Wish a Baby 62

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tikruliini84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mukavaa matkailua siis Tikrulle. Ja koita ajatella kaikkea muuta ku tätä tilannetta (helpommin sanottu ku tehty...). Jokainen täditön päivä on erävoitto. Tsemppiä!

Täällä alko nyt vissiin se parin viikon piinailu. Todennäkösesti täti tulee 18. (hääpäivämme) tai 19.5.

Kylvöt siis suoritettu nuppu vaiko vielä edessä? Plussatuulta, *puuh*

Taitaa olla täällä täti tulossa, meinaan taas tuhnuttaa ja mahaa sattuu...no sit jos ja kun kunnolla lävähtää, minkä luulis tapahtuvan tänään ku sattuu aikas paljon niin otan vyöhyketarapeutin numeron selville, ostan ens viikolla hirmusti greippimehuu ja punkkupullon kaappiin orottelemaan ja ja ja mitäs vielä niin ja popsin edelleen ahkeraan noita kaikenmaailman vitskuja ymym...kyl se sit taas siitä...Silti ärsyttää jos ja kun se täti tulee et miks piti testit sit näyttää haamua...prkle...mut odotellessa...

Voi Tikrua. Jos yhtään lohduttaa, mulla se tammikuinen täti hyökkäs ihan varottamatta viikon myöhässä. Ei tuhruillu yhtään. Ja tämän 2-vuotiaan neitokasen odotushan alkoi tuhruilulla. Jotenki nuo oireet kuitenki viittais onnistuneesti alkaneeseen raskauteen!

Vielä lopuksi rummutan vyöhykkeen puolesta. Ku ei voi olla sattumaa, että ensimmäinen käynti aikaansai sen että tuhrut alko pari päivää myöhemmin ja toinen käynti lakkautti tuhrut täysin. Sitä ennenhän mulla tuhruili viime synnytyksen jälkeen alkaneitten menkkojen ja ekan vyöhykkeen välin (vuosi) niin että luteaalivaihe oli korkeintaan kymmenen päivää. Eli oikeestaan mulla on nyt menossa viides normaali kierto raskauden jälkeen.

Jahas. Nyt lapset söi välipalan. Lähetään ulos pyöräileen. 6-vuotias lähtee luistimilla. Huomaa muuten että mies on tänään töissä ku mulla on aikaa pistäytyä täällä aina sillon tällön.

Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Nuppu80, vm-80, esikoinen haaveissa, Vantaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mi-iu, vm-85, esikoinen haaveissa, Y vasta syksyllä -07
Piitu1, vm-81 poika04, y 10/06 Pohjois-Karjala
Riikka, vm-78, esikoinen haaveissa, y 12/06, km 04/07 Keski-Suomi
Riina1981, vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Thelma , vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
Tuuli, vm-72, esikoinen haaveissa, Y 2/06, km 09/06, etelä-Suomi

Jännäyslista

Tikruliini84 27.-29.4.
Safiiri 18-19.5.

Niin kyllä jo toivon ripaus tuli noista haamuista mut nyt vahva tunne että täti todella on tulossa...pettymyshän se on jos nyt sit hyökkää mut ei auta ku nostaa pää pystyyn ja kohti uutta yritystä! Kiva kuulla että muilla hyviä kokemuksia vyöhyketerapiata! Luin netistä että sitä käytetään ihan lapsettomuuden hoitoon, tiedä sitten tehosta mutta eipä tuosta haittaakaan voi olla, mies tosiaan lupasi mennä kans :)

Tuolla tosiaan ihana ilma pyöräillä, mie kökin vaan sisällä kun pitää siivota kun ystävä tuloss käymään, pääsee hänelle sit kans tilittämään, on ainut ystävä jolle puhun näistä asioista :)

Tilasin muutes ton donna sylkitestin, jos sil sais katottuu tot ovista paremmin...no täs nyt sit pari viikko taas ja sit uuteen yritykseen, kävin jo ostamassa greippimehua

Tikru ja koopee 1

Olihan ulkona ihana ilma - yli kymmenen lämmintä! 6-vuotias jakso uljaasti luistella, 4-vuotias meinas vähä väsähtää kesken pyöräilyn. Jäätiin sitte vielä ulos tuohon etupihalle leikkitelineisiin.

Vai niin siinä Tikrulla meinaa käydä. Voi hemmetti. Oon tosi pahoillani, jos päivät vaihtu ykköseksi. Tuo on pahinta mitä voi tapahtua että haamuillaan ja toivo ja into nousee ja sitte bang, täti tulee. Mutta katotaan kuinka runsas vierailu on kyseessä. Jospa ne oiski valemenkat! Hyvä muuten että sulla on tuo ystävätär, jolle puhua. Olo helpottuu heti. Tsemppirutistus!!!

