Wish a Baby 49

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keiju80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heipä hei pitkästä aikaa!

Tuntuu kyllä että olen aivan pihalla kaikesta...mutta

Toi vyöhyketerapia kuulosti hyvältä idealta, voisimpa minäkin kokeilla! Eipä siitä haittaakaan voi olla!

Sunnille ja Safiirille sekä Kukkikselle teretulemast!

Me ollaan seurusteltu 4 ja puol vuotta suunnilleen, kihloissa ja avoliitossa elellään...yritys alotettii siis elokuussa 06, joulukuussa tein positiivisen raskaustestin joka valitettavasti päättyi keskenmenoon...Mä olen hoitsu ja mies rakennusalalla...sellaista..

Omppu, hienoa että sait miehesi lähtemään mukaan tutkimuksiin! :)

Riikalle pahoittelut tädistä!

Thelmalle onnea kihlauksen johdosta!

Riinalle tsempit tupakkilakkoon...mullakin muutamat päivät pysyny tupakat laukussa kun olen ollut kipeä...mutta lakkoa en vielä ole aloittanut kuitenkaan..

Keijulle lohtuhalit! Kyllä se olo taas kohta helpottaa! Inhottavia tommoset kystat! eikös niissä ole vaara että puhkeais?

Safiirilla toivottavasti ollut kiinnittymisvuotoa!++++++++++

G: välineitä joskus ollu käytössä, mutta ei todella pitkään aikaan...joskus olen innostunut pukeutumaan..hehe

Täällä menossa kp 6 eli ton keskenmenon jälkeinen kierto ihan älyttömän pitkä! Eli kierron pituudeks tuli päälle 40 päivää!! ja edelleen vuotaa...tossa lauantaina jouduin käydä sairaalassa ku vuotoa tuli aivan älyttömästi! Super imukykyinen tampooni kesti 5 minuuttia ja tuli ihme isoja klönttejä mukana...pelästyin mutta lekuri sanoi että on normaalia että ekat kuukautiset keskenmenon jälkeen ovat tosi runsaat...

Jeps...mulla edelleen ahdistava ja masentunu olo tästä kaikesta...tuntuu jotenkin tyhjältä...koen että elämässä ei ole mitään ilon aiheita, töihin meno tuntuu ylitsepääsemättömältä...mutta silti toivo kytee sisälläni...kohtahan pääsee taas kokeilemaan onneaan...silti pelkään että elimistöni on sekaisin keskenmenon vuoksi pitkäänkin...Mutta yrittänyttä ei laiteta, pakko vain jaksaa eteenpäin...elän vapaapäiville...onhan ainakin jotain odotettavaa...enää 4 päivää niin on vapaata...huh huh, pakko ois jotain sisältöä saada tähän elämään!!

Paljon paljon plussa onnea!!! ++++++++++++ Nyt saisi luvan alkaa niitä plussia tulemaan tähän ketjuun!!

Mikä sunnin tilanne??? ++++++++

Illan jatkoja!

Tikru ja kp 6

Pikaiset huomenet!

Missäs ihmeessä se Omppu nyt on? Heti ilmoittautumaan ja kertomaan lääkärikuulumiset!! Toivottavasti homma pyörähti hyvin käyntiin :)

Kiva kuulla Tikrustakin taas pitkästä aikaa! Ja hirmuisen iso lohturutistus sulle, voin hyvin kuvitella miten pahalta susta tuntuu! Hurjalta kuulosti noi sun menkat, mutta eiköhän sieltä nyt ole kaikki tavara tullut ainakin ulos ja pääsettte aloittamaan uutta yritystä puhtaalta pöydältä. Kovasti tsemppiä ja jaksamista, kyllä teillä vielä tärppää uudestaan!

Kiitos muillekin tsempistä ja lohdutuksista! On tää yrittäminen välillä niin peestä, että ihanaa, jos jostain muustakin tuntuu samalta! Tai siis ei mikään mukava tunne, mutta kiva huomata, ettei ole yksin näiden tunteiden kanssa. Ootte ihania :)

Mitäs se Sunni nyt panttailee testituloksiaan? Heti kertomaan!

