Wish a baby 59

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WAB
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Keiju, vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Nuppu80, vm-80, esikoinen haaveissa, Vantaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mi-iu, vm-85, esikoinen haaveissa, Y vasta syksyllä -07
Piitu1, vm-81 poika04, y 10/06 Pohjois-Karjala
Riikka, vm-78, esikoinen haaveissa, y 12/06, km 04/07 Keski-Suomi
Riina1981, vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Thelma, vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme
Tuuli, vm-72, esikoinen haaveissa, Y 2/06, km 09/06, etelä-Suomi

Jännäyslista

senora 16.4
Kukkis 18.4.
Safiiri 21.4.
Annukka n. 25.4.
Nuppu 25.4.
Hilma n.27.4.
Tikruliini84 27.-29.4.

Kaikille moikka ja Senoralle erityisterkut, kun oli minua kaivannut ;) Minulla on ollut hirveä kiirus, kun olen juuri vaihtamassa sitä työpaikkaa ja iltaisinkin on ollut kaikenmaailman kissanristiäisiä. Nytkin täytyy taas kiitää! Viikonloppuna palailen tarkemmin lueskeltuani ensin teidän juttuja. Hurjasti peukutuksia kaikille jännäilijöille! Senora, josko se täti olisi nyt karauttanut teikäläisen ohi?

Haleja ja viikonlopun alkuja kaikille,

Tuuli

Jihuu, perjantai! Hiukan kyllä latistaa tunnelmaa toi kaatosade..

Kylläpäs nyt senoraa piinataan, koska meinaat tehdä uusintatestiä?! Mulla ei onneksi ole tullut niitä tuhruja, eikä kyllä tätiätkään vielä näy. Tyypillisiä menkkajuilintoja ilmaantui taas tänään aamulla eli tulossa ovat. Ja koska en ovista ihan päivän tarkkuudella pystynyt bongaamaan, niin tätiä voi odotella vasta sunnuntaiksikin.

Nyt pukkas kiireen.. jatkan juttua myöhemmin

Perjantai on perjantai, vaikka takatalvi iskisi!

Riikalle onnittelut sormuksen valinnasta; upean kuuloinen! Ja kohta päästään taas virtuaalikahvittelemaan! Voi huoletta santsata kakkuakin, kun nuo kalorit pysyy näin virtuaalisesti kurissa ;) Ja hienoa, että olet muutenkin taas kunnossa!

Peukutetaan hurjasti Senoraa bd bd bd bd

Keräilyharrastuksista kyseltiin: en kait varsinaisesti kerää mitään. Kenkiä ostelisin enemmänkin jos olis varaa ja tilaa.

Annukan kampaamo käynnistä tuli mieleen; värjäättekö usein hiuksianne? Omat hiukseni ovat valitettavan tylsän väriset ja kaiken lisäksi sellaiset, että niissä ei mikään kevyt väri pysy :/ Eli lähinnä raidoissa pysyttelen ja jos värjään, niin mahd. lähelle omaa väriä, ettei juurikasvu näy. Mutta todella harvoin edes raitoja, kun se on niin peevelin kallista lystiä!

Mukavaa viikonloppua, WABit!

Jep, hävitin sitte kaikki mitä olin puolen tunnin aikana kirjoittanut.. *grrr!

Niin, jospa siis jotain kuulumisia laittais ton itsensä deletoinnin lisäks :)

Galluppeja oli ollut; lomagee: heinäkuussa 4 viikkoa, joista 3 yhteistä siipan kanssa (=kaks tehokasta tappeluviikkoa..). Ei ihmeempiä suunnitelmia, mäkään en tykkää, että pää kolmantena jalkana pitää koko ajan reissata. Mökilläkään en jaksa paljoo kahta yötä kauempaa olla ja tästä väännetään kättä joka kesä. Johtunee siitä, että appivanhemmat on siellä AINA, ei ikinä olla oltu oman perheen kesken. Pakkohan siinä olis koko ajan olla tekevinään jotain, ja sehän ei taas sovi meikäläisen peruslaiskalle luonteelle.. :).

