Wish a Baby 62

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tikruliini84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tikruliini84

Vieras
Wish a Baby 62

Annukka76 [\b], vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Hilma [\b], vm-77,TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Keiju [\b], vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Nuppu80 [\b], vm-80, esikoinen haaveissa, Vantaa
Kukkis [\b], vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mi-iu [\b], vm-85, esikoinen haaveissa, Y vasta syksyllä -07
Piitu1 [\b], vm-81 poika04, y 10/06 Pohjois-Karjala
Riikka [\b], vm-78, esikoinen haaveissa, y 12/06, km 04/07 Keski-Suomi
Riina1981 [\b], vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Safiiri [\b], vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Sara [\b], vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Senora [\b], vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Thelma [\b], vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Tikruliini [\b], vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
Tuuli [\b], vm-72, esikoinen haaveissa, Y 2/06, km 09/06, etelä-Suomi

Jännäyslista [\b]

Tikruliini84 27.-29.4.
Safiiri päivittää taas bongattuaan oviksen

Laitoinpa uuden ketjun, oli tuo edellinen ylittäny satasen rajan...:):):) Oli toi viiva sellai punertava mut ohut verrattuna kontrolliviivaan...ens viikkoon odottelua...

Huomenta

Kiirettä pitänyt taas koko viikon, ei ole ehtinyt teitäkään morjestamaan. Mies raahasi mut eilen ulos, etten ihan mökkihöperöidy tänne tupaan.

Piitu oli plussaillut. Ihanaa, että saadaan vihdoin niitä plussia tähänkin ketjuun. Onnitteluhalaus!
Tikruliinille pidetään peukkuja, että viiva vahvistuu...Ja eiköhän se vahvistu :)

Täällä täti tuli ja meni, nyt odottelen niitä ovistikkuja (muistin vasta eilen maksaa, varsinainen urvelo!!!).

Ei vaan taas työt kutsuu...

Annukka

Perjantai ... bailamos... tico-tico... hartiat hytkyy ja työtuoli pyörii villiä ympyrää...

Iso läjä tarrasukkia Piitulle!!! NÄyt jo uskaltautuneen toisellekkin puolelle... hui..
Nyt Tikru samassa ovenavauksesa myös, eikös vain...

Annukalle, jos eilen maksoit, niin tänään tulee sitten kirje kotiin...

Eilen aloin tikuttamaan, mutta eipä ollu kuin kontrolliviiva... Suunnittelin tikuttavani viikonlopun ajan.. Miehelläkin olis vapaa viikonloppu, joten voisi tehdä kaikenmoisia virityksiä...

Näköjään nyt toimii tuo taika, että ketjun aloittaja plussautuu... Edellisestä ketjusta Piitu ja kyllähää Tikrullakin näyttää ihan selvältä...

Jos ois nuo nimet halunnu vahventaa, niin nimen eteen pitäis laittaa koodi
... Kuka sitten päivittääkin... Ketäs me sitten nyt jännitetään?? Päivittäkää listaa, pliiisss... Jos saan oviksen bongattua, niin päivittelen ...

Huomenia tänne! Kermiteissä oli ikäviä uutisia, mutta täällä onneksi sitten puolestaan vallan ihania! HURJASTI ONNEA PIITU! Ja Tikruliinillakin näyttää hyvältä :)

Viikonlopun alkuja kaikille! Palailen taas paremmalla ajalla!

Tuuli

Onnea Piitu! Ja samalla kyllä onnittelen Tikruakin, niin lupaavalta vaikuttaa!!:) Sullahan on Tikru koopeetkin jo vaikka mitä, joten mä uskon että se viiva tulee ihan selkeeksi siihen tikkuun! Ihanaa saada plussia ketjuun!!!

Toivottavasti Keijun mieli on jo pikkusen kohentunut, vaikka se ilkee täti tryykäskin kylään!

Kiva Sara kuulla sunkin kuulumisia ja että teilläkin asiat etenee. Pitelen peukkuja, että se miehen simotestin tulos olis hyvä! Tuu ilmotteleen miten tutkimukset etenee, joohan?:) Toivottavasti oli hyvä loma. Olitteko ihan etelän raannoilla jos saa udella? Niin ja en kyllä kirjottele muissa ketjuissa, vai onko joku pölliny mun nimimerkin? Tai kerro ihmeessä missä ketjussa joku vaikuttaa samassa tilanteessa olevalta niin mä änkeen sitten sinnekin, ainakin taustailemaan;D

Tsippadappaduuuuduuuu, perjantai! Ihanaa, mahtavaa!

