sulanu. Etupiha on ihan puhdas, takapihalla on vielä jokunen kökkäre.
Kovasti jo syyhyttäis kapsuttamaan pihaa. Meillä etupiha on kuin kaatopaikka. Lasten leluja, koiran ja kissan kikkareita, tupakantuppeja, kassakuitteja tms. paperirojua ja olutpullon korkkeja. Mikään näistä ei ole meidän jäljiltä... Ei ole lapsia, ei eläimiä, kumpikaan ei polta eikä juopotella pihalla. Joka kevät sama juttu.
Oletteko piha/puutarha ihmisiä?

Jospa jatkais töitä.. Mukavaa torstaita kaikille.





 
Kukkis*
Pientä tuhrua havaittu eilen illalla, joten eiköhän ne hanat tänään aukee :( Kierrosta tulee ennätyslyhyt, joten ei taida niistä teroistakaan mitään apua olla. Kyllä nyt ottaa pannuun ja pahasti!! Eipä ollut oireettomuus tällä(kään) kertaa oire..

Poistun takavasemmalle märehtimään omaa surkeuttani...
 
Annukka76
Kukkis :( Ison halin lähetän sulle. Ei paljon muuta voi todeta kuin, että "ens kerralla sitten..." Saamarin täti!
Täällä ei vieläkään mitään uutta. Testaan uudestaan aikaisintaan lauantaina, siis jos ei mitään muuta ilmaannu. Aika kitumista tämä odottelu.
Kävin äsken kaupoilla, kävellen, kun kerran sääkin kirkastui. Paluumatka tuntui ikuisuudelta, kun verensokeri laski vähän liian alas, aamupalasta oli kuitenkin jo aikaa. No nyt on taas mussutettu pöperöä, että vähän aikaa jaksaa taas.
Hiljasta on linjoilla. Taitaa olla kiirettä?!
 
senora
Taitaa olla kevätkiireet... Annukkaa huippaa ... eikös sekin ole joku oire ?? dbbd. Ovet lukkoon!
Kyselit että ollaanko piha/puutarhaihmisiä... vastaus on kyllä. Kesäksi muutetaan pihan toiselle puolelle saunakämppään, sähköt siellä on muttei telkkaria. Radio on auki 27/7. Sieltä kuulee uutiset ja päivän lehdestä lisää. Grillissä laitetaan ruoka pihalla. Sen verran ollaan sisällä että aamukahvit keitetään ja jääkaapista haetaan grillattavat.

Kasvimaalla perunaa ja sipulia. Viime kesänä oli muutama tomaatintaimi, ja ens kesäksikin oon suunnitellu muutamaa. Mansikkaakin on jonkun verran, sen että maalta saa käydä syömässä, mutta pakastimeen käyn poimimassa vanhempieni luota. Vattua kasvaa meillä villinä omassa metässä. Mustikoita ja puolukoita sitten syksymmällä lähimetsistä. Kukkapenkissä on perennoita, ja on mulla pieni kesäkukkapenkkikin, mutta saavat kasvaa ihan itsestään, vettä nakkaan jos muistan, mutta rikkaruohoja en juurikaan kitke.

Kukkis ovet lukkoon, ettei tämä kiro##u sukulainen pääse sinne! Kumma ettei terotkaan auta :(
 
riikkaa.
Heippa tällekin puolelle!

Täällä on näköjään taas otsikkoharjoitukset menossa. Hyvä tytöt, kyllä se siitä! =D

Joo, viime viikolla oli tuhruvuotoa ja ihan vähän kirkastakin verta. Ehdin jo pelätä pahinta ja olin tosi huolissani. Onneksi tuhrut loppui pari päivää sitten. Oireisto antaa vielä odottaa itseään, jotain pientä on kai havaittavissa.

Lapinreissu meni ihan hyvin, säät suosivat ja tuli ulkoiltua koko rahan edestä. Eilen oli muutto, ja nyt elämme täällä laatikkovuorten ja kaaoksen keskellä. Ehkä tämä vähitellen alkaa taas näyttää kodilta...

Annukan oireet kuulostavat lupaavilta, toivotaan että nega vaihtuu plussaksi!

Plussatuulia *puuuuuuuuuuuuuhhhhhhhh* ja tsemppiä kaikille! Odottajien puolella odotellaan teitä jo! =)

Riikka 6+4
 

Yhteistyössä