Wish a baby 52

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tikruliini84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ompulta olisi hyvä moka :)

Nyt niitä pikkukylän huonoja puolia: Sain kuulla kaverilta että meidän työpaikkaruokalan ämmä oli levitellyt juoruja että olisin raskaana?!? Häh, mistähän kummasta sellainen on lähtenyt liikkeelle? Voi hitsi että pistää vihaksi, taidan huomenna repäistä ja huutaa sille ämmälle että voi kuule kun ei tuo tärppi käy!! Tai toinen vaihtoehto olisi ollut laittaa käytetty (kohta kun taas lorottaa..) rätti sisäisessä postissa... Mutta ajattelimpas huomenna jos käyn syömässä niin mainita asiasta ihan julkisesti ja oikke veemäisesti, murr...

Että niin ihania nämä pikkukylän ihmiset on <3 <3

Toi copy-paste on aika vaarallinen yhdistelmä... Mutta onneksi Omppu huomasit... Ei mulla sen kummenpaa rieskareseptiä ole... vettä, vehnä- ja ohrajauhoja, suolaa... hämmennetään taikinaksi. Taputellaan tasaiseksi. Paistetaan kypsäksi. Lämpötilaa en osaa sanoa, kun on toi tiiliuuni. Ennenvanhaan paistoivat suoraan tiiliarinalla, mutta mä paistan pellillä leivinpaperin päällä...
Muutenkin leivonnnat ja ruuanlaitot ovat näppituntumalla...mausteet tyyliin ripaus tuosta ja loraus tuosta...
Yks kaveri vaan kerran sanoi, että kakusta tulee parempi, kun mittaa tarkasti ainekset... no jaa...

Piitukin siis asuu pienellä paikkakunnalla. Toisinaan ärsyttää, kun kaikki tuntee kaikki, mutta on siinä ne hyvätkin puolensa. Neiti-ihmisen ei täällä tarvi kun puhua jonkun kaksilahkeisen kanssa vähän pitempään kylillä, niin jo kohta kuuluu, että ne seukkaa... No kävihän meillä vieraskin, joka kyseli kylän asioita ja sivulauseessa esitti mun olevan paksuna. No huh huh... jätettiin luuloonsa. Ei edes kommentoitu, siinäpä oottakoon perillisen ilmestymistä, mutta älköön pitkästykö. Naapuriapu on mun mielestä sitä parasta herkkua. Kun oltiin siellä reisussa, niin toinen vei ja haki meijät lentoasemalta. Toinen oli käyny lämmittämässä ja huolehti postilaatikon tyhjentämisen ja olipa tehnyt ne vähäiset lumityötkin. Ja jos lunta olisi tullut enemmän, niin olisi joku käyny traktorilla puskemassa lumet.
Voithan Piitu valitella sille ämmälle menkkakivuista ruokajonossa... ;)

Oviksen pitäis olla tuloillaan, mutta ei minkäänlaista olotilaa. Nuha on ollu pari viikkoa, mutta ei muuta.

Oi ei, pahoittelut Riinalle! Miten se tätipirulainen jo teillekin ehti?!! Nyt vaan häntä pystyyn ja kohti uutta kiertoa!

Kiire on kova, täytyy jatkaa töitä vaikka kahvikin on vielä kesken :/

Hihii, hassu moka Ompulla! Toi copy-paste on kyllä vaarallinen. Esim töissä jos on käyttänyt sitä näissä teksteissä, ja sitten se jää sinne copyyn "muistiin", ja joku toinen myöhemmin painaa vahingossa pastea, niin tulee kivat sepustukset koopeistä, tarkat vuotokuvaukset ja kenties vielä työpaikan haukkumiset!
(tajusikohan kukaan mitä mä tarkoitin tuolla??)

