Wish a Baby 62

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tikruliini84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tikru älä nyt vielä luovuta!!! Ei ne tuhnut oo mitään vaarallista välttämättä! Uutta testiä kohtapuoleen kehiin vaan! Kyllä kaikki kääntyy parhain päin!!!

Kaikille tsemiä ja plussia!!

heij..mie nukuin koko päivän...:):):) sunnuntaihin sinnittelen uusintatestin kanssa, jos ei täti oo sillon kurvannu ni sit teen...mietin täs vaan taas et mitä jos se on taas haamu ni mitä täs sit pitäs ajatella....ja jos nega niin missä ihmeessä kuppaa täti...

Voihan %&¤"!"#"¤"#¤ mitäköhän tästä pitäs ajatella....haamu jälleen vain!! Alan jo uskoo siihen et jos jotain on ollut ni se on vaan hipaissut kohdun seinämää muttei oo kiinnittyny tai jotain, kyllä ton viivan ois meinaa pitäny jo vahvistua!!

tikru ja koopee 36

Tikru et saa vielä luovuttaa! Haamukin on plussa! Ei kaikilla tule sitä raskaushormonia paljon heti aluksi, kyllä se vielä vahvenee. Pitää malttaa odotella vielä vähän!!

Onko tuhnuilu jo loppunut??

Ei oo tullu tuhnuu enää eilisen hetkellisen pikkutuhnun jälkeen...mut hitto mitä sit jos tuo ei tuost vahvistu..oon ihan ällikällä lyöty että mitä tää nyt oikeen on...ei auta ku odotella...ens viikon jos jaksas odotella...

Sovitaan joku päivä milloin testaat seuraavan kerran ja sitten vasta testaat!!! Mikä päivä se voisi olla? Onneksi tuhruilu on loppu, ei se ole vaarallista... Jaksaa odottaa!!!

Jospa se ois vasta ensi torstai tai perjantai jos ei tätiä kuulu....ja sit jos pukkaa viel haamua ni sit soitan lääkärille ja kysyn et mitä hemmettiä tää nyt on...

Niin myöhään vasta :) OK, torstaina, jooko? Sitten testaat ja sinne asti odotellaan!!!

Kyllä kaikki on hyvin, usko vaan. Sinussa ei vaan ole vielä raskaushormonia tarpeeksi. Ymmärrän kyllä että sinullakin on pelko per***ssä koko ajan...

Hitsit et alavatsa pömpöttää kovasti, just sellast turvotusta et koht lävähtää...hmph! Ehkä mä nyt lopetan tän tyhmän omanapaisen kirjottelun, sorppa, ajatukset pyörii vaan tän epävarman tilanteen ympärillä...

Tikrulle pakko tulla sanomaan, että mähän siis luulin, että menkat alkoi, tuli vertakin ihan kunnolla ja sit kun väheni ja parin päivän päästä ei mitään, niin plussasin. PEUKKUJA! Toivoa on!!

Mukavaa viikonloppua kaikille! Tai tuskin täällä monikaan ehtii nyt palstailemaan, kun tuntuu olevan kevätkylvöt kiihkeimmillään. Telkasta näyttää tulevan just lätkää, joten taidanpa tietää, miten siellä miehiä erätauolla viihdytetään...Minä taidan kyllä nyt jättää tuon miehen "kiusaamisen väliin"; katelkoon rauhassa :) Niin ja toisilla kylvöt ovatkin sitten jo tuottaneet tulosta eli täällähän on tosiaan plussatuulet puhallelleet sillä aikaa, kun minä olen tehnyt töitä. Hieman toi uusi työ haittaa tätä palstailua, mutta tyytyväinen olen ollut uuteen työhöni, paljon uutta ja ihmiset on tosi mukavia.

