Wish a Baby 63

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja senora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nyt iski märkä rätti ja lujaa........... tekis mieli lähtee kotiin parkumaan... Täällä töissähän on noita vauvamahoja ja yks niistä kehuskeli jäävänsä pian ä-lomalla. Kysyinpä lasketusta ajasta... 2 vk sen jälkeen kuin mitä mulla jos ei ois tullu kmääääääää nyyh
 
Voi, Senora! *tarjoaa olkapäätä ja halausta* Vaikka nyt tuntuu epäreilulta ja kurjalta niin,
mä olen aivan varma, että kyllä sä ihan kohta plusssaat ja kaikki tulee sujumaan hienosti!
 
Senoraa rutistan minäkin!!!!!! Mulla itsellä taas alkaa olla käsillä viime kevään km-hetket...

Vaan ei luovuteta. Kyllä me vielä päästään kans vauvamahallisiksi!!!!!
 
Senoralle halit.. olen vastaavassa tilanteessa täällä töissäni, kun yks rouva odottaa lastaan syntyväksi samoihin aikoihin, kuin itellä olis ollut la, heinäkuussa..Sitä masua on tullut kaiholla kateltua, että olispa jo itekin tuossa vaiheessa.

Riikalle onnittelut punalipusta! Tukka hulmuten uutta yritystä päin siis :) (olikos sulla pitkä tukka?).

Tuulille sen verran, että mulla ainakin alkion syke näkyi 6+2, että kyllä sä varmaankin voit jo aikaa alkaa tilaamaan jonnekin viikolle 21, ultraan siis. Sen verran olet kuitenkin jo "pitkällä". Tai siis että jos on vaikka jonoa tai jotain..Hö, tulipas urpon kuuloinen selostus, mutta olkoon!

Kiitoksia mukavan risteilyn toivotuksista :). Itekin jostain syystä odotan innolla, vaikka tiedänkin, että väsyn ja voin huonosti enkä jaksa katella, kun toiset ryyppää ja rällää (niin siis on miehen duuniporukan yhteinen reissu, enkä edes tunne niistä ketään..) ja varmaan se mieskin alkaa taas kännipäissään vonkaamaan ja sit menee hermo molemmilta ja..ja...ja! Niin, ja minkähän takia mä oikeestaan sitä reissua odotankaan... :) ?

Vonkaamisesta puheenollen, kuis Keijun kävi?
 
Hellouta taasen! Ja terveisiä reissusta, hyvin män ja oli mukavaa..:):)

Edellinen ketju meni sit ohi mutta sen verran lueskelin että Tuulille HURJAN suuret onnittelut!! :):):)

Riikalla on ollut tosi mukavan kuuloiset polttarit!!

Keiju: Meil kans mies rennolla meiningillä, joka ajoittain ärsyttää...ku täti tulee ni mies tokasee tyyliin, et kyllä se vielä onnistuu, blää blää ja ite ku on silloin sillä mielellä et ei täst tuu mitään ni kyl ottaa noi kommentit päähän...mutta kyllä täst hulluks ois tullu jos mies ois samanlainen pessimisti ku minä!

Senoralle jaksuja vauvamahojen kanssa! Kyllä sitä itsekkin miettii et nyt ois jo aika iso masu jos ei ois tota km:a ollut...mutta kyllä me vielä saadaan kokea se jättimasu...:):):)

En oo sit vielkää saanu aikaseksi soittaa sinne vt:hen, mut jos huomen soittelis ajan, eka vaiks miehelle...Hitsit must tuntuu et tilaan noit tavallisia ovistestejä muutaman viel ku en tiiä sit osaanko tulita tota sylkitestiä...

Lämmöt muutes vielki koholla et vähä kyl ihmetyttää...yli 37 edelleen...mutta täti on kyllä ihan kunnolla päällä...

tikru ja koopee 5
 
Sain! =D =D =D Heh, siinä mun uutiset tälle päivälle taitaa sitten ollakin!

Senoralle tulee rutistus täältäkin! Varmaan tuntuu kurjalta ja mieleen tulee vaikka mitä ajatuksia, kun itselläkin voisi olla samanlainen maha. Mutta eiköhän se plussa vielä osu sun kohdalle toisenkin kerran, ja pääset kasvattamaan masua sitten vaikka ensi kevääksi! Jaksuja! Mies lujille vaan, jos usko pyhään henkeen vähänkin rakoilee ;)

Tuulin varovaisen asenteen ymmärrän minäkin, mutta yritä vaan pitää positiivista mieltä yllä ja olla miettimättä km:a! (joo, helppo sanoa..) Eiköhän sinne ultraan voisi jo parin viikon päästä mennä? Varmaan kaikki menee kuitenkin hyvin tällä kertaa :)

Missäs vaiheessa kiertoa Nuppu menee?

