Wish a Baby 60

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WAB
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
*lohtuhali* Nupulle... hittolainen, miten se akka kerkiääkin joka paikkaan??

Millainen olo Annukalla? Hilmalla? Tikrulla?? db bd *peukuttaa ihan hurjana*

Piti aloittaa se aspiriinikuuri, mutta arvatkaas kuka ei muistanu käydä apteekissa... No verigreippi-appelsiinimehua ostin eilen...

Mi-iu, onkos kuva nähtävillä netissä, siis jonku firman sivuilla?

Riikalle ja Mi-iulle: Jotain uutta, jotain vanhaa, jotain sinistä ja jotain lainattua??
Netistä löytyy jos jonkinmoisia muistilistoja... (kait häistäkin)

Ny pitää kiiruhtaa, on päivä koulutusta ja matkaakin liki 100 km. Illalla sit vielä kokous ja sen jälkeen palaveri, huh varmaan ihan rätti, kun pääsee kotiin. Ja mitähän kello on siihen aikaan??

Voi Nuppu, pahoittelut :( Ei sitten sielläkään, niinkuin ei täälläkään. Eli tänään jo kp 2. Pikkasen piti itseään potkia "oireista"; pelkkää toive ajattelua! Mutta jestas, kylläpä kierto on lyhyt 24 päivää! Oliko se niin, että oviksesta 14 päivää täti? Jos oikein muistan, niin taisi mennä päivälleen noin. *hah*

Peukkuja Annukalle ja Tikrulle bdbdbdbdbdb Kertokaa, mikä on tilanne?!

Ja Riikalle ja Mi-ulle hermoja hää stressiin :)

Huomenta

Täällä päivystetään tänään. Saa nähdä, mitä siitäkin tulee. On ihan uutta hommaa mulle mutta eiköhän siitä jotenkin selvitä.

Joo tissit kipeät edelleen muttei muita oireita. Olen kuitenkin varma, että huomiseen mennessä täti on tullut.

Kovin on pilvistä. Paistais edes aurinko, joka piristäis. Jotenkin masentaa taas kaikki, vaikka yleensä yritän olla positiivinen. Ehkä huomenna on parempi.

Koittakaahan pärjäillä, pakko jatkaa töitä...

Annukka

Voihan hemmetti ton kettumaisen tädin kanssa!! Pahoittelut Hilma!!!

Toi senoran aspiriinikuuri kuulostaa mielenkiintoiselta, pitäisköhän kokeilla seuraavassa kierrossa..

Täällä toivo menetetty, maha tuntuu just niin menkkamaiselta et eiköhän se täti kohta kurvaa jo tännekkin, noh on täs viel päivii jännäilyyn ku viimeks täti tuli vast koopee 30 et, mutta en usko että olisi tärppi käynyt, kyllä sen oikeestaan voi jo sanoo näitten omien fiilisten perusteella...mutta parempi onni sit seuraavalla kierrolla :)