Keräilyg: en varsinaisesti mitään sarjoja kerää. Mutta, saippuoita! Niitä pitää olla joka väriä, että voi aina vaihtaa pyyhkeen kanssa sävysävyyn :)

Ja turvavyö on aina kiinni. Anoppi ei ikinä laita turvavyötä takapenkillä kiinni ja mua ÄRSYTTÄÄ! Olen monta kertaa sanonu siitä, että mun kyydissä ei olla vyöt auki.

Senoralle ja Kukkikselle edelleen peukut pystyssä bd bd!

Ja Riikalle onnittelut sormuksesta ja siitä, että olet noin hyvin toipunut keskenmenosta.

*ttu mikä asiakas langanpäässä, selitti kymmenen minuuttia jostain hevosista jotka liikkuu hänen tontin rajoillaan *tana ku jaksanu yhtään kuunnella! Sit huijasin, että nyt on kuulkaa niin paljon asiakkaita luukulla, että heippa..

Sitten vähän omaa ( . ) Helvetin huono olo kokoajan. Ja väsyttää. Kotiin päästyäni lakoan sohvalle ja siitä sitte aikanaan sänkyyn. Mies ei ymmärrä ollenkaan, luulee että teeskentelen. Ja jotain flunssaakin ollut monta päivää. Fiilis on todella sisäänpäin kääntynyt, en haluis nähdä ketään, enkä tehdä mitään. Miten voi olla masentunut, kun on kuitenkin niin kauan odottanut, että tulis raskaaksi?? Kaipa ne hormonit teettää kaikenlaisia tepposia (niitähän on hyvä syyttää kaikesta, eiks je?).

Mutta jotain hyvääkin. Eilen kävin ultrassa ja siellähän se sydän sytkytti terhakkaana. Vastas viikkoja 6+2 eli pitänee paikkansa, kun ite olin laskenut, että 6+3. Parin viikon päästä ultrataan uudelleen. Ihan kiva, oman mielenrauhan kannalta. Niin, siis jos ei mitään vuotoja tule ennen sitä..Mutta, ei tässä vielä hirveesti uskalla huokasta. Parin viikon perästä ehkä vähäsen jo.

Mulla oli varmaan jotain muutakin fiksua siinä hävittämässäni tekstissä, mutta enpähän muista enää..

Koittakaahan jaksella ja voikaa hyvin! Kyllä mä ainakin lukemassa käyn teidän jutut, mutta tuntuu taas tuppautumiselta jos kirjoittaa..

Et sä Omppu mitään tuppaudu... Siis hevosia?? missäs sinä sitten olitkaan töissä??? herää kysymys. :? Just viime viikolla puhuttiin hevosten liikkumisesta luonnossa. On kuulemma jokamiehen oikeus, että ratsastustallin porukat käy metsässä ratsastelemassa, niitä ei voida kieltää, on kuulemma korkeimman oikeuden päätös... Hyviä jaksuja sulle, ja käy aina kertoilemassa kuulumisia! Vaikka kyllä mä käyn niitä tuolta odotuspuolelta vakoilemassa...

Aamulla tulikin tekstaria sieltä etelä-Suomesta, että maassa lunta ja muksut painunu pihalle tekemään lumiukkoa... Onneksi meillä on vaan noita yöpakkasia ja päivällä lämmintä. Varjopaikoissa on lunta. Meijän piha on takuulla viimeisin paikka, josta lunta löytyy. Täytyiski en vuonna ohjata lumet ihan eri suuntaan... (jos vaan muistais)
Ja Kukkiksella kaatosade... *nyt katsoo ulos ikkunasta* ja lumihiutaleita hiljalleen maata kohti laskeutuu ..

