Wish a Baby 60

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WAB
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Terve!

Meillä oli netti poikki 10 tuntia, oli hiukkasen vaikeeta keksiä mitään tekemistä. Hirveät vieroitusoireet tuli heti. No, sainpahan ainakin siivottua. Voisi oikeastaan sopia operaattorin kanssa, että ne katkasee yhteyden päiväksi vaikka kerran kuussa, niin saisi kunnon siivouksen tehtyä... =D

Keijun ongelmat itsekurin kanssa kuulostaa tosi tutuilta. Mulla sujui opiskelut oikein sutjakasti niin kauan kun lukujärjestyksessä luki mitä pitää tehdä ja milloin. Mutta kun alkoi se gradun puurtaminen eikä ollut enää luentoja eikä aikataluluja, homma karkasi käsistä. En vaan yksinkertaisesti saanut itseäni pakotettua siihen hommaan. Tsemppiä! Se on kyllä hieno fiilis kun homma on tehty ja pois ajatuksista (ja voi hyvällä omallatunnolla surffailla netissä ja tehdä muuta mukavaa.. =)). Öö, siis teetkö sä jotain kirjaa?? Mä taidan olla vähän pihalla, mutta jos näin on niin onnea esikoiskirjailijalle (vai ootko jo julkaissut jotain?)! =)

Tikrulle hurjasti peukutuksia! bd bd bd Toivottavasti mummon neulomiset on enne! Vaikka olisihan se vähän spookya... =D

Mitenkäs Annukka ja Nuppu? bd bd bd

MusaG: Kotimainen rokki/poppi uppoaa hyvin. Sellaisesta musasta en tykkää yhtään, mitä se Anna Abreu enimmäkseen lauloi Idolssissa.

Sataa sataa ropisee pili-pili-pom.... Ihana vesisade, tekee hyvää viimeisille kinoksille. Tai vapaasti sataneet lumet on sulanu, mutta mihin on lunta kerätty, nii siellä on...

vai musagalluppia täällä... Ihan suomalainen pop/iskelmä ja kuuskytluku. Mulla on radio Suomi päällä 24/7 ja sieltä tulee miu mau mukkaan musiikkia.

jahans... kaveri naapuriketjusta kyselee kuvan lisäämistä... taijanki tietää kuka... :) kun kävin tässä päivänä muutamana taustailemassa, niin jossain joku ähisi, ettei kuva tuu... Helpoiten kirjautuneena.... Kun löydät kivan kuvan, jolla haluat ilahduttaa muitakin,niin vie hiiri kuvan päälle ja klikkaa kerran hiiren oikealla näppäimellä *klik* avautuvassa laatikossa alimpana on teksti -ominaisuudet *klik* . Ylimpänä on kuvan osoite (http://www. jne.fi) , jonka maalaan hiirellä ja kopioin (ctrl+c). Sitte tuun tänne haaveilemaan ja kirjaudun. Tämän kirjoituslootan yläpuolella on nappuloita b i u linkki kuva code luettelomerkit 2 kps ja lainaa... Näppää yks kerta maisemakuvaa ja liitä kuva (ctrl+v) ja klikkaa maisemakuvaa uudelleen. Sit voit jatkaa kirjoittamista ja kun vastaat *klik* niin kuvan pitäis näkyä...

Kirjautumatta onnistuu kun käyttää html-kieltä
. Itse kävin tuolla hiekkalaatikolla harjoittelemassa (sinne kai pääsi jostain ellien keskustelun etusivulta ja sieltä mä tän kuvan liittämisenkin opin... Ny sit jännitää että miten toi html-kieli näkyy...

höh siis hakasulkeista tuli laatikko [ ] saa ku painaa kontrollia ja alttia ja kasia tai ysiä... No tämä tästä aateekoosta tällä erää. toivottavasti oli apua...

Hei Riikka... Keiju tekee gradua... (jota mä kutsuin kirjaksi..., eikös se sitä oo).