Tikru ja koopee 27

Nupulle ja Hilmalle pahoittelut tädistä. :( *potkii tätiä vihaisena*

Tikrulle ja Annukalle hurjat peukutukset! bd bd bd bd bd bd

Katsoiko kukaan muu tiistai-iltana Neloselta ohjelmaa tytöstä jolla oli 2 päätä? MInä katsoin, kun odottelin miestä työmatkalta. On kyllä pakko sanoa, että teki vähän pahaa... Vauva oli syntynyt niin, että sen päässä oli kiinni toinen pää (identtisen kaksosen siis), jonka jatkona oli pieni vartalontynkä (ei käsiä eikä jalkoja sentään). Vauvan elimistö piti hengissä sitä ylimääräistä päätä. Kaikkein karmivinta (anteeksi, mutta mun mielestä se oli melkein kuin jostain kauhuelokuvasta) oli se, että kun vauva nukkui, se ylimääräinen pää saattoi itkeä tai muuten olla hereillä tai toisin päin. Molemmilla oli siis oma tietoisuus ja omat aivot. Huhhuh... Noita tapauksia on syntynyt koko maailmassa elävänä vain muutama, tämä oli jossain Lähi-Idän tienoilla. Noh, se ylimääräinen pää tietysti rasitti kohtuuttomasti vauvan elimistöä yms, minkä takia se leikattiin irti kun vauva oli noin vuoden vanha. Pää kuoli (tieysti), ja kai sille vauvallekin tuli jotain aivovaurioita (oli ihme, että jäi edes henkiin). Ohjelmassa siitä ylimääräisestä päästä käytettiin nimitystä loinen. Aivan järkyttävä ohjelma mun mielestä, enkä tajua miksi mun piti edes katsoa se. Huh huh sentään. Onnellinen loppu sikäli, että vauva jäi henkiin. Älkää nyt käsittäkö tätä niin, että kaikki sairaat tai vammaiset saisi mut kauhistumaan. Tuo vaan oli jotenkin niin käsittämätön juttu. Ja pisti kyllä miettimään omaa suhtautumistaan ja sitä mitä jos se oma lapsi onkin vaikeasti sairas tai vammainen...

Tähän pitäisi varmaan keksiä joku loppukevennys... Kivaa torstaita kaikille!

Hilmalle ja Nupulle tätipahoittelut!

Riikka, mä katoin sitä nelosen ohjelmaa, mutta en nähnyt loppuun asti. Munkin mielestä se oli ihan kuin kauhuleffasta, kun se ylimääränen pää räpsytteli silmiä ja väänteli naamaa, vaikka se vauva nukkui. Tosi karmivaa! Sanottiinko siinä, että vauva sai jotain aivovaurioita siinä erotusleikkauksessa?

Nyt takas töiden pariin...

Voih, taas se epätoivottu sukulainen oli karauttanut parin wabbilaisen luo.. Suuret lohtuhalit lähtee Nupulle ja Hilmalle myös täältä! *liittyy tätiä potkivien porukkaan* Noh, uudella tsempillä uuteen kiertoon, eiks niin tytöt!
Hilma, 14 päivää oviksesta tätiin olisi kai se ihanne. Jos jää alle 12 pv:n, niin se on mahdollisesti liian vähän, että alkio ehtisi kiinnittymään. Mutta jos sulla oli 14 pv, niin sitten kaikki tuntuu olevan kunnossa! :)

Mäkin katoin tiistaina sen 4D:n kaksipäisestä vauvasta. Oli kyllä karmiva!! En muista, sanottiinko siinä varsinaisesti, että vauvalle tuli jotain aivovaurioita, mutta oli se mun mielestä sen näköinen leikkauksen jälkeen, ettei sillä ollut ihan kaikki kotona (anteeksi nyt vaan tällainen ilmaisu!). Ja tulihan siinä jotain ongelmaa, ja ne kävi uudelleen siellä lääkärillä. Mutta pisti kyllä miettimään omaa suhtautumistaan, jos oma vauva olisikin jotenkin vakavasti sairas tai vammainen.. :/
Tästä voisikin kehittää gallupin: Ootteko miettineet, mitä tekisitte, jos saisitte raskausaikana kuulla, että vauvalla on joku vakava kehityshäiriö?

Tikrulle vielä hurjasti peukkuja!! *nostaa kamua epätoivon suosta* Ja Annukalle myös lähetän piristäviä auringonsäteitä (täällä pikkuisen yrittää paistaa pilvien välistä).

Riikalle ja Mi-iulle tsempit hääjärjestelyihin! Mun vinkki on, että suunnitelkaa varsinkin hääpäivän tehtävänjako ja aikataulu tarkkaan. Eli kuka tekee mitäkin ja milloin. Ja etukäteen kannattaa tosiaan laatia listoja vielä tehtävistä/ muistettavista asioista! Olikos teillä isot häät tulossa? Entä millaista ohjelmaa on suunnitteilla? Nauttikaa, on se ihanaa aikaa! =) *muistelee kaihoisasti omia häitä ja hääjärjestelyjä*

Oih, mä tajusin vasta tällä viikolla, että mun täytyy tehdä vielä yks kirjatentti toukokuussa. Ja luettavana olisi pari kammottavaa englanninkielistä artikkelia ja yks väitöskirja. Argh! No, gradu joutuu taas hetkeksi hyllylle...

