Wish a baby 70

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tikruliini84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eipä taija täti pysyä poissa...ilmotti tulostaan tänään pikkutuhruilla, eli sit 2 päivän päästä viimeistää valloillaan...pöh!! Eipä taida tulla täst hommasta mitään...maku kyllä jo mennyt ja toivo...

Annukalle hurjasti tsemppiä!!!

Tikruliinille: Tiedän vallan hyvin tuon tunteen kun tuhrua alkaa näkymään. Pidetään silti vielä peukkuja.

Omasta olosta sen verran, että alamahassa ajoittain vihlaisee ja nännit ovat normaalia kipeämmät. Eilen töistä tullessa lämpö 37.0 Muuten ei mitään erikoista. Oiskohan nyt kp 19 tai jotain ainakin sinne suuntaan.

Ihmiset ovat taineet lähteä kesälaitumille, kun on niin turkasen hiljasta ;)

Huomenia tännekin.

Tikru pitää tiiviisti oven lukossa ettei sukulainen hyökkää. Peukkuja!!!

Pitäisköhän taas nostaa esille se ketju, missä selitettiin näitä termejä? Joku kummastelee näemmä sanaa täti...

Tervehdys!

Nostin sen selitysketjun. Vois vaikka itsekin kerrata.

Tänne se kuuluisa täti tuli eilen..Tai tuli ja tuli on kyllä niin niukat, että osaako näitä menkoiksi kutsua, edes ns. normaaleja kipuja ei ole.

Kylläpä pitelee lämmintä keliä. Yöt on kyllä yhtä tuskaa, vaikka miten tuuletat ja pidät tuuletinta. Viime yönäkin heräsin kolmen aikaan hiestä märkänä. Aurinko paistoi jo niin kuumana suoraan naamaan. Ehdin jo pelästyä, että ollaankohan tässä nukuttu pommiin.

Helteistä keskiviikkoa!

Juu, helteistä on! Tuntuu oikein kesälle ja onnea kaikille, joilla alkoi loma tällä viikolla!

Pahus, Annukka! Kylläpä on harmittavaaa, kun täti pukkaa :(

Älä Tikru, vielä luovu toivosta! Aivan varmasti teitäkin vielä onnistaa ja oman nyytin saatte. Ei masennuta, vaan jatketaan yritystä! *rohkaisuhali*

).( Vatsa on sekaisin, tiedä sitten miksi. Tämän kaiken kiiruun keskellä ehtii kuitenkin laskea tunteja kesäloman alkuun - ja ne tunnit vähenevät koko ajan!!!

Katzu: taidan olla tasan päivän sua jäljessä tai sitten ihan tasoissa eli kp 18. Tiedän, että tässä kierrossa osui puuhailut oviksen kanssa niin hyvin yksiin, ettei koskaan aikaisemmin. Silti en uskalla vielä todeta mitään oireistani; ne ovat kuitenkin aiemminkin olleet hyvin moninaiset aina oviksen jälkeen. Ihan hiukan toivon, mutta ihan vähän vaan; lähinnä yritän unohtaa asian...

Heipparallaa!!
Muistaakohan mua kukaan... Pikaisesti kahlailin viestit ja mitä minä huomaankaan!!
Safiirilla on plussa vahvistunut ja Antzukin on plussannut! JEE hurrjasti onnea vielä näin jälkikäteen. Toivottavasti kyytiläiset nyt pysyvät mukana... Tsempitykset Tikrulle... toivottavasti tämä olis nyt sitä... Lohtuhalit ainakin Annukalle ja Riikale, jotka täti tyrmäsi taas..
Täällä jäi ovikset tikuttelematta. Muutenkin täydellinen lomafiilis. Viime viikko oli rankkaa kylvöä. Toivotaan vaan että oviskin oli. Oli muuten aika kostea viikko. Illalla valvottiin myöhään, sauna lämpisi ja saunaan päästiin vasta puolen yön jälkeen ja nukkumaan mentiin joskus klo 2-3. Eipä sitten jaksanu aamulla nousta kuin vasta klo 11. Nyt on tämä viikko otettu vähän rauhallisemmin ja aamullakin on päästy ihmisten aikoihin ylös (Klo9) ... Mutta saa kai sitä lomalla nousta silloin kun haluaa. Parit ravit on käyty ja ollaan myös käyty kalastelemassa. Juhannus meni ihan kotosalla. Kavereita tuli kyläilemään ja grillailtiin vartaita ja savustettiin lohta. Kaverit jäi yökylään. Aamulla sitten nukuttiin pitkään. Grillattiin päiväruoka ja syötiin rappiksen rippeet huitsin nevadaan. Sitten lähdettiin kalastelemaan ja saatiinkin muutama istutettu kirjolohi. jee.
Ai niin käytiinhän me tässä ulkomaillakin. Maanantaina oli Torniossa ravit ja käväistiin Haaparannalla. Ikea kierrettiin ihan pikaisesti, kun mies ei siellä ollu käyny. Ei jaksanu inspiroida miestä. Kassajonotkin oli ihan lyhyet.
Kosmetologilla en kai muistaakseni ole käyny kertaakaa. Jalkahoidossa kerran, ja se oli ihan miellyttävä kokemus...