Piitulle kiitos rieskareseptistä! Täytyykin kokeilla, sillä mieskin on hulluna rieskaan! Mä oon sellainen leipoja, että tarvin aina tarkat ohjeet määristä. Mua alkaa ahdistamaan, jos on liian suurpiirteiset ohjeet! :) Mutta olipas tosiaan ajattelematon tuo Piitun "työkaveri"! Ärsyttävää! Toivottavasti keksit hyvän vastavedon ;)

Pienellä paikkakunnalla on kyllä omat hyvät ja huonot puolensa. Olen kotoisin pienestä kunnasta ja muistan ainakin, että naapurien auttaminen ja talkoohenki oli ihan eri luokkaa kuin kaupungissa! Nyt tunnen näöltä vain muutaman tyypin meidän talosta, ja nimeltä vain yhden. No, eiköhän sitä pienempiin piireihin taas sopeudu...

).( En kyllä usko, että nää vuodot olis mitään kiinnittymissellaisia. Vähän liian aikaista ehkä, kun ovista vasta odottelin viikonloppuna. Mun phs:in kulutus on kyllä kasvanut eksponentiaalisesti kun on tullut näitä kaikenmaailman tuhruja. Ääh...

Ketäs jännäillään? Eikö kenelläkään ole tosiaan mitään oireita??

Mä tapaan illalla yhden mahakkaan kaverini, joka on aika sikiävää sorttia...*kerää voimia iltaa varten*

kp 19

Ihana kuva! Tuo on just ku mää, hiusten pituus ja väriki täsmää (ihan pikkusen mulla on tummempi). Vaan siitä puuttuu tuskanhiki ja kamala irvistys naamalta ku otsikkoa ei taaskaan näy :-D

Riinalle tätipahoittelut. Ei kiva uutinen :(

Mitähän ois Ompun mailin vastaanottaja sanonu lukiessaan kirjoitusta? Huh. Tosiaan, ei oo ittellä tullu ikinä mieleenkään että sitähän voi "kärähtää" sillä lailla ku Keiju tuossa yläpuolella selittää.

Piitu, me ollaan loppukesästä muuttamassa sinne mun työpaikkakunnalle ( joo, luitte ihan oikein - ei vissiinkään saatu tässä vielä tarpeeksi riehua pahvilaatikoiden kanssa ;) ). Se on just sellanen kuvailemasi pieni paikkakunta, jossa takuulla kaikki tuntee toisensa. Mää en oo koskaan sellaisessa asunu. Oon kuitenki aina halunnu.

Nyt poistun maisemista. Terveisiä kaikille muillekin! Ja Kukkis, koita nyt juoda kahvisi rauhassa. Lakisääteinen, lakisääteinen :)

täytyy vissiin ruveta copy-pasten jälkeen kopioimaan tyhjä rivi koneen muistiin... :)

Pari vuotta asuin kaupungissa opiskeluaikana. Kuulemma naapurissa asukkaat vaituivat 4 kertaa ja mä en nähny ketään heistä. ! Yhdessä kerroksessa oli neljä huoneistoa ja vain yhden naapurin asukkaat opin tuntemaan ulkonäöltä. En kyllä paljon muuten liikkunutkaanl Kouluun ja kirjastoon ja kauppaan. Hitsiläinen, kyllä nyt ois vähä erilainen meininki. Olin niin kiltti tyttö heti lukion jälkeen.

safiiri taitaa tykätä noista muuttotouhuista?

Heh, Safiiri tosiaan taitaa tykätä muuttopuuhista! ;) Teidän ei kannata niitä laatikoita purkaa ollenkaan. Onkos se tuleva paikkakuntakin meren rannalla?

Tää alkukierto menee aina niiin hitaasti, huoh... Sais nyt ton tädin häädettyä, niin vois ruveta tutkailemaan limatilannetta, ou jee ;D Siitä tulikin mieleen, että mulla oli sillon follikkeliultrassa limakalvon paksuus 7mm, mikä oli lääkärin mukaan hiukan ohuehko?!? Enkä mä tyhmänä tajunnut edes kysyä mitä se normaalisti tuossa vaiheessa pitäis olla. Siinähän on yks syy tärppäämättömyyteen, jos limikset on liian ohuet, niin eihän sinne mikään voi kiinnittyä :/ Eikös terolutit kuitenkin paranna sitä limakalvoa kiinnittymiselle suotuisammaksi? Pääsispä pian sinne lapsettomuuspolille, niin vois kysyä noista.

