Wish a baby 59

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WAB
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mää keksin hyvän gallupin, liittyy omaan harrastukseeni :)

KeräilyG, eli mitä keräät?
Eli aloitampas ihan ekana ;) Iittalaa: Aino Aaltoa, Aalto maljakoita, Ritari-laseja, Festivoja, Ultima Thuleakin löytyy jonkin verran, Marimekkoa: Kivituikkuja (yli 35 kpl) ja mariskooleja myös. Ja muita käyttötavaroita, Kermansaven Oliivia ja Hackmannin Savoniaa (jos noita nyt voi kerätä :) ) Keräilyhullu joo!!

Täti tainnu tosissaan rutata ferrarinsa... ei näy vieläkää... olo ei sen kummempi, välillä nippailee, mutta voi olla kumpaa vaan... Ei kai auta kuin odottaa. Kiitokset vaan pahoitteluista ja tsempityksistä.

Riikallako tänään paastoaamu. Mä kans toivon, että kaikki olis tullu pois ihan itsestään, etkä joutuisi kaavintaan... Kaavinnan jälkeen pitäis sit odottaa yks normaali kierto, ennen kuin voi alkaa yrittää uutta. *halaa vielä kerran* Onkos miehesi tukenut sua tarpeeksi??

Kesästä oli kyselyä.... Mä odotan niitä valoisia öitä, vapaapäiviä... saadaan istua nuotiolla ja jutella hassuja (ottaa paukkuja), tikkakisoja, grillausta, onkireissuja, kalan savustusta (savuahventen syömistä), yösaunaa, nukkumista saunakämpässä, uintireissuja (ehdottomasti järvi,luonnonranta.. ja minusta ne lämpimät kohdat ovat ihania, kylmissä kohdissa kiroaa edellisen uimarin, kun on menny sekoittamaan vedet...)... Kuitenkin kesällä pinotaan puita =viimekesäiset liiteriin ja tämänkeväiset ulos pinoon (=hyötyliikuntaa, aurinko ottaa tasaisesti,paarmat hörrää ympärillä). Rankkaa hommaa, mutta toisaalta ihan kivaa. Eilen jo aloittelin yhden pinon liiteriin viemisellä... Kukkapenkin ja kasvimaan kitkemistä (heh, saavat mun puolesta rikkakasvit kasvaa, kerran kesässä otan isoimmat pois), nurmikon leikkuuta (ruohonleikkuutähteet voi viedä kasvimaalle penkkeihin hidastamaan rikkaruohojen kasvamista) voi ei --- työloma taitaa taas tulla ...
Meressä en oo tainnu uida kertaakaa täällä Suomessa... miettii -- joo en oo käyny ku Kanarialla Atlantin aalloissa. Enkä muuten muista yleistä uimarantaakaan kuin tuolta etelän mailta. Täällä on sellaisia metsäjärviä, joissa on hyvä luonnonranta. Ovat kyllä tavallaan yleisiä, mutta siellä vaan käydään uimassa, kuivatellaan ja lähdetään takas... usein tulee pari autoa vastaan mennen tullen... yhdet ovat parkkialuella lähdössä ja toiset tulossa kun me lähdetään...

Safiirin eskarilainen oli varmasti ylpeä itsestään, kun sai/osasi kulkea yksin kotiin?? Mietin tässä, että jos meillä olis eskarilainen, niin se pitäis viedä aamupäiväkerhoon. Illalla sais mennä kouluautolla kotiin ja pärjätä joinakin päivinä yksikseen puoli tuntia.

Ihan kiva, Mari, kun poikkeilet... ei kai vauvakuume ala sullakin nostaa päätään?? :)

Mulla on kans Dermoshopin tuotteita käytössä. Vartaloemulsio (tai jotai siinä on kuitenki auringonsuojakerroin 3 ja käy myös after-sunina) ja se kylmägeeli on ehdottoman hyvä särkeville jäsenille.

Riinalle meno lapsettomuuslääkärille. Tsempitykset mukaan!

Millainen olo Kukkiksella?? db bd db että täti ei pääsis sinnekkää!

