Wish a Baby 54

  • Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti
Safiiri,
Se on aamu taas. Naiset ylös! Me singahdettiin jo kuuden jälkeen pystyyn ku miehen kello soi. Hän lähti töihin. Mikähän noilla lapsukaisilla on ku eivät erota viikonloppua arjesta? Heh, vaikka muistan itte velipojan kanssa olleen ihan samanlainen. Väkisin vaan koitettiin saada vanhemmat ylös lauantaiaamuna. Taitaa olla yleistä lapsimaailmassa...

Keijulle oikein hyvää muuttoa ja onnea uudelle paikkakunnalle!

Tämä menee tiistai-iltana koulutukseen. Täällä järjestetään silloin tällöin taloushallintoon liittyviä koulutuksia ja ajattelin osallistua niin moneen ku mahdollista.

Jassoo, nyt taitaa kotityöt kutsua. Kahvikuppiki on jo tyhjä, joten tässä ei viitti enää istuskella. Riemukasta viikonloppua! Ja Senora, kampea ovet visusti lukkoon ettei täti pääse tulemaan!!!!
 
Safiiri,
Tuli muuten vielä mieleen. Te, jotka etsiskelette töitä, ootteko laittaneet mollin sivuille cv-netin? Määhän sain sen kautta tämän nykyisen työni ja kuvitelkaa, eilen soitti toinenki työnantaja! Nykyään kuulema monet monet tyänantajat etsii cv-netin kautta työntekijöitä!!
 
Omppu75
Heipat! Safiirilla ollut reipas perhe :). Ite köllötin melkein kymmeneen..*tanan formulat kun alkoivat, mies ei taas muuta tee ku tuijottaa telkkaria..*

Kakkupohja uunissa paistumassa, huomenna tulee ekat synttärivieraat. Ajattelin kinuskilla kuorruttaa, tapani mukaan.

Käytiin ostoksilla. Poika sai turvavyöistuimen, nyt on sit molemmissa autoissa omat penkit, ei tarvi aina siirrellä. Jotain muutakin jäi kaupoista haaviin, mutta ei mitään tähdellistä.

Voi himskatti, millanen keli tänään ollut! Koko päivän satanut räntälunta. Nyt on maa ihan valkosenaan. En tykkää yhtään, haluu kevättä!!

Aamupäivällä tikutin älyvahvan ovisplussan. Vähän nyt kiikun kaakun, että viittisköhän sitä hyödyntää vai ei. No, turhaahan se on enivei, mutta..kaikkihan on tietysti mahdollista. Pitää kattoo, minkälaiseks tää ilta muotoutuu ja löytyykö miehen kanssa yhteistä säveltä..vähän sotajalalla oltu tässä monta päivää jo :(

Viikonlopun jatkoja kaikille tasapuolisesti. Sarasta ei muuten ole kuulunut taas pitkään aikaan, missäs luurailet??
 
Omppu75
Tuli muuten mieleen vielä, että näinköhän se kroppa korjaa omia virhelyöntejään; viimeks alkoi menkat viikon etuajassa ja nyt oli ovis viikon myöhässä, eli periaatteessa ihan normaaliin aikaan. Käsittämätöntä! Kai jokaisella sit on joku sisäinen kello ihan oikeesti.
 
Keiju80
Heippa hei!

Hurja miten tuo sää muuttui yhtäkkiä! Aamulla oli kaunis auringonpaiste ja nyt tulee lunta taivaan täydeltä! Tylsää, mä olin kanssa jo niin innostunut keväisestä säästä!

Omppu, me muutetaan "lopullisesti" parin viikon päästä. Mies asuu jo nyt uudella paikkakunnalla, ja minä vielä yksin täällä. Just lähti toinen muuttokuorma ja kyllä tää asunto alkaa olla jo tyhjä. Täällä ihan kaikuu, kun naputtelen tietokoneella! =)
Vai ovisplussaa tikuttelit, hyvä homma! Jotain ihme logiikkaa sitä elimistössä tuntuu tosiaan olevan! Ainahan sitä ovista kannattaa yrittää hyödyntää ;) Vaikka sitten vaan tjottailu-meiningillä ;) (joo, tosi tjottailua varmaan oliskin tikuttelun jälkeen! =D )

