Wish a Baby 60

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WAB
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

WAB

Vieras
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Keiju, vm -80, Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Nuppu80, vm-80, esikoinen haaveissa, Vantaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mi-iu, vm-85, esikoinen haaveissa, Y vasta syksyllä -07
Piitu1, vm-81 poika04, y 10/06 Pohjois-Karjala
Riikka, vm-78, esikoinen haaveissa, y 12/06, km 04/07 Keski-Suomi
Riina1981, vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Thelma, vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
Tuuli, vm-72, esikoinen haaveissa, Y 2/06, km 09/06, etelä-Suomi

Jännäyslista

Kukkis 18.4.
Safiiri 21.4.
Annukka n. 25.4.
Nuppu 25.4.
Hilma n.27.4.
Tikruliini84 27.-29.4.
 
Tuuli: Onkos teillä pitkä mökkimatka?? Missä päin Suomea mökki on?? Toi etelä-Suomi asuinalueena on aikas laaja käsite, mun mielestä Kuopiosta etelään on etelä-Suomea. Ihanaa, kun löytyy toinenkin joka käy raveissa. Meijän ravit ovat Tornio-Rovaniemi-Oulu-Kajaani-Ylivieska-Vieremä-Kalajoki-Haapajärvi-Kaustinen-Kuopio -akselilla... jäiköhän joku pois... No anyway... Onko teijän ohjelmassa kesällä?? Jos olis, niin voitais sopia ravitapaaminen...
On kyl hienoo, että sä oot oppinu bongaamaan oviksen... Toivottavasti Simot oli terhakkaita uimamaistereita db bd .. Kylvöt ovat ainakin olleet otolliseen aikaan... Äläkä menetä toivoasi.. Nyt positiivisella mielellä seuraavat pari viikkoa... huiii ja sitte huitasemalla tuonne toiselle puolelle.
Kermit teki silloin mun loman aikana joukkohyökkäyksen odotuspuolelle, joten pitäiskö sopia että tämä nykyinen kierto on sitte se plussakierto ja joukolla toiselle puolen..

Kiitokset vielä kerran kaikille yhdessä ja jokaiselle erikseen lohtuhaleista ja rutistuksista tätivierailun johdosta.

Arvasin että maksa on sellainen ruoka-aine, että se jakaa mielipiteet... Toiset tykkää ja toiset ei... Ja jännintä tuo että maksaa yöööööööök, mutta maksamakkaraa syön. Entäs maksapasteija tuubissa?? Ihan samaa maksaa... Mutta olihan se kun oli niistä maksan lyijy- ja muista jäämäpitoisuuksista uutisissa... eräs maksalaatikon tekijä julisi että heidän maksalaatikkoaan voi syödä ihan huoletta, sillä siinä ei ole maksaa.... ???? hö...

Mitenkäs Piitun pyjamabileet??
 
Huomenta! Ja uusi ketjukin! Nyt juhlitaankin sitten WAB:n kuuskymppisiä näin maanantain kunniaksi! =)

Mielenkiintoinen mainos tuolla maksalaatikon valmistajalla, joka sanoi, ettei heidän laatikossaan ole ollenkaan maksaa!! Hih ;) Sitä mäkin voisin ehkä maistaa ;D ;D Ja joo, kaikki maksamakkarat ja -pasteijat maistuu, mutta ei -laatikot eikä -pihvit tms. "oikeat" maksaruuat.

).( Kyllä se ovis taisi mennä, kun nyt on tissit niin julmetun arat. Mutta yritän nyt aktiivisesti olla ajattelematta koko asiaa ja olla laskematta päiviä...

Mitäs meidän jännäilijät? Tuleeko plussauutisia viikon alkuun? Toivottavasti!!
 
Huomenta

Tuskin tulee plussauutisia... Tulipa tuossa viikonloppuna mieleen, että oliko mun ovis vasta nyt, kun sen verran kivisti ja kolotti alavatsaa ja nyt on tissit kipeät... Ja tottakai kaikki ovistikut loppu... Pitänee ens kiertoa varten hommata kunnon satsi ja testata vaikka joka päivä. On tää vauvan tekeminen aikamoista tähtitiedettä...

