Wish a Baby 53

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keiju80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heippa hei!

En sitten eilen ehtinytkään enää koneelle, kun tuli kaveri kylään illalla. Mutta nyt tuleekin oikein romaani :)

Joko Riikalle on alkanut totuus valkenemaan? ;) Kyllä sillä toisella testilläkin tulee varmasti vahva viiva!! Niin, nythän sulle sitten kävin niin, että joudut anopilta salailemaan tilaasi siellä Lapin reissulla.. Toivottavasti ei tosiaan kovin paha olo iske!

Ja Ompulla oli ollut kiva reissu, hyvä niin =) Älä nyt vielä lannistu ja menetä toivoasi niiden tutkimusten ja koko vauva-asian suhteen! Kyllähän tää kuukaudesta toiseen odottelu ja jyystäminen alkaa käydä jo työstä, mutta kyllä teidät varmasti vielä siitä palkitaan! Ainakin sä jo tiedät, miten ihana palkinto siellä maalissa odottaa (siis kun sulla on jo lapsi). Tsemppiä =) Pidän peukkuja, että munis malttaa kasvatella itseään ultraan asti!

Safiirille onnittelut valmistumisesta! *kohottaa skumppalasia*

Kukkis ja Omppu, nyt mäkin kiinnostuin siitä Dermoshopista! Mikä se on, ja minkä nimisiä ne hormoninäppyihin auttavat tuotteet on? Onko kuinka kalliita? Mullakin alkaa taas mennä hermo tähän naamavärkkiin! Näppyä pukkaa koko ajan ja iho kiiltää. Argh. Uusia vinkkejä ja toivoa siis kaivataan! Niin, voisinhan mä tietty itsekin googlettaa... *punastuu* Mutta kun teiltä saa varmasti parempia vinkkejä :)

Thelmalle peukut, että täti saapuis ennen lekuria (tai tietty mielellään ei ollenkaan :) )Hyvä ratkaisu varmaan tuo yksityiselle meneminen, jos julkisen hoitoihin on 2 vuoden jonot! (Vai oonko sanonut tuon jo ennemminkin?) No, hyvä homma kuitenkin. Eihän sitä kahta vuotta jaksais odotella erkkikään ;)

Saralle myös supertehokkaat beedeet ja deebeet, että täti ei nyt tulisikaan!

Annukalle tsempit pöllyttelyyn ja simpoille onnea matkaan!

PostimyyntiG: Tilaan ehkä pari kertaa vuodessa jotain Henkkamaukalta tai Joseffsonilta/ Ellokselta. Muuten oon ostanut netistä lentolippuja, matkoja, musiikkia ja Huutonetistä jotain. Ja tietty tilannut raskaus- ja ovistestejä ;)

Sitten raporttia lekurilta: Mies tuli mukaan "henkiseksi tueksi" ja hyvä niin, sillä ne oli tarkoittaneetkin, että mieskin tulee mukaan! Hölmöt eivät vain olleet laittaneet nimeä kutsuun... No, onneks pääsi mukaan, vaikka tavallaan sille ei mitään tehtykään. Hyvin samanlainen käynti siis kuin Ompullakin. Eka hoitsun & lääkärin haastattelut, sisätutkimus ja ultraus mulle, miehelle purkki simppojen toimittamista varten, ja mulle labralähetteet. Eli kp 3-5 verikoe, kp 10-13 follikkeliultra, jonka perusteella sovitaan loppukiertoon toinen verikoe. Hyvä uutinen oli se, että ne kystat oli täysin kadonneet!! *tuulettaa ja hyppii ilmaan helpotuksesta* Ja lääkäri sanoi, että näyttäis siltä, että ovulaatio on tapahtunut. (en tiedä, miten senkin voi ultrassa nähdä?). Mun pitäis saada vähän painoa lisää, ja miehen lopettaa tupakointi (HAH, sitähän mä oon aina sille sanonut!). Mutta näillä siis mennään, ja onneksi nyt on jo loppukierto, niin pääsee pian aloittamaan nuo testit.