Safiirilla tosiaan aikainen herätys myös viikonloppuna! Mutta joskus on ihan kivakin herätä aikaisin vapaapäivänä, kun ehtii tekemään kaikkia juttuja kotonakin. Vaikka onhan se nukkuminenkin aika kivaa :)

Mitenkäs meidän viikonlopun jännäilijän eli Senoran kävi? Toivottavasti sait haistattaa tädille pitkät! :)

Mitäs tosiaan Saralle kuuluu? Ja Tikrulle? Antakaas tytöt elonmerkkejä itsestänne! Sarallakin taisi tutkimusaika lähestyä, toivottavasti ei tarvinnutkaan käyttää :)

Hitsi kun meinaa mennä sekaisin tässä kirjoittelussa, kun kirjoitan mesessä parin kaverin kanssa samaan aikaan ja sit tänne. Toivottavasti ei lähde kavereille mitään epämääräisiä sepustuksia, hih ;)

).( kp 10 ja aikaista ovista toivon.. Toisaalta sais kyllä odottaa vielä seuraavaan viikonloppuun, kun päästään peittoja heiluttelemaan vasta silloin. Mutta jos menee ovis kovin myöhään, niin sitten menee homma hankalaksi niiden tutkimuksien kanssa, kun pitäis päästä vielä yhteen verikokeeseen ja sinne yhteenvetokäynnille vielä. Siis ennen muuttoa. Jaiks! Mitenköhän senkin kanssa käy :/

Ääh, pitää varmaan mennä tiskaamaan. Tiskikone lähti jo uuteen asuntoon, ja pöydällä odottaa hirmuinen astiavuori... :/

Rentoa sunnuntai-illan jatkoa!!
 
Keiju taas..
Piti Ompulta kysyä sellaista (ja saa muutkin vastata jos tietää!), että kun siihen proge(?)verikokeeseen mennään n. viikkon oviksen jälkeen, niin onko miten tarkkoja ne päivät? Aattelin vain tuon muuton kannalta, että toivottavasti päivissä olisi edes vähän jouston varaa :)

Jotain muutakin oli vielä mielessä, mutta karkasi jo.. :) Nyt takaisin siivouspuuhiin!
 
Omppu75.
Heikun keikun!
Tosiaan ihan kamala keli ja tietenkään auto ei ole tallissa..aamulla kiva lähteä.

Keiju en tiedä miten tarkka se viikko oviksen jälkeen on, ei varmaankaan päivän päälle, koska eihän viikonloppuna pääse labraan. Ite aattelin, että ku eilen tuli se plussa ja tänäänkin vielä kipuja ja limaaaaaa, niin ens tai siis seuraavan viikon maanantaina menen. Mutta liian aikasin ei ainakaan saa mennä, tai siis saa, mutta ei kannata. Voishan tuota tietysti yrittää kuukletella..

Saunassa käytiin just ja nyt on pitsat uunissa. Tää päivä menny vähän kahvi ja kakku-linjalla, ku käytiin naapurissa synttäreillä ja sit kävi pojan yhet kummit meillä kakulla. Kinuskikakku onnistui hyvin :).

Onpas hiljaista linjoilla.. Keiju siellä pakkailee ja siivoilee. On varmaan tosi jännää, kun on ihan uudet kuviot edessä! Tai siis tuttu paikkahan teillä oli kohteena, mutta kuitenkin. En osaa itteäni kuvitella muuttamassa mihinkään täältä, mutta eihän sitä koskaan tiedä, kuinka elämä kuljettaa.

Jep, kohta uuni piippaa, täytyy lähteä illalliselle :). Tsemppiä siivoukseen Keiju! Ja Senoran kuulumisia odotellaan aamulla db!
 
senora
heh... meillä mies oli eilen vähä ärsyllä päällä. Oli heränny aamuyöstä katsomaan formulaa... telkkarissa oli ollu että alkaa silloin ja silloin... ja sit oli alkanu ja telkkariin teksti että ohjelma on salakoodattu... Hitsi, että mä hykertelin.. Meillä kun ei oo maksullisia kanavia käytössä.. hehe.

lauantaina käytiin pilkillä. Oli tosi komea aamu. Illasta alkoi sitten tupruttaa lunta. Komeita ahvenenkörrejä nousi jäälle.

kiva kun Safiiri pääsee heti nauttimaan työnantajan kustantamista koulutuksista. Toivottavasti myös kurssi on antoisa. Monesti koulutuksissa ovat parasta ne käytävä-/taukokeskustelut muitten kurssilaisten kanssa. Mulla ainaki, kun olen ainoa tätä työtä tekevä, niin ei oo sitä vertaistukea...