Viikonloppu meni taas liian nopeasti. Eilen käytiin syömässä kevään ekat jätskit ulkona ja markkinoilla. Miten teillä muilla?

Aamu alkoi pienellä hässäkällä töissä mutta nyt taas leppoisaa ja aurinko paistaa täydeltä terältä! Tekis mieli pihalle mut ei tässä taida joutaa kuin vasta iltapäivällä.

Mukavaa maanantaita ihan jokaiselle!

Annukka
 
Huomenta ketjuun! 6-kymppisten kunniaksi piti oikein kirjautua tunnuksilla. =)

Maksalaatikosta puheen ollen, katsoin Saarioisen lootan kannesta, että siinä on maksaa peräti 16%. Joten ei se kauas jää siitä maksattomasta maksalaatikosta...

Safiirille ja Kukkikselle megapeukutukset! Joko saadaan plussauutisia? bd bd bd bd Entäs Annukka ja Nuppu, onko oireita? Näyttäisi olevan taas korkeajännitystä ilmassa, kun tuota jännäyslistaa katselin. =)

Keiju, kuulostaa ihan hyvältä suunnitelmalta odotella tutkimusaikaa kesän yli. Jos kerran muutenkin yritätte ottaa vähän rennommin tämän vauva-asian kanssa. Ja ties vaikka saattekin pian ilmoittaa sairaalaan, että sori ei me enää tarvita teidän tutkimuksia!

ON: Kontrollikäynti tosiaan oli eräänlainen etappi, kuten Tuulikin kirjoitti. Katse on jo vahvasti eteenpäin. Nyt vaan pitää malttaa odottaa niitä kuukautisia... (jotka meikäläisen tuurilla on tietysti juuri häiden aikaan).

Ehkä asian käsittelyä on helpottanut se, että keskenmeno ei ollut spontaani. Sen tuhruviikon aikana ehdin jo vähän valmistautua pahimpaan. Näin jälkikäteen ajatellen taisin jo aavistaa km:n ennen kuin se todettiin. Lääkärille mennessä jätin ripsivärin pois, kun ajattelin että itkuksi se kuitenkin menee. Eilen tajusin, että olin ostanut kaappiin siteet valmiiksi jo lääkäriä edeltävänä päivänä. Vähän vaikea selittää, mutta jotenkin tiesin mitä lääkäri sanoisi. Tietysti se oli shokki ja järkytys, mutta ei yllätys tyyliin "kuin salama kirkkaalta taivaalta".

Mies lähti aamulla työmatkalle ja tulee vasta myöhään huomisiltana. Mitähän tekemistä sitä keksisi? No, äärimäisessä tylsyystilassa voi toki pestä ikkunat, imuroida ja luututa lattiat. =D
 
Kysymys Dermoshopista tilanneille: Pitääkö sieltä tosiaan tilata vähintään 50 €:lla??? Kun sivuilla sanottiin, että minimitilaus olisi sen 50 € ja sitten ei tule postikuluja?? Pitää vissiin etsiä joku kaveri, jonka kanssa tehdä kimppatilaus, jos niin on. On sen verran edullisia tuotteita! :)

Riikka, hyvä jos katse on vahvasti eteenpäin!! Niin sitä pitää :) Jänskä juttu, jos noin osasit "aavistaa" km:n, mutta ehkä se tuhruviikko tosiaan valmisti asian kohtaamiseen. Toivotaan, että menkat alkaa sieltä normaalisti (mutta ei ehkä just häiden aikaan :) ). Milloinkas teillä ne häät olikaan? Ei oo pakko paljastaa tarkkaa päivää, joskus toukokuussa taisi kuitenkin olla?

Annukka, ettei sulla vain olisi r-oireita nuo massun kivistykset ja arat tissit?!? :) bd bd Tästä onkin tulossa taas jännä viikko, kun tuota listaa katselee!

