Wish a Baby 54

  • Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti
Kukkis*
Hienoa Omppu, että saitte simpat vietyä! Koska saatte tulokset?

Mahdottomia lehti-tilailijoita täällä... ;) Meille tulee Katso (hyvät tv-ohjelmat) ja Meidän talo. Siipalle tulee Tuulilasi. Niin ja sit niitä ilmaislehtiä kuten Lämmöllä (öljylämmittäjien lehti), Pirkka ja Yhteishyvä ja mitä kaikkea niitä on. Työpaikalle tulee paikallinen sanomalehti, Hesari, Kotivinkki, Talo&koti ja Trendi, joten ei pahemmin kannata kotiin enempää lehtiä tilata.

Ei mennyt nuppijomotus kahvilla ohi ja vähän tuntuu nuhaiseltakin.. ei kai taas pukkaa räkätauti?! :/
 
Omppu75.
Kukkiksellekin peukkuja, tukkoinen nenähän vaikuttaa varsin lupaavalta! bd!!

Tulokset menee suoraan sairaalaan, käydään siellä sitten yhteenvetokäynnillä, kunhan pääsisin eka ite siihen progekokeeseen.. koopee kohta sata, eikä ovista näy :(.
 
senora
Annukalle peukkuja db bd jospa se olis sitä... tai sitten sitä on vaan valeraskaana. Kun jotain kovasti toivoo, niin sitä kuvittelee kaikenlaista... :)

Voi Omppu... lohtuhali ukkelille.. toivottavasti ei kovin kovaa tuomiota tule...

Hitsit meijän mies tjottailee täysillä... kun tässä toissailtana romantisoitiin nii sit jonku ajan päästä tuumasi, että jospa siinä oli joku uimakykyinenkin... Se on mun kierrosta ihan pihalla, kun en sille paineita halua asettaa. Jos menisin sille oilin aikaan huutelemaan että sexille... olis ne ajat, niin vois olla ettei koko touhusta tulis mitää...

Kyllä meillä saa huoletta näitten lumien kans vapulle asti olla... tai ainakin pääsiäiseen. Enkä uskokaan että nyt nämä lumet sulaa. katselin eilen tiehallinnon kelikameroista Turun seudun näkymiä ja metsät ihan lumettomia. Mutta toisaalta kiva kun on nämä vuodenajat. Nyt tekis kyllä mieli pilkille kun tuo aurinko paistaa niin komeasti (suoraan päähän työhuoneen akkunasta ja kiva kun tulee asiakkaita ja nille paistaa aurinko silmään)
 
Thelma82 ejk
Huomenta naiset!
Kauheesti ootte kirjotellut, ja tsorke jos nyt jää kommentoimatta kun ei muista kaikkee. Piitu oli saanut lääkäriajan, hyvä niin! Ja tosiaan, se tulee nopeemmin kun huomaatkaan. Meilläkin oli tuo eilinen aika kuukausi ennen varattu ja aika meni niiiiiin nopeesti. Tsemppiä lekuriin ja toivotaan, ettei oo endoa!!!

Annukalla oli tentti mennyt heikosti, hö! Jos se onkin tätä kevätintoa, ettei jaksa esseihin keskittyä. Laitetaan sen piikkiin;) Ja tsempit uuteen tenttiin!

AlkoG: mä tykkään päärynäsiideristä ja ihan peruskaljasta. Sitten punkku laskee kanssa ja sitä juodaan lasillinen joskus vkoloppusin miehen kans. Kalja menee lähinnä kesällä ja saunassa. Kännejä en oo ottanut kuukausiin, eikä tee mielikään:)

PääsiäisG: mulla on kyllä tapana laittaa rairuohoa ja parit tipukortisteet ja sitte liljoja ostaa tai jotain keltasia tulppaaneja jne. Mut ei mitää kauhee erikoista. Mämmiä en voi sietää, joten sitä ei tuu syötyä.