ON: kp 4 ja tosi niukka ollut tämä tätönen. Eilen jo pärjäsi pelkällä phs:lla koko päivän, outoa. Mutta johan tässä on viikko vuodettukin, jos laskee ne tuhrut mukaan, joten voisi se sukulainen jo lähteäkin.

Eipä muuta. Nyt gradun kimppuun...

Huomenta Wabbilaiset!

Käväsin täällä eilen kuikkaamassa fiiliksiä ja kovin oli silloin masentunutta porukkaa että enpäs ilennyt sanoa että... mie plussasin...
Ihan niinku sydäntä lämmitti nähdä että tekin olette käynyt kattomassa miun "tulosta" eilen illalla, ootte te kyllä ihania! :)

Olen edellisen illan vain puhallellut ja itkukinhan sieltä tuli. Epätodellinen olo, sitä oottaa vieläkin että täti pujahtaa pisureissulla kyytiin.
Vähän on kuitenkin nolo olo kirjoittaa tänne kun olen kuitenkin niin, löysin teidät näköjään loppumetreillä ja nyt mie jo häippäsen... Mut ei puhettakaan että mie teidät jättäsin, taidan tulla pukkaamaan teitä tuohon marraskuun junaan ja eiköhän sieltä joku kerkeis lokakuullekkin vielä! Mut hei!! Nythän mie voin oikeen hulluna puhaltaa, yskiä ja aivastella tätä plussatartuntaa teihinkin, köh köh, puuh puuh ja ätsiuh!

Ei se ensimmäisellä kerralla natsannut ei, sitä oppi arvostamaan paljon enemmän tätä ihmisen alkuakin kun sitä joutui työllä ja vaivalla puurtamaan, muistakaa se. Vaikka on pirun vaikeaa välillä ja stressaa, masentaa tämä odotus niin älkää vaipuko synkkyyteen, se teidän nassikka odottaakin ehkä seesteistä aikaa, äidillä on liikaa tunnemyrskyjä ;) Pitäisi varmaan ottaa vapautuneemmin (hyväkin neuvoilija kun itse olen pomppinut seinille viimeiset kaksi viikkoa).

Keijulle ja piitulle iso hali, mie potkin teijät tuonne odotusjunaan vaikka väkisin ;)
Riikan pistän selkäreppuun ja Ompulle ostan vippilipun! Kukkiskin jaksaa vain munia :D
Hei missäsä muuten Omppu on? Tänäänhän on se lääkärikäynti.

Kiitos kaikille tsemppajille, tikrulle, riinalle, palleroiselle, edellä mainituille ja niille joita en nyt edes häjissään muista mainita.
Minä aloitan seuraavan peukutuksen, eli sen että toivottavasti minä pysyn odottajien puolellla enkä hyppää tuonne kermiteihin... :(

Sunniii?!?! Heti tilanneraporttia! ;)

Tikrulle voimia, kyllä teitä on koeteltu. Eiköhän se siitä taas, kun ekat menkat on lusittu, niin voitte aloittaa yrityksen ja kyllä se ahdistuskin siitä helpottaa ajan kanssa *lohtuhali*.

Oliko Omppu saanut siipan mukaan lääkärille, hieno juttu! Tilanneraporttia sieltäkin odotellaan...

Omasta navasta ei juurikaan kerrottavaa, kolmas päivä teroja menossa joten odotellaan, odotellaan.. (ja toivotaan parasta!)

Nyt on pakko tehdä tölitä välillä

Onnittelut Sunnille!! Kertakaikkisen mahtava juttu! *hyppii innoissaan tasajalkaa niin että talo tutisee* Ja älä yhtään nolostele tai kainostele siellä! Se, että plussasit ei todellakaan ole meiltä muilta pois.

Lämpimät onnittelut Sunnille. Olipa ihana uutinen!!!!

Täällä pikaisesti kurkkaan koulunpenkiltä kuulumisia. Raahattiin sunnuntaina kamat uuteen kaupunkiin ja tänään lähetään itte. Musta ei siis taas kuulu vähään aikaan mitään. Sunnuntaina pitäis tulla täti..........