Tikru, älä nyt ollenkaan menetä toivoasi tai pyytele anteeksi omanapaisuutta. Sehän on selvää, että asia mietityttää sinua, mutta eiköhän kaikki ratkea parhain päin. Eikös se haamukin ole kuitenkin plussa? Jos se on niin alussa vielä? Tikutitko ovista? Mennään muuten sinun kanssasi ihan samoissa kp:ssä - minullakin on tänään kp 36. Minä olen tikuttanut ovista koko kevään ja minulla on ihan järjestäen ollut ovis vasta kp 21-23. Just tässä mietin, että pitäiskö jo alkaa jännäämään vai ei...Semmosta menkkajuilintaa on ollut vatsassa, mutta vielä ei näy tätiä. Testannut en ole. Senora, Safiiri ja Omppu, jotka tuntee mut jo pidemmältä ajalta, tietää, ettei tämä tyttö kovin aikaisin testaile. Km:n jälkeen olen tainnut tehdä yhden testin, kun kp oli jotain 45 ja puhdasta negaa näytti ja täti pyyhälsi paikalle kp 48:na.

Ompulle vilkutukset ja hieno homma, että Toivolla kaikki hyvin :)

Keijulle lohtuhali ja paljon tsemppiä uuteen kiertoon! Sinä aina jaksat kannustaa muita ja vaikutat niin positiiviselta ihmiseltä, että toivottavasti alakulosi ei kestä kauaa ja jaksatte taas jatkaa yrittämistä. Turhauttavaa se on ,myönnän sen kyllä :( Välillä sitä itsekin miettii, että miksi elämä on niin epäreilua; miksi toisilla tämä raskautuminen kestää niiiiiin paljon kauemmin kuin toisilla? Sen kun tietäis...

Thelma: ikävää, että sinulle oli tullut taas joku kysta, mutta toivotaan, että hoidot etenee suunnitelmien mukaan. Sarallekin tsemppiä tutkimusrumban aloittamiseen. Ja molemmille teille paljon voimia ja positiivisia ajatuksia! Varmasti monella tapaa rankkaa aikaa ja mieli menee ylä- ja alamäkeä.

Senora, olishan se kiva tehdä treffit juhannusraveihin, mutta Kalajoki ja Vieremä ei kyllä kuulu meidän suunnitelmiin. Tampere on oikeasti pohjoisin paikka, missä me käydään...ollaan nääs tämmöisiä rajoittuneita eteläsuomalaisia :)

Riikalle piti vielä sanoa, että ajatuksesi kuulostavat tutuilta. Olen pohtinut aikoinani myös tuota asiaa ja kirjoitinkin silloin Kermiteissä, että minusta tuntuu kuin minulta olisi riistetty oikeus huolettomaan raskauteen. En valitettavasti pysty enää ikinä kokemaan sitä samaa huolettoman ihanaa olotilaa kuin ekassa raskaudessani. Silloin en edes tiennyt, että on olemassa sellainen asia kuin keskeytynyt keskenmeno... No nyt tiedän siitä ja kaikesta muustakin aivan liian paljon :( Ollaan itse asiassa puhuttu paljon tästä aiheesta kermiteissä ja ex-kermiteissä ja olen huomannut, että aika paljon se on tietysti yksilöstä kiinni, miten uuden raskauden kokee. Tälläkin hetkellä ex-kermiteissä kirjoittaa naisia, jotka ovat km:n jälkeisessä raskaudessaan melko pitkälläkin ja silti epäusko tähän uuteen mahdollisuuteen iskee aina välillä. Mutta joukossa on myös heitä, jotka eivät pelkää uutta km:a.

Siinähän sitä tarinaa taas tuli...heips vaan ja terkkuja ihan kaikille!

Tuuli

Mitä, onko Senora menossa jussina Särkkäin Raveihin? Meki ollaan maisemissa, todennäkösesti Kallassa.