 
Annukka76
Huomenta!
Olis ankea maanantai taas. Kivasti maa valkeni eilen ja maisemat valostui mut eipä tuo aamuinen sohjokaan ole yhtään hyvä juttu.
Senora, anteeksi, että utelen mutta ihan pakko kysyä, miten viikonloppuna kävi? Ilmestyikö se täti?
Mulla edelleen rinnat kipeät. Mahaa nipistelee aika ajoin. Selkäkipu meni onneksi viikonlopun aikana ohi. Kunpa olis nyt jotain aivan muuta kuin kuukautisia edeltävää särkyä. Yleensä mulla ei tällaista tähän aikaan ole mutta siltikään en pysty oikein uskomaan, että olisin raskaana.
Lauantaina piti sitten sortua ja ostaa Vauva-lehti. On kyllä aika hintava lehti, ainakin irtonumerona ostettuna.
Meillä oli eilen oikein mässytyspäivä. Tuntuu, että syötiin koko päivä, jos ei muuta niin irtokarkkeja.
Miten teidän muiden viikonloppu? Safiiri ja Kukkis, onko "mitään oireita"?

Kivaa päivää kaikille, vaikka onkin maanantai.
 
Hilma77
Mihin ne kauniit kevätpäivät meni?! Täällä tulee vain räntää.

Ei tämä netti turha ole! Tälle palstalle kirjoittelun aikana olen oppinut kaikenlaista. Esim kun viikonloppuna nipisteli reippaasti vasemmalta puolelta alavatsaa, niin tiedän, että se tod.näk. oli oviskipuja _eikä_ normaaleja vatsa kupruja. Sitä en kyllä muista, millä aikataululla noista nipistelyistä munasolu on "parhaimmillaan", mutta ei se niin relevantti tietoa ole. Ja toisekseen, kiireisen viikonlopun takia tuo hyödyntäminen on päässyt unhoittumaan.

LehtiG: mulle tulee Suomen Kuvalehti ja paikallinen sanomalehti + Turkkarin viikonloppu numerot. Eli hyvin vähän mitään. Mistä herääkin kysymys; kuinka en ehdi eden Suomen Kuvalehteä kunnolla lukemaan? Mihin se aika oikein menee?

Annukalla on lupaavia merkkejä db d!b Keijulle tseppiä tiskaukseen, kunnes taas pääset tiskikoneen vaikutus piiriin! Ja plussaa kaikille +++
 
Omppu75.
Voihan *?&%!!¤#! Täällä sitä edelleen kotona saikulla..aamulla nostin pojan sängystään ja aloin laskemaan nojatuoliinsa niin NAKS! Selässä tapahtui jotain ikävää. Hirvee kipu ja heittäydyin lattialle kiroilemaan. Edelleen sattuu koko ajan, varsinkin tää istuminen ja vähäinenkin kiertoliike. Nyt on vähän siirtynyt rintarangan puolelle tuo tunne, ihan ku jotain pitäis naksahtaa paikoilleen. 10.15 on lääkäri. Että ottaa päähän! Olin niin menossa jo töihin..

Senora hei, miten kävi? Huomasin, että olit poistanut ittes KERMIT jännäilee -listalta, mutta..? Ei kai vaan se akka tullut sinne pilkille mukaan?? Siitä puheenollen, kuulostaa ihanalta, pilkkiminen auringonpaisteessa tekis just hyvää sielunelämälle. Ja ne ahvenet, mmmm!

Hyvä kun Hilmalle ollut apua netteilystä oviksen bongaukseen!
Ja Annukalla oireilut jatkuu, hyvä! bd!

Ei kyl se on mentävä takas sohvalle..Toi sankka lumisade sopii kyllä tän päivän fiiliksiin :/.
 
Keiju80
Huomenet ketjuun!