Anteeksi, tulen vähän kysäisemään asiantuntijaneuvoa.
Tuolla kermiteissä pohdittiin, miten nopsasti nuo munarakkulat kasvaa.
Kukkis varmaan ainakin osaa sanoa jotakin tähän...
Jos viime torstaina on näkynyt ultrassa vain pieniä muniksia, niin voisko kuitenkin ovis olla nyt jo??? Mikä se munarakkulan kasvuvauhti onkaan: 1 vai 2 mm/vrk???

Ja Sunni, niin se roskishaamu vaan muuttui plussaksi. Onnittelut! Teretulemast lokakuun odottajiin :-)

terv. Kuokkija

Pikainen moikkaus, justiin tulin töihin ja päästin työparin lounaalle.

Heti kättelyyn; ONNEA SUNNILLE!!!! Ei tosiaan ole meiltä pois, vaikka plussasitkin, kyllä täällä ihan aidosti iloitaan toisten puolesta (varsinkin, kun omissa asioissa harvemmin ilon aihetta on..)

Kiva kuulla Tikrustakin. Ikävä, että tunnet masennusta.. mutta toisilla se vaan ottaa pidempään, että pääsee yli. Kyllä mullakin vähän aaltoilee fiilikset, jos aaltoili ennen keskaria niin aaltoilee sen jälkeenkin. Vähän aika sitte kuulin miehen 19 -vuotiaan sukulaistytön odottavan vauvaa, laskettu aika heinäkuussa... nii, olis ollu sit saman ikäiset, jos meidän raskaus olis kestänyt.

Meiramillekin moikkaus, ymmärrän hyvin tunteesi ja mietteesi, että miten käsitellä keskenmenon kokenutta ystävää, kun ei voi omia tunteitaan ihan vapautuneesti hehkuttaa. Nää on vaikeita asioita, mutta aika parantaa..

Heh, vai oli täällä kaipailtu. Kiirettä on pitänyt, ja melko hankala täällä töissä naputella nykyään... kotona oli koko viikonlopun kestävä (ja jatkuu edelleen) pesänrakennusprojekti, en ehtinyt koneelle juurikaan.

Juu, vastaanotolla tuli sitten käytyä. Aivan mahtavan ihana lääkäri, jäi tosi hyvä mieli. Haastatteli vähän, ja sit teki mulle asiaankuuluvat tutkimukset. Sanoi, että vasemmalla (!) puolella on nätti munarakkula kasvamassa, 19 mm, ja hän veikkaili, että parin päivän päästä olis ovulaatio. Sovittiin jatkosta niin, että seuraava kierto on kartoituskierto labrakokeineen ja sit ultrataan oviksen tienoilla. Niin, ja ne miehen simpat pitäis tutkia..muuten ei tule Clomit kyseeseen, koska eivät halua, että turhaan niitä popsin, jos sattuiskin ukossa olemaan se vika. No, ihan järkevää mun mielestä. Mies oli jo tässä vaiheessa joutunut poistumaan töihin, että mulle jäi sitten pikku urakka illalle...en osaa sanoa, suostuuko vaiko ei. Toivon mukaan joo.

Keijulle halit ja muillekin, pakko lopettaa, kohta jään kiinni...yritän ehtiä taas jossain välissä.

Ja koopee 15/?

Nii se vielä, että lääkäri epäili, että munarakkulat saattais olla "huonoja" ja siis ovulaatiossa jotain häikkää, että ne ei sitte kypsytä keltarauhasta tarpeeksi.. ja niin ollen siis luget on turhia. Mutta toisaalta, ollaanhan tässä raskauduttu kuitenkin, että... +-0 ?

Moikkelis koikkelis flikat!

Sunnille tulin toivottamaan ONNEA HIRMUISESTI!!!
Tulehan kuitenkin moikkaamaan meitä plussanneita Wab:laisiakin, vaikka uusi oletkin =)
Ja muut: seuraatte perässä heti!!! *Syysmarja tomerana käskee*

Ompulla ihan kiva lääkärikeikka, hyvä että nyt jotain sitten tapahtuu. Tsemppiä miehen selättämiseen sen simotestin kanssa, eiköhän se ole ihan hyvä kuitenkin tutkia ennenkuin alat mitään "turhia" nappeja syömään.