Mutta nyt taidan lähteä shoppaamaan siskolle synttärilahjaa. Arabian KoKo-sarjaa on toiveissa, ja niissä onkin ihan ihkut värit *tahtoo myös*. Palaillaan!
 
Ja kuusikymppisen kakkukahvit *katselee himoiten kakkua*...

Itse en siedä maksaa missään muodossa, mutta nykyisin sentään siedän jo hajua ;)

).( Viikonloppuna oli niii-in täti olo; alavatsaa painoi ja kivisti. Mutta ei ollut täti - onneksi! Tissit aika hellät ja vatsa jonkin verran sekaisin. Muistaakseni viime kierrossakin oli samoja oireita - paitsi tuo "täti olo".

Korkea jännitystä ilmassa, tosiaan! Kovasti peukutan Annukkaa, Nuppua, Safiiria ja Kukkista bdbdbdbbdbbdbdb
 
Kp 2 :( Kierto oli huimat 30 päivää ja l-vaihekin 13 päivää, MUTTA lauantai aamulla tuli yhdellä vessareissulla pientä tuhrua, joten eipä sitä l-vaihettakaan kannata juhlia.. Suoraan sanottuna v*tuttaa! Se on se märkä rätti taas mikä paiskautui silmille, kun ekat tuhrut ilmaantui... Nyt oli sit viimeinen clomi+tero -kierto eli luomuna mennään niin kauan, että lapsettomuuspolilla alkaa hoidot mikä on aikasintaan ensi loppusyksynä/alkutalvena.

Sori tää negative attitude, mut mä rämmin täällä suossa vielä pari päivää..
 
Hyvä juttu, että Riikalla on katse kohti tulevaa... Täältä elleistä oon oppinu että ekat luomumenkat (hyi hirvee mikä sana) tulee 4-6 vk kmsta (ekasta vuotopäivästä) Mulla meni just se 4 vk. Eli toivottavasti täti punainen on visiittinsä tehny ennen hääpäivää. taa tat ta daa taa tat ta daa... millaista häämusiikkia teillä on... Joko häävalssiharjoitukset on aloitettu? karmee uteluikä...

Milloinkas Keiju oot viimeksi maksalaatikkoa maistanu?? Noita kaupan laatikoita kun katsoo, niin ei niissä juuri maksa näy... eikä maistukkaa, enimmäkseen riisiä ja rusinoita... ;) Mä siis voisin syödä maksalaatikkoa vaikka ja kuinka paljon, 400g rasia menee ihan heittämällä, mies samanlainen... Meijän erikoispikaruoka, siis kun pitää saada nopeesti murua rinnan alle on: Maksalaatikko ja makaroonilaatikko einekset kumotaan vadille (tai muut kaksi erilaista laatikkoa, perunasoselaatikkokin on hyvä). Päälle muutama valmis jauhelihapihvi, mikroon ja a-vot... kohta on höyryävää mahantäytettä... ja jos on oikein kiire niin ilman pihvejä...
Milloinkas se Keiju jännäilee??? (ai niin sä tjottailet, etkä laske päiviä...)
Ja Annukalla rintamavarustusta pakottaa... Jospa kuitenkin olis ihan muuta tuo oire bd db bd bbbbbbb (puutui toinen käsi)
Dermoshopista en oo tilannu, muttta niitä esitteitä tulee aina joskus tänne töihin, ja ollaan joskus tehty kimppatilaus. Kannattaa varmaan kysellä kavereilta, naapureilta yms muilta, että onko halukkaita tilaajia. Musta se dermohsopin käsivoidekin on ihan hyvää (mies oli saanu töistä...) jotenkin tuntuu kamalan isolta tuo 50ee pistää kerralla rasvoihin. Mutta toisaalta, jos niitä käyttää säännöllisesti, niin voihan tilata usemmamman samanlaisen purkin, eihän ne nii heti vanhane... (nimimerkillä tilaa-yves-rocherilta kaksi-yhden-hinnalla-tarralapuilla shampoita joka kolmas kuukausi, ja joka-paikka-täynnä-shampooputeleita)

hei Riikka. jos sulla ei tosiaan oo mitään tekemistä, niin meille voi tulla imuroimaan ja pesemään ikkunat...

