Huomenta! Baila-bailat taas perjantain kunniaksi!! Ollaanpas täällä oltu ahkeria heti aamusta, hyvähyvä
Hui millaista unta Tuuli oli nähnyt!! Varmaan sun alitajunta käsittelee km-pelkoja tuolla tavalla, hurjaa!
Kiitos kommenteistanne vt:n ja allergialääkkeiden suhteen! Ehkä sitä vt:aa pitäisi sitten siirtää seuraavalle viikolle... En kyllä haluaisi myöhentää, mutta toisaalta eihän nyt muutama päivä sinne tai tänne mitään merkkaa. Vaikka mun tuurilla lorot kyllä alkaa jo ennen sitä, jos menen ajan siirtämään!
Allergialääkkeistä; mullakin on käytössä nenäsuihke enemmän tai vähemmän ympäri vuoden, mutta näin keväisin otan lisäavuksi silmätipat ja tabut. Tabuja ei suositella raskauden aikana, enkä muistanut missään vaiheessa kysyä siltä lapsettomuuslääkäriltä, että kannattaako niitä syödä kun yrittää raskautua. Ehkä parempi vältellä viimeiseen asti ja harrastaa omaehtoista siedätyshoitoa, kuten joku ehdottikin! Tikrukos se oli, joka puhui homeopaattisista lääkkeistä? En ole kokeillut, mistä niitä saa? Pitääkö käydä jonkun homeopaatin juttusilla ensin? Oon myös kuullut, että vt voisi auttaa allergioissakin, joten täytyy varmaan mainita siitäkin, kun hoitoon menee. Kauhee lista hoidettavista asioista meikäläisellä..
Eilen oli kyllä jännä lätkäpeli! Piti koko ajan teho-osaston välistä kurkkia kuinka käy! Viisuja katoin puoliunessa sängyssä. Pari ihan ok:ta oli, mutta eivät päässeet vissiin jatkoon. Mies vaan aamulla sanoi, että tosi paljon itä-Euroopan maita pääsi jatkoon, äänestävät vissiin toisiaan säälistä!
Mitähän Thelmalle kuuluu? Oliko kysta taas häipynyt ja ootko päässyt aloittamaan pistelyt? Oot usein mielessä!
Halit vielä kaikille, jotka joudutte "kestämään" vauvamasuja töissä! Mullakin niitä riitti entisessä työpaikassa, ja kyllä otti koville niiden katselu! Ja kun pomo joskus passitti mut tekemään jotain "rankempaa" hommaa, ettei joku mahakas joutuisi raatamaan, niin kyllä otti aivoon! Mutta kyllä me kaikki vielä joskus saadaan kantaa sitä omaa pallomahaa

(se "joskus" saisi tosin olla jo aika pian...)
No niin, taitaa olla aikamoista höpötystä mun jutut tänä aamuna, joten poistun tästä takavasemmalle. Oikein ihanaa viikonloppua kaikille, miten sitten ikinä sitä vietättekään! Ompulle vielä hauskaa risteilyä