Hurrrjasti onnea, Piitu!!! Wau, tosi hienoa :)) Ja, kyllä sullakin Tikruliini, aika vahvasti plussalta näyttää! Kylläpäs nyt plussia ropisee, hienoa!

Hienoa kuulla Sarastakin, hoidot etenee ja lomat on lusittu.

Nämä kurjat tuuliset ja kylmät ilmat saa mut apeaksi; väsyttää, eikä mikään oikein innosta. En kyllä muutenkaan ole kevät ihminen.

Hienoa perjantaita kaikille, tuolilla ei voi kamalasti pyöriä, kun tulee niin helposti huono olo. Ei tuo pää kestä pyörimistä enää kuten ennen ;)

Kiitos jälleen kaikille :) olette ihania..

Niin kävin tekemässä päänavauksen toiselle puolen. Saa nähdä olinko liian hätäinen, toivottavasti en... Kyllä minulla on pelko koko ajan pe****ssä. Ei vielä kuitenkaan poisteta minua tuosta listalta, kyllä se vaan vielä haaveelta tuntuu.

Senora kaatamassa miestä petiin viikonloppuna :) bd bd bd bd

*PIPARIRESEPTI*

Tämä on tositarina. Kun saat viestin luettua, toivon sinun välittävän sen eteenpäin! Vähän taustoja: Neiman-Marcus, jos et vielä satu tietämään, on erittäin kallis kauppa; Siellä myydään esim. tavallista $8.00 t-paitaa hintaan $50.00. Suotakoon se heille! TÄMÄ ON TOSITARINA.

Tyttäreni ja minä olimme juuri lopettelemassa lounasta Neiman- Marcus -kahvilassa Dallasissa. Koska me molemmat rakastamme pipareita, päätimme testata "Neiman-Marcus -keksin". Se maistui niin hyvältä, että kysyin olisiko mahdollista saada sen resepti. Tarjoilija vastasi aavistuksen jäiseen sävyyn: "Valitettavasti se ei ole mahdollista, mutta voitte OSTAA reseptin." Kysyin paljonko se maksaa, ja hän vastasi; "Vain kaksi viisikymmentä - loistokauppa!" Olin samaa mieltä, ja pyysin lisäämään summan laskuuni. 30 päivää myöhemmin sain VISA-laskuni, ja Neiman-Marcus oli laskuttanut minulta $285.00. Katsoin laskua uudelleen, ja muistin että olin käyttänyt vain $9.95 kahteen voileipään ja n. $20.00 huiviin. Laskun lopussa luki "Pipariresepti-$250.00". Törkeää! Soitin Neiman'in laskentaosastolle ja kerroin, että tarjoilija oli kertonut hinnan olevan "kaksi viisikymmentä", mikä minkään järkevän tulkinnan mukaan ei tosiaankaan tarkoita "kahta sataa ja viittäkymmentä dollaria".

Neiman-Marcus kieltäytyi tinkimästä kannastaan. He eivät suostuneet hyvittämään rahojani, koska, niinkuin he asian ilmaisivat: "Se mitä tarjoilija teille sanoi, ei ole meidän ongelmamme. Olette jo nähneet reseptin. Emme missään tapauksessa aio hyvittää rahojanne."

Selitin laskentaosaston neidille Teksasin osavaltion petosta koskevat rikosasetukset. Uhkasin ilmoittaa heistä yritysten valvontavirastoon ja Texasin yleisen syyttäjän toimistoon.

Viesti minkä sain oli lähinnä tämä: "Tee mitä haluat. Turha edes miettiä miten kostaa, ja turha yrittää saada edes osaa rahoista takaisin."

Silloin minä totesin, että OK, teillä on minun 250 dollariani, ja nyt minä aion pitää hauskaa koko 250 dollarin edestä. Kerroin hänelle, että aion pitää huolen siitä, että maailman jokainen pipareita rakastava ihminen jolta löytyy sähköpostiosoite, tulee saamaan $250 piparireseptin Neiman-Marcusilta... Ilmaiseksi.

Hän vastasi, "Toivon ettette tekisi sitä." Minä sanoin, "No, ehkäpä teidän olisi pitänyt miettiä sitä ennen kuin HUIJASITTE MINULTA MINUN RAHANI!" ja läimäytin luurin alas.

Joten tässä se on!
Ole hyvä ja välitä viesti eteenpäin kaikille kenelle keksit. Maksoin tästä $250, ja haluan, ettei Neiman-Marcus KOSKAAN enää saa pennyäkään tästä reseptistä!

