Wish a Baby 53

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keiju80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Annukalle ... jännäillään milloin tätin pitäis tulla, tai siis ei pitäis tulla...
Aha.. Kukkis kerkes selittää saman...
Hilma... meillä kans mies on joskus kysyny aamulla että tuliko tärppi. Mistä h*t*sta sitä tietää...
Jaa... raskautumisen hankaluudesta ja muistaako sen... Kai jos tässä tärppi käy, niin sydän on kurkussa kaiken aikaa. Ensin pelkää keskenmenoa, kohdun ulkoista, tuulimunaa, kohtukuolemaa ja kai synnärilläkin vielä voi jotain sattua. Mutta uskoisin, että päivä ja viikko kerrallaan 9 kk kuluisi ja aika kultaisi muistot.
Pitäisi varmaan joskus keräillä omat jutut täältä wordille ja niitä voisi sitten lueskella ja vaikka antaa muistelot rippilahjaksi...

Hengissä ollaan, just ja just. Kotona.. eilen tulin kesken päivän pois töistä. Räkää tulee ihan solkenaan ja muutenki ihan paska olo :(. Eipä olekaan pitkään aikaan kunnon flunssaa ollut. Onneks mies vei aamulla pojan päiväkotiin, ei tarvinnu ite lähtee liikkeelle. Joudun kai mä sen kuitenki hakemaan jossain vaiheessa.. Ja pisteeks iin päälle, ukko lähti reissuun ja tulee vasta huomenna illalla. Täytyy nyt siis yrittää päivän aikana kerätä voimia, että jaksan illalla leikkiä.

Ihana keli taas! Piristää pikkusen.

Raveissa en ole käynyt, mutta nettilotto on säännöllisesti vetämässä. Kun on vakionumerot, ei uskalla jättää tekemättä.. Tanssiohjelmaa katson toisella silmällä, mutta vielä ei ole suosikkiparia löytynyt. Ite en moisiin suorituksiin pystyisi, joten täytyy hattua nostaa heille kaikille kuitenkin.

Eipä tunnu vielä ovikselta.. limailut lisääntymässä, siinä kaikki. Tulis nyt, niin sais sen viimisen (toivottavasti..!) verikokeen hoidettua.

Siis KETÄ varten noi telkkarin peliohjelmat on oikein tehty?? Siis noi soita tähän numeroon ja osallistu -jutut. Niitä mä vihaan (jäi äsken sub päälle kun katoin jotain kauneusohjelmaa..)!

Senora, toivottavasti sun tuntemukset on sitä itteään bdbdbdbbd!!

Tosta vielä, että mä olen kyllä ehkä vähän liiankin avoimesti kertonut meidän ongelmista toisen lapsen suhteen. Jotenki vaan ite koin sen helpommaks näin, kuin että kaikki kyselis ja tuijottais mun vatsan seutua vihjailevasti. Ai niin, pari viikkoo sitte kuulin (ja näin..) että töissä yks odottaa vauvaa, ja laskettu aika heinäkuussa tai olikohan elokuussa, mutta kuitenkin.. oli taas vähän kuin ois veistä käännetty haavassa. Söpö pömppö... hänellä on ennestään pikkusen meidän poikaa nuorempi lapsi. Siitäkin tulee tunne, että jäljessä ollaan ja pahasti! Vaikka eihän se nyt ihan noin meen, mut minkäs sitä tuntemuksilleen mahtaa.

Nyt on kyllä pää niin tukossa, että taidan mennä kattomaan, onko sohva paikoillaan..

Tsempit lääkärikäynneille ja peukut oireilijoille db!