Tikru, onko haamu YHTÄÄN vahvistunu? Mullahan kävi tammikuussa just sillai että testasin eka haamujen haamun, sitte muutaman päivän päästä haamu oli selvä haamu, sitte seuraavaksi kans vaan haamu. Sitte hyökkäski tädin pirulainen. Eli vissiin epäonnistunu kiinnittyminen (tai sitte vyöhyketerapia sai sellasen hormonimylläkän aikaan että näky testeissä). Toivon kerta kaikkiaan kovasti ettei sulle käy samanlai! Voi sontiainen sentään jos käy. Mää pidän peukkuja haamun vahvistumiselle!!!!!!!!!!!!!!

Täällä vissiin ovis on parhaillaan. Nipistelly oikeastaan eilisillalla melko kovasti ja tänään ihan vähäsen vaan. Ja sitä kananmunavalkkaria on havaittavissa. Täti siis tulee kahdenviikon päästä lauantaina...

Vielä loppuun kiroilu, jos Tikrulle meinaa käydä meikäläiset. Ei voi kahdelle käydä samassa ketjussa niin ikävästi!!!

Safiiri, just tota mä pelkään tässä! Kyllä tuo viiva mielestäin on hiukan vahvistunut mutta mutta, pelkään että se jää tohon ettei muutu kunnon plussaksi...ei auta ku tosiaan odotella...

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuli!:
Riikalle piti vielä sanoa, että ajatuksesi kuulostavat tutuilta. Olen pohtinut aikoinani myös tuota asiaa ja kirjoitinkin silloin Kermiteissä, että minusta tuntuu kuin minulta olisi riistetty oikeus huolettomaan raskauteen. En valitettavasti pysty enää ikinä kokemaan sitä samaa huolettoman ihanaa olotilaa kuin ekassa raskaudessani. Silloin en edes tiennyt, että on olemassa sellainen asia kuin keskeytynyt keskenmeno... No nyt tiedän siitä ja kaikesta muustakin aivan liian paljon :(

Just noin. Ekassa ja tokassa raskauksissa en määkään yhtään muistanu minkään valtakunnan km:n olemassaoloa. Kolmas odotus alkoi kans iloisella mielellä, silloinkaan ei yhtään pelottanu. Shokki oliki melkoinen kun raskaus paljastu tuulimunaksi. Neljäs raskaus mietitytti aluksi, mutta rauhotuin ultran jälkeen. sittenhän mulla oli km ja km. Nyt seuraava onnistuneessa raskaudessa pelko häipyy varmaan vasta sitten kun saan vauvelin syliini.

Jeps ja jos huonosti käy ni mul on jo suunnitelmat valmiina seuraavaan kiertoon, pääsen sit niitten avulla taas jaloilleni...se on paha jos joutuu pettymään silloin kun on haamuu tullu testiin, mutta jos niin käy ni slle ei voi sit mittään...

Voihan vitsit! Täällä minäkin tuumailen vielä tuota Tikrun tilannetta. Muistan tuon Safiirinkin tapauksen hyvin. Totuushan on, että tässä vaiheessa kaikki on tosiaan vielä mahdollista. Toisaalta, eihän kaikki niin vahvaa viivaa saa ja silti ovat kunnolla raskaana. Ei varmaan muu auta kuin odottaa.

Tikru, mulla tuli vielä mieleen se että kaikki ihmiset ja raskaudethan on yksilöllisiä. Sullahan voi ihan hyvin hormoni nousta vaan niin hitaasti. Mulla aikasemmissa raskauksissa vahvat viivat tuli heti ku täti oli myöhässä, siks aloin epäillä tammikuun haamuja. Mutta sullahan voi tosiaan hormoni nousta hitaasti.

Peli ei oo vielä läheskään menetetty!!!!

Mä kans kyllä epäilen näit haamuja, meinaa kun km raskaudesta plussasin ni tuli selvä plussa jo kp 28, mutta silloin mul oli ovis muistaakseni jo koopee 10 tai 11 nyt oli tos koopee 18-19....ei auta jossittelu tässä...huomen matkalle pariks päiväks, saa vähä muuta ajateltavaa...

tikru ja koopee 37