NEIMAN-MARCUS -KEKSIT
Määrät voi puolittaa)

5 dl voita
680 g suklaalastuja
1 l vehnäjauhoja
5 dl fariinisokeria
2 tl (10 ml) soodaa
1 tl (5 ml) suolaa
5 dl sokeria
500 g Hershey Bar (rouhittuna). (Voidaan varmaan korvata jollain muulla suklaapatukalla)
1,25 l sekoitettuja kaurahiutaleita
4 munaa
2 tl (10 ml) leivinjauhetta
2 tl (10 ml) vanilliinisokeria
3,75 dl hakattuja pähkinöitä (voi jättää poiskin)

Mittaa kaurahiutaleet ja sekoita ne sekoittimessa hienoksi jauheeksi.
Vatkaa pehmeä voi, sokeri ja fariinisokeri kuohkeaksi. Lisää munat ja vanilja, sekoita joukkoon jauhot, hienonnetut kaurahiutaleet, suola, leivinjauhe ja sooda.
Lisää suklaalastut, suklaapatukka ja pähkinät.
Pyöritä palloiksi, ja laita leivinpaperin päälle n. 5 sentin
päähän toisistaan.
Paista 10 minuuttia 180 °C:ssa.
Ylläolevasta määrästä tulee ± 112 keksiä.
Nauti!

OLE HYVÄ JA SÄILYTÄ TÄMÄ RESEPTI JA LÄHETÄ SE JOKAISELLE
TUNTEMALLESI IHMISELLE KENELLÄ ON SÄHKÖPOSTIOSOITE!

Jaahas, täällä on taas lihavointiharjoitukset menossa... =) Perjantaita vaan kaikille!

Tikrulle edelleen peukut pystyssä bd bd, vaikka eiköhän se plussa ole jo ihan selvää lihaa... =)

Piitulle tsemppiä km-pelkojen kanssa. Kaikki menee varmasti hyvin. Yritä olla murehtimatta liikaa. Saat tietysti kirjoitella täällä meidän kanssa ihan niin pitkään kuin haluat. =)

Thelma, mäkin muistan bonganneeni sun nimimerkin jostain toisesta ketjusta. Se ei tainnut olla ihan täysin sama, mutta mullekin tuli mieleen että kirjoitatko siinä toisessakin ketjussa (jonka nimeä en tietenkään muista...). Ehkä se on sun kaksoisolento... =)

Onko meidän jännäyslista noin lyhyt? Nyt naiset rohkeasti listoille vaan. Tahtoo lisää jännättävää! =)

Senora meinaa viettää viikonlopun vaakatasossa... =) Onnea myös teille muille kevätkylvöihin! Älkää antako sateisen ja kolean sään haitata...

Omasta navasta kuuluu nyt valitusta. Normaali tätiä enteilevä alakuloisuus on iskenyt.
Vähän samat mietteet on kuin Keijulla, että täällä uudessa kaupungissa ei ole ketään kavereita, ei töitä, ei mitään tuttua. Ulos ei uskalla lähteä ilman karttaa, ettei eksy matkalla. Tietysti uuteen paikkaan kotiutuminen vie aikaa, mutta olen niin kärsimätön. Eihän tämä paikka tietenkään voi tuntua samalta kuin opiskelupaikka, josta ehti 7 vuodessa tulla kotikaupunki. Sinne minä kaipaan. Niitä tuttuja maisemia ja asioita. Lyhyt pyrähdys Savonmaalla ennen tänne muuttoa ehti vaan sekoittaa pakan entistä pahemmin. Lähtö tuli juuri kun oli päässyt perille sikäläisistä kuvioista. Tänne muuttaminen oli toki oikea ratkaisu. Minä vaan olen tällainen kaavoihini kangistunut junttura, että kaikki uusi pelottaa ja ärsyttää... =D

Myös km on pyörinyt mielessä enemmän tai vähemmän. En muista olenko kirjoittanut tästä jo aikaisemmin (ehkä pitäisi mennä jonnekin dementiatestiin,kun ei tuo muisti tunnu pelaavan...). Mutta sori jos tulee uusintana. Eniten tässä koko asiassa surettaa ja suututtaa se, etten enää koskaan voi olla ensimmäistä kertaa raskaana ts. odottaa esikoistani. Pystynkö (tai uskallanko) enää nauttimaan seuraavasta raskaudesta? Nyt se tuntuu mahdottomalta, kun tietää että kaikki voi taas mennä pieleen. Elämä on näyttänyt julman puolensa ja olen joutunut oppimaan sen, että koska tahansa kaikki voi romahtaa. No johan meni synkäksi. Kaikesta huolimatta olen suurin piirtein jaloillani ja tuntuu ehkä vähän siltäkin, että hah haa, minuapa ei näin helposti lannisteta. Heti ensi kierrosta hirveä jyystö päälle... =D Päätän sekavan sepustukseni täältä tähän.