Voi Senora, kylläpä sua piinataan! Ei tätiä, ei toista viivaa. Mutta tädin poissa pysyminen on aina positiivinen merkki, se toinen viiva saattaa ilmestyä vaan vähän myöhässä! bd bd bd

Ja Ompulla koettelemukset jatkuu. Selkäkivut on kyllä inhottavia! Onneksi pääset pian lääkäriin, toivottavasti saa siellä niksautettua sen jotenkin paikoilleen. *paranemishali*
Siitä verikokeesta; tuota just pelkäsinkin, että liian aikaisin ei kannata mennä. Saattaapi sitten käydä niin, että en ennätä täällä asuessani enää käydä. Mutta kaipa siihen voi mennä uudessa kotikaupungissakin.

Hilmalla siis hyvät opit oviksen bongaamisessa :) No, samoilla opeilla minäkin olen ovikseni oppinut huomaamaan, joten aikas hyviä nämä palstat on! Hyvä me ;) Nipistelyjen "ajoituksesta": Toisilla tuntuu jos jonkinlaista nippailua ja nappailua paljonkin ennen ovista (ja jälkeenkin), mutta kaipa se on voimakkaimmillaan juuri kun munasolu on irtoamassa.

Jaahas, nyt on aika lähteä treffaamaan paria kaveria. Peukkuja jännäilijöille ja muille muuten vain mukavaa päivää!!
 
senora
Omppu voi kökkö... ja lääkärihän ei niksauta paikoilleen selkää... Nyt pitäis löytää jäsentenkorjaaja... Lekuri antaa tietenki saikkua... voi ku oisit tässä lähempänä voisin koittaa laittaa sun selän paikolleen. Ja selkäsärky on sitä pir*%%isinta...

Ja ne paistetut ahvenet ovat syntisen hyviä... Suunniteltiin kyllä savustamista, mutta kun meijän leppähalko on kinoksen alla ... Ei älytty sitä syksyllä nostaa suojaan. Kaverit aina kesällä naureskelee että täällä on tuosta samasta halosta tehty leppälastut niin kauan kuin on tällä käyty savustamassa kalaa... (niin onki... ainakin 6 vuotta on halosta lastuaineksia riittäny... nyt alkais kyllä olla aika hommata uusi halko) Ja meillehän ei kaupasta leppäpurua osteta, ei niin kauan kuin itellä riittää metsiä ja tontilta löytyy yksikään leppä... :)

Siis Hilma... oviksen hyödyntäminen unohtui ... Jospa tänä iltana vielä kerkiäis...
 
Hilma77
Voi Omppu! Iso lohdus hali selän takia :/ Itsellä on välillä selkäongelmia ja kyllä ne on kamalia!

Pidetään pekut pystyssä Senoralle! Uskotaan nuo hyviksi enteiksi! db db

Olen niin huono syömään kalaa, mutta paistetut kuhafileet on namia! Tällä nirsoilulla en varmaan ihan heti ahvenia maista, vaikka kyllä nekin varmasti hyviä on..

Hyvää tasa-arvon päivää, arvon naiset!
 
senora
Kuhafile ... hmm... täytyy kyllä nyt tunnustaa maalaisuuteni, että ikinä en ole kuhaa maistanu, enkä ole edes nähny kuin lehdessä ja kirjoissa kuvia... !

Mitenkäs meinaatte Tasa-arvon päivää juhlistaa. Jos mies vaikka laittais ruuan ja tiskais ja ja ja mä voisin syventyä hevosurheiluun... :)

Jos tän viikon kippurois ja viikonlopun maissa tuhlaisi sen viimeisen r-testin. Ja kuinka mä elämän pidin, kun se r-testilähetys oli myöhässä ja niitä tuli hyvitykseksi useampia... En kyllä tosiaan tätä kehoa ymmärrä. Ei tässä nyt mitää stressiäkää ole, että sen takia olis täti jääny välille...
 
Omppu75
Kiitos haleista ja lohdutuksista, kyllä mä taidan henkiin jäädä :). Tämä ja huominen päivä saikkua (*minkähän siivousprojektin alottelis, heh..*). Noidannuoleksi veikkaili, no, voi olla, mutta ite epäilen syylliseksi yliliikkuvia niveliäni ja jotain on ihan oikeesti ihan varmasti naksahtanut. Mutta, lihasrelaksanttia sain purkillisen ja yhden otinkin vähän kuin kokeilumielellä. Edelleen sattuu, mutta ei niin paljoo enää, tai sitten opin vaan olemaan vain sellaisissa asennoissa, että ei satu. Äkkiliikkeet tekee häijyä.