Mitäs mä keräilisin?? Pienempänä postimerkkejä. Eurokolikot on saanu melkein kaikki kasaan, paitsi näitä uusia maita ... Pitänee sitten ottaa uusi kansio käyttöön, kun tulee tuo uusi karttaki... 2 euron erikoisrahat kannattaa pistää muuten syrjään, niiden arvo nousee... Jotenkin tuntuu etten mä kerää mitään, mutta joka paikka on rompetta täynnä, kun en raaski nakata mitään pois... Pitäis tehdä kunnollinen inventaariosiivous ja kerta kaikkiaan hävittää kaikki vanhat kuluneet ja pieneksi käyneet t-paidat ja haaroista ratkeilleet housut.

(ilmoitusluontoinen asia... eka vesiputeli on nyt tyhjä...)

Huomenta

En keräile mitään. Meillä sen verran vähän kaappeja, että se toimii kai jonkinlaisena ennaltaehkäisijänä.

Maa oli yöpakkasten jälkeen valkoinen, kun heräsin. Nyt paistaa aurinko täydeltä terältä ja lämmintä pari astetta.

Nyt täytyy alkaa laittaa vaatetta päälle ja lähteä kampaajalle. Palaan taas johonkin aikaan.

Annukka

Huomenta!

Senoralle pahoittelut negasta. Mutta täti on pysytellyt poissa, joten peukutuksia sinne! bd bd

En varsinaisesti keräile mitään. Tavaraa kyllä on vaikka miten paljon, mutta kaikki on kyllä ihan tarpeellista ja käytössä olevaa (näin yritän ainakin uskotella itselleni). Uudet astiat ja koriste-esineet on tietysti aina kivoja, mutta ostan niitä vain tarpeeseen (kuka tarvitsee koriste-esineitä? =)).

Hyi teitä ilman turvavyötä ajelijoita! Laitan turvavyön aina kun menen autoon istumaan. Kerran juteltiin yhden kaverin kanssa hänen autossaan varmaan tunti. Ja ulos pyrkiessä huomattiin, että molemmilla oli vyö tiukasti kiinni. Eli ihan sama liikkuuko auto vai ei, mutta vyö on aina oltava! =) Ratsiassa en ole ollut, ajan sen verran vähän.

Odotan kesässä lämpöä, aurinkoa, uimista, saunomista jne. Niitä leppoisia päiviä, kun ollaan vaan ulkona mökillä. Syödään, löhötään ja pulahdetaan välillä uimaan. Tai sitten istutaan koko päivä sisällä sadetta paossa, luetaan kirjoja ja kuunnellaan radiota. Ei ole kiire nukkumaan, voi valvoa vaikka koko yön. Linnut laulaa ja ilma on täynnä tuoksuja.

Omaa napaa: Mulla on ihan järkyttävä jano! Olen käynyt nykimässä jääkaapin ovea pariin kertaan, kunnes olen muistanut paaston. Aagh. No, onneksi enää pari tuntia. Ja johan tästä pitää kohta lähteä liikkeelle. Suunnittelin nukkuvani mahdollisimman pitkään, mutta heräsin jo klo 7.

Uutta raskautta saa yrittää vasta yksien kuukautisten jälkeen, vaikka kohtu nyt olisikin tyhjentynyt lääkkeillä. Toisaalta ihan hyvä asia, mutta toisaalta tekisi mieli päästä heti uuteen yritykseen. Mies on ollut tukena ihan hyvin, mutta sanoi että ei osaa tätä asiaa niin kamalasti surra. Ymmärrän sen, koska ei hän varmaan ehtinyt sisäistää koko asiaa, kun ei oltu nähty mitään "todisteita" raskaudesta. Ja mies taas ymmärtää sen, että mulle tämä on vähän isompi juttu.

Tulen sitten kertomaan mitä kontrollissa selvisi. Mukavaa torstaita!

Riikka... ei meilläkää mies oikein osannu mitää... mutta aikoi surra sitte la:n aikoihin... huh... Ota eväät ja juotavaa mukaan ! Toivottavasti kaikki menee hyvin *tsempittää vielä kerran*

Mä oon viime aikoina ollu ratsiassa abaut kerran vuodessa... Paitsi ny viimeisen vuoden aikana kolme kertaa... Kerran kääntyi maija uikkarin ja pysäytti.. oli hiukan ylinopeutta, mutta pääsin selittelemällä, etten oo tästä aikoihin alkanu ja eikös se satanen alkanu tuosta edellisestä mutkasta. Olivat rontit jo muutama vuosi sitte siirtäneet satasen-merkkiä... Sitte piti puhaltaa ja tarkastivat ajokortin ja rekisteriotteen... Hittolainen, ja oli muutenkin kiirus kaupunkiin koulutukseen ja mukana oli porukkaa (mm pomo, joka lupas että jos sakot tulee niin työnantaja maksaa) NO ei tullu sakkoja, mut nyt muistan missä nopeus vaihtuu... tiijän... ei pitäis ajaa ulkomuistista vaan seurata liikennemerkkejä. Mutta kun joskus tuntuu että niitä kylvetään ihan hurjia määriä lyhyelle matkalle. Ja sitä kasikymppistä en kyl huomannu ku juteltiin ja suunniteltiin kaikkee...