Pirteää perjantaita!

Johan oli kallis resepti senoralla :)

Muuten syöttekö monivitamiineja? Jos kyllä niin ihan koko vuodenko? Itse olen yleensä keväällä lopettanut ja taas syksyllä aloittanut. Nyt vitamiinit on taas loppu ja mietinkin, ostanko vai en.

Huomaa töissä, että on perjantai. Ihmiset mukavampia, kun niille soittelee eikä oikein millään ole enää niin kiire :)

Vettä sataa. Huomenna ois kalamarkkinat lähistöllä. Ajattelin mennä, jos keliä...hakis "vanhuksetkin" mukaan. Ne kaksi homehtuu muuten myös sinne tupaansa.

Jaahas oliskohan se puuron aika. Meinasin tänään kiehauttaa riisipuurot.

Pikapyrähdys tänne...

Hienoa Piitu, superonnittelut plussasta!!! Tikrulle vielä peukkuja jännäilyyn, kyllä se viiva sieltä vahvistuu!

Follikkeliultrassa näkyi yks hyvänkokoinen munis mikä puhkee ihan näinä päivinä. Eli täälläkin on kevätkylvöjen aika viikonloppuna.. ;) Mutta taas oli limakalvo vähän ohuenlainen ja lääkäri sanoi, että se voi osaltaan aiheuttaa tämän tärppäämättömyyden, joten eipä ole toivot kovin korkeella taaskaan :/

Pyrähdys loppuu tähän, pakko jatkaa töitä..

Hienoa Kukkis... meillä sitten samat harrastukset... Et sitten siltä lekurilta kysyny, että miten ne limikset sais paksummiksi??

Komee auringonpaiste, ja pitää täällä sisällä homehtua... ei kiva.
Ihmiset on tosiaan kuin lentoon lähdössä. Oisivatko pirteämpiä kun on tällainen lyhyt pätkäviikko?

No niin nyt taitaa sitte viikonloppu olla Kukkiksella ja Senorallakin kylvön aikaa, hehheee, samaa harrastetaan myös meidän kotipilttuussa, paitsi eilen otin jo varaslähdön koska oli niiiin ovis-fiilis vaikken olekaan täysin varma mitä se tarkoittaa.. :)

Toivotan siemennysonnea kaikille! Olkoon tuleva viikonloppu siis hedelmällinen.

Hip hei :D

1A.gif

Pika pyörähdys kauheen työpäivän jälkeen! Eli aamulla tuli tuhnu tuhnutus joka sitten melkeen heti samantien loppu taas ku seinään...nyt taas jomottanut ja särkeny alavatsaa ja nivusia että se pieni toivon pilke silmäkulmasta on nyt kyllä haihtunut...olisi ollutkin liian hyvää ollakseen totta...

tikru ja koopee 35

Tikru, älähän hätäile! Mulla viime raskaudessa tuli parin päivän ajan tuhrua, joka sitte loppu. Ja seuraavaksi tein positiivisen testin. Ja menkkajomotuksetki voi kuulua asiaan. Tuo punertava väri siinä viivassa on kyllä niin iso asia, että mää melkein jo rummutan plussan puolesta. Nyt ei vissiin kuitenkaan auta ku testata alkuviikosta taas. Millä testillä sää muuten testailet?

Tämäki ilmottautuu viikonlopun kevätkylväjiin. Mennään Senoran ja Kukkiksen kanssa taas ihan samoissa. Eikö oiski mahtavaa jos päästäs sitte yhtäaikaa tuonne toiselle puolelle!

Tosiaan Kukkis, sanoiko lääkäri mitään, millä limakalvon sais paksummaksi?

Aika karsea tuo reseptijuttu. Ihan oikein sille piparitehtaalle että nyt koko maailman ihmiset saa ilmaseksi tuon reseptin. Mää aion ainaki kokeilla - jossain vaiheessa...

Nyt viikonlopun viettoon. Näkemisiin!

Safiiri: apteekin omalla r-testillä...

Kevätkylvöihin hurrrjasti onnea ja nyt ne supersimpat liikkeelle!!

Mie meen odottelee tätiä ja kitoan epäreilua elämää...