Plussatuulia!!!!!!! +++++++++++

puhaltelee
Syysmarja rv 26+1

Hieno juttu, että Ompun lääkärikäynti meni noin mukavasti, siitä ne asiat lähtee rullaamaan! Mullehan lääkäri sanoi samoin, että heikko ovis aiheuttaa sen lyhyen l-vaiheen.

Tehis, mä en kyllä muista oliko se 1 vai 2 mm/vrk. Joku viisaampi vois kertoa jos tietää. Siis munasolun kasvuvauhtia ihmetellään..

Nii en tiiä tosta kasvuvauhdista, mutta voihan siitäkin jotain päätellä, kun mun lääkäri sanoi, että rakkula oli nyt 19 mm ja parin päivän päästä vois olla ovulointikelpoinen, miniminä pidetään siis 21 mm:a.

Sunnille paljon onnea!!! Olisit vaan pamauttanu uutisen eilen, ei se todellakaan ole pois meiltä vaikka meitä maailma keljuttaakin välillä!Onnea raskauteen ja toivottavasti kaikki sujuu hyvin!

Kiirus.. jatketaan..

Tervehdys!
Juuri palasin reissusta Rukalta ja piti heti sännätä tänne tsiikaan kuulumiset ja mitä silmäni näkevätkään...Sunni on plussannut! ONNEA TUHANNESTI!!!

Täällä ollut teillä ilmeisesti mieli maassa monella, mutta tilanne ilmeisesti kohenemaan päin! Kiva että Ompun lekurikin ollut onnistunut:) Niin ne vaan asiat etenee teilläkin vauhdilla! Toivottavasti miehes suostuu simotestiin. Tuuhan kertoo reaktiot ku ootte saanu keskusteltua:)

Kiitos kaikille kihlaonnitteluista:) Mä oon edelleen hymykorvissa ja tasaisin väliajoin ihailen vuorotelleen sekä siippaa, että sormusta;) ON:sen verran et juttelin yksityisen lekurin kans ja sano et kannattaa mennä suoraa yksityiselle ja luomuna tuskin natsaa. Julkiselle on 2-3 vuoden jonot, et jos nopeesti haluaa ni se ei tuu kuuloo ja ei kuulemma ole hinnoissa kauheen suurta eroa. Oli aivan huippu lääkäri, just sellanen joka pistää asioihin vauhtia ja selitti kohta kohdalta mitä tehdään jne. Eli meille nyt tulee kysymykseen koeputkihedelmöitys. Jotenki ni et simo laitetaa suoraa munasoluun ja koitetaan hedelmöittää se munasolu ja jos onnistuu ni laitetaan sit kohtuun ja ootellaa alkaako raskaus eli kiinnittyykö. Eli meikäläinenkin joutuu kovalle hormoonikuurille et saadaa niitä munarakkuloita kasvateltua! Lääkäriaika on kuukauden päästä ja sitte ei enää hoitoihin olekaan jonoja sano hoitaja, joten eka yritys on uskoakseni ennen kesää:) Joutuu vaa reissaa toisee kaupunkii, mut eipä haittaa. Korjatkaa muuten joku sivullinen tai enemmän asiasta tietävä, kun mun lapsettomuushoitojen tietämys on vielä aika heikkoa ni termit voi olla sekasin:) Et sellasta tänne. Nyt saunaan!

Sorke omanapaisuus, mut mulla on tässä lomaa vielä 5 päivää, joten palailen!

PLUSSIA TYTÖT, PLUSSIA!:)

IIIIIIH!
Hyvää ystävänpäivää tyttäret! xD
Eikä tätiä ole näkynyt, hihi vaikka kaaputan pyllyä paperilla vieläkin.

Kiitos vielä kerran kaikille, olette tehneet tästä asiasta jotenkin... helpomman, mukavamman. Ei ole tarvinyt yksin saikata asioiden kanssa.

Thelmankin suunnitemat kuulostavat aika hienoille! Onnea sinnekin mukaan.
Samoin Ompulle ja Kukkikselle.
Muutkin sitten ystävänpäivän kunniaksi peitto hulmuamaan ;)

Hedelmällistä ystävänpäivää tähänkin ketjuun! Taitaa tosiaan peitot olla tuulettumassa, kun on niiiin hiljaista. Ei sen puoleen, en itekään meinaa pystyä täällä roikkumaan..