Sitten ON: Eilen oltiin siellä lääkräillä ja oli oikein mukava reissu, jos nyt niin voi tuollasesta reissusta sanoa;) Aivan mahtava henkilökunta ja puitteet, ei olleenkaan sairaalamainen. Eli kaikki reseptit lääkkeisiin kourassa, paikat kunnossa muuten, mutta multa löyty kysta, joten sen pitää poistua ennenku hoidot voidaa alottaa. Eli nyt edetää sillä, että käyn kuukausittain ultrassa menkkoje jälkee seuraas onko poistunut, jos ei poistu pariin kauukauteen niin sitte leikataan. Mut ovat kuulemma yleisiä ja vaarattomia. Toivotaan nyt, että käy Keijut ja poistuu itestään;) Ja sitten kun on poistunut, siitä seuraavassa kierrossa alotan piikittelyn kun oon ekana klinikalle soittanut, yhteensä kolme eri piikkiä, jotka otetaan osaks erikseen ja osa samaan aikaan (vaikee selittää) ja pari viikkoa piikitetään. Samalla käyn kotikaupungissa ultrassa seuraamas kui munasolut kasvaa ja sit ku oikee kokoset piikitän klinikan luvalla irrotus aineen ja reissaan solujen keräykseen ja jos hedelmöitys onnistuu sitä pari päivää siirto. Ja sitte ku siirretty ni lugeja kaks viikko ainakin raskaustestiin asti. Eli tässä omaa napaa kauheesti tiivistettynä, mut pitkä litania silti:) Tästä se leidit nyt sitte alkaa, meitsien vauvantehtailu! Pidelkääs peukkuja:)

Nyt hetki töitä! Mites muuten Saran tilanne?



 
Omppu75.
Jippii Thelma, nyt teillä on todella hyvät edellytykset onnistua noilla eväillä, peukut bdbdbdb! Toivotaan tosiaan, että kysta häipyis itekseen!

Se muuten se salkkareitten seksille -huuto, kuulostipa vähän tutulta :). Kyllä se melkein tuohon on mennyt, valitettavasti.. varsinkin nyt toista yrittäessä, kun tilaisuuksia ei meinaa olla kuin vasta yömyöhään pojan nukahdettua. On romantiikka kaukana, kun homma on hoidettava "äkkiä sitten", että pääsee nukkumaanki joskus..No ei tosin nyt viime aikoina, kun ei olla yrittämällä yritetty. Nyt kyl oikeesti kämmenet meinaa hiota, kun aattelen, et tietenkin se ovis jättää tässä kierrossa tulematta, kun on tutkimukset päällä..vaikka toisaalta, ehkä sitten saan sitä ovisbuusteria, jos toteavat, että juu ei tapahdu ovista ei.. mutta koska mä siihen kokeeseen sitte menen... voi elämän kevät ja kaikki muutkin vuoden ajat!

Ja huomenna se kauan odotettu vyöhyketerapia! Kukkis, mitäs mun pitäis älytä "vaatia" siltä käynniltä? Sanonko, että siihen ja siihen vaivaan kiitos, vai tarjooko se jotain tiettyä hoitoa vai tekeekö jonku yleispätevän?
 
Kukkis*
Omppu, mä luulen että ekalla kerralla tehdään joku yleispätevä hoito. Mut kannattaa kertoa, et ongelmia on ovulaatiossa ja keltarauhashormonin tuotannossa, niin ei ainakaan jää epäselväksi miksi olet vt:aan mennyt.

Ja Thelmalla pääsee hoidot alkamaan, hienoa! Tsemppiä ja peukkuja! :)
 
Thelma82 ejk
Kiitos peukutuksista, niitä tarvitaan:)

Tsemppiä Ompulle vyöhyketerapiaan. Toivotaan, jotta tepsii! Muistelin kanssa meijän yritystä ja ei se kovin kauas jäänyt salkkareiden "seksille" -huudosta;) Onneks nyt on voinut sen pakonomaisen puurtamisen jo unohtaa. Noh, tietenkin olis paree et se vaavi luomusti saataisiin, mutku ei ni ei.

Ihana ilma ja sisällä pitää istua, traagista....;)
 
Omppu75.
Arvatkaas kuka otti äsken naama-aurinkoa takaterassilla :). Tekee hyvää paitasillaan istua maaliskuussa ulkona, flunssatoipilaana.. siis melkein vois sanoa, että siinä oli KUUMA! Ihanaa ihanaa. Poika hillui teepaidassaan pihalla (huono äiti, naapurit varmaan katto pitkään..) ja sitte haki papan hiekkalaatikkoleikkeihin (tällä kertaa ihan ulkovaatteetkin päällä).