Hilman kampaamogalluppiin. Käyn harvakseltaan leikkauttamassa tukan ja yleensä samalla sitten otan permiksen. Muutaman kerran vuoteen sävytän hiukset. Mulla on oljenvaaleat hiukset ja niitä kun hiukka punaisella säväyttää, niin a vot.. ja mies aina siihen, että punatukkaiset ei pääse taivaaseen... Ja mitäpä siihen... emmä oo taivaaseen menossakaa, vaan pois täältä saunasta ... (mukaelma pikkukallesta joka oli menossa maitokauppaan...)

Se on naiset taas perrrrrjantai!! *vetäisee kunnon sadetanssin perjantain kunniaksi* Täällä siis sataa vettä ja mittari näyttää +2, blaah mikä sää!

KeräilyG: hmm, enpä juuri mitään ihmeellistä keräile... No jos jotain pitää sanoa, niin kankaita ja neulelankoja hamstraan inspiraation valloittamana kaapit täyteen, ja sitten ehdin toteuttaa vajaat puolet ideoistani. Muuten oon yrittänyt välttää kaikkea "turhaa" keräilyä. (mies voisi olla tästä eri mieltä ;) ) Niijoo, eri maiden euroja mekin keräillään. Nyt on vaan tullut niin paljon uusia maita, ettei niiden perässä pysy millään.

Riikalle onnittelut kauniin kuuloisen sormuksen hankkimisesta! <3 Ja hyvä homma, että kohdussa kaikki näytti ok:lta! Varmaan tunteet ja mielialat voi vielä heitellä monta kertaa, mutta mun mielestä on hienoa, että pystyt olemaan jo hyvillä fiiliksilläkin! Voihan sitä surua ja itkua tulla pintaan vielä myöhemminkin, mutta nauti nyt hyvästä olosta. Tsemppiä :)

Senoran valkkarituhru kuulostaa aikas hyvältä! Eikö pian olisi tosiaan uusintatestin paikka...? Sullahan oli jännäilypäivä ... *tarkistaa listalta* ... jo maanantaina! WOW!

Ja mulla menee nyt hermot tähän meidän nettiyhteyteen! Varsinainen ”laajakaista” olevinaan! Katkoo koko ajan yhteyttä, ja sitten pitää katkaista yhteys ja kirjautua uudelleen. Sitten taas toimii about 5 minsaa. AAARRRGGGHHH!! Lyhyt ilo siis siitäkin, että saatiin lopultakin netti kotiin. *mrrr* Onneksi tajusin siirtää kirjoitukseni wordiin ajoissa..

Ompulla vissiin kaikki hyvin, kun oli poistanut itsensä listalta? Pitääkin käydä taas plussapuolella kurkkimassa..

Aika ällötys se Thelman krunskorvi-kilkki! Ja otit vahingossa kätees semmoisen?!? *iiiks* Me oltiin Brasiliassa lomalla, niin siellä oli rannalla hirvittävästi rapuja iltaisin. Kerran hotellin illallinen tarjoiltiin rantabaarissa, ja sinne oli eksynyt yksi rapu. Kun se huomattiin, niin kyllä nousi naisten jalat pikavauhtia tuolille! Ne ravut oli tosi vekkulin näköisiä liikkuessaan silleen sivuttain, mutta annapa olla kun sellainen vilisti jalkoja kohti… Tuollaisten olioiden takia mä en voisi pysyvästi asua etelän maissa!

Kukkikselle ja Safiirille kanssa peukut, ettei täti tulisikaan! Ja saisitte unohtaa ne huurteiset kesäoluset ;)

HiustenvärjäysG: Värjäilen itse ehkä noin parin kuukauden välein, tai harvemminkin. Mulla ei kanssa mikään väri pysy kauaa, ei kampaajankaan laittama. Raidat on munkin suosikit, mutta ei sovi budjettiin kovin usein. Onneksi muuten täällä päin on vähän halvemmat kampaajahinnat kuin pk-seudulla!