Aurinkoa päiväänne wab-siskot!!

Dokumentista: En muista sanottinko siinä että vauvalle tuli aivovaurioita. Mutta siltä se tosiaan näytti, ettei ole ihan kaikki kunnossa. Sitä toista päätä ei muuten havaittu ultraäänitutkimuksissa ollenkaan (?!?!).

Gallupiin: En ole kamalasti asiaa miettinyt, mutta jos vauvalla on todettu vakava vamma tai kehityshäiriö (joka siis näkyy ihan selvästi ultrassa), eikä se pysty elämään lainkaan tai kuolisi heti syntymän jälkeen tai joutuisi kärsimään kivuista tms. niin todennäköisesti päätyisin aborttiin. Mutta eihän sitä voi tietää ennen kuin siinä tilanteessa. :|

Säätiedotus lupaa tänne meillepäin vappuaatoksi hurjat 4 lämpöastetta ja lumikuuroja... Vapunpäivän ennuste ei näy vielä, mutta aaton perusteella odotettavissa hyytävää kylmyyttä räntä-tai vesisateella höystettynä. :P Onneksi ei tarvitse mennä mihinkään piknikille...

Meillä on häiden kutsulistalla noin 60 hlöä. Kutsut lähetettiin viikko sitten ja "oikeita" vieraita (siis ei perheenjäseniä tai kavereita) on ilmoittautunut hurjat 1 kpl! =) Vastausaikaa tosin on vielä reilusti, ehkä ne kaikki soittaa sitten viimeisenä iltana... Kaikenlaisia listoja pitäisi tosiaan tehdä. Olen vaan niin laiska kirjoittamaan käsin yhtään mitään, ja printteri on vielä kaupassa. =) Ohjelmapuolelle ei tule mitään leikkejä tms. Jokunen musiikkiesitys, puheita ehkä runonlausuntaa jne. Eikä ohjelmaa kovin paljon tarvitakaan, meillä on vihkiminen vasta klo 16 ja valomerkki tulee joskus puolenyön tienoilla. Itse kyllä livistetään paikalta varmaan jo aikaisemmin.

Tätipahoittelut Nupulle ja Hilmalle! Ei kivaa :(

Tikrulle ja Annukalle toivotukset ettei täti kummiskaan tulis. Kovasti peukkuja!

Oliko muita jännääjiä? Jos, niin heille kans peukkuja!

Mää en kattonut tuota dokumenttia. Kuulostaapa aika järkyttävältä. Kaikenlaista sitä voi ollaki. Surullista. Tajusko se toinen pää ihan tästä maailmasta kaiken? Siis oliko hän hän ja ymmärsikö, että hänet leikataan irti kokonaisesta vauvasta ja että hän kuolee sitte. Aaaargh, nyt mää alan kohta parkuun. Jotenki sitä on nykyisin kamalan herkkä liikuttuun.

Hirveä tapaus oli Iltalehden sivuillaki siitä vauvasta, joka raahautu vaunuissa sen rekan mukana. Onneksi selvisivät säikähdyksellä! Mää niiskutin lukiessa.

Galluppiin. Nyt tuntuu, että en missään tilanteessa tekis aborttia, mutta toisaalta jos tilanne olisi sellainen, että vauva syntyisi niin että joutuisi jatkuvasti kärsimään kipuja yms. yms. (niinku Riikka sano) niin voisi hänen itsensä kannalta olla parempi siirtyä enkeliksi jo ennen syntymäänsä. Äh, kuulostaapa kamalalta. En taidakaan jatkaa tästä enempää etten taas ala parkuun.

