Sain! =D =D =D Heh, siinä mun uutiset tälle päivälle taitaa sitten ollakin!
Senoralle tulee rutistus täältäkin! Varmaan tuntuu kurjalta ja mieleen tulee vaikka mitä ajatuksia, kun itselläkin voisi olla samanlainen maha. Mutta eiköhän se plussa vielä osu sun kohdalle toisenkin kerran, ja pääset kasvattamaan masua sitten vaikka ensi kevääksi! Jaksuja! Mies lujille vaan, jos usko pyhään henkeen vähänkin rakoilee
Tuulin varovaisen asenteen ymmärrän minäkin, mutta yritä vaan pitää positiivista mieltä yllä ja olla miettimättä km:a! (joo, helppo sanoa..) Eiköhän sinne ultraan voisi jo parin viikon päästä mennä? Varmaan kaikki menee kuitenkin hyvin tällä kertaa
Missäs vaiheessa kiertoa Nuppu menee?
Tuosta vt:sta tuli vielä mieleen, kun luin jostain, että sitä ei suositeltaisi raskauden aikana. Kun se mun saama aika osuu luultavasti tämän kierron viimeisiin päiviin, niin jos olisi tärpännyt, niin voikohan vt:sta olla sitten jotain haittaa? Kertokaa kokeneemmat! En yhtään tiedä vt:n "suuntausta", mutta hänen nettisivuiltaan sain käsityksen, että vaan jalkapohjia käsittelisi.
Joutuuko muuten joku muu käyttämään allergialääkkeitä nyt keväällä/ kesällä? Mulla alkaa vissiin koivu vaivata, kun silmiä kutittaa ja nokka on tukossa. Oon yrittänyt viimeiseen asti välttää niitä tabuja, kun urbaanilegenda kertoo, että nekin voi vaikeuttaa raskautumista. Kyselen ihan mielenkiinnosta, että miten muut allergiset toimivat! Jos siis kohtalotovereita löytyy?