Ja vielä lisää omaa napaa. Tuhruja ei vielä oo näkynyt, mutta alkaa varmaan heti kun tämän kirjoitin. :) Lämmöt edelleen laskussa, eikä muutenkaan mitään oireita. Tissit on arat, mutta on ne kipeemmätkin olleet. En siis jaksa oikein toivoa... Ehkä ovis olikin luultua myöhemmin, ja siksi tuhrutkin viivästyy. Tai sit terot on alkaneet toimia. No, sunnuntaina vasta tulee se kaks viikkoa oviksesta, joten eipä tässä vielä kannata jännäilläkään! Mahaa vihloo välillä heikosti, ei menkkamaisesti, mutta jotenkin oudosti. On kyllä semmoinen olo, että kohta lirahtaa jotain... Ja koopee on siis 26.

Riikka, kerropas nyt vielä, oliko sulla mitään "selviä" oireita tai muuten erilainen olo tän kierron suhteen ennen plussatestiä? *tahtoo kovasti kuvitella, että oireettomuuskin voisi merkitä jotain*

Ja nyt mars tekemään jotain hyödyllistä! Aurinkoista ja keväistä päivänjatkoa teille ihanaisille!!

Keiju, se näppyihin auttava sarja on Dermosil Fresh Balance ja siinä on puhdistusgeeli, kasvovesi ja geelivoide. Meneppäs selailemaan www.dermoshop.fi, siellä on paljon muitakin tuotteita ja ovat melko edullisiakin! Niin ja tuhrutkin pysyneet vielä pois ja kystatkin häipyneet, sehän on hienoa!

Omppu, tiedän tunteen, mulla tulee välillä samat fiilikset. Mut kokonaan ei kannata toivosta luopua ja olen oikeestaan huomannut, että nyt olen jostain syystä ollut toiveikkaammalla mielellä, lieneekö vt auttanut mun piilostressiin?!

Piitulle onnittelut hääpäiväpäätöksestä, sehän on jo ihan pian! :) Pidättekö ollenkaan mitään juhlia tms.?

Saralle peukkuja, jospa sinne lääkärille ei tarttis mennäkkään! ;)

Täällä taas...

Tein äsken sen varmistustestin. Vahvempi viiva kuin toissapäivänä, muttei läheskään kontrolliviivan vahvuinen. Eiköhän tämä varmistelu riitä mulle, en aio ruveta repimään stresssiä noista viivoista. Ja Vilja-testin (tuleekohan se nimi ruotsin vilja vill ville velat -verbistä jos ei siitä keliakiasta... =D) ohjeissa sanotaan, ettei kontrolli- ja testiviivan vahvuutta tule verrata toisiinsa. Pakko kai tämä on jo vähitellen uskoa...

Olo on toiveikas ja luottavainen, vaikka tiedän että sinne marraskuuhun on vielä piiitkä matka ja että kaikenlaista ikävää voi sattua. Olen päättänyt, että asukilla on kaikki hyvin kunnes toisin todistetaan.

Keiju kyseli oireista. Mullahan tuli reilu viikko ennen plussaa se flunssa, joka peitti alleen aika hyvin kaikki mahdolliset oireet. Nyt, vaikka olo on jo terve, mulla on edelleen sellainen kuumeinen kiilto silmissä. Tissit oli ennen plussaa (ja on vieläkin) vähän kipeät, ei mitenkään mahdottomasti kuitenkaan. Ei mulla ole mitään selkeitä oireita. Niitä odotellessa...

Kai tässä pitäisi siirtyä tuonne odotuspuolelle. Tämä on oikeasti tosi haikeeta, teidän kanssa on kirjoiteltu kuitenkin jo niin kauan. *snif* Tulkaahan kaikki joukolla perässä, marraskuun junassa on vielä reilusti tilaa!

Hurjat peukutukset ja plussatuulet koko porukalle!

Riikka

Helou!
Vitsit et on Keiju teidnkin asiat hyvin edenneet ja onneks okoon kystien totaalisesta katoamisesta! Hianoa, että on teilläkin lähteneet asiat rullaamaan:) Mä meen kans kokeesee kp 3-5 ku viimeks ku otollinen aika olin toisella paikkakunnalla. bd bd bd bd vaan teijän tutkimuksiin, jotta tuottavat mahd.pian plussaista tulosta!