Se on moro taas tältä erää!

Oliskos Safiirilla antaa hyviä muuttovinkkejä? Me ollaan asuttu viisi vuotta tässä kämpässä, ja tavaraa on kertynyt varmaan rekkalastillinen lisää sinä aikana =) Nyt saatiin tietää jo tuleva asuntokin ja ensimmäinen tavarakuorma lähtee luultavasti viikonloppuna. *huoh*

Kukkis, mikä kp sulla oli se ultra? Mä olin kerran kp 13 ultrassa, ja silloin limis oli 6,1 mm ja kuulemma ihan kierron vaiheeseen sopiva.

Riinalle lohtuhaleja roppakaupalla! Mulla meni jotenkin ohi tuo sun täti-ilmoitus, kun edellistä viestiä rustasin. Mites teillä oli sen jatkon kanssa, olitteko menossa jonnekin hoitoihin?

Mutta nyt morot täältäkin, lähden laittautumaan kaupungille lähtöä varten :)

Mulla oli myös kp13 se ultra. Eli eipä niistä lääkäreiden jutuista ota taaskaan selvää! Ehkä se mun lekuri ajatteli, että ovis olisi jo kp14, mitä mulla ei tosiaankaan ole. Sillon ultrassa oli suurin follikkeli 21mm, joten koon mukaan olis voinut munis irrota kp14, mutta ovis oli vasta kp16-17. Voiskohan tästä päätellä, et se limis olisi ehtinyt paksuuntua ovikseen mennessä??!? Ääh.. nää menee välillä niin henkimaailman jutuiksi!

Kohta pääseekin kotio!

Kukkis, mulla oli follikkeli silloin 17,5 mm. Ja korjaan, se olikin kp 12 se ultra. Tuon kierron merkintöjen mukaan ovis olis ollut ehkä kp 15. Mitenkäs paljon ne munikset ja limikset kasvaakaan vuorokaudessa? Täällä oli just jotain puhetta siitä.. hmm.. olikse 1mm/vrk? On tää kyllä sekavaa, kun näitä rupee oikein pohtimaan!!

Hei vaan kaikille wabbilaisille taas pitkästä aikaa!

Hilmalle onnea edessä häämöttävään yrityksen aloitukseen! Hieno juttu, että teilläkin jää ehkäisy pois ja pääsette jännäilemään!

Safiiri ja Keiju muuttopuuhissa. Multa mennyt ohi, minkä perässä Keiju muuttaa, työn vai opiskelun vai miehen? *uteliaana* Tsemppiä uuden asuinpaikan "valloittamiseen" toivottavasti löytyy työtä ja mukavia ihmisiä!

Riinalle pahoittelut menkoista :( ei oo reilua. Mitkäs teillä on jatkosuunnitelmat?

Keiju ja Kukkis ne vertailee limisten paksuuksia ja munisten kokoja... *ihmettelee* Mulle ei kukaan gyne ole ikinä kertonut mitään tuollaisia lukuja. No saapa nähdä, mitä tässä vielä selviää, kun päästään hoitoihin.

Meillä siis aika siihen alkukartoitukseen ensi kuun lopulla. En tiedä, mitä kaikkea siellä tapahtuu, mutta aikaa pitää varata pari tuntia, että kai siihen jotain tutkimuksiakin sisältyy. Mies tulee mukaan ja molemmille tuli postissa esitietokaavakkeet täytettäviksi. Vähän jo jännittää! Meidän pitäisi keskustella tästä asiasta miehen kanssa oikein kunnolla etukäteen, ei vaan muka ole koskaan aikaa.

Anteeksi kun olen ihan ulalla kaikkien jutuista! Mites Omppu, teillä siis ilmeisesti tutkimukset edenneet, kun kerran käyt ultrissa. Saitko suostuteltua miehesi mukaan tutkimuksiin?

Thelmaa ja miestänsä odottaa siis ilmeisesti sama kartoituskäynti kuin meillä, mutta eikös teille tehty jo jotain tutkimuksiakin? Kai nää etenee eri tahtiin eri kunnissa, vai olitteko yksityisellä? Niin ja piti sulle sanoa, että kyllähän työstä pitää saada vapaata lääkärikäyntejä varten. Eri asia tietysti, jos et halua työporukoiden aavistelevan mitään, etkä halua heille selitellä menemisiäsi. Eihän kesään toisaalta ole enää pitkä aika. Tsempit teillekin!