*seuraava sisältää kohtauksia, jotka eivät (nekään) kiinnosta ketään*
Housut märkänä täällä tämä rouva, ja orastavaa oviskipua havaittavissa!! Jo olis aikakin vähitellen..taitaa olla joku kp 22 about äkkiä laskettuna. Saakin kivasti emännöidä pojan synttärit ens viikonloppuna rätti persiissä...

Muuten, en yhtään halua pelotella, mutta tossa innostuksissani repäsin ja otin yöpöydän kaappini käsittelyyn..mulla on siellä ollut kasa lehtiä, joita en ole ehtinyt lukemaan, ja totesin, että suurin osa niistä oli ilmestyneet aikaan, kun poika oli noin yksvuotias...sillon ei näköjään ehtinyt/jaksanut juuri lehtiin syventyä. Joten, lukekaapas nyt kaikki urakalla, kun vielä voitte, koska kohta, kun vauvoja syntyy, voi olla vähän niin ja näin sen homman kanssa.

Eiku ruuanlaittoon, tulee kohta se reipas mällinpurkittajani töistä.. =D
 
Keiju80
Oottepas te taas kirjoitelleet ahkerasti! Ei meinaa perässä pysyä, kun on vuorokauden tauko =D Mutta hyvä vaan kun ketju on aktiivinen!

Galluppeja vaikka ekaksi.
AlkkisG: Mieluiten taitaa maistua omppusiideri. Tai sitten bacardi breezerit ja jotkut hedelmäiset drinksut. Aah, jotain ihania mitä etelän mailla saa, sellasia tuoreisiin hedelmiin tehtyjä…
LehtiG: Hih, mä luulin, et meille tulee paljon lehtiä, mutta taisin jäädä aika hännille näillä tilauksilla! =) Meille taitaa tulla Aku Ankka, Käsityölehti, Trendi, sunnuntaihesari, miehelle pari metsästyslehteä, sit kaikki Pirkat, Yhteishyvät yms. ja aina välillä joku tarjouspätkä jotain. Oon yrittänyt vähän rajoittaa noita lehtiä, kun ei niitä meinaa ehtiä lukemaan.

Hyvä Piitu, että pääset pian lääkärille, niin ei tarvi murehtia niitä endoepäilyjä yksinäsi! Se on kyllä kökkö homma se endo, kun voi olla ihan oireetonkin, ja jos täysin varmasti voidaan todeta vain laparoskopiassa. Toivottavasti sulla kuitenkin kaikki kunnossa!

Annukalle peukkuja, et sulla olis just ”the oireet”! Mitä muuten opiskeletkaan, kun noin tiheästi on tenttejä?

Ompulla oli ollut hauska uni! =D Voi että minkä hirnumiskohtauksen sain sitä lukiessani! Työkaveri taas hieman ihmetteli :) Hyvä kun teilläkin on nyt siemenet purkissa, kannattaa tosiaan kehua miestä rankan suorituksen vuoksi! ;) Mitähän muuten tapahtuu siinä tapauksessa, jos kaikki tulokset on ok? Loppuukohan tutkimukset siihen, vai onko jotain muuta mitä voi vielä tutkia noiden perusjuttujen jälkeen? No, se selviää varmaan pian itse kullekin :) Niin ja tuu sit kertomaan vt-käynnistä! Mäkin oon jo selvittänyt uudesta kotikaupungista yhden vyöhyketerapeutin, ja ajattelin varailla aikaa kunhan muutosta selviän, joten kokemukset kiinnostaa.