Vappugalluppia seuraavaksi! Meillä mies pääsee maanantaina töistä vasta kuudelta, joten ilmapallot yms. koristeet järjestetään neljästään. Vappupäivänä ois tarkotus mennä kaupungille piknikille ja kojuja katselemaan, jos sää vain sallii. Jos ei salli, tehhään jotain muuta.

Riikalla ja Mi-ulla Suuri Päivä lähestyy. Jännää! Meillä on toukokuussa 5-vuotishääpäivä. Pitäiski sen kunniaksi keksiä jotain ylläriä miehelle...

tervehdys!!

joo siis mäkin katoin sen 4D:n dokkarin siitä kakspäisestä vauvasta, ja oli se kamala.. en voinu lopettaa kattomista, vaan piti seurata se loppuun asti.. huomas kyl kuin se vauva oli lähes koko ajan hymyä ensin, mut sit ku se toinen pää leikattii irti, niin jotenki siitä tuli enempi autistisen olonen... tiedän, liian vahvaa tulkintaa, mutta kyllä se muutti sitä lasta kun se leikattiin.. kauhea katsoa semmosta :(
ja jotainhan ne niistä aivovaurioista sanoi, että sillä on.. mut eipä mikään ihmekään kun pää leikataan ilman että tietää mistä kohin pitäisi leikata :/

Ja nyt ilosempiin aiheisiin.. siis se minun kaulakoruni löytyy osoitteesta www.caisas.fi sieltä semmonen kaulakoru kuin päiväuni... tosin shokkipinkin väriset ne helmet siinä kukan keskellä... :)

Tänne eipä ihmeitä kuulu.. eilen tein lettuja,ja syötiin niitä vaniljajäätelön kera... se niistä laihtumissuunnitelmista kesäksi.. tosin eipä kai mun tarvikaan.. maha olis vaan kiva saada kiinteemmäks ;D

mutta nyt seiskan kimppuun...

Siitä kaksipäisestä tytöstä vielä. En usko, että se ylimääräinen pää tajusi mikä on tilanne, tuskin vauvakaan sitä hoksasi. Enkä tiedä miten pitkälle sen pään persoona ja tietoisuus oli kehittynyt, tajusiko se (tai vauva) edes että tilanne on jotenkin epänormaali. Huh, toivottavasti ei. :|

Ihana sää tuolla ulkona, kun aurinko tuli vihdoin esiin! Ehkä pitäisi sammuttaa kone tältä päivältä ja nauttia kelistä kun sitä vielä piisaa.

bd-terkut teille kaikille!

Hihi miu-u luin et nyt seksin kimppuun...:):):) tosiaan, seiska tullut, jippii! Pääsee taas juorujen kimppuun...Hitsit et onki ballo sekasin ja väsyttää näin yövuoron jälkeen, vielä ois kaksi edessä...blääh!

mäkin katoin sen dokkarin ja kyllä pahaa teki! Jos sais tietää et lapsi ois tosi kipee et joutus kärsimään niin silloin miekin päätyisin aborttiin mut jos ois esim. down syndrooma ni ei missään nimessä! :):):)

Hitsit, sanoin eilen miehelle et jos joskus saadaan vielä plussa ja lapsi pysyy kyydissä loppuun asti ni sit lapset mitä tehää ni saavat tulla samantien peräjälkeen kaikki! Oli siinä miehellä silmät pyöreenä ja hymyilytti...no en tiiä miten sit tehdään mut jotenki tuntuisi niin ihmeeltä jos vielä plussan saisi et kuha heitin...:):):) tosiaan lapsia ei tehdä, niitä saadaan! :) jaksuja kaikille!!

... vaan että kuka täysjärkinen viittii lukee seiskaa! Se on ihan ala-arvoinen lehti. Hirveetä rötöstelyä toisten ihmisten elämällä. Ja suurimmaksi osaksi jutut vielä joko kokonaan keksittyjä tai muuten vain liioiteltuja.