Tuosta vt:sta tuli vielä mieleen, kun luin jostain, että sitä ei suositeltaisi raskauden aikana. Kun se mun saama aika osuu luultavasti tämän kierron viimeisiin päiviin, niin jos olisi tärpännyt, niin voikohan vt:sta olla sitten jotain haittaa? Kertokaa kokeneemmat! En yhtään tiedä vt:n "suuntausta", mutta hänen nettisivuiltaan sain käsityksen, että vaan jalkapohjia käsittelisi.

Joutuuko muuten joku muu käyttämään allergialääkkeitä nyt keväällä/ kesällä? Mulla alkaa vissiin koivu vaivata, kun silmiä kutittaa ja nokka on tukossa. Oon yrittänyt viimeiseen asti välttää niitä tabuja, kun urbaanilegenda kertoo, että nekin voi vaikeuttaa raskautumista. Kyselen ihan mielenkiinnosta, että miten muut allergiset toimivat! Jos siis kohtalotovereita löytyy?

 
Keiju, oon miettiny ihan samaa ton vt:n kanssa, et jos nyt varaan ajan ni oisko hyvä varaa sit se silleen ettei osuis noihin viimosiin päiviin vai mitä mitä....

Täällä yks kohtalotoveri, oon kans yrittäny vältellä noit tabuja ne sitä paitti väsyttääki ihan tosi paljon! Ja ei se siedätyshoito oo pahasta, mul on se käsitys et jos aina vetää nappuloita nassuun ni ne oireet ehkä jotenki pahenis tai jotain et ois parempi yrittää siedättää ni sit vuos vuodelta ehkä paremmin kestäis...en tiiä mut yritän ainakin selvitä ilman ylimääräisiä nappuloita! Ootko Keiju kokeillu homeopaattisia lääkkeitä? yks tuttu oli saanu allergiansa hoidettua pois homeopaattisilla lääkkeillä...KANNATAN!
 
Mää sain vihjeen, että vyöhykkeeseen kannattaa mennä ennen ovista!! Ja kuulema ei tosiaankaan, jos on raskaana. Eli kannattaa oottaa kierto loppuun ja varata sitte aika uuden kierron alkuun.

Mää en oo allerginen koivulle (koputtaa puuta). Joten en osaa auttaa asiaa. Mitähän mieltä lääkärit on?

Neitokaisen peukalo pääsi säikähdyksellä. Ei enää oo kovin turvonnu.

Katoitteko muuten eilen Greyn anatomiaa. Jäihän pikkusen jännään paikkaan! Mää oon sarjaa seurannu. Nyt pitäis syksyyn oottaa että näkis jatkoa.

Nyt ei muuta ku heissulivei vaan kaikille!
 
Jännäyslista

Safiiri 18-19.5.
senora 18.5 (jos kierto 28, ovista ei bongattu, kylvöt myöhässä...)
Kukkis 21.5.
Nuppu80 20.5.

Taas sattuu samoihin aikoihin monta jänskättävää ;)
 
Mihis se Greyn anatomia jäikään??

Onpas monta jännättävää ensi viikolla! Saataispa plussia kehiin :)) bd bd bd bd

Senoralle myös minulta hali jos huolit. *Ottaa märän rätin naamalta ja viskaa mettään* Kyllä sinä ja kaikki te vielä onnistutte, ei ole muuta vaihtoehtoa!!
 
No, sairaalassa järjestettiin ne sen johtajalääkärin sukulaistytön päätöstanssiaiset. Bileisiin täyty tulla myös henkilökunta aveceineen. Jossain vaiheessa Meredith ja Derek hävis varastohuoneeseen romantisoimaan!! Sitte ku juhlat päätty, eläinlääkäri pyysi Meredithiä mukaansa, niin tämä ja Derek vaan tuijotti toisiaan eikä kukaan kolmesta liikkunu yhtään mihinkään. Varsinainen kolmiodraama! Derekin vaimo oli häipyny lähtöä tekemään hieman aikasemmin. Siihen jakso sitte päätty - ei siis näytetty mitään ratkaisua Meredithin miesvalinnasta. Sitte kaiken lisäksi se Izzyn ihastus kuoli ja Izzy ilmotti kaikille lopettavansa kirurginkoulutuksen. Oli kyllä jännä jakso.