Keijulla oli gradu edistyny... onnea... ja koitahan kirjottaa ahkerasti... Mulla on täällä yks kaveri, jolla on opinnot muuten valmiit mutta gradu tekemättä. Sais varmaan vakipaikan heti, mutta kun on niin saamaton, ettei kirja edisty.
kai tässä pitää lähtee taas pihalle... ja nauttimaan tästä helleaallosta. Mukavaa lomaa lomalaisille ja työniloa työläisille...

Päivää!

Kesäiset ovat kelit tosiaan. Paitsi täällä on tullut sade- ja ukkoskuuroja melkein joka iltapäivä. Eilenkin piti lähteä rannalta kiireen vilkkaa pelastamaan pyykit sateen alta.

Annukalle tätipahoittelut. :( Vai jos kyseessä onkin vale-täti? =)

Tikrulle peukkuja! Ja Hilmalle tsemppiä tuntien laskemiseen. =) Niin, ties vaikka tuo vatsan sekoilu olisikin oire!

Omaan napaan ei ihmeitä. Kp 5. Tätiä yritän potkia pois, ehkä se pian korjaa luunsa. Viime päivinä olen ajatellut keskenmenoa. Ilman sitä olisin jo tukevasti 20 viikon paremmalla puolella, maha näkyisi, äitiysloma alkaisi pian kesän jälkeen jne. Toisaalta taas tuntuu vähän oudolta kuvitella itseään isomahaisena. =) Tilanne voisi olla niin erilainen kuin mitä se on nyt. Mutta ei tässä auta kuin keskittyä tulevaan ja luottaa siihen, että tuo kaikki on vielä jonain päivä todellista.

Kivaa keskiviikkoa!

Voi riikka mä tiedän ton tunteen. *halitus* Mulla olis ollu la 14.6. (varmaan muistan ton päivän ikuisesti...) Viime viikonloppuna iski masennus päälle... sexin jälkeen siinä fiilisteltiin... mies jotenkin hymähti, että ei voi mitää...(ku yritin uusintamatsia...).... että tulee vaan mieleen ... Mulla pääsi itku... ja varmaan tunnin vollotin ... oli tosi surkea olo. Mies tuumas että hän on kans asiaa miettiny ja yrittäny varoa ettei puhuis mitää....
Mutta tää on tätä.... elämä on ...

Senorakin palasi linjoille :)

Riikka täällä olisi 38 viikkoa täysi, kyllä ahistus ainakin minulla lisääntynyt. Pelottaa oikein kun 17.7. koittaa. Kenenkään on turha sanoa, että älä nyt sitä mieti. Totta hitossa sitä miettii. Varsinkin sellaisen sanomana se ärsyttää jolla on jo lapset ja ei ole ikikä km:ä kokenut.

Panikoidaan sitten yhdessä Hilma :)
Kyllä mä salaa olen toivonut että su 15.7. olisi kiva 1 v hääpäivälahja plussatesti. Siis 13.7 on kp 28

Ette usko että töissä on hiljasta kun huopatossutehtaassa. Aika menee liian hitaasti....

Palailen vielä vanhaan juttuun... Katzu, kyllä minä tuon sumpin pipahduksen hokasin. Kunhan sua kiusasin, hihih ;-)
Katsos on se kovaa aikaa toi ovisaika. Nimim. Kokemusta on! :-D

Huomenta

Justiisa huomasin, että olin nostellut sen toisen ketjun vaan en sitä sanastoa. Tässä sen näkee, kun ei mieti mitä tekee...

Täällä tulvii normaalisti. Mitä lie ujosteli alussa.

No nyt se puhelin kilkattaa jo jatkelen myöhemmin.

Annukka

Senorakin päässyt lukemaan meidän juttuja. Toiset ne vaan lomailee...
Vai on siellä ollut kostea ensimmäinen viikko. No ensin kaikki työasiat nollattava ja sitten aloittaa varsinainen loma.
Oliko teistä kukaan mihinkään reissuun menossa lomansa aikana? Mä luultavasti käyn Viron puolella ja sitten naapurikunnissa mutten sen pidemmälle. Me katsotaan syksyllä, jos voidaan pitää yhtä aikaa muutama päivä lomaa, jos kävis taas Ahvenanmaalla tai vaikka Ruotsissa. Pidemmälle tuskin lähdetään. Mies kun ei kuulemma lentokoneeseen mene :)

Mä yritän kyllä kovasti kuvitella, miten kurjalta nuo "olisi la tänään, jos..." jne. ajatukset täytyy tuntua mutta oikeasti, niinkuin Katzu sanoi, ei sitä varmaan täysin ymmärrä, jos ei itse ole kokenut. Uskon JA toivon kuitenkin, että teille jokaiselle syntyy vielä jonain päivänä se oma vaavi.