^^no ilmeisesti maailmassa ei sitten ole yhtään täysjärkistä ;)
onhan niitä pahempiakin asioita kun seiska.. miten olis kaikki tappo-, viina-huumesekoilut?!? jos ton seiskan lukemisen perusteella jaetaan ihmiset täysjärkisiks ja ei-täysjärkisiks, niin on kyl maailmankirjat sekaisin...
et jos nyt "ihmettelen..." vaikka ens kerralla miettis ennen ku päästäis suustaan sammakoita.. ;)

Kiitos kaikille lohdutuksista!! täytyy sanoa Hilma että nyt taas tosiaan pitää ravistaa kaikki "oireet". jännää miten suuri halu saada vauva saa aikaan kehossa kaiken maailman raskausoireita :)
Joo siitä dokkarista vielä että katsoin itsekin sitä hengitystä pidättäen. jännintä oli ehkä se että se vauva oli onnellisen näköinen ja oloinen ennen leikkausta ja sen leikkauksen jälkeen ei paljoo hymyillyt :( ehkä se tosiaan oli onnellisen tietämätön kuten riikka kanssa pohti.. ja vasta leikkauksen jälkeen tietoisempi tilastaan.. en tiiä mutta mua kyllä ärsytti ku oma ukkeli vaan naureskeli tolle dokkarille kun ne niin dramaattiseksi tehdään..
Ja tikruliinin kanssa olen ehdottomasti samaa mieltä että lapsia ei tehdä vaan saadaan!!! vaikkakin välillä sitä pitää vähän yrittää tehdä -- kun täti ryntäsi pari päivää sitten taas meikäläisen luokse niin voivottelin ukkelille että eikai me niitä lapsia saada koskaan sitte... ukkeli siihen että eihän me olla viel ees alettu yrittää :D se jotenkin lohdutti ja antoi taas toivoa, ehkä se on niitä parhaita siemeniä säästelly seuraavaa ovista varten ;)
Ja vielä edelliseen kommenttiin viitaten niin olen samaa mieltä mi-iun kanssa.

Bailando!! Se on taas perjantai! *hytkyy omituisesti tuolillaan*

Ja kerta kaikkiaan ihana ilma! Joku oli Seiskan lukua ja täysjärkisyyttä verrannut?! Miten kummassa ne toisiinsa liittyy? Eihän ne jutut mitään Tieteen Kuvalehden tasoa ole, mutta miksi pitäisi olla? Joskus tarvitsee hieman höpöhöpö luettavaa, että jaksaa taas ns. vakavia juttuja.

VappuG: meille on tullut tavaksi mennä jonnekin vappulounaalle. Niin teemme tänäkin vuonna. Muutaman munkin voisi ostaa kotiin, mutta ei muuta. Kun maanantai ollaan kumpikin töissä.

Iltaa odotellen.. Kun voi taas olusen ottaa, tädin seuraksi ;)

tsabadabaduuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! jeeee perjantai!
Eiköhän pistetä bileet pystyyn! Hyppii hurjana vasemmalla jalalla ja toivoo ettei pomo huomaa...

En katsonu sitä dokkaria, aattelin että olis vähä liian karmea ja siks toiseks ... mä en jaksa valvoo niin myöhään, kun tietää että aamulla pitää kuitenski herätä aikaisin. Huomasin kuitenkin mainokset. Jospa se vauva oli vaan väsyny leikkauksesta, vai seurattiinko sitä lasta kuinka vanhaksi??

En kyllä tiijä mikä olisi ratkaisu jos tietäisi että odottaisi vaikeasti kehitysvammaista tai sairasta....

Toi mii-iun koru oli kyllä tosi nätti... Sopii varmasti sinulle tosi hyvin... Iselleni tuollainen koru ei sopisi lainkaan...

Huomenta Hilmallekkin.... siis mä kirjoitin tuota edellistä sepustusta tunnin... kun nää työt hidastaa ... ja jotain järkevääkin oli mielessä, mutta unohtui tässä hulinassa.

Baila baila tosiaan, se on perjantai taas!! *pyörii tuolillaan ympyrää ja hyräilee itsekseen* Tänään on kyllä aivan ihana ilma, eikä tekisi mieli istua sisällä yhtään!

