Wish a Baby 49

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keiju80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kissat.gif

Hyvää ystävänpäivää ihanaiset!

(toivottavasti mun kuvan liittäminen onnistuu..)

Sööttejä kuvia Kukkis lähetteli! =D

On tää ystävänpäivä hellua aikaa :) Koulussa lapset askarteli suloisia ystävänpäiväkortteja jopa mulle, kun mä olin kuulemma niiden "paras varaope" :) :) Paras kiitos työstä tulee kyllä niiltä lapsilta, ihkuja.

Ja ONNEA SUNNI! Tosi upee juttu, että tärppäsi teilläkin noin nopsaan! Eihän se meiltä muilta oo todellakaan pois, jos joku plusssaakin ennemmin, joten turhaan uutistasi piilottelit! Enkä mä valituksissani tarkoittanut, että "kun täälläkin kaikki plussaa heti ja ennen mua". Siitä oli joskus puhettakin, että teidän ketjulaisten plussista osaa iloita, mutta lähipiirin "live-ihmisten" plussiin ja vauvoihin suhtautuu ihan eri tavalla. Täällä tulee vaan aina marmatettua kaikkea, älä säikähdä ;) Mutta onnea raskauteen, toivottavasti kaikki menee hyvin! *hali*

Ompullakin oli onnistunut lekurikäynti, hienoa! Koskas sulla ne ekat verikokeet otetaan? Ja millaisia testejä ne sitten ottaa? Kiinnostaa aika lailla, kun taitaa itsellä olla sama edessä kuukauden päästä.. Kuulosti aika hyvältä se lääkärin teoria huonosta oviksesta, mutta siihenhän ne clomit sitten auttais! Tsemppiä! Ihana uni sullakin, jospa se tietäis hyvää.. Ja eihän kevättalven vauvaan enää kovin pitkään tarvisi plussaa ootella! :)

Thelmalla oli myös hyviä uutisia! Oli niin mukava lukea, kun teilläkin tuntuu olevan asiat järjestyksessä ja homma etenee varsin reippaasti. Eikä sunkaan tarvi varmaan kovin kauan sitä plussaa enää odotella, jos jo kevään aikana pääsette hoitoihin! Onnea :)

Kukkis kyseli terojen sivuvaikutuksista. Hmm, olikohan mulla jotai... Ehkä mullakin oli jotain pistelyä/ vihlontaa munasarjoissa vielä oviksen jälkeen, kun muistaakseni jo silloin mietin sitä kystaa. Valkkaria tuli reilusti, mutta se johtui varmaan siitä, kun mulle tuli hiivis oviksen jälkeen. Tisut oli myös vähän erilailla kipeet. Toivottavasti sulla olis noi alkaneen raskauden oireita! Eikös ainakin lisääntynyt valkkari sopisi siihen...? bd bd

Jokos Senora on muuten palannut tänne pakkasen maahan pikkuinen señorita kyydissään? Heti reissukuulumisia kun palaat!

Mutta nyt ei ehdi enempää, täytyy syödä jotain ja lähteä vielä illaksi töihin (kivaa, 15 tunnin työt tänään!). Joten illalla lisää. Viettäkäähän oikein romanttinen ja ihana ystävänpäivän ilta kultsienne kanssa! Peitot heilumaan ;)

Hyvää Ystävänpäivää!!!

Kiva kuulla Thelma että teidän asiat alkavat etenemään! Rankkaa tietty toi hormonihommat ja muut mutta vaivan arvoista :)

Ompulla lääkärikäynti ollut onnistunut, loistavaa! Jännän unen olet nähnyt, oisko enneuni...:) :)

Meiramilla ollu suppareita, nyt vaa lepoa ja paljon...

Jes, tänne ei ihmeempiä, vuodot loppuivat tänään (toivottavasti)...tuntuu oudolta kun ei muka vuoda enää ku meilkein pari kuukautta vuotoa, muutama päivän oli ettei vuotanu mut...noh...ei mee enää kauaa ku alkaa iso O lähestyy....mut nyt otan eri asenteen eli en aio nyt vahdata tot ovista tikuilla ja seksiäkin sit ku mieli tekee...hulluks täs tulee tol vahtaamismeiningillä! Kyl se tulee siel jos tulee, tietty ku tietää milloin oletettu ovis ois ni kyl kait sitä silloin sit tulee harrasteltuu mut....kokeilaan nyt tät rennonmpaa systeemiä...eikä varmasti oo yhtään haitaksi stressin väheneminen...