Thelmalla kuulosti lääkärikäynti ihanan positiiviselta! Kyllä sullakin se kysta varmaan häviää itsekseen! Oliko miten iso? Mulla oli aluksi 2 kpl n. 4 cm halkaisijaltaan, ja nekin vain hävisivät. Tuo teidän hoitosuunnitelma kuulosti aika monimutkaiselta, mutta tehokkaalta, joten eiköhän se vauveli pian saada alulle! Tuntuu varmaan paremmalta nyt, kun teillä on selvät sävelet tämän projektin suhteen, mutta onhan se iso juttu. *lähettää voimahaleja kamulle*

Onkos Senoralle ilmestynyt oireita suuntaan taikka toiseen? Sullahan on jännäpäivä ihan just! Peukkuja!
On kyllä ollut niin keväisiä päiviä tällä viikolla, et ei uskois! Mutta kyllä se takatalvi sieltä vielä ehtii tulla.. ihan varmaan… Mutta kyllä toi aurinko antaa ihanasti energiaa!

Oli kuulkaas vähän nolo tilanne tänä aamuna! Mun äiti oli meillä yötä, kun oli työreissulla täälläpäin. Mä en sit saanut yöllä oikein nukuttua ja aamulla oli tosi huono olo, kun oli niin väsy, ja piti lähteä aikaisin töihin. Siis ihan oksetti ja heikotti. (Onneks ei ollut jännäysviikko, sillä olisin ollut ihan varma että raskaana ollaan juu ;) ). No sit hampaita pestessä tuli oksu kurkkuun, ja piti oikein pulauttaa pönttöön! Tietty äiti kuuli sen ja luuli heti, että oon raskaana! Vielä iltapäivälläkin se pohti, ettei nyt vain olisi ”mukavia uutisia tulossa”. Kunpa olisikin ollut sitä… :/ Muutenkin se toivois jo hirveästi lapsenlapsia, ja on aika tuskaista välillä suhtautua sen vihjailuihin. Nyt se tietty seuraa mun mahan seutua entistä ahkerammin, aargg..

Huomenna onkin taas tuplavuoro, joten täytyy mennä aikaisin nukkumaan tänään. Paitsi ei voikaan, kun Idolssin tulokset on pakko nähdä =)

Jaa, olikohan muuta.. Eipä kai mitään tähdellistä.. Illanjatkoja!!
 
Piitu 1
Minun endo epäilyni heräsi kun menkkakivut alkaa aina viikkoa ennen menkkoja ja samalla alkaa se pissitys. Ja yhdyntäkivut, jotka bongasin muuten myös eilen hommailtaessa ja oudot ja toispuoleiset menkkakivut. Ja kaikki tämä alkoi tasan sen jälkeen kun jätin pillerit syksyllä. Kyllä minä olen asennoitunut niin että endo se on, tämä kaikki on vaan niin outoa... Mutta kohtahan se selviää!

Ihana tuo Senoran mies, jospas siellä olisi joku uimakelpoinenkin :)

LehtiG: Kotivinkki, Koti&keittiö minulle, miehelle Hifi&Mikrobitti, pojalle Puuha-petelehti. Ja tilaan kyllä vauva-lehden kunhan tässä joskus raskaudun ja saan toisen lapsen (Huomatkaa, toivo ei ole vielä menetetty).

Ompulla tosiaan reipas mies! Ihan purkki taskussa... Ja olen samaa mieltä sun kanssa, lukekaa ja nauttikaa hiljaisuudesta ja siitä vaan että saa vaan olla,sitten kun muksu tulee niin se on maailman ihanin asia mutta vähentää omaa aikaa. Minä nautiskelen nykyisini työmatkan hiljaisuudesta, kesto n. 15 min.

Tsemppiä kaikille! Nyt Idolsin seuraan!!
 
senora
Ethän vaan omppu vilustuttanu itteäsi lisää?? Eilen oli kyllä tosi komee päivä, josta ei kerenny nauttia pätkääkää. Heti töitten jälkeen oli kokous ja kotona olin viiden maissa. Siinä sitten ruuanlaittoa ja syöntiä ja sitten tulikin jo salkkarit. Mies oli kyllä ollu pilkillä ja kehui kuinka naamaa polttaa. grrrrr.. No nauttikoon keväisistä ilmoista, kun ei tuo selkäkään enää kovin vihoittele.