Riikan viiva senkun vahvistuu. Kyllä sä varmasti oot raskaana ja oirettakin jo pukkaa, hyvähyvä! :) Toivotaan, ettei anoppi nyt niin kyllä oo et heti osais jotain aavistaa;)

Kiitos Kukkis naamarasvavinkistä. Taidan kanssa tilata tuolta, koska naamaan pukkaa jos jonkilaista näppyä! Mulla on samasta mestasta shmpoot ja ne on hyviä!

Piitulle onnittelut THE päivän päättämisestä, mahtava juttu!

Saralle ja muillekin tietty bdbd bd bd bd bd bd

Nyt lempipuuhaan eli syömään...

Eka työpäivä takana. Vaikuttaa oikein mukavalta paikalta, vaikka alkuun en varmaankaan kerkeä surffailla yhtään. Ainakaan haaveilusivuilla...

Riikalle huraahuutoja vielä roppakaupalla vahvistuneesta viivasta. Huraa, huraa huraa! Nyt oot sitte ihan kunnolla raskautunu :)

Vielä postimyyntigeehen pikaisesti. Aikoinaan tilailin kuvastosta jos toisestaki ittelle kaikenlaista vaan nyt taitaa mennä vaan ja ainoastaan syksyn ja kevään Elloksen kataloogiin ja lastenvaatesivuille. Millon lie oon ittelle tilannu yhtään mitään? Ai niin, muistanhan mää. Sillon ku ootin tätä pikkuneitiä ja tarvin pari kesävaatetta, johon mahtu iso vatsa.

Kiitokset vielä kaikille valmistumisonnitteluista.

Näkemisiin taas.

Keijulla oli hyviä lääkäriuutisia, kystia ei näkynyt, hyvä hyvä... Eikö ne nyt sattuneet näkemään että onko siellä salamatkustaja mukana jo ;) Hienoa että tuhruilut on pysyneet poissa!

Riikalle onnea vahvistuneen plussan kanssa!

Hienoa Safiiri että eka päivä tuntui kivalta uudessa työpaikassa. Meillä oli taas yksi harjoittelija ekaa päivää, minua jännitti senkin puolesta :)

Eihän me mitään juhlia järkätä, ihan vaan saatan kakun väsätä ja kutsua kahveelle. Ensimmäinen ajatus oli että verukkeella pojan nimipäivät kutsuttaisiin sukulaiset kakkukahville (vaikkei normaalisti juhlita niitä erityisemmin) ja sitten paukaistaisiin ylläri :) Kukaan ei siis tiedä, vain minun yksi työkaveri joka lähtee todistamaan miehensä kanssa. Kyllä siinä on ihmettelemistä sukujen juoruämmille.

Sain muuten tietää miksi juoru minun raskaudesta oli lähtenyt (en ole muuten vieläkään päässyt sanomaan sille suoria sanoja), koska olen laihduttanut niin paljon. Siis häh, eikö niillä ole omaa elämää??? No eipä käynyt mielessäkään että sen takia laihduttaisin... Ja arvelkaa tuosta lähtee juoru, tylsä on tämän kylän henkinen elämä kun noin vähästä keksivät!

Piitu

huiiiiiii.... Riikkaa haamuilee.. kyllä se siitä vielä vahvistuu.. !!! onnea!!

Onnittelut Safiirille valmistumisesta! Pitäiskös ostaa kääretorttu ja juoda onnittelukahvit?? Ja vielä kerran onnea uuteen työpaikkaan.

Piitulle onnittelut hääpäivän päättämisestä! Saadaanpa sitten taas virtuaaliset kakkukahvit ;)

Matkag: Kanarialla on tullu matkailtua. Ehkä se eka (tai sitten toka) reissu oli muistiinjäävin. Tiijä sitten eksotiikasta.

postimyyntig: Rocherilta ja Anttilasta tulee tilailtua ja Ellokselta ... Viimeisen etelänmatkan tilasin netistä... ja kerran tikkuja.

Pidin pari päivää lomaa ja tietenkin tuli stressilentsu... Nokka vuotaa ja yskittää...

Viikonlopun aikana pöllyyteltiin petiä aikas ahkerasti. Limat on loppu. Nyt alkaa sitten ne kituviikot... Eilen juili mahaa...