 
lohtuhali Kukkikselle. *rutistaa kamua* Mutta nyt sitten nokka kohti 2008-vauvaa... *kiskoo samalla rättiä pois Kukkiksen naamalta* Meillä täti alkaa pakkailla kamoja... jotenkin tiesinkin, että sukulainen tulee, vaikka olikin myöhässä... tai siis ovis meni jotenkin sivu (ihan jossain pikkuvälissä)... oli miehellä rankka työjakso, ja makkaripuuhat jäi vähemmälle. Mutta jospa tässä kierrossa sitten tiheämmin... ja ajallaan...
 
Safiiri 21.4.
Annukka n. 25.4.
Nuppu 25.4.
Hilma n.27.4.
Tikruliini84 27.-29.4.
Keiju jännäilee joskus vapun jälkeen

Laitoin nyt kuitenkin itseni tänne, mutta vähän epämääräisesti, jos ei sitten tulisi niin päiviä kytättyä. Ja kaikella kunnioituksella, mutta poistin tämän uuden "lainaa"-jännärin listoiltamme. Kirjautukoot ensin ;)

Kukkikselle lähtee täältä iiiisoooo lohturutistus! Voi harmin harmi sentään! Olisin jo niin suonut sun plussaavan :( Eikä tarvitse pyydellä anteeksi negatiivista asennetta, eiköhän se ole täysin ymmärrettävää täti-päivinä!

Hilmalle vielä beedeet! Koska aiot katsella (tai kastella;) ) testitikkuja...?
 
Lohturutistus kukkikselle! Negatiivinen asenne täysin ymmärrettävää! Tosiaan, nokka kohti 2008-vauvaa :)

Heii, annukalla ja hilmalla hyvin lupaavia oireita!! bdbdbdbd, toivotaan, että molemmat hypitte plussajunaan!!

Täällä ilmoittautuu yksi maksan ystävä, njams! :)

Tulin just parturista ja kohta meen värjäyttää ekaa kertaa kulmani, :) vielä huominen vapaata, ihan kiva juttu, tuntuu oikee lomalta ku nyt ollu useena viikkona vain se yksi vapaa...leikkaukseen en kyllä ole täysin tyytyväinen, etutukka tuli liian lyhyeksi, mutta onneksi se kasvaa aika nopeesti takaisin...

ON:
täällä limailut jatkuu edelleen, oikee venyvää ja paukkuvaa ja siis sitä tulee aikas reippaasti pöksyihin..tuntuu jotenki et tissit ois vähä turvonnu, mahaa nippailee molmmilt puolilt munasarjojen kohalta...mutta nämä ovat varmasti täti oireita! Ja alan henkisesti valmistautumaan tädin tuloon, jos ei tule niin sehän on vaan iloinen yllätys ja jos kurvaa paikalle niin ei tule sitten turhia pettymyksiä kun ei ole mitään odottanutkaan :)

Tikru ja koopee 24
 
Kukkikselle pahoittelut tädistä! :( Ja mojova *tsemppirutistus*

Hääjutuista: Musiikeista ei mitään hajua. Häämarssia meille ei tule, koska se ei ole meidän (mun) kirkossa tapana. Häävalssikin on vielä vähän kysymysmerkki että tanssitaanko me sitä ollenkaan. Saa nyt nähdä. Ja hääpäivään on alle kuukausi.

Hilmallakin kuulostaa lupaavalta! bd bd bd

Ihme tyyppi toi lainaa, ilmaantuu vaan yhtäkkiä jännäyslistalle ja häipyy yhtä nopeasti... =D =D
 
Lohtu hali Kukkikselle *halaa lujasti ja samalla kohentaa kamun ryhtiä* Nokka kohti vuoden 2008 vauvaa!

Keiju, jos täti ei tule, niin lauantain ostan testitikun ja sunnantaina käytän..
 