Keijuko kyseli oireista, nokka tukossa ja väsyttää... En kyllä yhtää osaa sanoo onko tää mitä. Tultiin sieltä reisusta kuukausi sitte ja koko ajan on ollu tukkoinen olo. janottaa... Mistä se sitten johtuu että pitää yökkiä kun pesee hampaita?? Parin vuoden ajan mulla on tuo oire ollu ;) Eli ei voi liittyä raskautumiseen. :D

 
Annukka 76
Huomenta
Kiva, kun oli taas paljon kirjoiteltu iltasella ja aamulla. :)
Keiju, mä olen tällainen aikuis-jatko-opiskelija. Työn ohella opiskelen samaa alaa, millä työskentelen..Tietojenkäsittelyä... Jos sais vähän uusia ideoita. Kehityskeskusteluissa niitä aina toivotaan. Tällä viikolla oli tenttiviikko. Koulua on yleensä 2 iltaa viikossa.
Meilläkin vanhemmat odottaa jo kovasti lasten lasta. Olen ainokainen, joten "vastuu" on yksin mun hartioilla :) Miehen puolelta en osaa sanoa. Eivät ainakaan ole kyselleet vielä mitään. Ainokainen se mun miehenikin on. Tästä syystä olen aina toivonut vähintään 2 lasta mutta nyt tietäen tilanteen, olisin täysin onnellinen jo yhdestäkin.

Senoralle peukkuja, jospa sillä tädillä olis tässä lähiaikoina kiireitä eikä ehtis meidän ketjuun ensinkään. Ja, jos sattuu ilmestymään niin pää pystyyn vaan ja ens kuussa uudet yritykset.
Ihan kivoja kelejä pidellyt mutta kyllä mulla eilenkin oli vielä talvitakki niskassa. Aamupäivästä kävin kaupoilla ilman käsineitä ja sormet kohmeessa tulin takaisin, ihme vilukissa. Iltapäivällä koululle mennessä olikin jo lämpimämpi.

En muuten ole huomannut juuri uusia oireita. Rinnat ja erityisesti nännit on kipeät. Näitä oireita ei normaalisti ole. Alaselästä lantioon vihloo joskus noustessa, voi olla myös liikunnan puutetta ja seurausta liiasta istumisesta. Vatsassa velloo ja kuplii jo viidettä päivää. Pitkiä ovat nämä oviksen jälkeiset päivät...

Töitähän se pitäisi taas jatkella ja niitä riittää. Kirjoitelkaahan palaan taas jossain vaiheessa.

Annukka
 
Thelma82 ejk
JIPPIIIIIII, PERJANTAI!!!!!

Jos nuo senoran oireet olis kuitenkin NIITÄ oireita??? bd bd bd bd bd Niin ja Annukallekin ja muille jännäjille super bd bd bd bd bd bd, olis se nyt aika saada oikein plussavyöry ketjuun!

Mulla oli keiju se kysta kanssa 4cm, mut yks vaan. Toivotaan tosiaan, että se katois itestän, ettei tarvi leikkaukseen lähtee sen takia.

Mitenkäs Keiju noin pahoinvoinita on? Eihän oo mennyt kp:t sekasin ja jospa tuo oliskin ihan raskausoiretta;) Toivotaan, ettei äitisi tartte kauaa pälyillä turhaan vatsanseutua,vaan pääset ihan oikeesti näytteleen sille pallomahaa;)


Tehokasta perjantaita työssäoleville ja vapaallaoleville rentsiä perjantaita:)


 
Kukkis*
Jes perjantai! On ollut niin kiireinen aamu, etten ole tännekään ehtinyt.. Hittolainen kun työt häiritsee palstailua ;)

Annukalla ja senoralla kuulostaa edelleen lupaavalta, peukkuja!!

Mites Safiirin oireet?? Ja onko muita jännääjiä tässä vaiheessa?

Piitu, onko sulla yhdyntäkipuja vain tiettynä aikana kierrossa? Mä olen huomannut, että välillä oviksen aikoihin olis noita kipuja. Mut kaipa niitä voi olla ilman endoakin?! Hyvä, että pääset pian lääkärille, niin saat (toivottavasti) selvyyden endoepäilyillesi!

Jaahas, kiire jatkuu :/
 
senora
Annukalle db bd !! peukutukset takaisin... kyllä nuo sun oireet on paljon lupaavammat kuin mulla...