Näytti mammaksin sivuilta löytyvän. Hinta oli 49,-. Osaakohan sitä varmasti maallikko käyttää niin että tulos on luotettava? Jos ja kun nyt ei tuu tärppiä, taidan satsata samanlaiseen. Tikru, kerro sitte tuloksia kun käytät sitä.

Nyt en osaa oikein sanoa mitään Tikru. Toiveet nousi jo varmasti, tuntuu varmasti kamalalta :( Voi ei, halaus ja lohturutistus. On se kyllä hyvä kun on kamu jolle puhua näistä, minulla ei ole, en ole kertonut kenellekkään koko hommasta. Hyvä kuitenkin kun olet jo ajatellut seuraavaa kiertoa ja sylkitestitkin olet tilaillut! Toivottavasti bongaat oviksen ja greippimehu auttaa myös!

Nupulle ja Safiirille bd bd bd ja hermoja kahden viikon piinailuun!

Kyl tuot ihan tulee mut niukkana, täytyy nyt kattoo alkaako ihan kunnolla...jos on tavallista niukemmat ja luhyemmät ni varmaa sit syytä tehä viel varmistus testi...emmä mitenkää elättele toiveita mutta kyl se on sit hyvä tarkistaa, mulla tulee meinaa yleensä ensimmäiset päivät ihan runsaasti vuotoa..

Kannattaa tosiaan tehdä varmistustesti jos pysyvät erikoisen niukkoina. Se vuotohan tosiaan kuuluu joskus raskauteen, toivottavasti että kyseessä on harmiton vuoto! Toivottavasti pystyt käymään kertomassa raporttia vaikka lähdettekin reissuun!

Itse en kyllä usko et voisin olla raskaana kun kerran vuotoa tulee, ei semmosta ihmettä voi tapahtua mut seuraan silti mihkä tää on menossa...huomenna ainakin pystyn vielä käydä raportoimassa...:):)

Kohta yksi. Vuoto on niukkaa. Kohta kaksi. Lämmöt korkealla. Kohta kolme. Testeihin tullu kontrolliviivalle kaveri. Tuossa on mun laskujen mukaan muutama aika hyvä pointti onnistuneeseen raskauteen! Nyt otetaan timeout ja koitetaan elää muutama päivä näillä tiedoilla. Sitten Tikru testaa uudestaan ja tulet kipin kapin kertomaan tuloksen.

Tämähän voi vielä iloksi muuttua :)

Heip!
Teitä täällä taustailen ja olen pitänyt Tikrulle kovasti peukkuja! bd bd Toivotaan, että tuo vuoto ei runsastu vaan loppuu mitä pikimmin ja viiva vahvistuu!!!! bd bd bd *halaa kannustaen pitämään toivoa yllä*

Viivi

johan pomppii lämmöt korkeella, 37.4...ei en haluu ees aattella mittään, kohta ne laskee ja tulva alkaa...nonii, eiköhä ole aika tikrun lähtee takavasemmalle omanapaisten höpöttelyjensä kanssa...

Huomenta!
Täällä on Tikru ja Piitu jutelleet pitkät pätkät kahdestaan... Taijetaan me Tikrua vielä peukuttaa ??? db bd Eihän tulva alkanu??

Hyvät suunnitelmat meni ihan pipariksi... Halkosavottaa kesti koko viikonlopun. Illalla oli sitte ihan rättipoikki ... nukahdin ennen ensimmäistä taukoa ... Aamulla pompattiin kuuden maissa ylös ja aamukahvin jälkeen pihalle ... Jospa tänään kerkiäis ne kylvöt suorittaa... Tuo lätkä on kyllä maailman tehokkain ehkäisymenetelmä... Tosin raitisilmamyrkytykselläkin on oma osansa...Tosin kyllä mitään limailujakaan ole havainnu ...

Vai Safiiri on Kallassa jussina... ja raveissahan oot käyny tasan yhden kerran ... Kyllä Särkkäin raveissa on tunnelmaa, ainaki jussina...Täytyy ny katsoa, että miten menee...

Kiva kun Tuulikin oli käyny... Sulla löytyy kyllä juttua aina kaikille... Tampere taas on meillä aivan liian etelässä, jos raveja suunnitellaan. Tosin, olis siellä kyllä parikin tuttua, joiden luona pystyisi majottumaan...