Hoksasin juuri, ettei vappuun ole kuin viikko aikaa. Ja siitä tulikin mieleeni vappuGee: Laitatteko simaa, paistatteko munkkeja? Minkälaisia vappuperinteitä teillä on? Pellenaamarit, silliaamiainen, piknikki tms? =)

Olen tehnyt simaa parina vuotena. Nyt ei ole yhtään isoa limsapulloa tyhjänä, taitaa jäädä tekemättä. Eikä se enää vapuksi varmaan ehtisikään (meillä siman valmistuminen kestää aina vähintään viikon, oli se sitten kylmässä tai lämpimässä käynyttä. Jotain vikaa reseptissä?) Munkkeja en uskalla paistaa, saisin öljyn takuulla syttymään... Onneksi niitäkin saa nykyään pakastettuina! Opiskeluaikana käytiin kaikenmaailman bileissä (vapun vietto alkoi jo aatonaattona viimeistään) ja vapunpäivän piknikeilä. Viime vuosina on vaan pörrätty kotona enimmäkseen.

Vappuun kuuluu ehdottomasti tippaleivät (kaupasta valmiina). Sitä olen ihmetellyt, kun mies alkoi valitta, että tippaleipienhän pitää olla pehmeitä eikä sellaisia rapeita, jotka varisee pitkin lattiaa kun niistä haukkaa. Pehmeitä tippaleipiä?? Never heard! =)
 
Ensinnäkin Kukkikselle rutistus ja halistus :(

Tosiaan se Dermoshopin minimitilausmäärä on 50 erkkii, sillä saa jo aikamoisen määrän tavaraa. Tilauksessa oli mukana näytepaketteja, kivasti saa testailla muita tuotteita. Ahaa, siitä se selvisi se postikuluttomuus :) Oli muuten paketissa kotiinkuljetuskin, toivat siis kotio saakka. Tuotteet on kyllä ollu hyviä! Itse olen ihan innoissani tuosta yhdestä käsirasvasta, tekee nimittäin kädet niin sileäksi että vauvan pyllykin jää toiseksi :D

Pyjamabileet meni hyvin. Ukonkin naaman puhdistelin :) Jalkoihin asti en vielä päässy, pitää joku ilta järkätä jalkakylpy itselle.

Joo, olihan ne sappikivet siellä... Uhkaili sappirakon leikkauksella, annan kyllä ottaa jos vaan kivut lähtee. Ei se ukko mitään munasarjoja ruvennut kattelee, oli muutenkin niin tosikko.

Tikruliinilla limajuttuja. Täytyy kyllä sanoa että sama täällä, ollut jo oviksesta lähtien. Pikkarit koko ajan märkänä...Mutta minun toivo on taas menetetty, nimittäin nyt jo koskee massuun menkkamaisesti. Mutta Tikrulle pidetään peukkuja!!

Annukallekkin peukutukset! bd bd bd bd bd

Ihana ilma, käytiin just 6 kilsan lenkillä. Kohta taas pihalle :)
 
Ensinnäkin Kukkikselle rutistus ja halistus :(

Tosiaan se Dermoshopin minimitilausmäärä on 50 erkkii, sillä saa jo aikamoisen määrän tavaraa. Tilauksessa oli mukana näytepaketteja, kivasti saa testailla muita tuotteita. Ahaa, siitä se selvisi se postikuluttomuus :) Oli muuten paketissa kotiinkuljetuskin, toivat siis kotio saakka. Tuotteet on kyllä ollu hyviä! Itse olen ihan innoissani tuosta yhdestä käsirasvasta, tekee nimittäin kädet niin sileäksi että vauvan pyllykin jää toiseksi :D

Pyjamabileet meni hyvin. Ukonkin naaman puhdistelin :) Jalkoihin asti en vielä päässy, pitää joku ilta järkätä jalkakylpy itselle.

Joo, olihan ne sappikivet siellä... Uhkaili sappirakon leikkauksella, annan kyllä ottaa jos vaan kivut lähtee. Ei se ukko mitään munasarjoja ruvennut kattelee, oli muutenkin niin tosikko.

