Tervehdys!
Kiirettä pitää näin kesällä ettei meinaa tänne ehtiä! Ja muutenkin yritän pitää näitä vauva-asioita vähän taka-alalla, ettei tulisi niin stressattua. Että siinä vähän syitä miksi olen vähän hiljaisempi täällä nykyään... Mutta välillä pitää käydä muutama rivi naputtelemassa ettette ihan unohda mua =D
Riikalle pahoittelut tädistä! Ehkä kierto vielä hieman temppuilee km:n jäljiltä, mutta tavoitteesi tähän kiertoon kuulostaa oikein hyvältä! Täti häätöön ja ovista bongaamaan vaan. Tsemppiä, kyllä se siitä pian tärppää! =)
KosmetologiG: Pari kertaa olen elämäni aikana käynyt, ja kyllähän iho siitä tykkää. Pitäisi taas mennä, kun pilsujen jälkeen iho on nyt ollut vähän mitä sattuu, mutta kyllä se touhu käy kukkarolle. Ehkä syksymmällä... Riikka mietti miltä iho näyttää puristelun jälkeen. Mullakin on aika herkkä iho, ja vaikka tuntui, että kosmetologi puristeli välillä aika kovaakin, niin sieltä lähtiessäni oli naama aika normaalin näköinen/ värinen. Että eiköhän ne käytä jotain rauhoittavaa naamiota tms lopuksi? Tai sitten sellainen ultraääni-ihonpuhdistus voisi olla hellävaraisempi!
Hilmalle onnittelut oviksen bongaamisesta! Hienoa, kun tunnistat oireet noin selvästi! Annukalle ja Tikrulle peukkuja viimeisiin jännäyspäiviin, ja Senoralle ja Katzulle pitkää pinnaa oviksen jälkeiseen elämään! Koittakaas tuoda taas plussia ketjuun!
).( Ei juuri kuulu uutta. Kp taitaa olla 10 tienoilla, eli ovista voisi alkaa odottelemaan. Liikoja en kuitenkaan uskalla toivoa, kun en ole sitä bongannut kuukausiin. Mutta lekurille pääsyä odotellessa...
Ja huomenna tehdään talokaupat, jeee!! =) Huonekalukaupoilla on tullut ravattua´yms kivaa. ens kuussa muutetaan
Aurinkoista maanantaita kaikille! Näyttäisi tulevan oikein ihana sää tällä viikolla, joten ottakaa kaikki irti siitä
ps. Nauratti tuo Katzun "pimpin suhauttaminen"! =D Meillä aina mies sanoo, että laittaa sumpit pihisemään, kun menee keittämään kahvia. Ja tarkoittaa tällä aina tuota käännettyä versiota, mikä välillä ärsyttää mua suunnattomasti! =D