Nyt jatkamaan Leijonien taistelun katsomista. Onpahan tuoki peli - maaleja tehdään koko ajan. Onneks tällä hetkellä (viimenen erätauko) Suomi kuiteski johtaa...
 
openCard.html
 
Joo, kuoli se. Ihan yllättäen. Oli kosinut Izzyä uudestaan ja Izzy oli suostunu. Vaan sillä aikaa ku Izzy vaihto päätöstanssiasmekkoa, sille ihastukselle vissiin tuli tukos aivoihin ja se kuoli. Tosi dramaattinen jakso! Se Meredithin ja Derekin koiraki siirty paremmille metsästysmaille.

No nyt jätän kuvien kanssa meuhkaamisen ja menen kattoon peliä.
 
Mäki joudun luultavasti kattelee kohta vauvamaha töissä, epäilen ainakin et yks työkaveri ois raskaana, lopetti tupakanpolton yhtäkkii noin 2 kuukautta sitten ja sen maha mun mielestä vähä ehkä pömpöttää...vaikee sanoo kyl onko vauvamahaa vai ihan vaan tullu muuten vaan...

Kävimpä hakemassa apoteekista aspiriinia...luin tuolt yhest ketjusta mielenkiintosia juttuja aspiriinista, hih! Kaikkee kannattaa kokeilla...jospa uskaltaisin nyt niit napsii, en vaa tiiä annostuksesta ku ei oo tietty mahalle hyväks vedellä koko ajan...muutes tuliki mieleen et silloin ku plussasin ni just siin kierrossa olin kipee ja napsin muuten just aspiriinia, tää nyt on tiety ihan hakuammuntaa mut oiskohan ollu jotain vaikutusta, se jääpi nähtäväksi...:):):) eiks senoranki pitäny alottaa aspiriinikuuri??

:):):)
 
Ootta te ihania... älkää enää rutiskako, mä meen ihan ruttun ja maskit valuu pitkin naamaa...

safiirille : kun oot kerran kirjautuneena, nii napauta ekaks tota maisemakuvaa, joka on kirjoituslootan päällä ja sitten liitä se kuvan linkki ja sitten uudelleen maisemakuvaa. Tai sit toi koodi joka oli sulla linkin perässä molemmin puolin kuvalinkkiä ja jälkimmäiseen kauttaviiva img:n eteen ... Kuvaboxia ei kannata linkittää... sinne ei pääse katsomaan kuin omilla tunnuksilla, ja sit kuva pitää olla jaettuna sille joka menee katsomaan. Toi kuvaboxi on muuten ihan kiva tapa jakaa valokuvia kavereiden kanssa.

Hyvä tikru että muistuttelit tuosta aspiriinista... lahopää painuu tänään töitten jälkeen apteekin kautta postiin ja sit kotiin.. Ne aspiriinit ohentaa verta ja jotai ...

Allergialääkkeistä en osaa sanoo, Mut lukeekos purkin kyljessä mitää et suositellaanko raskaana oleville... ??

Greyn anatomiaa en oo katsonu. Meinattekos katsoa euroviisut tänään? Mä oon kuullu muutamia kappaleita joita ehdokkaina, ja yhtää suosikkia ei oo. Luultavasti jaksaa katsoa muutaman kilpailukappaleen ja sit nukahtaa ennen ääntenlaskua ja saa taas lukee tekstiteeveestä tai aamun lehdestä kuka voitti... (perinteiseen tapaan)

En mäkää oo vielä rohkaistunu soittamaan... toisaalta tää on niin pieni kylä, että hyvällä tuurilla ajanvarauksessa on joku tuttu tai sit se vyöhyketerapeutti on joku tuttu... (ainakin naamatuttu).

Mutta hei se on perjantai! Baila-baila-zai-jai-jaaaaaaaaa! Vetää hurjan intiaanitanssin. Meilläpä oli muuten aamulla lumet maassa kun noustiin. Tai mies herätti mut kun itse nousi... Milloinkahan tänne tulee se kesä??
 
Häpi fraidei !

Sen verran vaan tosta veeteestä, että mä kävin terapiassa 2 päivää ennen ovisplussaa, ja 6 päivää ovisplussan jälkeen, ja silloinhan olin siis jo raskaana. Mutta ehkä sillä ei ollut merkitystä, kun oli niin alkuvaiheessa.. kannattaa jutella sen terapeutin kanssa asiasta, kun varaatte aikaa. Että vauva on toiveissa ja onko haittaa käydä ihan loppukierrosta.

