Täti tainnu tosissaan rutata ferrarinsa... ei näy vieläkää... olo ei sen kummempi, välillä nippailee, mutta voi olla kumpaa vaan... Ei kai auta kuin odottaa. Kiitokset vaan pahoitteluista ja tsempityksistä.
Riikallako tänään paastoaamu. Mä kans toivon, että kaikki olis tullu pois ihan itsestään, etkä joutuisi kaavintaan... Kaavinnan jälkeen pitäis sit odottaa yks normaali kierto, ennen kuin voi alkaa yrittää uutta. *halaa vielä kerran* Onkos miehesi tukenut sua tarpeeksi??
Kesästä oli kyselyä.... Mä odotan niitä valoisia öitä, vapaapäiviä... saadaan istua nuotiolla ja jutella hassuja (ottaa paukkuja), tikkakisoja, grillausta, onkireissuja, kalan savustusta (savuahventen syömistä), yösaunaa, nukkumista saunakämpässä, uintireissuja (ehdottomasti järvi,luonnonranta.. ja minusta ne lämpimät kohdat ovat ihania, kylmissä kohdissa kiroaa edellisen uimarin, kun on menny sekoittamaan vedet...)... Kuitenkin kesällä pinotaan puita =viimekesäiset liiteriin ja tämänkeväiset ulos pinoon (=hyötyliikuntaa, aurinko ottaa tasaisesti,paarmat hörrää ympärillä). Rankkaa hommaa, mutta toisaalta ihan kivaa. Eilen jo aloittelin yhden pinon liiteriin viemisellä... Kukkapenkin ja kasvimaan kitkemistä (heh, saavat mun puolesta rikkakasvit kasvaa, kerran kesässä otan isoimmat pois), nurmikon leikkuuta (ruohonleikkuutähteet voi viedä kasvimaalle penkkeihin hidastamaan rikkaruohojen kasvamista) voi ei --- työloma taitaa taas tulla ...
Meressä en oo tainnu uida kertaakaa täällä Suomessa... miettii -- joo en oo käyny ku Kanarialla Atlantin aalloissa. Enkä muuten muista yleistä uimarantaakaan kuin tuolta etelän mailta. Täällä on sellaisia metsäjärviä, joissa on hyvä luonnonranta. Ovat kyllä tavallaan yleisiä, mutta siellä vaan käydään uimassa, kuivatellaan ja lähdetään takas... usein tulee pari autoa vastaan mennen tullen... yhdet ovat parkkialuella lähdössä ja toiset tulossa kun me lähdetään...
Safiirin eskarilainen oli varmasti ylpeä itsestään, kun sai/osasi kulkea yksin kotiin?? Mietin tässä, että jos meillä olis eskarilainen, niin se pitäis viedä aamupäiväkerhoon. Illalla sais mennä kouluautolla kotiin ja pärjätä joinakin päivinä yksikseen puoli tuntia.
Ihan kiva,
Mari, kun poikkeilet... ei kai vauvakuume ala sullakin nostaa päätään??
Mulla on kans Dermoshopin tuotteita käytössä. Vartaloemulsio (tai jotai siinä on kuitenki auringonsuojakerroin 3 ja käy myös after-sunina) ja se kylmägeeli on ehdottoman hyvä särkeville jäsenille.
Riinalle meno lapsettomuuslääkärille. Tsempitykset mukaan!
Millainen olo
Kukkiksella?? db bd db että täti ei pääsis sinnekkää!
Mitäs mä keräilisin?? Pienempänä postimerkkejä. Eurokolikot on saanu melkein kaikki kasaan, paitsi näitä uusia maita ... Pitänee sitten ottaa uusi kansio käyttöön, kun tulee tuo uusi karttaki... 2 euron erikoisrahat kannattaa pistää muuten syrjään, niiden arvo nousee... Jotenkin tuntuu etten mä kerää mitään, mutta joka paikka on rompetta täynnä, kun en raaski nakata mitään pois... Pitäis tehdä kunnollinen inventaariosiivous ja kerta kaikkiaan hävittää kaikki vanhat kuluneet ja pieneksi käyneet t-paidat ja haaroista ratkeilleet housut.
(ilmoitusluontoinen asia... eka vesiputeli on nyt tyhjä...)