Mukavaa viikonloppua kaikille! Tai tuskin täällä monikaan ehtii nyt palstailemaan, kun tuntuu olevan kevätkylvöt kiihkeimmillään. Telkasta näyttää tulevan just lätkää, joten taidanpa tietää, miten siellä miehiä erätauolla viihdytetään...Minä taidan kyllä nyt jättää tuon miehen "kiusaamisen väliin"; katelkoon rauhassa

Niin ja toisilla kylvöt ovatkin sitten jo tuottaneet tulosta eli täällähän on tosiaan plussatuulet puhallelleet sillä aikaa, kun minä olen tehnyt töitä. Hieman toi uusi työ haittaa tätä palstailua, mutta tyytyväinen olen ollut uuteen työhöni, paljon uutta ja ihmiset on tosi mukavia.
Tikru, älä nyt ollenkaan menetä toivoasi tai pyytele anteeksi omanapaisuutta. Sehän on selvää, että asia mietityttää sinua, mutta eiköhän kaikki ratkea parhain päin. Eikös se haamukin ole kuitenkin plussa? Jos se on niin alussa vielä? Tikutitko ovista? Mennään muuten sinun kanssasi ihan samoissa kp:ssä - minullakin on tänään kp 36. Minä olen tikuttanut ovista koko kevään ja minulla on ihan järjestäen ollut ovis vasta kp 21-23. Just tässä mietin, että pitäiskö jo alkaa jännäämään vai ei...Semmosta menkkajuilintaa on ollut vatsassa, mutta vielä ei näy tätiä. Testannut en ole. Senora, Safiiri ja Omppu, jotka tuntee mut jo pidemmältä ajalta, tietää, ettei tämä tyttö kovin aikaisin testaile. Km:n jälkeen olen tainnut tehdä yhden testin, kun kp oli jotain 45 ja puhdasta negaa näytti ja täti pyyhälsi paikalle kp 48:na.
Ompulle vilkutukset ja hieno homma, että Toivolla kaikki hyvin
Keijulle lohtuhali ja paljon tsemppiä uuteen kiertoon! Sinä aina jaksat kannustaa muita ja vaikutat niin positiiviselta ihmiseltä, että toivottavasti alakulosi ei kestä kauaa ja jaksatte taas jatkaa yrittämistä. Turhauttavaa se on ,myönnän sen kyllä

Välillä sitä itsekin miettii, että miksi elämä on niin epäreilua; miksi toisilla tämä raskautuminen kestää niiiiiin paljon kauemmin kuin toisilla? Sen kun tietäis...
Thelma: ikävää, että sinulle oli tullut taas joku kysta, mutta toivotaan, että hoidot etenee suunnitelmien mukaan. Sarallekin tsemppiä tutkimusrumban aloittamiseen. Ja molemmille teille paljon voimia ja positiivisia ajatuksia! Varmasti monella tapaa rankkaa aikaa ja mieli menee ylä- ja alamäkeä.
Senora, olishan se kiva tehdä treffit juhannusraveihin, mutta Kalajoki ja Vieremä ei kyllä kuulu meidän suunnitelmiin. Tampere on oikeasti pohjoisin paikka, missä me käydään...ollaan nääs tämmöisiä rajoittuneita eteläsuomalaisia
Riikalle piti vielä sanoa, että ajatuksesi kuulostavat tutuilta. Olen pohtinut aikoinani myös tuota asiaa ja kirjoitinkin silloin Kermiteissä, että minusta tuntuu kuin minulta olisi riistetty oikeus huolettomaan raskauteen. En valitettavasti pysty enää ikinä kokemaan sitä samaa huolettoman ihanaa olotilaa kuin ekassa raskaudessani. Silloin en edes tiennyt, että on olemassa sellainen asia kuin keskeytynyt keskenmeno... No nyt tiedän siitä ja kaikesta muustakin aivan liian paljon

Ollaan itse asiassa puhuttu paljon tästä aiheesta kermiteissä ja ex-kermiteissä ja olen huomannut, että aika paljon se on tietysti yksilöstä kiinni, miten uuden raskauden kokee. Tälläkin hetkellä ex-kermiteissä kirjoittaa naisia, jotka ovat km:n jälkeisessä raskaudessaan melko pitkälläkin ja silti epäusko tähän uuteen mahdollisuuteen iskee aina välillä. Mutta joukossa on myös heitä, jotka eivät pelkää uutta km:a.
Siinähän sitä tarinaa taas tuli...heips vaan ja terkkuja ihan kaikille!
Tuuli