Tikruliinilla limajuttuja. Täytyy kyllä sanoa että sama täällä, ollut jo oviksesta lähtien. Pikkarit koko ajan märkänä...Mutta minun toivo on taas menetetty, nimittäin nyt jo koskee massuun menkkamaisesti. Mutta Tikrulle pidetään peukkuja!!

Annukallekkin peukutukset! bd bd bd bd bd

Ihana ilma, käytiin just 6 kilsan lenkillä. Kohta taas pihalle :)
 
Hienosti tuli kahteen kertaan :D

Vappug: Simat on jo pörisemässä, munkkeja tehdään (jos tehdään, ovat niin hyväksi sappikiville) ja palloja ja serpentiiniä laitetaan.

Riikka: kyllä se sima ehtii, vielähän on kahdeksan päivää vappuun :)
 
Tosiaan, vappuun on enää viikko! Jotenkin en oo tajunnutkaan, kun en oo ollut opiskelijaympyröissä suunnittelemassa bileitä *niisk* Että en tosiaan tiedä mitä tehdään... Tähän mennessä vappua on vietetty jossain opiskelijariennoissa ja ryypätty ja rellestetty koko päivä, ja joskus vielä seuraavakin, mutta nyt varmaan ollaan vaan kotona miehen kanssa. Jotenkin ei ne baarit enää kiinnosta.. Mutta ruokapuolesta: munkkeja ajattelin paistaa, ehkä ostetaan myös tippaleipiä (never heard myöskään pehmeistä tippaleivistä!! Rapeaa sen olla pitää!). Simaa en ole ikinä kokeillut tehdä, mutta nyt on pakko yrittää. Mies nimittäin sanoi taikasanat: "Täytyy sitten pyytää äidiltä pari pulloa". Sillä eihän anoppi saa kuvitella, etten minä osaisi tehdä simaa! ;D Pakko kokeilla!! Ja kotiin puhallan ilmapalloja ja serpentiiniä koristeeksi =)

Jaahas jaahas, ettei vaan Piitu ja Tikru olisi hyppäämässä plussajunaan noiden limailujensa kanssa! Milloinkas Tikru bongailit ovista? Hirmusti beedeetä lähetän teille!!

Piitulle tsemppiä, jos nyt sappikivileikkaukseen joudut! Ne on ikäviä vaivoja :/ Mutta nykyään on onneksi niin hienot menetelmät, kun tehdään tähystysleikkauksena, ettei tule kun pari pientä reikää mahaan. Mitä käsirasvaa Piitu muuten tilasit Dermosta? Mullakin olis listalla, mut siellä on niin monta merkkiä!
 
Piitu heii sulla kuulostaa tosii lupaavalta!! bdbdbdbdbd

Keiju: tost oviksesta en kyllä ottanu mitään selvää et koska ois ollu mut alotettiin kylvöt kp 10 sillee tasaseen ja sit kp 14:sta lähtien koopeeseen 18 joka päivä, en tiiä sit et oliko hyvä et joka päivä mut luulis et ois johki osunu toi ovis...mutta mutta en usko et tärppi ois käyny, eihän sit koskaan tiiä mut pessimisti on aina pessimisti...kuhan nyt sit ootellaan...
 
Tuli muutes mieleen et kummasti mies on nyt ruvennu puhuu vauvajutuista, ennen ei oo puhellu silleen, nyt eilen hehkutti ku oli käyny veljellää et kuin ihanaa oli leikkii niitten kaksosten kanssa ym ym ja sit rupes puhuu et sit ku meillä on se vauva ym ym...oli jotenki tosi ihanaa ku se tolleen rupes höpisee, ei oo aikasemmin niin innoissaa puhellut :):):):):) vaikka tietty on toivonu tärppiä ja on ollu mukana hommassa mut...
 

Similar threads

T
Viestiä
132
Luettu
2K
N
S
Viestiä
95
Luettu
4K
V
A
Viestiä
105
Luettu
3K
Lapsen saaminen
Pretty in Pink
P
T
Viestiä
105
Luettu
2K
R

Yhteistyössä