Tänään sellainen päivä ettei paljon voi surfailla...

ja omaa napaa vielä ... viime yönä näin mielenkiintoisen unen... Synnnytin ihan yllättäin vauvan... kai sitä jotenkin tiesi olevansa raskaana ja menin sairaalaan. Sieltä sitten lähdimme miehen kanssa vauva mukana vaate- ja vaunuostoksille. Ostettiin lastenvaunut ja iso sohva (joka piti laittaa auton katolle) ja mies sitten katseli bodyja ja sanoi että näitäkin kai pitää ostaa.. Ois ostanu 80 cm, mutta sanoin, että eihän tää oo kuin 42 cm... Sitten vauva kahlasi järvessä ja veti rantaan puita... Kai liikaa miettii näitä vauvatouhuja ... kun jo uniinkin ... (ei kai voi olla enne?)

Huomenta tytöt!

Ei ottanut meillä eilen oikein tuulta ehdotukseni eli pöllyttelemättä jäi ja aamu on ollut sitten sen mukainen. :((( Ymmärränhän minä, että väsy ja kipeäkin on mutta töissä kuitenkin huhkii ettei mitään ja kun ei varsinaisesti olis edes pakko... Minähän se vedin sitten oikein kunnolla herneet nenukkaan. No näitä sattuu. Teoriassa mahdollista olis vielä tänään ja huomenna. Sitä ovistakaan en ole kyllä vielä bongannut.

Osaako teistä kukaan selittää unia? Näen nykyisin valtavasti unia. Useita erilaisia pitkin yötä. Lähes kaikissa unissa olen jotenkin pulassa. Yhtenä yönä olin muka varsinaisen työpaikkani tavarahississä. Hissi oli valtava, varmaan 6-8 kertaa suurempi kuin oikeasti on. Minun piti päästä kerrokseen 1, että pääsen ulos. Jostain syystä olin pian 8 kerroksessa, jossain ullakolla hämähäkkien seittien ja raollaan olevien, painavien ovien seassa. (Kammoan sellaisia paikkoja). Oikeasti 8 kerroksessa on ihan normaalia toimistotilaa. No syöksyin sitten hissiin ja painoin sen hätäpäissäni alimpaan kerrokseen, joka on -3. Hissi syöksyi valtavaa vauhti alaspäin ja lattia oli aivan kallellaan ja pidin seinästä kiinni, etten olisi valunnut alanurkkaan. Alakerrassa oli sitten jonkinlainen konehuone (en pidä erityisemmin niistäkään), jossa oli kova meteli ja syöksyin taas hissiin ja ymmärsin kerrankin painaa 1... Siinä kohdilla sitten heräsin hikipäässä...huh!
Yhtenä yönä olin jossain pimeässä huoneistossa, jossa kaikki muut henkilöt olivat verisiä ja arpisia...
Mikähän mua vaivaa???

Täytyy aloitella työt. Mukavaa päivää kaikille!

Annukka

Hyvää naistenpäivää ihanaiset wabbilaiset!! :)

Mä osallistun Safiirin onnittelukahveille, mut vasta iltapäivän kaffetunnilla! Meillä on hillomunkkeja tarjolla firman puolesta..

Alotin tikuttelun tänään, ei edes haaleeta viivaa tullu. No nyt on vasta kp13 joten viikonlopun aikana varmaan ovistellaan. Clomikierrossa ei niistä limoistakaan oikein tiedä, kun sitä limailua on melkein koko ajan..

Nyt menen kaffelle ja ruisleivälle, nam.. ;)

Annukka olikin ehtinyt väliin.. Mun vyöhyketerapeutti (tekee myös psykologista vt:aa) kyselee aina mun unista ja selittää mitä ne suurinpiirtein tarkottaa. Jos unessa on rakennus, niin se takoittaa sua itseäsi. Ullakko on pääkoppa ja kellari vastaavasti alapää. Eli sulla saattaa olla "ullakolla" jotain pelkoja tms. koska se oli unessa pelottava paikka?! Unessa yleensä vesi kuvaa pelkoja eli jos näkee esim. myrskyävän meren, niin joku asia pelottaa kovasti. Mä en unista mitään ymmärrä, joten en osaa paremmin kertoa, mut osaisko joku muu?