Meilläkään nämä yöpakkaset ei oo vielä loppunu. Hyvä vaan että on... päivällä kun arska sulattaa lumia, niin yöpakkanen kuivattaa maata...

Jano täälläki, ja sit ku juo, nii pitää rampata veskissä... Edelleen vaan tuhruaa... paperiin ei jää kuitenskaa mitää...

Olette ihania kun jaksatte peukuttaa :), vaikka ite oonkin jo toivoni menettänyt.. Vielä ei siis tätiä näy, mut nyt on vasta kp28/~28. Sen jännäyslistan päivän olin vissiin laskenut aikaisimman mahdollisen oviksen mukaan.. Oikeastaan ihan oikea jännäyspäivä olisi vasta maanataina, koska silloin olis l-vaihe ihanteelliset 14 päivää. Oireita ei ole edelleenkään yhtään mitään, joten varmasti se ei-toivottu sukulainen on tulossa.

Senoralle vielä peukkuja! Jospa sittenkin... 8)

KeräilyG: Mä en taida keräillä mitään.. tai no Pentikin viinimarja -sarjan astioita kerään. Ja voiko kenkiä varsinaisesti keräillä.. mä olen meinaan aika kenkäfriikki! ;)

Riikalle tsemppiä kontrollikäynnille, toivotaan ettet joudu kaavintaan!

Thumbs%20Up%20Pic.gif

Kukkikselle kuitenkin vielä virtuaalipeukutus... peukalot ihan kipeenä kun saa kaikkia peukuttaa... :)

Riikalle tsempitykset kontrolliin! Tuu kertoon kui meni!

KeräilyG: en keräile mitään, eikä meillä oikee kauheesti oo mitää tavaraa esilläkään. Joskun ihan muksuna oon keräillyt postimerkkejä:)

Mulla on sama ku Riikalla et turvavyö on aina kiinni ku autossa ollaan. Mies ei pidä ja sai siitä kerran sakotkin, sen jälkeen on pitänyt.

Senoralle pahoittelut negasta. Kurja juttu, vaikutti niin lupaavalta!

Kukkikselle peukutukset bd bd bd bd bd bd toivotaan että täti olis eksynyt ainakin 9kuukaudeksi:)

Riinalle tsempitykset lekurille! Toivottavasti asiat lähtee rullaamaan!

Missäs Sara luuraa???? Kuinkas teillä on asiat edenneet vai onko edenneet? Tuuhan ilmottelemaan meillekin kuulumisia. Toivottavasti kaikki on teillä kunnossa!

Kesästäkin oli juttua. Mä kanssa odotan sitä aurinkoa ja mökkeilyä ja uimista. Viimekesänä käytiin melkein joka päivä rannalla ku oli niin hyvät ilmat. Asutaan meren lähellä ja mökki on merenrannalla, joten siksi tulee uitua aina meressä ja tykkään siitä enemmän ku järvestä. Tuo on varmasti tottumuskysymys. Kerran kyllä merestä löysin krunskorvin, sellasen valkosen vähän 2e kolikkoa suuremman olion, joka takertuu kalastajien verkkoihin ja muistuttaa pientä rapua, kauhee! Otin sen vahingossa käteen luullen sitä joksikin roskaksi. Juoksin kiljuen rantaan. Hyi, nyt kun tuo muistu mieleen, en ehkä uikaan koko kesänä....

Kiva kun Keijukin on päässyt nettipimennosta taas palstailemaan! Sori ku en muista mut jokos sulla oli työpaikka löytynyt?

Hieno ilma vaikka huonoa lupasivat, hyvä niin!