Tere! Palaveriä toisensa perään taas töissä *mur*..

Riinalle *pahoitteluhalit*. Kyllä nyt sois edes jollain tärppäävän.

Tosta puheenollen, miten onkin nyt niin paljon kiertovammasia täällä, siis eiks Senoralla ollut lyhyt kierto, itelläni tuhrut alko kp 22, Keijulla tuhrii..Mitä tää on??

Sara, jos teillä on samat hommat edessä kuin meillä, niin ekalla käynnillä (miehellä ei sitte ollu mitään virkaa sillä reissulla, tuhlaantui vaan kallista työaikaa..)lääkäri haastattelee (samat kysymykset, jotka kysyttiin jo tk:ssa) kiertoon liittyvät asiat ja mm. kuinka usein on seksiä ja onko siinä ongelmia (lähinnä teknisiä). Sitten mies pihalle ja housut nurkkaan, sisätutkimus ja ultraus. Sitte käytännön asioita ja spermanäytepurkki kotiinviemisiks. Seuraavana verikokeita, kp 3-5 mm. prolaktiini ja lh, tsh, fso tai jotain sinnepäin, sitte follikkeliseuranta ultralla, sitten vielä progesteronikoe ovulaation jälkeen, verikoe siis. Ja tosiaan se simonäyte. Tästä etiäpäin en sitte osaa sanoa, mutta tossa alkuun.

*murmur* anoppi tunki tänne, täytyy mennä...

No nii jatkuu; pitäis tosin jatkua toi pakkaaminenkin...Oliskos Safiirilla hyviä vinkkejä, hehhehee..? Vai että muuttoa pukkaa jälleen? Toi meni nyt vähän ohi, että mitä Keiju päätit muuton suhteen, vai päätitkö vielä?

Keijulle jaksamista ystävän tapaamiseen ja Piitulle työkaverin kestämiseen. Saitkos sanottua suorat sanat??

Joo, pakko mennä jatkamaan, kun huomenna tulen vasta iltakymmeneltä "töistä", on vähän sellasta virkistäytymisjutskaa tiedossa. Ai niin, koopeet oli mitä oli, mutta edelleen ihan kunnon vuotoa, mitähän tää oikeesti on? Tuhruista laskien kp 9, mutta ehkä se kp 6 kuitenkin lähempänä totuutta. No, kunhan nyt perjantaiks loppuis.. hmm.. se onkin aikanen lähtö pe aamuna, kun täältä jumalan selän takaa lähtee, ennen kuutta lähettävä kentälle.

En kerennyt käydä tänään syömässä, saas nähdä muistanko sanoa sitten kun seuraavan kerran käyn. Kyllä ärsyttää, muita työkavereita vaan huvitti koko show... Työpari kysyi että: a.) ärsyttääkö sinua sen juiruilu yleensä b.)ärsyttääkö sinua että se juoruaa väärin vai c.) Ärsyttääkö sinua se että se että juoru ei ole totta ??? Mitä tuohon nyt voit vastata, joo ollaan yritetty lasta kohta puoli vuotta ja ei kuulu ei näy, vastasin että b.) (antaa ämmän juoruta vaan, kun vaan se olisi edes himpun totta, mutta todellisuudessa se olisi c.)

Huoh, elämä on vaikeaa... Mutta ajattelin mainita kyllä asiasta seuraavalla kerralla!

Riinalle pahoittelut menkoista, miten ne vaan aina alkaa ja alkaa?! Ärsyttävää...

Safiirilta otetaan vastaan vinkkejä miten miehen saisi innostumaan muutosta?! Tekisi mieli vaihtaa maisemaa, kyllästyttää tämä kylä jo. Jos minäkin jään työttömäksi niin sitten tuli lähtö, minähän en tänne jää mätänemään!