Hyvää naistenpäivää naikkoset! :)

Olipas hurjia unia nähty! Annukalla oli kyllä jännittävä, voin kuvitella tunteen! Mut tulkita en kyllä osaa. Senoran vauvasta on sitten tulossa pikkusen muita vahvempi jos uni on enneuni, kun puita vetelee rantaan jo vauvana:D Paranemisia lentsusta senora!

Niin toi postimyyntiG: mä kyllä tilailen HM:ltä ja nyt surffaamassa sinne dermoshopin sivuille. Matka tilattii viimeks kans netistä ja sit tietty tikkuja:) Eli aika moista hummailua;D

Mä osallistun kanssa Safiirin valmistujaiskahvitukseen, tuon kakun, mut tuun vasta puol viis ku pääsen töistä;D

Täti tulossa paikalle, mutta hitaasti....aaaaargh! Pitäkee nyt peukkuja, että tulvii jo tänään et pääse sinne lekurille!!!

Niin ja matkaG: kaukasin taitaa olla niinkin päätähuimaava paikka kun kypros.

Mukavaa naistenpäivää!

Naistenpäivää!

Keijulla onnistunut vastaanottokäynti, hyvä! Tehdäänkö meidän miehille treffit sinne simoklinikalle =D? Mun miehelle "varasin ajan" ens viikolle (Felicitas, onko sama paikka?). Olisin ottanut huomiselle, mutta oli ryysistä kuulemma. No, samapa tuo, kunhan vaan saatais pois päiväjärjestyksestä... Mutta, toivotaan, että sulla Keiju ei oliskaan enää lisätutkimuksille tarvetta ;)!!

Thelmalle peukutetaan siis tädin saapumisen puolesta bd!

Eilen tikutin piruuttani, kun vähän oli sitä nipistelyä, mutta onneks (!!) ihan melkein negaa näytti. Eli ei ainakaan ole liian myöhäistä huomisessa ultrassa.. Jännittää huominen, mutta ei suinkaan itse käynti, vaan sinne ajaminen -joudun ekaa kertaa yksin ajamaan sairaalalle.. *ajokammoinen*. Ja joudun ottamaan pojan mukaan, kun ei satu just nyt sit olemaan ketään, joka vois sen aikaa "hoitaa".. toivottavasti ei jää pojalle traumoja :).

Mulla on edelleenki se vyöhyketerapia edessä, kolmas yritys on ens viikon perjantaina. Toivottavasti on odottamisen arvoinen kokemus!

Senoralle pikaista paranemista. Mullekin meinaa joku flu iskeä :/. Mies varmaan tartuttanut, kun on koko viikon köhinyt.

Riikalle vielä onnea vahvistuneesta viivasta! Oireitakin varmaan alkaa pikku hiljaa tulemaan lisää. Toivottavasti kuitenkin selviydyt Lapin reissusta laatoittamatta :)

Unet on kyllä mielenkiintoisia, mullakin on tapana nähdä mitä ihmeellisimpiä. Muistan vieläkin pari lapsena näkemääni unta ihan selvästi. Painajaisia tietysti..

On sen verran pätkivää tää mun kirjoittaminen (asiakkaat taas häirii..), että täytyy taas vetäytyä päivätyön pariin.

Ihanaista naistenpäivää wabbilaisille! =)

Onkos teidän miehet muistaneet teitä mitenkään näin naistenpäivänä? Meillä ei, ei varmaan edes tiedä ko. päivän olemassaoloa ;) Mutta töissä työkaveri (miespuolinen) muisti. Hih :)

Joo, Omppu, tehdään vaan miehille treffit simoklinikalle! Saisivat toisistaan vähän vertaistukea! =D Ei vaan, meidän pitää viedä näyte Naistenklinikalle. Sinne viedään kai ainakin kaikkien hesalaisten simpat keskitetysti, vaikka muuten asioidaankin Kättärillä. Ja sinne saa viedä joka aamu ilman erityistä ilmoittautumista. Meillä mies suhtautuu ihmeen positiivisesti tuohon näytejuttuun! Ei ole yhtään pistänyt vastaan, vaan haluaa hoitaa sen nopsasti pois alta. Ja sanoi, että "suahan tässä enemmän joudutaan tutkimaan". Ihku <3 Milläs mielellä teillä nyt ollaan näytteenantoon menossa?