Siis thelma Minkä löysit?? Toi merenelävä on mulle maakravulle aivan uusi tuttavuus eikä googlekaan tuntenu.. ui kuitenkin... eihän sama öppinen kahta kertaa satu kohdalle, eihän :)

Hei vaan ja ensteks pahoittelut senoran negasta!
Mitäs ihmeen puheenaiheita täällä taas pinnalla ku kattelin vaan nopeesti teiän rupattelut läpi ja googletin ton "kilkki"-sanan :) aika ällöttävä otus kyllä.. hehee

Mukavata torstaita kaikille, meikä lähtee opettaa lapsia :D

Mitenköhän Riikalla meni siellä lääkärillä?? Toivottavasti kaikki oli ok ja yritys voi taas jatkua!

Kesää mä odotan aina syksystä lähtien ;) Ihaninta on kun istuskelee saaren rannassa valoisana kesäyönä nuotion äärellä ja hyvässä seurassa tietenkin. Hiukan olutta ja makkaraa sinapilla höystettynä.. ah! Eikä se päiväsaikakaan saaren rannassa huonoa ole.. aurinko porottaa, välillä voi pulahtaa mereen vilvoittelemaan, ja jos on oikein kuuma, niin lähtee paatilla vaikka naapurikaupungin rantaterassille yhdelle huurteiselle! Huomasitteko kun liittyy tuo olut noihin mun kesähaaveisiin..hih ;) En siis mikään suurkuluttaja ole, mutta kuumana kesäpäivänä kylmä ölppä on niin bueno! Oi että, tulis jo kesä! Tännekin lupas räntäsadetta huomiseksi, plääh.

Mites muuten Safiiri, onko tullut mitään oirehia??

Terveisiä lekurista!

Kaikki on ihan hyvin, kohtu on melkein tyhjentynyt. Lääkäri mittasi että paksuimmillaan limakalvoa on joissain kohdissa noin 1 cm, ja se saattaa sieltä vielä vuodella itsekseen pois. Ultrasi myös munasarjat, missä näytti niin ikään olevan kaikki kondiksessa. Lääkäri oli oikein mukava ja kannustava. Uutta raskautta voidaan yrittää yksien kuukautisten jälkeen. Unohdin kysyä verikokeista, mutta ne kai sitten oli ihan ookoo, kun ei lekuri mitään maininnut. Itseä olisi kiinnostanut lähinnä hcg:n määrä veressä.

Käynnin jälkeen marssin heti syömään. (kyllä syöminen on sitten mukavaa! =)) Lääkärikin sanoi, että taitaa olla kova nälkä kun mun kädet oli kuin jääkalikat... Ruuan päälle kävin ostamassa vihkisormuksen. En tiedä olisiko pitänyt kiertää enemmänkin liikkeitä, tuo lähti mukaan heti ekasta. 5 timanttia rivissä, valkokultainen ihan perusrinkula, sopii hienosti kihlasormuksen kanssa yhteen ja mahtui vielä budjettiinkin. Minä vaan en ole tottunut säihkeeseen, pitää varmaan käyttää aurinkolaseja ettei häikäise... =)

Nyt on aika helpottunut olo, kun keskenmeno on fyysiseltä kannalta ohi (ja katotaan vaan niin saan vielä jonkun tulehduksen kun näin sanon...). Tässä tuleekin sopivasti muuta ajateltavaa, häät on noin kuukauden päästä. Itse asiassa mulla on tällä hetkellä sen verran hyvä mieli, että mietin onko se normaalia. Kuuluisiko mun itkeä ja surra pidempään, jääkö tämä asia nyt jotenkin käsittelemättä jne.

Kukkikselle ja Senoralle bd bd bd bd bd! Mikäs on Safiirin tilanne?

Ihme kilkkejä täällä... =) Kammottavinta mitä minä olen löytänyt järvestä on silmälasit! Astuin niiden päälle, ja heti tuli mieleen että niiden omistajakin varmaan makaa siellä pohjassa. Iih...

Tämä tyttö menee nyt juomaan, janottaa edelleen niin vietävästi...

Onnea Riikalle vihkisormuksen valinnasta :) Kuulostaa ihanalle!!
(me ostettiin vihkisormus päivää ennen itse toimitusta... eikait jäänyt viimetinkaan ;))

Ja hyvä että kaikki oli hyvin *rutistus*

Riikka sormuksesi kuulosti tosi ihanalta... ja hyvä, että kaikki oli ok.

Kampaajalla käyty. Innostuin sitten pesemään ikkunoita, vaihtamaan verhot, pesemään lattiat ja vaihtamaan matot... Eli ihan täys työpäivä, vaikka töitä en ole juurikaan tehnyt. Muutaman meilin huilitauolla, siksi nyt vielä koneella ahertamassa.