Pitänee lähteä veskiin ;)

Piitu

onkohan jotain tätienergiaa liikkkeellä kun meillä on näitä outoja kiertoja?? Vai onko se vaan sitä että tarkkailee kaikkea enemmän kuin ennen??

Keiju taisit päättää lähteä miehen mukana toiselle paikkakunnalle? Onnea muuttolaatikoiden keskelle? Oon sitä mieltä että asioilla on taipumus järjestyä...
omppueikös se ollu niin, että eka vuotopäivä on kp1 ??? sitähän täällä on moneen kertaan pohdittu. :)
Aika moni teistä näyttää kulkevan tutkimuksissa... Oonko mä ainoa joka ihan luomuna ja omilla avuilla (miehen avustuksella) yrittää raskautua??

on: Ovista odotellessa... onneksi miehelläkin on selkä jo parempi. Tänään suunnitelmissa miehenkaato ja viikonloppuna sitten lisää... :)

zbee.gif

Huomenna perjantai! jee ... kohta on tämäkin viikko sitten lusittu!

Moro!

Riinalle pahoittelut tädistä. :( *tsempityshali*

Piitulla ikävä tilanne juoruämmän kanssa. Toivottavasti saat lyötyä sille jauhot suuhun. Tosi ärsyttävää!

Niin, Safiiriko on taas muuttamassa? Jotkut vaan ei saa siitä hommasta tarpeekseen... =D

Mitenkäs Keiju, aiotko siis muuttaa miehen mukana? Pikkupaikkakunnalla on omat hyvät ja huonot puolensa. Mä en ole koskaan asunut pikkupaikassa, kotikaupunki oli pienin ja sielläkin varmaan 35000 asukasta. Tämä tuleva on yli puolet sitä isompi. Muuttovinkeistä en osaa muuta sanoa, kuin että kaikki turha roina mäkeen vaan! Meillä tämän tulevan muuton hoitaa muuttofirma, itse ei tehdä muuta kuin tavaroiden pakkaus ja purku. Maksaahan se, mutta eipä tarvi haalia muuttoporukkaa ja hikoilla tavaran kantamisen kanssa (ja maksaahan se pelkän autonkin vuokraus+bensat aika paljon). Ja tulee tarpeeksi iso auto, edellisessä muutossa saatiin ahkeran sovittelun tuloksena kamat mahtumaan pieneen kuorma-autoon just ja just. Yksikin laatikko enemmän, niin olisi tullut ongelmia. =)

Senora, minä ainakin olen luomu-kerhossa. On kai meitä muitakin?

ON:Kp 26. Tämä flunssa peittää aika hyvin kaikki (kuvitellut) oireet. En kyllä osaa sanoa juuta enkä jaata. Lämmöt on toki koholla ja olo flunssainen, koska on flunssa! =D Tissitkään ei ole kipeät (särkylääke vie tehokkaasti kaikki kolotukset). Katsotaan testaanko huomenna aamulla. Ehkä en. Maanantaina sitten jos täti ei tule. Joo, tajusin juuri että oonpa tässä melkein viikon vetänyt ihan surutta nenäsuihketta, buranaa ja asetyylisalisyylihappoa (iik mikä sana). Tosi raskausystävällisiä aineita kaikki... :|

Rauha maassa naiset, muutetaan vasta loppukesästä sillai että vanhin aloittaa uudella paikkakunnalla ekaluokan :) On meri vieressä tässäki kylässä. Tarkotus katsastaa paikkakunnan omakotitarjonta ja ostaa sitte oma. Sitte jos sitä ihan asetuttais aloillemme...

Jaa, pakkausvinkkejä? Osottautu hyväksi tavaksi (vaikkaki aikaavieväksi) lajitella tavarat pakatessa ja kylmästi jättää kaikki mitä ei tarvi pois kyytistä. Sitte pahvilaatikoihin kirjotettiin päälle, mitä laatikot sisältää ja mihin huoneeseen ne kuuluu. Auttaa purkamisessa. Ja mitä enemmän on käsiä kantamassa laatikoita ja huonekaluja, sen parempi. Lapsoset pysykööt pois jaloista! Meillä tosin tämä vanhin oli suurena apuna ja teki miehen työn kantaessaan laatikoita kuorma-autoon.