Odottele vaan rauhassa Riikka niitä hääilmoittautumisia! Ihmiset tapaa jättää tuollaiset aina niin viime tippaan. Meillekään ei tullut varmaan ensimmäisen viikon aikana yhtään ilmoittautumista, ja mä olin ihan hädissäni, että eikö kukaan ole tulossa. Mutta kohta niitä alkaa varmaan sadella :) Kivalta kuulosti muuten teidän suunnitelmat! Onko teillä mitään häävalssia/ -tanssia? Kerroit joskus, että olet ortodoksi, niin näkyykö tämä juhlissanne jotenkin muuten kuin kirkossa? Mummoni on muuten ortodoksi, ja mun mielestä ortodoksikirkot ja -jumalanpalvelukset on tosi kauniita :)

Mi-iun koru oli tosi kaunis ja romanttinen! :)

Minkäslaiset puvut meidän morsiamilla on? Mun mielestä hääpuvut on niin iiiiihania, että melkein voisin mennä toisenkin kerran naimisiin! No ei kai.. hyi mua..

Siitä kaksipäisestä vauvasta vielä, että kyllä se mun mielestä oli siinä jo toipunut leikkauksesta, mutta silti oli sellaisen apaattisen oloinen. Tai ainakaan siitä ei näytetty mitään hymyilevää kuvaa enää leikkauksen jälkeen. Tosi surullinen tapaus :´(

Kaikkea ne ulkopuoliset tuleekin kommentoimaan tähän ketjuun kun Seiskan lukua!!! Joopa joo. Tässä maassa on sitten aika monta hömppää, kun taitaa olla aika suosittu lehti kuitenkin :)

Ihana asenne Nupulla: "ehkä se on niitä parhaita siemeniä säästelly seuraavaa ovista varten"!! Niin sitä pitää! Ei tosiaan kannata vielä masentua! Mistä tulikin mieleeni, että listassa ei näy teidän yrityksen aloitusta. Haluaisitko päivittää...? nimim. listavahti :)

Hassua Tikru, mä sanoin just samoin miehelle tässä alkukierrossa! Siis että jos lapsi saadaan, niin ei kyllä käytetä enää mitään ehkäisyä, vaan toinen saa tulla vaikka heti perään jos haluaa! No joo, voihan silloin olla toinen ääni kellossa, mutta nyt ainakin tuntuu tuolta. Sen tässä "projektin" aikana on todellakin oppinut, että lapsia saadaan, ei tehdä.

Mitäs Tikrun oireosastoon kuuluu? Vieläkö tulee valkkaria? *peukuttaa hirmusti* Entäs Piitu? Susta ei ookaan kuulunut hetkeen, mutta kyllä me muistetaan, että sullakin alkaa olla jännät ajat käsillä!

Jaahas, tänään olisi ohjelmassa työhakemusten kirjoittelua, tenttiin lukua ja illemmalla synttärijuhlia. Oikein paljon auringon säteitä ja hyvää mieltä teille kaikille, ja mukavaa perjantaita!!

Huomenta kaikki

Ihanan aurinkoinen aamu. Olispa viikonloppukin kaunis, kun ei tuosta kauniista ilmasta täällä sisällä istuen oikein pääse nauttimaan.

Ei mitään uusia oireita vieläkään. Taitaa tätillä olla vaan kiireitä, kun ei vielä näy.
Pitäis ne ovistikut tilata, jos vaikka tänään muistais.

Mi-iu koru oli kyllä kaunis mutta sama juttu kuin senoralla, että eipä sopisi meikäläiselle. Mikään hempeä ja siro ei sovi mulle ollenkaan. Ei sovi edes hempeät värit eli esim. vaaleanpunainen, -vihreä tai keltainen.