Olis pitänyt jättää posti katsomatta. Tuli sitten meikäläisellekin elämäni suurimmat mätkyt. Todella kummallista! No eipähän ainakaan tarvitse miettiä, mitä kenellekin ostaa lahjaksi jouluna...Menee lahjarahat tarkasti verottajalle. Nostan aina veroprosenttia verokortista ennenkuin lähetän sen palkanlaskijalle mutta luultavasti silti on maksettu liian vähän...Vähän kyllä närästää nyt...

Komea keli. Illaksihan se kai lupailikin sitä vettä mutta saapa nähdä... Jatkettava töitä. Mukavaa iltaa kaikille.

Annukka

Onnea Riikalle ihanan kuuloisen vihkisormuksen valinnasta!! Ja hyvä että ultrassa oli kaikki ok. Ja hyvä että mielikin alkaa olla jo nousussa!

Mukavan näköisiä ötysköitä olette kuvailleet, yöks... Ihanasti olette kuvailleet kesän parhaita juttuja, ihan tuli jo ikävä kesää. Kun kohta se takatalvikin tulee.

Tilasin muuten sieltä Dermoshopilta ja tänään olivat jo laittaneet ne tulemaan, kohta pääsee testailemaan niitä... Ja unohdin soittaa lekurille, plääh tätä muistia.

Kukkis ja Senora bd bd bd bd bd Toivottavasti Senoran tuhruilut loppuu!

Mikähän minussa on oikein vikana kun valkovuotoa tulee edelleen vaikka kp on jo 17, tulee ihan sellaista valkoista, ei siis kirkasta... Ja nännittii on kippeenä... Voiko se ovis olla näin myöhään, vatsakipu kuitenkin on jo loppunut, ainakin pahin.

Vai ette te keräilyä pahemmin harrasta, voi että... Luulin sen olevan niin yleistä että...

Mutta nyt iltapuurolle..

Ihan pikaisesti.

Itsellä ei ilmoitettavaa. Ei oo onneksi tuhruillu.

Kovasti peukkuja Kukkikselle ja Senoralle!

Hienoa että Riikalla oli hyvin tyhjentynyt. Ja onnittelut vihkisormuksen hankinnasta! Kuulostaa sievältä.

Keräilygeehen vielä. Jänöjussit ja sininen lasi. Puolihuolimattomasti karkkipaperit.

Pikaisesti minäkin käyn..:)

Safiirille, kukkikselle ja senoralle suuret tsemit! bdbdbdb

Hyvä juttu riikka että et joutunut kaavintaan ja kaikki ok!

Täällä kanamunalimpskut jatkuvat edelleen, valkkarii tulee kunnolla,oikee tuntee et nyt lörähtääpi jotain pöksyihin...taitaapi olla tikruliinin keho sekasin ku seinäkello :)

Tikru ja kp 20

JA-BA-DA-BA-DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
PEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRJJAAAAAAAAAAANNNNNNNTAAAAAAAAAAAAAIII
dip-pi-dap-pi duu !! Vetää hirmuisen intiaanitanssin työhuoneen lattialla...

Ekaks onnittelut Riikalle paristakin syystä.. Vihkisormus katsottuna ja kuukausi häihin (päästään taas virtuaalikahvittelemaan) ja km alkaa olla ohi. Kiva että tunnet olosi jo selviytyneeksi. Kyllä ne hormoonit vielä heittelee... toivottavasti pääset kuitenkin normaaliin kiertoon pian ja äkkiä se kuukausi menee ja pääsee yrittämään uutta.

Annukalla uus tukka... onnitelut... Olis vaan leikkaus vai otitko väriä/kiharaa?? Ja heti siivousinto päällä... Koti loistaa puhtaana... Ikävä mätkykirje vaan verottajalta saapunut... Joko tarkistit laput?? Voitko tehdä vähennyksiä?? Mulla laput odottaa inspiraatiota työmatkavähennysten kirjaamiseen ja lappujen lähettämiseen takaisin.

Tää valkkarituhru jatkuu... Ihan outoo...

Peukutukset Kukkikselle ja Safiirille....

Piitulla iltapuuro... taitaa vaan teidän aikatauluihin sopia?? Mulla oli noihin aikoihin lihakeitto tulella ja odottelin ukkelia kotiin...