Tästä viestistä tulee taas ihan romaani, mutta koittakaas kestää.. ;) Pakko nimittäin kertoo vielä omaa napaa… Ovis oli ehkä eilen/ tänään. Niitä limoja on tullut pitkin viikkoa, mutta eilen illalla tuli pyyhkiessä pieni veriviiru paperiin, ja vielä tänä aamunakin jotain. (juuh, se tjottailusta ja kp:n seuraamattomuudesta ;) ) . Mutta pahimmat nippailut tuntui kyllä jo tiistaina! Että koska ihmeessä se ovis sitten olikaan? :O Kertokaapas nyt kuitenkin te ovisexpertit, että eikös se mahdollinen ovisvuoto tule nimenomaan oviksen jälkeen? Tai juuri siinä, kun munasolu irtoaa?

Ai, Omppu olikin ehtinyt väliin! Ihanaa, että ultrassa näkyi pikkuinen sydän! =) Onnea!! =) Eikä musta ainakaan tunnu tuppautumiselta, että käyt täälläkin kertomassa kuulumisia. Niin kuin joskus oli puhetta, niin tuntuu välillä tylsältä jakautua plussanneisiin ja haaveilijoihin, kun vanhoja tuttuja kuitenkin ollaan. Jaksuja sinne huonoon oloon! Eiköhän se tässä tapauksessa ole kuitenkin positiivinen oire ?

Jotain muutakin vielä oli mielessä.. (joo, siis todellakin, vielä tämän romaanin lisäksi..) Mutta ehkä palailen myöhemmin, niin jaksatte vielä lukeakin ;) Mukavaa alkavaa viikonloppua! Ja hei, jos on sateista, niin sehän on vain hyvä syy pysytellä peiton alla koko viikonloppu ja pöllytellä.. ;D

Hienoa, Omppu, että raskaus etenee hyvin! Ja kyllä sun mielikin siitä nousee - ne on ne hormoonit ;)

Menin taas tekemään Pahan Mokan ja surffasin Valion sivustoilla etsiskelemässä uusia reseptejä. Ja nyt on ihan kamala nälkä ja ruokikseen aikaa!! Rrrraivostuttavaa - ja niin oma moka!

Voi jessus!! (varoitus: vali-vali-tekstiä tiedossa, joten hyppää yli jos ei kiinnosa)
Tuli just kirje täältä uuden kotipaikan sairaalasta (Kättäriltä laitettiin siis tänne lähete tutkimusten jatkamista varten kun muutettiin), ja kirjeessä vain ilmoitetaan, että meille varataan aika myöhemmin, koska "sairautenne ei katsota vaativan kiireellistä hoitoa". Ja arvioitu hoitoonpääsyn aika on 3-4 KUUKAUTTA!! Eli odotellaan monta kuukautta, että päästään näkemään lääkäriä, joka miettii alusta asti koko tämän rumban. Miksi ne ei voi antaa aikaa suoraan siihen aukiolotutkimukseen, kun Kättäriltä lähetettiin tänne kaikki meidän paperit ja tiedot jo tehdyistä tutkimuksista. H**vetti kun ottaa päähän!! En mä nyt niin hinkunut siihen tutkimukseen, mutta tää toiminta alkaa jo ottaa aivoon. Loppukesäänkö tässä nyt pitäisi vain odotella?!? %@#£&$¤§&{"@ Mä muutan takaisin Helsinkiin, täällä ei toimi mikään...

Oi, Senoralle pahoittelut! *hali*

Voihan p*a Keiju, hei soita sinne, että mitä hittoa! Joskushan voi olla ihan byrokratian rattaista kiinni tommoset. Vetoot siihen, että tutkimukset on jo alkaneet ja hyvässä vauhdissa, ja nyt niiltä putoo pohja, jos aikaväli jatkoon on pitkä.

Senoralle pahoittelut. Epistä.