Iltapäivätanssit pystyyn !! Vaikka täälläkin on töissä täys härdel ;)
 
Annukka76
Se on tämä perjantaikin keikahtanut iltapäivän puolelle. Kohta voi ihan hyvällä omalla tunnolla sulkea koneen.
Ehdinpä aamulla kertoa, ettei uusi "oireita" ole mutta päivän kuluessa on selkää kolottanut valtavasti. Missään asennossa ei tunnu olevan hyvä, pitänee jumpata illalla ja pyytää miestä hieromaan :)
Onko suunnitelmia viikonlopulle? Me ollaan varmaan ihan vaan kotosalla. Huomenna kauppoihin pyörimään ja anoppilassa menee varmaan iltapäivä.
Palailen viimeistään maanantaina, toivottavasti selkäkipu on siihen mennessä helpottanut.

Annukka
 
Omppu75
Moro!
Heti kärkeen peukut Annukalle ja Senoralle edelleen pystyssä bIId!!

Eka vyöhyketerapia takana. Aikas miellyttävä kokemus, mutta ei nyt mitenkään tajuntaa räjäyttänyt :). Se tehtiin jalkapohjiin ja tuli melko rento olo. Ei siis paras mahdollinen ajankohta tuo aamu tuohon "hoitoon", mutta ihan jees. Otin vielä ens perjantaillekin ajan, kun ei oikein yhden kerran perusteella pysty sanomaan juuta eikä jaata. Juteltiin keskenmenoista ja sit kerroin omista ongelmistani. Täti siin paineli ja tuntui tosi kipee kohta. Hän sanoi, että jos en olis kertonut mitään etukäteen, siinä vaiheessa hän olis kyllä todennut ja kysellyt jotain, kun sanoin, että sattui. Oli just "niitä paikkoja".

Eipä ihmeempiä. Ei myöskään ovista. Jos lähtis tutkailemaan tuoretta Dermoshopin pakettia, mitäs tulikaan tilailtua.. :)Viikonloppuja, jos ei (muka) enää "nähdä"! Eipä ihmeempiä suunnitelmia tiedossa, sunnuntaina tietysti äänestämään ja sitte naapurin pojan 3v-kekkereillä pistäydytään.
 
Kukkis*
Pikakurkkaus tänne vielä ennen ku pääsee viikonloppua viettämään.. Tänään on ihan niska limassa saanu painaa duunia, että taidankin ottaa pikku varaslähdön töistä ;) On niin ihana ilma, että on ihan pakko päästä ulos lenkille ennen ku aurinko ehtii laskea!

Varmaan vasta maanantaina palailen linjoille ja silloin toivottavasti saadaankin lukea senoran hyviä uutisia ;)

Aurinkoista viikonloppua kaikille!! :)
 
senora
senora vaikenee ... viikonlopuksi. Aurinkokin alkoi paistaa. Kaupan kautta kotiin. Ei kyl sit yhtää jänskätä viikonloppu.... ;) Tuleeko täti lauantaisaunaan vai täytyykö sit ens viikolla testailla?? *halit kaikille*. Nauttikaa keväästä!
 
Safiiri,
Heissulivei.

Tänne ei kuulu mitään sen kummempia. Mahaa vähä nipistelee niin ku on nipistelly ennenki ku oviksesta on vajaa viikko. Rintamuksia kans vähän sillon tällön samanlai ku ennenki. Nuha on ollu kolme päivää tosi kummallinen: sillon ku laitan pään alaspäin, lorahtaa nokasta ihan ku vettä. Tällasta ei kyllä oo ikinä muistin aikana ollu. Muuten on vähän nenä tukossa.

Annukalla lupaavan kuuloinen tuo rintamuksien kipuilu! Senoralla nenä tukossa ja väsyttää! Oliko Kukkiksella kans tukkosuutta? Teillä kuulostaa tosi lupaavalta!!!

Hyvä että Ompun vt meni mukavasti. Toivottavasti tuottaa tuloksia!!!

Terveisiä vielä muillekin. Nyt täytyy taas sännätä muualle.
 
Keiju80
Perjantai, perjantai, jippii!