Senoralle peukkuja vieläkin, ehkä testasit vaan liian aikaseen! Tai sitten sulla käy kuten mulla näytti käyvän, että kun edellinen kierto oli lyhyt, niin tämä kierto sitten vastaavasti sen mittainen, että täti saapuu sen aikataulun mukaan, kuin olis sitten tullut jos edellinen kierto olis ollut normaalin pituinen. Heh, tajuskohan kukaan mitä yritän sanoa..

Keiju, niin, mulle vaan jäi sellanen mielikuva, että liian aikasin ei kantsi kokeeseen mennä, että mielummin pari päivää yli. Ite soitinkin aamulla labraan, että pitääkö pyytää uusi lähete kun siirtyi nyt viikolla ovis, niin ei tartte kuulemma. Mut toivotaan sulle superaikaista ovista, että ehtisit nykyisessä paikassa vielä verta luovuttamaan. Vaikka onnistuuhan se varmasti uudessakin paikassa. Vaan helpommin varmaan menis, kun ei tarvi papereita keskenkaiken lähetellä.

Aah, kuha on ihanaa!! Nyt äkkiä kuhakaupoille Senora, tai siis laitat miehesi avannon äärelle tai kaupoille :) Ylipäätään kala on hyvää, siis kaikki "oikea kala" -tonnikalaa en ole ikinä syönyt, enkä syö. Tai no tietysti tuoretta vois kokeilla joskus. Ja niin no joo, en syö silliäkään *örk*.

Ai tasa-arvon päivä vai? No, hyvää tätä päivää sitten!
 
Kukkis*
Kylläpä senoraa nyt piinataan.. Peukkuja edelleen! Hyvä merkkihän se on kun tätiä ei näy!

Meillä taas mä seuraan formuloita, mut mies ei niinkään, vaikka autourheilua itekkin harrastaa. Todella harmillista, että formulat siirettiin maksulliselle kanavalle :( Me ei ihan periaatteestakaan hommata sitä kanavapakettia, kun asutaan antennitaloudessa, niin ei saatais kuin 2 niistä neljästä kanavasta. Ja hinta olis kuitenkin melkein sama, kiskontaa!

Ompulle tsemppiä selkävaivoihin!

Annukka oli oireista kysellyt.. oliskohan jotain.. No tissit tuli kipeiks viikonloppuna, mut on ne ennenkin clomikierroissa ollu kipeet. Niin ja lämmöt on korkeemmalla, ku yleensä tässä vaiheessa kiertoa, mut se taas varmaan johtuu teroista, joten eipä tässä sen suuremmin tarvii jännittää. Toivotaan parasta silti!

Kiirettä pukkaa taas, jatkan juttua myöhemmin
 
Omppu75.
Keiju, jos oikein ymmärrän, niin progekoe otetaan siis 5-8 päivää ennen kuukautisia eli siis parin-kolmen päivän heitto sallitaan: (heh, ton mukaan mun pitäis mennä kokeeseen pari päivää oviksen jälkeen, että tulis edes toi 5 päivää ennen menkkoja..)

Tulkinta: Ovulaation tapahtuessa progesteronipitoisuus kohoaa. Tulos yli 8 nmol/l 5 - 8 päivää ennen kuukautisia osoittaa ovulaation tapahtuneen. Anovulatorisessa syklissä ei vastaavaa nousua tapahdu.

Jos hedelmöitystä ei tapahdu, laskee pitoisuus kuukautisten alkaessa follikkelivaiheen tasolle. Jos hedelmöitys tapahtuu, jatkaa keltarauhanen ja myöhemmin istukka progesteronin eritystä ja pitoisuudet nousevat huomattavasti. Raskaudenaikaisesta progesteronitasosta voidaan päätellä keskenmenon riskiä, mutta ei sikiön hyvinvointia. (www.terveystalo.com)
 
senora ejk
Omppu ... mietinkin, että jollakulla oli sama homma että täti tuli sit viikon myöhässä toisella kertaa. Onkohan jotain mömmöjä liikkeellä kun meillä nää kierrot on näin sekaste? Hyvä, että ne relaxantit auttaa... Eiväthän ne kipua vie pois, mutta ehkä olo on sellainen ettei välitä. Tiijän tuon selkäsäryn, ku miehellä pasahtelee selkä aina silloin tällöin... (Hii äikän-ope hihkuis riemusta tälle aikamääreyhdistelmälle) On sillä yksi lääkekaapillinen kaikenmaailman särkylääkkeitä ja rentoutuspillereitä. Yhden tai kaksi ottaa... ja kun ei heti auta, niin kokeilee sitten levolla. Meinaa muuten huomenna mennä töihin ekaa kertaa sitten tammikuun...