*halaa keijua takaisin*

Eikös ne vois sieltä kättäriltä soitella sinne sun uuteen sairaalaan ja sanoo että on kyllä kiireellinen! Ja on jo aikanaan odottanu hoitoonpääsyä ja nyt pitäis jatkaa... Kummallista byrokratiaa. Etkö enää pääse kättärille, vai tuliko liikaa välimatkaa? Jos sieltä sais ajan, niin kai vois jossai kavereilla bunkata ja käydä tutkimukset 'omassa sairaalassa'

jahans... radiossa tekivät juustokermakastikkeessa katkarapuja ja tuorepastaa... kuulosti ihanalta...

Kukkikselle ja Safiirille peukutukset, jotta teillä kävis paremmin kuin täällä. Ihme kierto - venyi 32 päiväiseksi, eikäpä siis ihmekää ettei ovis ollu kp 13 kohdalla, taitaa oilikin mua pakoilla...

Meilläpä taitaa sitte illalla olla jauhemaksapihvejä... halutti jo alkuviikosta, mutta tuota maksaa pelkäsin... Maksa olis valmiiksi jauhettuna pakkasessa (500g), sekaan saman verran raakaa perunaa raastettuna, desin verran kaurahiutaleita, 2 munaa, 1 iso sipuli tai 2 pienempää, suolaa, siirappia, pippurirouhetta... paistetaan rapeiksi, lisukkeeksi paljon paistettuja sipulirenkaita... perunoita, salaattia.

Senoralle pahoittelut ja hali-rutistus! :(

Keiju, mun mielestä kans sun kannattaa soittaa sinne lääkärille ja sanoa, että ei kai niitä tutkimuksia nyt kesken voi jättää, kun hyvässä vauhdissa jo olette! Siihen aukiolotutkimukseen voit mennä yksityiselle ihan ilman lähetteitä. Niin mäkin tein, kun täällä ei julkisella ssg:tä tehdä ilmeisesti ollenkaan. Täällä on muuten tavallaan sama homma, että alkututkimukset tehdään suht nopeesti, mutta jatkoon pääsy kestää sen muutaman kuukauden. Täällä meillä ei tehdä lapsettomuushoitoja, vaan pitää mennä naapurikaupunkiin keskussairaalaan ja sinne ajan saaminen kestää kuulemma 2-4 kuukautta. Ja sinne mulle laitetaan lähete vasta, kun menkat on alkanut. Eli loppukesään/syksyyn munkin eka aika menee, koska heinäkuun se poli on tietty kiinni, prkl!

Siitä ovisvuodosta, niin mun mielestä se verinen vuoto tulee just silloin kun munis irtoaa eli oisko ollut sitten eilen illalla. Toivottavasti olette pöllytelleet ahkerasti!! ;)

Hiuksia käyn värjäämässä kampaajalla pari kertaa vuodessa ja lisäksi n. pari kertaa vuodessa värjään itse. Mulla on tällä hetkellä blondia ja punaista. Oma väri ei oo minkään värinen eli maantien harmaa tai jotain..

Ompulle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!

Perjantaita! Täällä on satanut koko päivän. Toivottavasti huuhtoo pölyt mennessään.

Senoralle pahoittelut tädistä. :( *rutistus*

Keiju, onpa kurjaa jos joudut odottamaan lääkäriaikaa noin pitkään! Puhelin kouraan vaan ja kunnon valitusta kehiin. =)

Ompulle onnittelut ihanista ultrakuulumisista! Joo, ja ei tosiaan ole mitään tuppautumista jos käyt kertomassa kuulumisia. Muakin vähän hämää se, että porukka jakaantuu haaveilijoihin ja odottajiin. Vai hevosia, nyt alkaa taas mietityttää että missäs virastossa se Omppu oikein asiakkaita palvelee... =D

Ja taas täällä puhutaan ruuasta! Jauhemaksapihveistä tykkään minäkin, en vaan ole itse koskaan laittanut. Äiti niitä teki kun oltiin lapsia. Söinpä muuten pari päivää sitten rasiallisen maksalaatikkoa ja ravintolassa graavilohta, kun ei kerran tarvitse niitä enää vältellä...

