Wish a Baby 54

  • Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti
Keiju80
Ihanaa, nyt on tosiaan kevätpäiväntasaus! Ja viikonloppuna siirretään vissiin kelloja. Sitten onkin valoisia iltoja tiedossa :)

Piitulle thanks vm:n päivittämisestä listaan! Mä kuvittelin sut muuten vanhemmaksi, vm-75 tai jotain! Mutta ootkin mua nuorempi, hih :)

Uudenvuodenlupauksista: On pitänyt, kun päätin olla tekemättä mitään lupauksia. Yleensä mulle käy nimittäin just niinku Ompulle, unohdan lupaukseni parissa kuukaudessa :)

No höh, jos Kukkiksella meinaa lämmöt laskea! :/ Peukkuja kuiteskin vielä! Kivalta kuulostaa teidän kesäsuunnitelmatkin! Mä en oo ikinä ollut purjehtimassa... Olis hauska joskus kokeilla! Missä asti te seilaatte, kun noin pitkään ootte vesillä?
Tylsä juttu muuten tuo lentsikkaan vietävien nesteiden rajoittaminen. Hankaloittaa taas elämää! No eipä siinä varmaan sitten muu auta kuin ottaa isompi laukku. Onneksi saatte laskettelukamat kuitenkin auton kyytiin, niin ei tarvitse kaikkea raahata. Mulla ei muuten riittäisi mikään litran pussi, vaikka ottaisin kaikista pesuaineista minipullot mukaan. On sen verran tuota kosmetiikka-arsenaalia aina mukana ;)

Voi Omppu kun menit korjaamaan tuon tekstisi! Minä jo mielessäni kuvittelin sut hölkkäämässä äänestyskoppien välissä ;D

Mistä tulikin mieleeni vielä vaaliaiheinen G: Kävitkö äänestämässä ja pääsikö ehdokkaasi läpi? Mun ehdokas pääsi, oli siellä jo viime kaudella.

Senoralle piristystä! Toivottavasti saat vaikka vähän kevätenergiaa nyt kun päivät alkaa pitenemään :)

Mä odottelen täällä postipoikaa jalat ristissä, että pääsisin heti lirauttamaan, JOS ne ovistikut tulee tänään. Pakko yrittää pidätellä, kun pitäis päästä lähtemään kirjastoonkin a.s.a.p. Tulis nyt jooooooo.....
 
Kukkis*
Keiju, en mäkään ole koskaan purjehtinut, meillä on moottorivene ;) Eikä me missään kovin kaukana ajella, tässä "kotisaaristossa" pyöritään ja Turun saaristossa vieteään muutama päivä. Ahvenanmaallakin ollaan käyty parina kesänä, sillä reissulla vierähtää helposti viikkokin.

Ei mullakaan olis mitään toivoa saada litran pussiin mahtumaan mun "hygieniatuotteita" ;D Hiustuotteitakin on jo niin montaa lajia ja siihen vielä meikit päälle.. hih.. arsenaali tosiaan! ;)
 
Annukka76
Keiju kiitos tarjousvinkistä. Tiedä, vaikka tarvis tilata. Olen viimeeksi tilannut ovistikkuja sellaisesta paikasta kuin verkkoapteekki.fi.
Hilma mulla on ihan lääkärin määräämää Beclonasal-nenäsuihketta. En ole sitä nyt viikkoon uskaltanut ottaa, kun siinä sanotaan, ettei sais raskaana ollessa. Mä olen nyt odotellut, että miten tässä käy. Mulla olis pari muutakin lääkettä mitkä pitää vaihtaa, jos raskaaksi tulen. Olen vähän mietiskellyt, olisko ne syytä vaihtaa joka tapauksessa jo nyt. Seuraava lekuri olis vasta toukokuussa...
Senora en tainnut lupailla nyt yhtään mitään, kun en kuitenkaan pysty niitä pitämään. Mulla on vasta hankintalistalla joku kiva kauppakassi, ettei tosiaan tarvis aina ostaa montaa muovikassia. Tosin mä tarvisin varmaan 2-3 kassia :) Yksi "kirjastokassi" mulla jo on mutta on kauppakassiksi se on liian pieni. Mistähän löytäis suuria kangaskasseja?
Tässä odotellessa tulee ajateltua kaikenlaista ja eilen illalla mieleen tuli, että pitäiskö tuota miestäkin testailla jollakin tavalla jossain vaiheessa? Muistui meinaan mieleen yksi miehen kertoma juttu lapsuudesta, mikä saattaa ehkä vaikuttaa..vähän niinkuin onnettomuus... No täytyy miettiä ja keskustella miehen kanssa.
 
Keiju80
Hih, vai Kukkiksella olikin moottorivene! Mistähän mä sen purjehtimisen olin päähäni saanut?!? :D No, kivalta sekin kuulostaa! Itse en ole "purjehtinut" millään soutuvenettä suuremmalla, joten olisi kiva kokeilla joskus vähän merielämää.

Annukka, voihan miestä testata vaikka yksityisellä, jos oikein mietityttää. Tai en tiedä pääsiskö julkiselle puolellekin tutkimuksiin ennen kuin se maaginen vuosi on kulunut, jos on oikea syy epäillä, että jotain olisi vialla.

Iih, kaveri lähetti kuvan päivän vanhasta vaavista!! Että ne pienet onkin söpöjä! Nousi taas oma kuume uusiin lukemiin... Mutta täällä edelleen jalat ristissä postipoikaa odotellen, että pääsis testaamaan... Hittolainen, eilen se tuli jo 10.30, mutta totta kai tänään tulee joskus tositosi myöhään. Aargh!
 
Keiju80
Helpotus! Posti tuli, ja tikut sen mukana, joten pääsin liristämään :) Ja NEGA tuli! Tai hyvin hyvin hailakka haamu, mutta negaksihan se näissä testeissä tulkitaan. Joten vielä on toivoa tämän kierron suhteen :) Ja nyt asioille, kun taas on mennyt koko aamu palstaa häiriköidessä!
 
senora
kävin äänestämässä ja läpi meni -
Kiva että keiju pääsi pissimään tikkuun, kun se posti poika tuli..
Minäkin tilasin... pitäis vaan joutaa käymään lukemas mailit ja tulostaa tilausvahvistus. tilasin r-testejäkin. kun tilauksen summa oli yli 25 e, niin sai tilaajalahjan...
 
Annukka76
ÄÄnestin mutta ei mennyt läpi, harmi. Sai kuitenkin ihan kivasti ääniä mutta kun tämä systeemi on vähän outo. Paljon pienemmillä äänillä toisesta puolueesta mentiin läpi, että heilahti.
 

Yhteistyössä