MusaG: mä kuuntelen vain YleX ja silloin tällöin CDtä. Olen melko kaikkiruokainen musiikin suhteen, klassisesta heviin kaikki käy.

):( (<mulla on muutama näppy navan yläpuolella ;)) Jostain syystä tässä kierrossa on ollut hyvin vahva tärppi olo. En tiedä miksi. Olen miestä kiusannut, että onko mussa jokin muuttunut/tuoksunko erilaiselta tms. Jos hän vaikka huomaisi asian ennen virallista päivää. Ei kuulemma ole huomannut mitään. Mutta testailu menee joka tapauksessa viikonloppuun. Siis jos testailtavaa on..

Huomenta ketjuun!

Huuuiii mitä Tikrun mummo on tehnyt!! Aika söpöä! :) Ties vaikka oliskin joku enne, kun itsekin näit unia tyttövaavista!! Eikö pian olisi testin aika, niin saatais selville...?

MusaG: Aika monenlaisesta musiikista tykkään, mutta ehkä eniten käännyn tuohon suomipop/ -rock linjalle minäkin.

Hyvä juttu, jos Safiirilla on ollut selkeitä ovistuntemuksia ja l-vaihekin on ollut riittävä! Ehkäpä se tärppikin sieltä pian putkahtaa :)

Senora taitaa olla aikamoinen atk-guru! Pitäisi kokeilla itsekin tuota kuvan liittämistä. Sun laittamat kuvat on aina niin hauskoja päivän piristyksiä :) Paitsi nyt en nähnyt noita kahta viimeisíntä "esimerkkiä". Mutta taitaa olla vika mun koneessa, kun tällä on jotain nettivaikeuksia muutenkin..? *argh sillekin*

Hilmalle rutkasti bd bd bd!! Onko oireita? Muuta kuin "tärppi-olo"? Toivotaan, että olo on oikea, ja viikonloppuna tulee plussa testiin!

Mitäs muille jännäilijöille kuuluu? Nupusta ei ainakaan ole hetkeen kuulunut mitään!

Ihana kuulla Riikka, että sullakin on ollut samanlaista gradun suhteen! Tai onhan tästä varmaan ollut ennenkin puhetta.. (niin, se mun "kirja" on tosiaan gradu, en ole kirjailija :) ). Välillä tuntuu, että kaikki kaverit ympärillä tekee gradujaan valmiiksi ennätysvauhtia, mutta mä vaan en edisty. Mutta ehkä se tästä vähitellen... Oikeastaan vähän pakko, sillä täällä ei ole oikein töitä epäpäteville. Mistä tulikin mieleeni, että pitäisi työhakemuksiakin kirjoitella, kun parhaillaan on haku käynnissä syksyn töihin. Jospa silloin irtoaisi jotain... Heh, menee nyt vähän työ- ja opiskelupainotteiseksi nämä mun jutut, kun en viitsi kp:ä laskea ym.

Mitenkäs muuten Riikan olo on parantunut? Vieläkö on vuotoa tai kipuja? Miten se muuten meni, kun lääkkeellisesti tyhjennettiin; jouduitko odottelemaan tyhjentymistä sairaalassa, vai pääsitkö kotiin? Anteeksi jos tuntuu tungettelevalta, ei oo pakko vastata!

Jaahas, jospa ryhtyis hommiin heti aamusta, niin vois iltapäivällä tehdä jotain kivaa! Mukavaa päivää naikkoset!!

Hilmallakin kuulostaa lupaavalta! Kylläpäs meilä nyt riittääkin jännitystä. Ja sormet alkaa puutua jatkuvasta peukutuksesta... bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd myös Annukalle, Nupulle ja Tikrulle ainakin (anteeksi jos unohdin jonkun)!