Meillä velottiin kuorma-autosta kilometrien mukaan. Niitä tuli 496. Lasku oli yli 200 alle 300. Tarkkaan en muista. Polttoaineet kuuluivat hintaan.

Tere!

Onpas tosiaan vähän luomuyrittäjiä täällä! Ollaankos me kaikki muut vaan yritetty jo niin kauan, tai sitten on vaan kaikenlaista kiertohäikkää ym, jonka takia hypätään lekurilla? On kyllä tosi moni jo tutkimuksissa tai pian menossa. Hui! Jotain outoa tätienergiaakin saattaa olla liikkeellä, tai sitten kaikilla osuu se vuoden kummallisin kierto just samaan aikaan :)

Sara ja Omppu, mua alkoi nyt huolettamaan ne meidän tutkimukset, kun se kutsu oli pelkästään mulle, ja teillä molemmilla on kutsuttu miehetkin! Että aikooko ne aloittaakaan näitä vauvatutkimuksia, vai tutkivat vaan niitä mun kystia? Mutta jos se eka käynti oli miehen kannalta tavallaan turha, niin ehkä ne voi silti antaa mulle labralähetteet tms. En haluis, että tää viivästyy enää yhtään! *polkee jalkaa malttamattomana*

Piitun koopeet alkaa jo kiinnostamaan! Täytyy varmaan kurkkia vanhoista ketjuista vihjeitä ;) Muistaakseni meillä osui edellinen tätivierailu aika samoihin aikoihin...

Muutosta: päätin sit lähteä heti miehen matkaan. Olis niin ikävä olla erossa :´( Järkeilin sen työjutun niin, että on sitten helpompi saada sieltä syksyllä töitä, jos on jo tutumpi kouluille. Ja pääseehän tänne etelään aina kavereita moikkaamaan, ja pitää muutenkin käydä vielä graduohjaajaa tapaamassa ym. opiskelujuttua.

Riikan kp:t alkaa vaikuttaa jo jänniltä! :) Tuskin noista flunssalääkkeistä vielä on vaaraa, vaikka olisikin tärpännyt. Kun kerran oviskin on ohitettu, niin ei häiritse sitäkään ;) Pidän peukkuja, että teillä "kolmas kerta toden sanoo"!

Senoralle romanttisia pöllyttelyhetkiä :) Hyvä kun miehen selkä on jo parempi, täydellinen ajoitus!

ON: kp 20 ja tänään ei ole tullut enää tuhrua *koputtaa puuta*. Eilenkin tosi tosi ministi. En tiiä mitä sekin taas oli... Ovisbongauskin oli mitä oli. Lämmöt on ollut koholla, mutta niin ne on terojen takia muutenkin. No, viikon päästä selviää!

Ompulle oikein mukavaa viikonloppureissua! Toivottelen nyt, jos en enää ehdi linjoille ennen teidän lähtöä. Toivottavasti on hauska ja rentouttava reissu!

Ja jee, huomenna on tosiaan taas perjantai! =)

Heipat kaikille!

Luitteko eilen maikkarin sivuilta sitä uutista "Vähärasvaiset maitotuotteet lisäävät hedelmättömyyttä"? Siinä sanottiin, että vähärasvaisia maitotuotteita käyttävien hedelmättömyysriski on suurempi, kuin norm.rasvaisia käyttävien ja kokonaan ilman maitotuotteita olevien. Eli nyt pluttanat mäkeen ja kulutusmaitoa juomaan tytöt! ;) No ei vaiskaan, sanottiin siinä sekin, ettei silti kannata alkaa vetämään kaksin käsin jätskii tms.

Sarallakin alkaa sitten tutkimukset pian, hyvä homma! Se ainakin helpottaa mieltä, kun tietää, että asiat alkaa etenemään. Meillä ei mitään 2 tunnin alkusessioita ollut, vaan riitti, että mä kävin yksin omalääkärillä tk:ssa ja se laittoi lähetteen kaikenmaailman labrakokeisiin ja niitten tulosten jälkeen pääsin gynen polille. Siellä vasta ultrattiin annettiin lähete simppatutkimuksiin. Käytännöt on eri kaupungeissa tietty erilaisia. Nyt tämän clomit+terot kokeilun jälkeen laitetaan lähete keskussairaalan lapsettomuuspolille, siis jos ei tärppää..