Jos on keliä niin mies on huomisesta lähtien pellolla lähes kellon ympäri eli olen näillä näkymin vapun ihan itsekseni kotosalla vaan. Vappupäivänä on isoanopin syntymäpäivät. Siellä varmaan piipahdan. Jos keliä riittää niin voisi ulkoilla oikein kunnolla. Saisi kasvoihin vähän väriä, kun tuntuu, että olen niin kalpea.

Jokohan siman voisi korkata? Mä keskiviikkona sen pullotin, että ehkä tänään iltasella vois jo maistella. Munkit paistan sunnuntaina.

Annukka

Meillä kotona nettipimento, tulin pitkästä aikaa lukemaan teidän kuulumisia.

Pikaisesti: kp 26, menkat voi siis alkaa tänään tai vasta muutaman päivän päästä. Mutta takuuvarmasti alkaa!

Tikrulle peukut minultakin, toivottavasti sinulla ei ala!!!

Hui, Annukalla meneekin jo jännäksi!! Eikö kannattaisi ennemminkin suunnitella r-testien tilaamista kuin ovistestien?!? :) Ootko miettinyt vielä testauspäivää? Hurrrrjasti peukkuja!! Kerro sit tuliko hyvää simaa! Mullakin on keskiviikkona pullotettua :)

Piitulle kanssa peukkuja, ettei tätiä näkyisi!

Bailandooo, bailando! Pejantaitanssit menossa täälläkin. =)

Eilen unohtui kommentoida mi-iun korua. Se on kaunis! Mulle tulee myös (tai se on jo tuolla kaapissa) vähän samantapainen tuollainen "rautalangasta väännetty" =), mutta huomattavasti yksinkertaisempi kaulakoru. Siinä on haalean punertavia helmiä. Vaikka se koru onkin kaunis, niin hirveän hintainen se oli. Ja kun ajattelee, ettei se ole edes hopeaa tms. Samoin ne kengät ja pikkulaukku, jotka ostin. Noilla pikkujutuilla rahastetaan kyllä aika tavalla. Sukat sentään tajusin ostaa muualta kuin morsiusliikkeestä. No, kerranhan sitä vaan naimisiin mennään! =)

Puku mulla on kaksiosainen, yläosassa olkaimet (menee normaalit rintsikat alle), v-pääntie ja vaaleaa kirjailua. Helma selkeälinjainen ja suht kapea, alushame tylliä (ei vanteita). Laahusta ei ole, koska ortodoksivihkimisessä siitä olisi vain haittaa. Kuvaa ei valitettavasti löydy, koska puku on vuokrapuku joka on alunperin tehty siellä liikkeesä jonkun omien toiveiden pohjalta.

Ortodoksisuus ei varmaan näy meillä muuten kuin vihkimisessä. Paitsi jos pappi tulee juhlaan, hän siunaa ruokapöydän ennen syömistä. Häävalssin kohtalo on edelleen auki. Mies sen haluaisi, mulle ei niin väliä. Yksi kaveri on tulossa soittamaan (pianolla) jotain kevyehköä musiikkia, niin se häävalssi onnistuisi kyllä sen puolesta.

Joo, ja eiköhän niitä ilmoittautumisia ala tipahdella. Eilen tuli jo yksi! Olen tämänkin asian suhteen vaan niin kärsimätön (vaikka itse ollaan aina jätetty ilmoittautumiset melko viime tippaan...).

Annukka vaan suunnittelee ovistestien tilaamista... Keijun kanssa samaa mieltä, että eiköhän kannattaisi tilata mieluummin raskaustestejä. ;) Mikäs koopee sulla on menossa? Vaikuttaa tosi lupaavalta. Mega-peukutukset sinne! bd bd bd bd Tikrulle ja Piitulle myös hurjat peukutukset! bd bd bd Hyvältä näyttää teilläkin! =)

Ihme aiheista jaksaa ulkopuoliset kommentoida. Mun mielestä jokainen saa lukea just sitä lehteä mitä haluaa. Ja itsekin aina luen seiskaa kun jossain käsiini sen saan. On tosiaan olemassa isompiakin "syntejä" kuin hömppälehtien lukeminen! =)