Riikalle onnittelut vielä vahvstuneesta viivasta! Kyllä niitä oireitakin varmaan vielä tulee! Tai toivottavasti pääset vähällä tietty :) Koita nyt selviytyä Lapin reissusta. Vetoa vaikka siihen flunssaan, jos reippailu alkaa heikottaa!

Pelottavia unia olitte nähneet! En osaa minäkään niitä sen kummemmin tulkita, vaikka hirveen mielenkiintoista sellainen olisi. Mullakin on jäänyt tosi elävästi mieleen pari lapsuuden painajaista, vieläkin menee kylmät väreet kun niitä muistelee :/ Mutta unet on muuten tosi mielenkiintoisia. Mun yks täti näkee enneunia :)

Thelmalle peukut, että täti tulisi pian! :)

Mäkin osallistuin päivällä Safiirin valmistujaiskaffeille :) Onnea vielä uuteen työhönkin!

Ja Piitulle onnittelut Suuren Päivän päättämisestä! <3 Aika hassusti siellä työpaikalla oli se sun raskausjuoru lähtenyt käyntiin! Ei voi ymmärtää... Toivottavasti saat annettua takaisin jossain vaiheessa! ;)

Täällä ei vieläkään tuhruja! Alkaa olla jo vähän outoa... No, kyllä ne vielä ehtii. On ihan semmoinen olokin, että kohta alkaa. Ja onhan mulla ollut pari sellaistakin kiertoa, että on tuhrutellut vain yhden päivän, joten vielä tässä ehtii vaikka mitä! En oo siis yhtään toiveikas. Tissitkään ei oo enää yhtä arat kuin eilen, joten varmaan viimeistään huomenna alkaa lorisemaan, enemmän tai vähemmän. :( Eikä oo mitenkään "raskausolo". No, vauva -08 sitten :)

Nyt pitäis vissiin mennä syömään, kun alkaa ihan heikottaa. Joten heippa hei ja palaillaan taas!!

Tuli mieleen vielä yks kysymys: eli muuttuuko valkkari jotenkin erilaiseksi, kun menkat on alkamassa? Nyt tuntuu, että olis muuttunut jotenkin juoksevaksi se valkkari... Muutama päivä sit oli vielä paksumpaa. (sorppa taas nämä limakyselyt! xD)

Ärsyttää vaan, jos pahimmat vuodot osuu viikonlopuksi, kun ollaan lähdössä reissuun! Mennään mun vanhemmilla ja anoppilassa käymään, ja käydään mahdollisesti uutta kotiakin vilkaisemassa. Niin inhottava siellä anoppilassa rapistella niiden rättien kanssa...

Tuo vauva vm-08 oliskin aika kiva, kun se syntymävuosi olis niinku mun vm toisinpäin :)

No niin, kyllä se juoksevampi valkkari taitaa merkitä tädin lähestymistä, sillä tuhrua havaittu vessareissulla. Joten koopee ykkönen tiedossa viikonloppuna. Voihan prkl taas... Niinku menkoista ei muutenkin olisi riesaa, niin pitääkö niiden tulla aina myös huonolla hetkellä?!?

Voi p******skat Keiju jos se täti nyt pukkaa kylään ja vielä viikonlopuksi! En oo noista limoista varma, että miten ne ennen menkkoja muuttuu. Mulla se taitaa kyl olla juoksevampaa ja valkosta ku esim. ovikse aikaa kirkasta. (ihanat kuvailut) Toivotaan, että tuo tuhru olis jotain vallan vaaratonta ja loppuis tyystin, eikä täti sitten tuliskaan bd bd bd bd Tiedän kyllä tunteen, mulla on nimittäi sama tilanne. Vähäistä tuhrua tänäänkin eikä hanat aukee ollenkaan, joten saas nyt kattoo kuis sen lekurin kans käy.

Naistenpäivää muistettiin kyllä töissä, siis mies puoliset työkaverit, mutta ei kotona. Ite mainitsin miehelle, et nyt ois naistenpäivä, johon tää totes: "mullein nyt oo rahaa ostaa kukkia, mut voit ostaa itelles ruokatililtä" että näin romanttista meillä;)

Juuh, valmiiksi jo toivottelen hyvää perjantaita, nyt tv:n pariin!

ei muistanu meillä mies naistenpäivää.... Työpaikalla eräs poikamies toi suffelit kaikille naisille... (namusetä :) ) ...
Thelmalle ja Keijulle tsemppihalit tulevasta sukulaisvierailusta! Hemmetin täti!!