Jees...se on heippodei taas!

Hyvää Ystistä siskot!:)

Toivottavasti Meirami supparit ovat jo ohitte ja ihan vaarattomia! Pidä meijät ajantasalla!

Ompun uni vois melkein olla enneuni, et ens keväänä teille syntyis nyytti. No, toivotaan kuitenkin että se olis vähän isompi;) ja sit tietty et oikeesti pääsisit noin helpolla synnytyksestä:D Suostuttele vaan se miehes testeihin, niin kyllä varmasti helpottaa mieltä, oli vastaus mikä tahansa!

Keijullahan on kiva työ kun saa suoraa ja positiivista palautetta. Ihania muksuja:) Ja sanontahan kuuluu, että lasten suusta kuulee totuuden:)

Pitelen tikruliini peukkuja, että rennompi asenne pysyy teillä ja tärppi tulee supernopeesti ja kyytiläinen hengaa matkassa loppuun asti. Kyllä km varmasti masentaa pitkän aikaa ja vaivaa mieltä, ihan ymmärrettävää! Toivottavasti kevätaurinko tuo pirteyttä tullessaan!

Niin, missä Senora luuraa??? Eikös se matka nyt rupee olemaan ohitte? Heti tänne raportoimaan kuulumisia!:)

Kiitos Kukkis linkistä. Kyl se lääkäri tais tuon icsi (sekö se oli) hoidon mainita. Moni oli spekuloinut, et lähtiskö tuollasiin hoitoihin. Me lähdetään, koska uskon et jäis harmittamaan jos oma lapsi oliskin mahdollinen ehkä jopa parin hoitokerran tuloksena ja ei vaan kokeilis ees. Ja jos ei onnistu niin sitten ollaan ainakin kaikki koitettu ja tietää ettei onnaa. Ei ainakaan tarvitta jossitella:) Rankkojahan ne hoidot varmasti on ja haittavaikutuksiakin saatta olla ja varmasti onkin, mutta jos ei veikkaa ei voi voittaa;) öööö....sopikohan tuo nyt tohon... no kuitenkin, tiette mitä tarkotan! Niin ja sit miehelläni on aikanaan ollut sairaus (ei periytyvä), joka vaikuttanut simoihin todennäköisesti joten tää ollut kyllä tiedossa et ongelmia saattaa ilmetä. Siksikin hoitoihin varmasti suhtautuu erilailla. Kiitos kaikille tsempityksistä, toivotaan ettei koko ruljanssi olis ihan turhaa:)

Missä muuten Sara luuraa?

Riikka vm -78, TJOT 12/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Savo
Keiju vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Helsinki
Sara vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Thelma vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Hilma vm-77, esikoinen haaveissa
Omppu75, poika 03/04, toinen tilauksessa, km 11/06, Y 1/07 Keski-Uusimaa
senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa, km 12/06, Päijät-Häme
Piitu1, poika04, y 10/06 Pohjois-Karjala
Riina1981,vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Sunni, vm-79, esikoinen haaveissa lähtien 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 10/05 Lounais-Suomi

Ihania kuvia olette laittaneet :)

Täällä tapahtuu niin paljon, etten meinaa pysyä perässä. Liekö vika hitaanlaisessa aivotoiminnassani ;)

Ompulla ihana enneuni, voi kun se toteutuisi. Sit teillä olisi kaksi pojanviikaria :) Miksi minä en näe mitään raskaus/synnytys/lapsi unia??

Tikruliinille paljon tsemiä oviksen bongaamiseen ja tärppionnea tietenkin.

Sori nyt pitää taas mennä, mutta kaikille ihanan leppoisaa ystikseniltaa!!

Huomenta!

Tervetuloa Safiiri takaisin nettipimennosta ;) Hieno juttu, ettei tuhruja näy! Oletko kerinnyt mitään oireita tutkailemaan?

Mäkin olen muuten nähnyt parina yönä vauvaunia. Tai siis toisessa olin 8. viikolla raskaana ja toisessa 5. viikolla, ja molemmissa mietin että miten saan vatsan piiloon töissä. Ihan niinku se tossa vaiheessa kauheesti näkyis ;D

Hienoa Thelma, että olette noin positiivisella mielellä hoitoihin lähdössä! Ja tottahan se on, että varmaan jäis harmittamaan jos ei edes ole yrittänyt. Tsemppiä vaan teille!

Nyt lähden kaffelle. Jos se vähän lämmittäis, ku mää palelen! (meillä on töissä pikkasen vilpoista..)