Saa meillä yrittää pilkkiä kuhaa, kun mun mielestä sitä ei näillä leveysasteilla ole... Saatan olla kyllä väärässä.. Eikä tuossa meijän marketissa ole kunnon kalatiskiä. Ja periaatteessa en kalaa kaupasta osta. Tai joo ... joskus kirjolohta tai norjan lohta. Eikös kuha oo vähä niinku ahvenen ja hauen risteytys ??? Jos latinaksi hauki on esox lucius ja ahven perca jotai ja kuha on lucioperca jotai... (meillä on WC:n seinällä juliste jossa on Suomen maakuntakalat ja näin hyvin ne muistaa)
 
Kukkis*
Keijulle siitä progekokeesta piti sanoa, että mun käsittääkseni se otetaan 5-8 päivää oviksen jälkeen. Ainakin näin lyhyen l-vaiheen omaavana ei olis hyötyä mennä testiin viikkoa ennen menkkoja ts. heti pari päivää oviksen jälkeen. Muistaakseni lääkäri mulle sanoikin, että "testiin noin viikko ovulaatiosta".

On muuten TODELLA surkeet kelit :/ Eilen tuli ihan huolella lunta/räntää ja tänään tulee näköjään vettä. Mihin se kaunis aurinkoinen kevätkeli katosi?? Mun vanhemmat lähti tänään kanarialle, aika hyvän ajankohdan valitsivat! Kateeksi käy..

Siipan vanhemmat lähtee pääsiäisenä Leville viikoksi ja me vähän mietittiin, että lähdettäis lentäen perässä muutamaksi päiväksi. Me ei kumpikaan oikein innostuta siitä 1000km:n automatkasta, joten oliskin hienoa, kun kerrankin vois mennä lentäen pohjoseen. Appivanhemmat menee autolla, joten olis siellä perillä sitten auto käytössä. Olispa kyllä huippua päästä pitkästä aikaa pohjosen rinteisiin laskettelemaan! Täytyykin mennä netistä kattelemaan lentoaikatauluja ja hintoja...
 
senora
terkut veskistä ... päätti täti sitten tulla ilahduttamaan näin kesken työpäivän... prkl...

voi... Kukkiksen vanhemmat Kanarialla. Siellä on ollu tosi komeet kelit, näin yhtä kaveria joka oli viikonloppuna tullut kolmen viikon reissulta. Joka päivä oli ollu 30 C. Toivottavasti löydät sopuhintaiset lentoliput Leville...
 
Piitu 1
Nyt tulee oman navan purkaus...

Minä olen ruvennut ajattelemaan että haluanko minä nyt sitten toista lasta. Kun sitä ei näy ei kuulu, niin kai sitä ihmismieli osaa kääntää ajatuksensa että ei sitä haluakkaan. Tai siis haluan, mutta kuitenkaan järkevästi ajateltuna en, mutta haluan tietenkin?!?

Jos tärppi olisi heti käynyt syksyllä niin työsopimukseni olisi riittänyt äitiysloman ajaksi ja mieskin olisi voinut olla kotona lasten kanssa vanhempainvapaalla. Mutta kun ei onnistunutkaan niin pian... Nyt mies aloittaa uudessa työssä ja eihän se voi heti olla poissa sieltä ja minun työsopimus on vain vuoden loppuun. Ääk että tuskastuttaa...

Mutta kaikki selkeytyy sen tohtorikäynnin jälkeen, jos se antaa sieltä lapsettomuustuomion niin sehän on ihan sama olla ilman ehkäisyä ja sittenhän se on jo niin iso siunaus jos sen vauvan saa. Mutta jos se sanoo että kaikki on kunnossa niin ottaisinko pillerit takaisin, en tiedä... Pää hajoaa...

Ja sitten minulla on hääpaniikki, miten minä opin käyttämään uutta sukunimeä... Ja toiseksi rupean ajattelemaan mieheni huonoja puolia (onko niitä?) ja keljuttaa entistä enemmän...

Elämä on vaikeaa!
 

Yhteistyössä