Johan mä ihmettelinkin että onko Keiju ehtinyt kirjaakin ruveta väsäämään sillä aikaa kun piipahdin tuolla odotuspuolella... No, kyllähän se gradukin kirja on, siihen tulee ihan oikeat kovat kannet. =)

Senoralle kiitos kuvaohjeista. Ehkä minäkin vielä kokeilen, jos laiskuudeltani vaivaudun joskus edes kirjautumaan sisään. =) Sen vielä haluaisin kysyä, että miten Senora löydät noita tilanteisiin sopivia kuvia? Onko sulla joku arkisto vai ihan kuvahaulla vai miten?

Mitäs Thelmalle kuuluu? Joko teillä alkoi hoidot? Sori kun en muista... noloa aina kysellä samoja asioita moneen kertaan. Sama pää kesät talvet...

ON: Eilen ihmettelin että mitäs nyt, kun pöksyyn pukkasi hirveät limat (yök). Sama jatkui nyt aamulla. Sitten tajusin että tänään on kulunut tasan 2 viikkoa tyhjennyksestä (jo!), eli kp 15. Ovisko se siellä sitten limailee, pieniä nipistyksiäkin on tuntunut. Jos tämä on ovis, niin se on ainakin ihan standardi-aikataulun mukaisesti. Mielenkiinnolla odotan minkä pituinen kierrosta tulee.

Huomenta

Hiukan oli lentävä lähtö töihin tänään. Puhelin soi 6.30, kun olin vielä miehen vieressä höyhensaarilla. Siitä lähtien tässä pakertanut, kohta aamupalalle. Vähän rauhallisempia heräämisiä toivon...

Tissit arat muuten ei mitään uusia tuntemuksia. Eiköhän se tätsy kaasuttele meillepäin viimeistään viikonlopuksi. Ei oikein ole hajuakaan oviksen ajankohdasta tässä kierrossa. Pitäisköhän mun alkaa ens kierrossa oviksen metsästys eli testata vaikka joka päivä? Mitä mieltä olette?

SuomiPoppia kuuntelen tällä hetkellä päivät pitkät. Jossain vaiheessa radio oli aina Novalla mutta kyllästyin niihin samoihin kappaleisiin.
CDtä kuuntelen tuskin koskaan. En edes muista, koska viimeeksi ostin levyn.

Värjään hiuksia tai värjäytän. Viime aikoina värjäillyt itse mut ens kerralla kampaajalle laitan luultavasti raitoja, ehkä.

Hilma toivottavasti aavistuksesi osuvat oikeaan ja saadaan pian plussauutisia.

Yritin äsken senoran ohjeiden mukaista kuvanliittämistä microsoftin clipartista ja eiköhän kirjoittamani teksti hävinnyt taivaan tuuliin, kun se clipart aukesi samaan ikkunaan ja backillä löytyi vain tyhjä tekstilaatikko... Kiitos kuitenkin senoralle ohjeista, ehkä vielä joskus kokeilen :)

Täällä pilvistä eikä ainakaan vielä sada.

Annukka

Keiju: vastaan ihan mielelläni noihin km:ää koskeviin kysymyksiin. Siitä kirjoittaminen tänne helpottaa sekin asian käsittelyä. Sain sairaalasta lääkkeet mukaan kotiin. Olisin halutessani voinut jäädä osastolle odottelemaan vuodon alkua (kuten aika monessa sairaalassa lienee tapana), mutta halusin tulla kotiin. Kotona odotin vielä verikokeiden tuloksia, koska veriryhmä piti saada selville mahdollisten vasta-aineiden takia (jos olisin ollut rh-, olisin tarvinnut jonkun rokotteen tms.). Sitten hoitaja soitti ja antoi luvan laittaa lääkkeet paikoilleen (siis tuonne alakertaan). Muutama tunti siitä alkoi vuoto. Kovia kipuja ei ollut, olin ottanut kunnon satsin särkylääkettä etukäteen (lääkärin luvalla tietty). Runsas vuoto kesti sen yhden illan, ja sen jälkeen se väheni melko nopeasti. Särkylääkkeitä söin pari päivää. Vielä tulee vähän tuhrua (ja limaa...).