Aurinkoista viikonloppua!
 
Huomenta

Meikäläinen heräili jo viiden aikaan (normaalisti kello soi vasta 6.30). Kävin äsken heittämässä miehen pellolle :)
Meinasin mennä iltapäivällä puutarhapuoteja koluamaan niin tartten auton.

Täällä aurinko paistelee ja lämmintäkin kuutisen astetta. Näyttäis siltä, et ainakin sunnuntaihin asti olis poutaa. Sais kyllä olla. Mies on ku duracell-pupu, täynnä energiaa, niinkuin aina keväällä.. Löytyisköhän sitä energiaa vielä ens viikollakin, jos/toivottavasti kun, se ovis löytyy?! Tänään muuten testaillaan ekan kerran.

Mulla on käytössä kahdenlaisia "allergialääkkeitä". Nenäsuihketta käytän ympärivuoden tarvittaessa.. Siinä lukee, että vältettävä raskauden ensimmäisen kolmanneksen aikana, voi aiheuttaa lapsen lisämunuaisen toiminnan alenemista eli tää jäis kyllä pois käytöstä heti. Varsinaisissa allergialääkkeissä lukee, että käyttöön pitäis suhtautua varoen. Näitä allergialääkkeitä en ole ottanut ja yritän kyllä välttää viimiseen asti..Omaehtoista siedätyshoitoa nääs.

Kylläpä oli jänskä kiekkomatsi eilen. Minäkin katsoin, vaikken mikään lätkäfani olekaan. MM-kisoja tulee seurattua, kotimaista sarjaa en koskaan.
Euroviisu-lähetyksestä näin kaksi ekaa esitystä ja täytyy sanoa, ettei mitään häävejä olleet.

Jaahas. Taidan mönkiä suihkuun ja syömään. Sitten voiskin jatkaa töitä ja kurkistella, mitä kivaa kirjoittelette. Todellakin (vihaan muuten tätä sanaa yli kaiken) senora, PERJANTAI...on viikonloppu eessä taas...viikonloppu... *laulaa*

Annukka
 
Huomenet vaan! Siis huomenna ne euroviisut käsittääkseni tulee :) Eilen oli semifinaalit, mut en jaksanut katsoa kuin sen ekan rummutusbiisin. Matsin katoinkin ja oli muuten jännä!

Senora tiedän paremmin kuin hyvin tuon tunteen, kun miettii sitä äippälomaa ja mahaa ja sulla vielä on töissä joku siitä koko ajan muistuttamassa. Minulla semmoista ei ollut ja silti oli hetkittäin melkoisen ankeat ajatukset. Mutta nyt vaan taistelumielellä eteenpäin ja uskot siihen, että teilläkin tärppää, kun kerta meilläkin "vanhuksilla". Ai niin kysyit oireista eli minulla oli ne juilinnat ja nyt vasta jälkeenpäin olen tajunnut toisen oireen eli koko viime viikko oli semmosia ihmeellisiä vilunväristyksiä ja nenän niiskutusta. Mieskin kysyi silloin useasti, että onko minulle nuha tulossa. Tai voihan se olla, että meinas olla nuha tulossa :) Nyt sit on ollut semmosta pientä kuvotusta, jos tulee liian pitkä väli syömisissä ja nännit on arat ja nöpöttää. Eli taitaapa olla aika klassisia oireita...

Tikrulle kiitos onnitteluista ja kaikille kiitos tsempeistä; tänä aamuna niitä kyllä erikoisesti tarvitaankin. Näin meinaa viime yönä unta, että minulle tuli keskenmeno. Verta ryöppysi ja sitä oli kaikkialla...HUH. Siis aivan erilainen km, kuin mikä minulla oikeasti silloin viime syksynä oli. On tääkin. Vaikka yritän olla ajattelematta sitä km:a, näyttää se silti mun alitajunnassa olevan.

Ok työn touhuun! Hauskaa viikonloppua ja Ompulle skeptisyydestä huolimatta hauskaa risteilyä :)


Tuuli
 

Similar threads

T
Viestiä
132
Luettu
2K
N
A
Viestiä
105
Luettu
3K
Lapsen saaminen
Pretty in Pink
P
T
Viestiä
105
Luettu
2K
R
T
Viestiä
101
Luettu
2K
A

Yhteistyössä