Mutta se on taas (!) perjantai! humppa-humppa-humppa-tättärää!!!

Unista vielä sen verran, että nyt on ollu pitkä jakso etten ole unia nähny lainkaan. Tai sitten en niitä muista.. Jostain oon lukenu, että ihmiset näkee unensa mustavalkoisina. Mulla on kyllä värit mukana ja jos on vieraskielinen uni jossa en ole mukana, niin alareunassa on suomenkielinen tekstitys... (ihan kun mä oisin tän kertonu ennenki)

Köhä jatkuu.. Tänäänkin sellainen päivä, että nyt aamusta palstailen ja sitten tulee stoppi. Viikonlopunkin 'uutispimennosssa'...Eli mukavaa viikonloppua kaikille!!

Oi pöh Keijun tuhruille! Mullakin muuttuu valkkari ennen menkkoja ja ainakin runsastuu.

Ei muistettu meilläkään naistenpäivää, siippa ei näitä asioita "tajua" jos mä en muista muistuttaa ;) Meilläkin on työpaikalla yks namusetä mikä yleensä on naistenpäivänä tuonu tytöille suklaatia, mut jostain syystä nyt ei tuonu. Se on aika ällö tyyppi, mut kyllä suklaa aina kelpaa ;) Hyi mua, ilkeetä..

Kuulin eilen että täältä töistä yks likka on just synnyttänyt, ja mä en edes tienny sen olevan raskaana, vaikka viikoittain sen näin!? Oli varmaan pieni maha ja hyvin piti senkin piilossa työvaatteiden alla. Se on tuolla tuotannon puolella ja niillä on sellaset löysät työhousut ja takki. En kyllä yhtään tajunnut, että se odottaa, kun kaikilla mun tutuilla on ollut kyllä ihan selvä vauvamaha ja loppuvaiheessa niin iso ettei millään kaavulla olis piiloon saanut. No, joillakin se maha sit vaan on pieni. Vähän kyllä ahdistikin se vauvauutinen, mut enköhän mä tästä taas tokene..

Tänään tuli haalee viiva ovistikkuun, joten luultavasti huomenna tummempi ja ovis sen mukaan sunnuntaina. Sit kuitenkin viime yönä heräsin oviskipuihin, mitkä jatkuu vieläkin, eli sen perusteella ovis voiskin olla jo aiemmin? Tai sit clomien takia kipuilee kunnolla ja pitkään?! Täytyy pöllytellä lakanoita ahkerasti, ettei pääse oili livahtamaan, kun ei näistä tuntemuksista oikein ota selvää!

Nyt kaffelle!

Perjantai, jiihaa! *osallistuu Senoran humppaan hieman epävarmoin askelin*

Juu, taitaa se täti kohta riehua täällä täysillä :( Heti aamusta tuli verinen varoitus vessapaperiin. Voi itku.

Mä näin viime yönä sellaista unta, että me ei päästykään muuttamaan siihen uuteen asuntoon silloin kun piti, vaan jouduttiin viikoksi ilman kotia. Ääks! Mun unet on myös aina värillisiä. Hauska tuo Senoran tekstitys vieraskielisissä unissa! Mulla ei sellaista palvelua ole ikinä ollut =D

Thelma, mä voin yrittää potkaista tän tädin vielä sulle, jos sitä enemmän kaipailet! Se on kyllä niin ärsyttävää, kun tuhruilee monta päivää silloin, kun täti sais tulla heti! Toivottavasti pääsette kuitenkin lekuriin!

Täällä mies hoiteli aamulla simot purkkiin, ja on nyt kuskaamassa niitä sairaalalle! Reipas mies :)

Jaahas, nyt menen värjäämään hiukset, on sen verran taas juurikasvua. Mukavaa perjantaita ja alkavaa viikonloppua kaikille!

Perjantaita!
Ultrakeikka heitetty ja tällä kertaa sain itekin ruudulta todeta, mitä on menossa. Johtofollikkeli löytyi oikealta, ovulaatio sen perusteella 3-4 päivän päästä. Oli siis vasta jotain 16 mm. Oli siellä pari muutakin kilpasilla, mutta siis paljon pienempiä. Viikko oviksen jälkeen progesteronikokeeseen ja sit odotellaan tuloksia ja sit yhteenvetokäynti. Poika oli muuten oikein mallilapsi siellä vastaanotolla *ylpeä äiti*.