Kaksi viikkoa sitten en kyllä olisi uskonut, että henkinen vointi on tässä vaiheessa näin hyvä. Nyt olisi jo hirveä hinku yrittää uudestaan, mutta pitää vielä odottaa. Seuraavassa kierrossa sitten pistetään kevätkylvöt käyntiin. =)

Kiitos Riikka kertomuksestasi! Ja ihana kuulla, että olet edelleen noin hyvillä mielin =) =) Kuulostaa kyllä ihan siltä, että ovis se siellä tekee tuloaan. Nopsaan se kroppa vaan toipuu! Mutta ihan hyvä varmaan odotella vielä tämä kierto loppuun ja sitten tosiaan pistää ne kevätkylvöt itämään :)

Kiva kuulla että Riikkakin on positiivisella mielellä..

Ei mulla oo kuva-arkistoa. yleensä ku tulee mieleen piristää päivää, niin avaan toisen selaimen. Käytän Firefoxia, joten otan uuden välilehden, jolla surfailen. Yleensä googletan kuvia (cake free clipart) tai sitten käyn http://www.heathersanimations.com -sivuilta katselemas, jos se sattuu toimimaan...
En kyllä tiijä miten omasta clipartista onnistuis liittää, kun mä käytän näitä nettikuvia...

ordenata-2.gif

Kiitos kaikille tsempeistä ja lohtuhaleista! Kyllä mä täältä suosta olen jo hyvää vauhtia nousemassa.

MusaG: suomirokkia ja -poppia määkin kuuntelen mieluiten. Tykkään vähän rankemmastakin, esim. heviä olen kuunnellut aika pienestä saakka. Sinänsä kaikkiruokainen olen musiikin suhteen, mutta jazz ja ooppera ei uppoo, eikä sellanen rave-tekno. Rock radio mulla soi aina taustalla (ennen radio city).

Kiva kuulla, että Riikka on jo noin hyvillä mielin ja täysillä alottamassa uutta yritystä!

Peukkuja kaikille jännäilijöille!

Hilmalla selvä tärppi olo bdbdbdbdbd, rutkasti plussaonnea!!! ++++++

Riikka, tosi hyvä jos ovis tulee ajallaan, tietääpä sitten ainaki et keho toimii, ettei nyt perin juurin sekasin ole mennyt niistä lääkkeistä! Toivotaan että kevätkylvöt tuottavat pian tulosta! Hyvä että olet hyvillä mielillä jo mutta tietysti voi tulla niitä tuntemuksia asiasta sitten myöhemminkin mutta toivotaan että ei...:)

Kukkis kömpii suosta ylös, hyvä hyvä!! Kyllä se olo kummasti aina helpottaa ku täti on ollu muutaman päivän kylässä, pahin hetki on se kun tulee ensimmäiset veritipat vessapaperiin, silloin tekis mieli riehua huutaa ja kiljua et miksi ei vielkään!! mutta aina sitä kuitenkin on hyvillä mielillä taas yrittämässä seuraavassa kierrossa...:):):)

Annukalle hurjasti peukutksia kans! toivotaan että sinun ei tartte alkaa metsästämään ovista.-...:):):) bdbdbdbdb

Keiju: Nyt kun oon nähny unii ja kaveri toiselt puolelt maailmaakin nähny unii et oon paksuna, mummo ruvennu kutoo ym ym ihmellistä ni nyt jos ois tärppi käyny niin sanoisin kyllä että uskon enteisiin!!

Mutta mutta....tää odottelu on niin syvältä, miksi ei oo kehitetty sellasta laitetta joka sanois piiip touhuilun jälkeen jos kävis tärppi, aargh! hei, mähän voisin rupee kehittelee sellasta...:)

