Huomenta ketjuun!
Huuuiii mitä
Tikrun mummo on tehnyt!! Aika söpöä!

Ties vaikka oliskin joku enne, kun itsekin näit unia tyttövaavista!! Eikö pian olisi testin aika, niin saatais selville...?
MusaG: Aika monenlaisesta musiikista tykkään, mutta ehkä eniten käännyn tuohon suomipop/ -rock linjalle minäkin.
Hyvä juttu, jos
Safiirilla on ollut selkeitä ovistuntemuksia ja l-vaihekin on ollut riittävä! Ehkäpä se tärppikin sieltä pian putkahtaa
Senora taitaa olla aikamoinen atk-guru! Pitäisi kokeilla itsekin tuota kuvan liittämistä. Sun laittamat kuvat on aina niin hauskoja päivän piristyksiä

Paitsi nyt en nähnyt noita kahta viimeisíntä "esimerkkiä". Mutta taitaa olla vika mun koneessa, kun tällä on jotain nettivaikeuksia muutenkin..? *argh sillekin*
Hilmalle rutkasti bd bd bd!! Onko oireita? Muuta kuin "tärppi-olo"? Toivotaan, että olo on oikea, ja viikonloppuna tulee plussa testiin!
Mitäs muille jännäilijöille kuuluu?
Nupusta ei ainakaan ole hetkeen kuulunut mitään!
Ihana kuulla
Riikka, että sullakin on ollut samanlaista gradun suhteen! Tai onhan tästä varmaan ollut ennenkin puhetta.. (niin, se mun "kirja" on tosiaan gradu, en ole kirjailija

). Välillä tuntuu, että kaikki kaverit ympärillä tekee gradujaan valmiiksi ennätysvauhtia, mutta mä vaan en edisty. Mutta ehkä se tästä vähitellen... Oikeastaan vähän pakko, sillä täällä ei ole oikein töitä epäpäteville. Mistä tulikin mieleeni, että pitäisi työhakemuksiakin kirjoitella, kun parhaillaan on haku käynnissä syksyn töihin. Jospa silloin irtoaisi jotain... Heh, menee nyt vähän työ- ja opiskelupainotteiseksi nämä mun jutut, kun en viitsi kp:ä laskea ym.
Mitenkäs muuten
Riikan olo on parantunut? Vieläkö on vuotoa tai kipuja? Miten se muuten meni, kun lääkkeellisesti tyhjennettiin; jouduitko odottelemaan tyhjentymistä sairaalassa, vai pääsitkö kotiin? Anteeksi jos tuntuu tungettelevalta, ei oo pakko vastata!
Jaahas, jospa ryhtyis hommiin heti aamusta, niin vois iltapäivällä tehdä jotain kivaa! Mukavaa päivää naikkoset!!