Wish a baby 70

Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
antzi, vm-83,enkelityttö 10/06, esikoinen haaveissa, Nurmijärvi
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Joada, vm -75, tyttö 2v, toinen haaveissa, km 07, pääkaupunkiseutu
Katzu, vm-77, km 12/2006, esikoinen haaveissa, K-laakso
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mi-iu, vm-85, esikoinen haaveissa, Y vasta syksyllä -07
Niksu, vm-79, poika 1,5v, toinen haaveissa, tjot 04/07, tm 10/06, Pirkanmaa
Riikka, vm-78, esikoinen haaveissa, y 12/06, km 04/07 Keski-Suomi
Riina1981, vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Thelma , vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
Tuuli, vm-72, esikoinen haaveissa, Y 2/06, km 09/06, etelä-Suomi

Aurinkoista päivää!

Täällä odotellaan kesäloman alkua ja laiskoja päiviä :) Mites on, Katzu, onko jotain oireita ilmaantunut? Mulla tuo maha tuntuu olevan hieman outo, mutta muuten ei mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Näin viime yönä todella outoa vauva-unta; siinä mulle annettiin hyvin pieni/vastasyntynyt vauva syliin ja en osannut sitä ollenkaan pidellä ja sitten se tuoksui vauvalle ja lämpimälle maidolle ja se oli musta ällöä!! Todella outo uni... Vai alitajuntako se siellä panikoi?!

Kuuluu taas!

Hilmalle: edelleen nännit aristaa. Lämpö on pysytyllet yli 36 asteen (nyt juuri 37.0). Mahassa tuntunut pari vihlaisua ja esimerkiksi venytellessä (siis käsiä venyttää ylöspäin, niin että keskivartalokin venyy) vihlaisee herkästi mahaa. Nälättää (no onko tuo nyt sitten mikään outoa asia minulle) Eli kaikki aika normeja "kolotuksia" ;)

Torstaita!

Missäs on Tikru? Huhuu, täällä kaivataan tilannekatsausta! =)

Hilmalle ja Katzulle hurjasti peukkuja bd bd bd bd bd bd !!! Vaikuttaa melko lupaavalta.

Senora ja Katzu, itku silmässä luin teidän kirjoituksia. Tutulta kuulostaa. Tätähän tämä elämä on. Välilä niin h*lvetin epäoikeudenmukaista. :( Hurjasti tsemppiä ja rutistuksia molemmille!

Nuo vauvaunet on kyllä aika mielenkiintoisia. Mä olen nähnyt esim. sellaisia, joissa vauva vaan ilmestyy jostain, enkä osaa hoitaa sitä lainkaan. Joskus vauva on liukas kuin saippua, ja saatan pudottaa sen monta kertaa maahan... Tai sitten vauva kutistuu yhtäkkiä peukalon kokoiseksi, tai alkaa heti synnyttyään puhua pälpättää kuin ruuneperi tai yhtäkkiä vaan aikuisen äänellä sanoo että mä haluan nyt nukkua tms. Ja yleensä jossain vaiheessa unta vauva sitten unohtuu/häviää vaan jonnekin, enkä yhtään ihmettele sen puuttumista. =D Noista saa varmaan tosi hyvän kuvan meikäläisen henkisestä tilasta... =D =D

Omaan napaan ei mitään uutta. Olen tässä vähän kahden vaiheilla jaksanko raahata ruhoni rannalle vai en. Pieni lisäväri ei tekisi pahaa, mutta pitää olla varovainen ettei mene syväpaahdon puolelle...

Toiveikasta torstaita!

Auuuuuuuu. Istuin äsken sellaisessa etukumarassa asennossa (nojasin siis kyynärpäilläni reisiini) ja yhtäkkiä tuli ihan julmettu kipu alamahaan. Ihan kun olisi joku puukkoa liikuttanut HITAASTI mahassa. Hetken kesti ja sitten helpotti. Mikäköhän se oli??????

kp 20

Mä luulen, että kivut ja vihlaisut on hormoneista johtuvia, mullakin on niitä aika-ajoin. Kaamea kipu yhtäkkiä ja samantein helpottaa. Naisenkeho on niin kumma.

Minulle tuollainen kipu on epätyypillistä. Muuten kyllä esiintyy kaiken näköistä nippailua ja nappailua, mutta tuollaista viiltävää erittäin kovaa kipua ei ole ollut aiemmin.