Aina sitä on muka havaisevinaan kaikkee muutosta omassa kehossa mut sitten tulee kova paluu takasin maan pinnalle kun täti tulee, et hei, olipas mulla taas hyvä mielikuvitus...tietysti ois ihana ylläri kun omat havainnot olisikin merkki raskaudesta mutta niin usein on täti tullut ni ei uskalla edes toivoa että nää ois merkkejä raskaudesta...mullakin nännit nöpöttää koko ajan,"- hei oiskohan tää nyt merkki", käy mielessä ,mutta kun ihminen haluaa suojata itseään pettymyksiltä niin sitä yrittää olla ajattelematta ja tutkimatta kehoaan...eilen hengittäessä ulos sattui ja nipisti alavatsaa, ja kuinka ollakkaan taas kävi mielessä et jospa tää nyt ois sitä sitten...mutta katotaan ni viimeistään sunnuntaina on täti tullut ja saa taas nauraa omille "havainnoilleen" ja toiveilleen enteistä...:):):):):):)

Noh, ehkä joskus havainnot voisivat pitää paikkaansa, sitä aikaa odotellessa...

Tikru ja koopee 26

Tikrulle tullu outo soitto toiseltapuolen maailmaa.. Mulle soitti yks kaveri ja kertoi mun miehen sukulaisen soitelleen ja kyselleen että onx hän paxuna... Kun oli käyny ennustajalla ja se ennustaja on sanonu et joku sukulainen tai läheinen saa vauvan... huh ja ku täti oli sit pari päivää eksyksissä niin täällähän jo aattelin vaikka mitä...

Hurjat peukutukset Tikrulle... ja Annukalle ja ja ja kaikille teille...

joku muukin oli nähnyt täällä vauvaunia... samoin minä oliko viime vai toissayönä..
siinä sitten unien jälkeen tai nukkumaan mennessä mietin että miten pinnasänky sopisikin hyvin siihen tai tuohon kohtaan,.. :)
ja sen jälkeen palaan todellisuuteen... yritys alkaa vasta häiden jälkeen siis.. mutta, onhan olemassa yksi kerta jolloin mies kävi sen sekunnin sadasosan sisällä (okei hieman pidempään, mutta sekunteina melkein voi laskea) ja kuvittelen nyt sitten ties mitä... vaikka on varmaan maailman epätodennäköisintä niin en vaan pysty lopettamaan näitä kuvitelmia... :D

Sain maanantaina postista hääkoruni.. tiaran ja sen kaulakorun.. voisin yrittää tähän liittää kuvaa siitä kaulakorusta jos jotain sattuisi kiinnostamaan. :)
luukku

toivottavasti näkyy..

mi-iu, milloin teillä on häät? Meillä on alle kuukauden päästä. Vähän meinaa jo jännittää ja olen ihan varma, että jotain ratkaisevan tärkeää on unohtunut. No, eipä kaikkia asioita kyllä ole vielä hoidettukaan, että vielä ehtii unohtaa yhtä sun toista. =) Höh, mulla ei kyllä näy kuvaa ollenkaan.

mulla näkyi ensin, mutta eipä näy enää... varmaan liian iso tai jotain.. .:/
Meillä on häät elokuussa ja mietin ihan samaa että varmaan on jotain tärkeää unohtunut... pukua tosin rupeamme "vasta" ens kuussa tekemään.. tai siis kankaat ostamaan jne.. ystäväni kun on ammattiompelija niin sanoi hetkessä itse puvun ompelevan... tosin tarvitsee useampia sovituskertoja, kun tulee korjauksia jne..

Ulkona on ihana ilma, itse vietän täällä sairaslomapäivää.. kurkku niin kipeä ettei pysty nielemään jne.. mutta josko sitä kohta kävis postissa mutkan... kun sinne on tullut taas paketti.. olen tilannut taas jotain vaatteita h&m:ltä enkä enää muista edes että mitä... :D ei pitäis koskaan tilata mistään mitn.

HEi vaan kaikille!
On ollut niiiin kiireistä töissä että hyvä ku on ees ehtinyt kotona käydä. Mutta joo täti tuli jo eilen ja viime yönä niin hirveät menkkakivut että kyllä senkin puolesta harmittaa ettei päässy plussailee. Mutta uutta kiertoa kehiin :D Mä jatkan työtekoa..