Meillä tehdään pientä remppaa täällä konttorissa, täytyy mennä työmiehille neuvomaan mitä mihinkin tulee, soon moro!

Kiitos Safiirille, ja tietty muillekin, vielä muuttovinkeistä! Tuota tavaroiden lajittelua ja nimilappuja ajattelin itsekin, jos vain ehdin. Mutta olittepas te saaneet halvalla kuorma-auton! Me kyseltiin vähän tarjouksia, ja hinnat vaihteli 600-1000€ välillä, johon käsittääkseni ei sisältynyt bensat. Eikä siis edes pk-seudulta, vaan sieltä minne ollaan muuttamassa. Nyt päädytään luultavasti lainaamaan sukulaisen pakua ja tehdään sillä useampi keikka edeltävinä viikonloppuina.

Ihanalta kuulostaa Safiirin suunnitelmat seuraavaa muuttoa ajatellen! :)

Keiju ehtikin väliin.. Älä yhtään huoli niistä teidän tutkimuksista, ei siellä ekalla kerralla varmaan miestä tarvita mihinkään. Sulle määrätään labrakokeet ja varmaan annetaan purkki mukaan simppanäytettä varten.

Oho, aika hintavia on nuo Keijun selvittämät muuttoautot! Tämä meidän ei ollu mikään virallinen muuttoauto vaan muuten vaan suuri kuorma-auto yhdestä firmasta.

Täällä ollaan ihan luomuna liikkeellä. Se kesäinen lääkärihän totesi että jos ens kesään mennessä oon vielä samassa tilanteessa, sitte katotaan uudelleen...

Mielenkiintoinen tuo Kukkiksen lukema vähärasvasista maitotuotteista! Mää nimittäin oon niitten suurkuluttaja.

Nyt meen ruuanlaiton viimeistelyyn. Tsau.

Kiitti Omppu kun kerroit, miten teillä asiat eteni ekalla käynnillä! Eiköhän se jotain vastaavaa tule olemaan. Mun käynti tk:ssa rajoittui siis siihen että lääkäri vähän haastatteli ja teki pika-pikaa sisätutkimuksen (ei ultraa) ja laittoi lähetten eteenpäin. Eli ehkä nyt sitten keskustellan lisää ja ultrataan ja sovitaan ne "hormonikokeet" + simppatesti.

No joo, kuukausi melkein vielä aikaa tutkimusten alkuun. Teoriassa tässä välissä on vielä yksi mahdollisuus, että menkat ei alkaiskaan, mutta en ole kyllä tippaakaan toiveikas...

Senoralle piti sanomani, että kyllä mekin vielä varmaan yriteltäis luomuna, jos olis edes joku tärppi joskus käynyt. Tarkoitan, että vaikka km onkin ikävistä ikävin tapahtuma, niin siitä ehkä kuitenkin saa toivoa, että raskautuminen ylipäätään on mahdollista. No joka tapauksessa, kun on runsaan vuoden aktiivisesti yrittänyt, eikä MITÄÄN ole tapahtunut, niin alkaa tulla sellainen olo, että mielummin kuulee sitten vaikka ne huonotkin uutiset kuin elää epätietoisuudessa (ja toivoo kenties turhaan).

Riikalla jännät paikat! Toivotaan parasta, ja flunssan paranemista myös!

Senoralle onnea kylvöihin! Teidän pitää keksiä jotain selkäystävällisiä asentoja...

Ja Keijulle energiaa muutotouhuihin. 1000 e on kyllä ihan hurja hinta muuttoautosta... Onneksi saatte pakun lainaan.

Rasvattomista maitotuotteista äiti on aina mua varoitellut, en tiedä mistä se on tietonsa saanut. Mutta se on aina sanonut, että mielummin vähentää sitä rasvaa muualta ravinnosta. Että "naiset tarvitsevat jonkin verran sitä maitorasvaa".