Jaa, kampaaja? Mikä se on? Edellisestä käynnistä on melkein 3 kuukautta, eli aivan liian kauan. Pari vuotta olen värjännyt, ja myös raitoja on laitettu. Yleensä noin 2 kk välein, nyt on päässyt vähän repsahtamaan (ja sen kyllä huomaa kun tätä kuontaloa katsoo). Menen käsittelyyn vasta häitä edeltävällä viikolla, joten kohta pitää kulkea paperipussi päässä...

Kukkikselle ja Safiirille hurjasti peukkuja! bd bd bd

Jaaha, viikonloppu kutsuu. Olisi tarkoitus saada viimein kesäkumit alle. Eli suuntaamme miehen vanhempien luo. Kivaa viikonloppua!

Riikka, maksapihvit on tosi helppo tehdä... lyö vaan kaikki sekaisin ja paistaa vaikka lettupannulla tai sitten isolla paistinpannulla. Taikina-astia on kyllä aika äklön näköinen, mutta onnex vesi on keksitty... taikina on aika vetelää ja leviää itsekseen, mutta itsetehdyt maksapihvit ovat kyllä tosi nam... Syksyllä kun mies tuo hirvenmaksaa, niin jauhan itse. Joskus ostan valmista jauhemaksaa kaupasta, mutta mä haluan nähdä sen kokonaisena...

jee kohta pääsee kotiin, jos kävis ostamassa vaikkapa - huh- hah -hei ja rommia kaks pulloo!!!!!!!!! Viikonloppuja kaikille ihanaisille wappilaisille... Maanantaina luemme sitten Safiirin ja Kukkiksen hyvät uutiset, eikös juuuuu !!!!!!!!!!

Mites Annukalla, joko on oireita??

Maksaa, yöks! Outoa sinänsä, että maksamakkarasta tykkään, mutta maksalaatikko, -pihvit yms on yöks..

Puoli tuntia vielä ja sit kotio! Mukavaa viikonloppua kaikille ja peukut Safiirille!

Terkut taas vähän rauhoittuneemmalta Keijulta! :) Kiitokset taas myötätunnostanne lääkäriasiassa! Tuota soittamista mäkin jo mietin. Mutta toisaalta, eihän me edelleenkään olla virallisesti yritetty edes sitä vuotta (tuppaa välillä unohtumaan itseltäkin..). Ja ennen tuota kirjettä itsekin mietin, että en toisaalta jaksais nyt enempää tutkimuksia, ja olis kiva mennä kesä ihan rauhassa ja katsoa syksyllä asiaa uudestaan. No, pitää puhua illalla miehen kanssa asiasta. Olisin tosiaan voinut jatkaa tutkimuksia Kättärillä, jos olisin pitänyt kirjani Hesassa. Mutta ajattelin, että on helpompi käydä täällä tutkimuksissa kuin ravata melkein 400 km:n päässä (niin kuin tietty onkin, jos niihin pääsisi!!). Silloin sinisilmäisesti luulin, että homma jatkuis täällä suurinpiirtein heti. Yksityiselle ei oo tällä hetkellä varaa mennä :( Mutta täytyy nyt miettiä...

Mitä, syökö joku tosiaan maksaa?!? Yööökks!! Ei kuulu mun ruokavalioon. Paitsi maksamakkara maistuu, mutta se ei maistukaan maksalle ;)

En nyt tiedä tuosta oviksestakaan, kun taas on pikkuisen nipistellyt oikealla! Eilen kyllä tuli kellistettyä mies (ja testattua saunanlauteita ;) ), mutta täytyy varmaan uusia vielä tänään! Joo-o, en laske kp:ä enkä mieti oviksia, en... Miten voikin olla näin vaikeeta yrittää olla miettimättä?!? Se tulee jo selkäytimestä.

Mutta nyt ruuanlaittoon! Hurjat peukutukset vielä viikonlopun jännäiliöille, toivottavasti tulis plussasateita viikonlopun aikana!! bd bd bd bd

Kiitoksia naiset peukutuksista. Niitä tosiaan tarvitaan - valkkari nimittäin ilmaantu tänään kuvioihin. Eli eiköhän se armas sukulainen tänne suuntaa viikonloppuna...