Voihan P*A, jos Keijulle täti hyökkää.. Jos näin on, niin varmaan sunkin ovulaatio kaipaa vahvistusta. Ite ainakin olen kallistumassa siihen, että mun ongelma johtuu sitten kuitenkin jollain tapaa vaillinaisesta oviksesta, siis munarakkulat on huonoja tms. Mut tosi kiva hei, että sun mies toimitti heti kiltisti näytteen! Meillä vielä sekin edessä, hitto sentään, että se on vaikee toteuttaa täältä käpykylästä käsin (heh). Kauhee kiire tulee saada tavara perille.

Thelma siis edelleen odottelee japaninlippua, toivottavasti saat sen pian!

Päätä särkee ja köhityttää, kurkkua pitää selvitellä koko ajan. Ja tänään tulossa yövieraita.. no, kai mä jotenki jaksan, täytyy ottaa vähän punaviiniä ruuan kanssa, jos se helpottais oloa.

Rattoisaa viikonloppua!

Tervepä terve!

Mikä näitä työkavereita tänään vaivaa?! Ahertavat kuin muurahaiset ja saan kärsiä siitä osani, vaikka ihan omassa kodissani nökötän.

Niin eilen illalla vihdoin hempeiltiin isännän kanssa. Olin bongaavinani kaksi selvää viivaa ovistestistä eilen, jos näin oli niin, mitä testin pitäisi näyttää tänään? Näytti meinaan hyvin haaleaa enää tänään, se toinen viiva siis. Ekaa kertaa touhuilen näiden testien kanssa niin on vielä tällaista opettelua. Teoriassa oviksen piti olla eilen...

Viime yö oli muuten "täysin uneton" ja eka havahtuminenkin oli vasta klo 5 aikoihin... Hyvä hyvä!

Keiju80, tutkitaanko noita simoja ihan terveyskeskuksessakin? Tässä vaan kerään tietoja, jos joskus joudutaan sekin kokemaan.

Ei vaan se on taas käytävä meilien kimppuun. Mukavaa viikonloppua!

Annukka

Mukava että joitte valmistumiseni kunniaksi kakku/kääretorttu/hillomunkkikahvit. Miehellä oli eilen vapaapäivä enkä mää viitsinyt tulla surffaileen. On nimittäin ilmeisesti h-hetket käsillä enkä halunnu miestä härnätä ettei makkaritunnelma kärsi ;)

Annukalla tosiaan ikäviä unia. Mää en kanskaan osaa tulkita niitä. Vaan kun tunnut niissä aina olevan pulassa, varmaan sulla on joku hätänä ja jokin juttu painaa mieltä. Mahdollisesti vauvautumisen hankaluus???

Keiju, lohtuhalaus. Vaan älä luovuta ennen ku tulee kunnon hyökkäys!

Ovistesteistä. Mullaki kävi yhessä kierrossa niin että tikutin vahvan viivan ja sitte huvikseni tikutin seuraavana päivänä uudestaan. Tällöin tuli enää tosi hailakka. Muulloin oon aina lopettanu tikuttelun siihen vahvaan viivaan.

Omppu siis romantisoi kolmen neljän päivän päästä. Eikös teillä ollu vielä ihan luomutoimintaa? Saat tosiaan olla ylpeä pojastasi! Tiedän, millaista on lasten kanssa käydä jossain vastaanotolla. Mulla ainaki hiki virtaa ja naama on punaisena ku paimennan ympäriinsä säntäileviä pikkuihmisiä ahtaassa lääkärinhuoneessa. Kokemuksesta oonki oppinu, että yritän aina mennä joko yksin tai sitte vain pikkupotilaan kanssa ilman sisaruksia...

Riemukasta viikonloppua kaikille!

Katoitteko eilen Idolsia? Mää en voinu mitään, mutta aloin ihan parkuun ku se Panu kerto siitä keille hän omistaa sen laulamansa kappaleen. Ja samaten ku hän sitte laulo sen. Oivoivoi :´(