Sööttejä kuvia Kukkis lähetteli! =D
On tää ystävänpäivä hellua aikaa

Koulussa lapset askarteli suloisia ystävänpäiväkortteja jopa mulle, kun mä olin kuulemma niiden "paras varaope"

Paras kiitos työstä tulee kyllä niiltä lapsilta, ihkuja.
Ja
ONNEA SUNNI! Tosi upee juttu, että tärppäsi teilläkin noin nopsaan! Eihän se meiltä muilta oo todellakaan pois, jos joku plusssaakin ennemmin, joten turhaan uutistasi piilottelit! Enkä mä valituksissani tarkoittanut, että "kun täälläkin kaikki plussaa heti ja ennen mua". Siitä oli joskus puhettakin, että teidän ketjulaisten plussista osaa iloita, mutta lähipiirin "live-ihmisten" plussiin ja vauvoihin suhtautuu ihan eri tavalla. Täällä tulee vaan aina marmatettua kaikkea, älä säikähdä

Mutta onnea raskauteen, toivottavasti kaikki menee hyvin! *hali*
Ompullakin oli onnistunut lekurikäynti, hienoa! Koskas sulla ne ekat verikokeet otetaan? Ja millaisia testejä ne sitten ottaa? Kiinnostaa aika lailla, kun taitaa itsellä olla sama edessä kuukauden päästä.. Kuulosti aika hyvältä se lääkärin teoria huonosta oviksesta, mutta siihenhän ne clomit sitten auttais! Tsemppiä! Ihana uni sullakin, jospa se tietäis hyvää.. Ja eihän kevättalven vauvaan enää kovin pitkään tarvisi plussaa ootella!
Thelmalla oli myös hyviä uutisia! Oli niin mukava lukea, kun teilläkin tuntuu olevan asiat järjestyksessä ja homma etenee varsin reippaasti. Eikä sunkaan tarvi varmaan kovin kauan sitä plussaa enää odotella, jos jo kevään aikana pääsette hoitoihin! Onnea
Kukkis kyseli terojen sivuvaikutuksista. Hmm, olikohan mulla jotai... Ehkä mullakin oli jotain pistelyä/ vihlontaa munasarjoissa vielä oviksen jälkeen, kun muistaakseni jo silloin mietin sitä kystaa. Valkkaria tuli reilusti, mutta se johtui varmaan siitä, kun mulle tuli hiivis oviksen jälkeen. Tisut oli myös vähän erilailla kipeet. Toivottavasti sulla olis noi alkaneen raskauden oireita! Eikös ainakin lisääntynyt valkkari sopisi siihen...?
bd bd
Jokos
Senora on muuten palannut tänne pakkasen maahan pikkuinen señorita kyydissään? Heti reissukuulumisia kun palaat!
Mutta nyt ei ehdi enempää, täytyy syödä jotain ja lähteä vielä illaksi töihin (kivaa, 15 tunnin työt tänään!). Joten illalla lisää. Viettäkäähän oikein romanttinen ja ihana ystävänpäivän ilta kultsienne kanssa! Peitot heilumaan