Senoralle megarutistukset sukulaisen yllätyshyökkäyksestä. Peeveli sentään :/

Kukkikselle megapeukutukset.

Ompulle megaonnittelut ultrauutisista.

Keijulle myös megahalaus tilanteesta. Viheliäistä jos joudutte oottaan kuukausitolkulla :/

Megapaljon terveisiä ja megahauskaa viikonloppua kaikille. Palaamme asiaan taas.

(Mikähän megavillitys meikäläiseen iski???)

Ja nyt vähän paremmalla ajalla tänne kirjoittelemaan! Terve vaan kaikille, jotka vielä muistaa mut ;) Safiirille hurja vilkutus, ei ollakaan pitkään aikaan oltu "puheissa". Toivottavasti se täti ei nyt tulisi!!! Täällähän on käsitelty kaikki aiheet alkueläimistä alkaen (vai mitä ne kilkit on?, onko täällä joukossa biologeja?). Josko nopeasti galluppeihin vastaan eli en keräile mitään ja turvavyö on AINA päällä. Kesästä odotan tyyniä kesäiltoja. Pidän erityisesti alkukesän illoista ja tuoksuista. Me vietetään kesäisin kaikki viikonloput maalla miehen perintömökissä (asutaan kerrostalossa kaupungissa), mutta varsinaisen kesäloman aikana tehdään yleensä viikon parin pituinen ulkomaan reissu. Tästä kesästä en tiedä, kun on se uusi työpaikka. Ei ainakan neljää viikkoa ole lomaa, mutta josko jonkun pienen pätkän saisi lomaa. Ja ensi kesänä ollaankin sitten kaikki äitiyslomalla ;)

Riikka, on hyvä kuulla, että jälkitarkastuksessa kaikki oli ok ja km alkaa olla fyysisesti ohi. Kyllä se jälkitarkastus oli minullekin semmonen eräänlainen etappi, sen jälkeen sitä sitten alkoi odottamaan ensimmäistä tätivierailua ja siinä sitten mielikin alkoi pikkuhiljaa kohenemaan ja alkoi miettimään uutta yritystä jne. Ja teillä kun on vielä häätkin tulossa niin varmasti sinulla on paljon muutakin ajateltavaa ja aika kuluu nopsaan ja uusi yritys voi alkaa tuossa tuokiossa.

Thelman kysta olikin sitten älynnyt häipyä, hyvä niin ja onnea kovasti toukokuun hoitoihin! Riina oli myös menossa lapsettomuuslääkärille, tsemppiä sinnekin! Kuten myös Keijulle ja Kukkikselle odotteluun! Harmi se kyllä on, kun joutuu odottamaan syksyyn, mutta toivotaan, että tulosta tulisi vielä ennen sitä. Hurrrjasti peukkuja Kukkikselle!

Voi Senora, niin harmittaa sun puolesta :( Miksi se täti tuli taas sinne? Luulen, että sain oviksen bongattua eilen (kp 20). Eli mullahan oli silloin viikko sitten jotain ihme tuhruja parina päivänä ja sen jälkeen oli ihan hiljaiseloa, kunnes tän viikon alussa alkoi limailut ja oikealla puolella kovat jomotukset. Ihan samalla tavalla kuin kahdessa edellisessä kierrossa. Testasin sit ovistestillä eilen ja ovista näytti. En tiedä... kovinhan sitä vois taas toivoa, mutta, kun ei nuo edelliset ovisbongailut ja kylvöt ole tuottaneet mitään tulosta niin miksi tämä tekisi poikkeuksen? Asiasta viidenteen - Senora luin jostain sivulauseesta, kun kirjoitit, että kesällä menette miehen kanssa raveihin. Teillä näyttää olevan samat harrastukset kuin meillä. Ollaankohan joskus jollain raviradalla törmätty ;)

Ai niin ja Piitu cappucinokakusta tuli valtavan hyvä. Kiitos vaan ohjeesta! Sinä taidatkin tykätä leipomisesta, kun olit taasen jotain leiponut.