Kivan kuuloinen vt-käynti Ompulla, ja hyvä kun löytyi jotain kipupisteitä! Tai siis hyvä ja hyvä :) mutta kun jotain löytyi, niin ehkä niitä voi sitten hoitaa paremmiksi! Jännä vaan jotenkin ajatella, että jalkapohjista voi löytyä jotain tosi kipeitä pisteitä, jotka sitten heijastaakin jotain kropan muita kohtia! Mun täytyy kyllä varailla myös sitä aikaa, kuulosti kivalta.

Piitu ja Kukkis puhuitte jotain yhdyntäkivuista. Niin, nehän voi olla endon merkki, jos niitä on vain loppukierrossa. Mutta käsittääkseni voi olla esim. just oviksen aikaan muutenkin, kun se munasarja siellä pullottaa. Ja silloin kun mulle tuli ne kystat, niin oviksesta menkkoihin tuntui sellaista pistävää kipua myös yhdynnän aikana, ja selkeesti vain toisella puolella. Että voihan Piitu sullakin olla "vain" (?) jotain kystaongelmia! Nehän on tosi yleisiä.

Tuota hampaiden pesun aikana tapahtuvaa yökkäilyrefleksiä minäkin ihmettelen, että mistä moinen johtuu. Mutta kai joillakin vaan on tosi herkkä oksennusrefleksi, joka laukeaa, jos kurkkuun tunkee jotain liian syvälle. Siis samaan tapaan kuin "sormet kurkkuun -oksennus". En tiiä, inhaa joka tapauksessa! Mulla jää varmaan takahampaat kokonaan pesemättä raskauden aikana =)

Annukalle tsemppiä jatko-opintoihin! Sitkeä sissi olet :) Musta tuntuu ainakin tällä hetkellä, että kunhan joskus valmistun, niin ei kyllä hetkeen ole kiire takaisin koulun penkille! Paitsi että koulussahan se tuleva työpaikkakin sitten on ;)

Lupaavia oireitakin kuulostaa olevan taas monilla, joten hirmusti peukkuja!

Nyt pitäisi vissiin alkaa vähän pakkailla... Haikeaa lähteä täältä, kun pidin tästä asunnosta kovasti! *niisk* Mutta ei voi mitään, elämä on...
Mukavaa viikonloppua kaikille! Koittakaa päästä hyödyntämään tulevia ja olevia oviksia, eiköhän ne siimahännät ja muniksetkin ala piristymään näin kevätauringon myötä! =)

Täällä kp 8 ja pöllyttelyt alkakoon ;)
 
Omppu75
Millos te Keiju nostattekaan kytkintä? *nolona tunnustaa taas muistamattomuutensa..* Hassua, tuntuu ihan kuin olis menettämässä ystävän, kun muutatte "niin kauas täältä"!

Hitto, tekis hirveesti mieli baariin!! Siis lähinnä tanssimaan, ei tolla alkkiksella niin väliä. No, voipi olla, että ens lauantaina tulee perinteiseen tapaan lähdettyä pojan synttärivastaanoton jälkeen viihteelle...Ollaan nyt siis parina vuonna lähetty juhlimaan sitä sitten ihan aikuisten oikeesti myös. Mutta, jää nähtäväks, tuleeko lähettyä.

Mä myös nostan hattua teille KAIKILLE, jotka jotain jaksatte opiskella! Oikeesti, joskus tuntuu ihan kauheelta, kun töissä on jotain koulutuksia ja pitäis yrittää pysyä hereillä! Ruutuvihkoon tulee kyllä jos jonkinlaista piirustusta silloin.. :)

Joop, eipä taas muuta.
 
Piitu 1
Kyllä ne minullakin taitaa nuo yhdyntäkivut olla oviksen aikaan suurin piirtein, sama kipu on alavatsassa kun menee pissille. Tuntuu että koko alavatsa tulee pissin mukana ulos, jos yhtään tikistää :) No, sielläpä se selviää tohtorissa...

Älähän Keiju masennu, uusi paikka uudet kujeet! Kyllä sitä tottuu uteen paikkaankin!

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Omppu75.
Piitu, jospa ne on kuitenkin "vaan " niitä oviskipuja? t. nimim. kärsii ihan törkeistä kivuista aina oviksen aikaan. Pienikin tärähdys tai liike tuntuu ihan järkyttävältä; yritä siinä nyt sitten vielä pariutuakin...
 

Yhteistyössä