Thelma kuulostit ihanan pirteältä ja onnelliselta! Mukava lukea positiivisia ajatuksia.

Ite näin viime yönä unta, että sain poikavauvan, paino oli 2400 g ja risat, kevät-kesältä näytti ikkunasta katsoen ja syntymäaika oli aamuyhdeksän tienoilla :) Aika pienikokoinen kyllä! Ja ite en sitä synnyttänyt vaan olin jossain toisessa huoneessa ja kun tulin paikalle, niin katoin vaan, et ai se syntyi jo =)

Miehen kanssa ei vielä eilen päästy keskustelemaan aiheesta, kun appivanhemmat pyöri meillä iltamyöhään saakka. Jospa tänään sit ottais härkää sarvista..yritin just saada polilta tietoa, että voinko käyttää lugeja tässä kierrossa, kun seuraavassa otetaan verikokeet, että vääristääkö ne tulosta. Ei osanneet sanoa! Huomenna pitää yrittää lääkäria tavoittaa.

Omppu kp 16/?

Niin jäi sit kesken tuo ajatus, mitä Thelmalle olin laittamassa. Eli tosi lupaavalta ja hyvältä kuulostaa teidänkin eteneminen asiassa! Paljon tsemppiä jo etukäteen matkaan!! Ite en ole ollenkaan vakuuttunut, että olisinko valmis menemään noinkaan pitkälle, vai tuleeko sitä sit luovutettua, jos ei perinteisellä menetelmällä onnistu. Mut helppohan se on sanoa tässä vaiheessa..aika näyttää.

Thelma, sulle luultavasti tehdään ICSI -hoito eli simot ruiskutetaan munasoluun ja, jos se hedelmöittyy ja alkaa jakaantua, niin siirretään sun kohtuun ja toivotaan, että se myös kiinnittyisi. Pesun sivuilla on kerrottu noista keinohedelmöityksistä: http://metku.net/~pesu/hedelmoityshoidot.php

Kyllä itsekkin olisin valmis ryhtymään niihin rankempiin hoitoihin, jos tilanne niin vaatisi. Meille varmaan ensin koitettaisiin inseminaatiota muutaman kerran ja jos niistäkään ei tärppää, niin sitten IVF. Jos meillä ei tässä 3 kk:n sisällä clomit+terot -yhdistelmällä tärppää, niin sitten lähete lapsettomuuspolille ja siellä inseminaatioihin pääsee ehkä puolen vuoden sisällä. Oi itku, jos sinne asti joudutaan..

Keijulta pitikin kysellä, että onko sulle tullut teroista jotain sivuoireita? Mulla pullottelee munasarjat ja muutenkin tuntuu pientä kipua ja muljailua. Voi tietty johtua clomeistakin, kun muistaisin, että ed. clomikierroissakin, mulla kipuili alavatsa oviksesta menkkoihin. Valkkaria tyrkkää ihan kiukulla ja pissattaa huomattavasti normaalia enemmän, johtuiskohan ne teroista?

Nyt menen syömään laskiaispullaa, nam! :) Työpaikka tarjoo.

Hyvää Ystävänpäivää <3

Thelmallahan hommat pyörähtää käyntiin :) Mahtavaa! Ihana että suht ripeällä aikataululla pääsette eteenpäin :)

Voi Ompulla ollut ihana uni :) Ja helppo synnytys bd hihii hi hiii!

Meillä oli suppareita viimeyönä :(
vähän tässä olen ollut huolesta kankeana, ja miettinyt että lähtiskö tuota lääkäriin asti. Mutta päätin että en huolestu enää enempää, koska verta ei ole kuvioissa mukana! Tämän päivän otan töissä hyvälläomallatunnolla rennosti, ja huomenna onkin vapaa, että saan rentoilla kotona.
Ilmoitinkin jo pomolle, että mä oon tänään ihan lusmu ja en ees koita näyttää siltä että teen töitä! Ymmärsi hyvin, vaikkei siitä varsinaisesti tykännytkään :D
Mutta nyt sitten vain toivomma parasta, että hommat ei tästä pahene.

Nyt pakko alkaa metsästämään jotain ruokaa :D vatsassa kurnii nyt nälkä!