Niin ja Ompulle lämpöiset onnittelut! Tulen sua+muita taas moikkaamaan ex-kermitteihin! Siellä on mukavia juttuja ja jotenkin tosi hauskaa, kun niin monella on la samoihin aikoihin syksyllä. Itestä tuntuu vaan ikävä kyllä siltä, että on jo auttamattomasti pudonnut kelkasta ja siinä vaiheessa, kun minä sinne "puolelle" pääsen, ovat kaikki jo kotona hoitamassa vauvoja.

Paljon terkkuja kaikille ja mukavaa viikonlopun jatkoa! Käyn varmaan aika harvakseltaan nyt kirjoittamassa, kun pitäisi tehdä oikeasti vähän töitäkin. Mutta hengessä olen mukana aivan varmasti!

Tuuli

Odottelinkin jo Tuulin kommentteja kakusta. Se resepti oli vaan niin hyvä, varmasti teen jatkossakin. Tykkään leipomisesta, mutta nyt on jäänyt vähemmälle tämän dieetin takia. Karkkipäivinä sitten leivon :D

Senoralle tosiaan iso hali, ärsyttävää että ne sitten kuitenkin alkoi! Minä ilmottaudun myös maksan syöjäksi! Tykkään maksakastikkeesta ja maksapihveistä, maksalaatikkoakin syön kylmiltään. Kaikki on hyvin kun ei vaan ajattele sitä maksan olemassaolon tarkoitusta ;)

Safiiri edelleen jännäilee, älähän nyt vielä luovuta. Peli ei ole vielä menetetty..

Ompullakin oli ihania ultrakuulumisia, voi kun minäkin vielä näkisin ne sydämenlyönnit, niisk! Ihanaa että kaikki oli hyvin!

Soita vaan sinne lekurille Keiju, kyl sitä pitää puolensa pitää!!!

Paketti tuli dermoshopista, laskussa ei ollut ollenkaan lähetyskuluja?! Hienoa toimintaa. Huomenna sitten on minulla hemmotteluilta :) Saunan jälkeen naama saa kyytiä ja jalatkin (tilasin kylpysuolaa jaloille). Ja herkkupäiväkin on :DDD Tämä tyttö nauttii huomenna ja meinasin ukonkin pakottaa pyjamabileisiin kanssani!

Huomiseen!

Iltaa!!

Mies katsoo Bondia, mut mä en jaksa... Tulin sit teitä moikkaamaan :)

Kiva kuulla Tuulistakin taas!! Mukavaa, kun tunnut kotiutuneen tähän ketjuun :)

Piitulle hauskoja pyjamabileitä ukon kanssa! Hih ;) Munkin pitäis nyt tilata sieltä Dermosta niitä tuotteita, kun entiset naamanhoitoaineet alkaa olla muutenkin vähissä. Olikos siellä joku hintaraja, et saa ilman lähetyskuluja?

Miehen kans juteltiin siitä lekurista ja päätettiin ootella ihan rauhassa sitä aikaa. Eihän tässä kuitenkaan olla edes sitä vuotta yritetty... Nyt taas näin positiivisella tuulella, mut katotaan vain taas parin viikon päästä niin meikä soittaa lekuriin kp ykkösenä ja vinkuu nopeampaa aikataulua! :D

Mutta nyt toivottelen nautinnollista lauantai-iltaa kaikille ja palaan vinkkulasini kanssa miehen viereen!

Niin, piti vielä Tuulia tsempata, että eihän sitä ikinä tiedä mikä ovisplussa tuottaa sen toivotun tuloksen! Joten ei saa luopua toivosta!! Uskon, että teille vielä se plussa ja vaavi tulee, vaikka ensimmäinen päättyikin epäonnisesti! *tsemppihali*