Wish a Baby 49

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keiju80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keiju80

Vieras
Riikka vm -78, TJOT 12/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Savo
Keiju vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Helsinki
Sara vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Thelma vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Hilma vm-77, esikoinen haaveissa
Omppu75, poika 03/04, toinen tilauksessa, km 11/06, Y 1/07 Keski-Uusimaa
senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa, km 12/06, Päijät-Häme
Piitu1, poika04, y 10/06 Pohjois-Karjala
Riina1981,vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Sunni, vm-79, esikoinen haaveissa lähtien 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Suomi
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 10/05 Lounais-Suomi

Keiju 8.2.
Sara n. 10.2.
Sunni n.10.2
Safiiri 19.2.
senora 20.2. (sitten tsekataan ne etelän hetelmät ... )
Omppu n. 4.3. (jos vielä jaksan yrittää..
Riikka n. 5.3.

Ja sitten asiaan! Hyi kamala kun on kylmä! Hrrr... -25 näyttää meidän mittari, joten taidanpa taas pitää kotiopiskelupäivän (ja kaikki tietää mitä siitä tulee...).

Tosi hieno juttu, Omppu, jos miehesi on nyt tulossa mukaan sinne tutkimuksiin! Ihanaa =) Tuli tosi hyvä olo sun puolesta =)

Vai Safiiri on kokeillut vyöhyketerapiaa? Hmm.. Ja siitä oli apua tuhrujen "poistamiseen"? Miten se toimii? Siis vyöhyketerapian idea? Yks äidin tuttu taitaa tehdä semmoisia hommia, mutta en sen kummemmin ole perehtynyt.. Tosin tällä hetkellä alkaa jo kiinnostaa kaikki mahdolliset ja mahdottomatkin vaihtoehtohoidot!

Lävistyksistä joku muistaakseni kyseli edellisessä ketjussa. Munkin mielestä napakoru olis ihana, mutta en varmaan uskalla ottaa sellaista, sattuu :/ Joten tyydyn perinteisiin korvalävistyksiin :)

Kaikki "hiljaisemmat" ketjun jäsenet vois tosiaan taas ilmoittautua, niin tiedetään ketä täällä on mukana! Tikruuuu, Riinaaaa, Hilmaaaa, mitä kuuluu?

).( Lämmöt vielä 37,0 joten tuskin vielä tästä päivästä tulee koopee ykkönen, mutta huomisesta varmaan. Tuli taas tuhruvaroitus heti aamusta :( Helkkari, miksei ne terot poista edes noita tuhruja?!? Mutta minä en luovuta, enenenenenenen!

Mukavaa pakkaspäivää kaikille! Älkäähän jäädyttäkö neniänne :)

Tervehdys. Sekä mää että Kukkis ollaan käyty vt:ssa. Kumpikin taistelee sen liian lyhyen luteaalivaiheen kanssa. Siinä terapeutti painelee jalkapohjista joitain tiettyjä pisteitä, jotka laittaa kehon "parantamaan itte ittensä". Eli meidän tapauksessa hormonit liikkeelle. Kannattaa kokeilla. Nyt katon tämän kierron, alkaako tuhru. Jos alkaa, käyn taas vt:ssa.

Riikka vm -78, TJOT 12/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Savo
Keiju vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Helsinki
Sara vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Thelma vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Hilma vm-77, esikoinen haaveissa
Omppu75, poika 03/04, toinen tilauksessa, km 11/06, Y 1/07 Keski-Uusimaa
senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa, km 12/06, Päijät-Häme
Piitu1, poika04, y 10/06 Pohjois-Karjala
Riina1981,vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Sunni, vm-79, esikoinen haaveissa lähtien 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Suomi
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi

Kukkis, melkein muistin teidän yrityksen oikein.

Mää taistelen edelleen oviksen kanssa. Eilen lämpö kävi ylhäällä, mutta palautui taas normaaliksi. Ja tänä aamuna tuli taas sitä kananmunavalkuaisvalkkaria, jota tuli sunnuntainaki. Toimittiin su ja eilen eli ovis saa vapaasti olla nytkin. Loppuviikosta ei enää romantiikka kukoista, nimittäin miehellä todettiin tänä aamuna angiina. Hän pysyköön toistaiseksi kaukana meikäläisestä. Ei kiva, jos mahdollisen kiinnittymisen aikana popsin taas antibiootteja!

Heipat vaan kaikille! Ompulle kiitos kutsusta ja muillekin kiitos tervetulotoivotuksista! :) Alkoihan tuo meidän aurinkoplussaajien ketju olemaan jo vähän hiljainen...

Korjasin tuota listaa, yritystä siis marraskuusta 2005 alkaen. Sillon lopetin pillerit ja sen jälkeen kierto ollut ihan säännöllinen 26-29 päivää. Viime kesänä vasta huomasin, että mulla(kin) on hiukan lyhyt tuo luteaalivaihe. Sitä koitettiin sitten marras-joulukuussa parantaa clomeilla, mut eipä auttanut. Nyt koitetaan clomit+terot yhdistelmällä, joten toivoa sopii, että alkais plussia näkymään! Mä hakeuduin tutkimuksiin viime syyskuussa eikä mitään varsinaista vikaa ole löytynyt ja siipan simpatkin on ok, joten tässä sitä nyt tahkotaan vielä tämä kevät ja sen jälkeen varmaan saadaan lähete lapsettomuuspolille.

Safiiri tuossa jo kertoikin, että ollaan kummatkin käyty vyöhyketerapiassa sen lyhyen l-vaiheen takia. Suosittelen samasta ongelmasta kärsiville ja tietty muutenkin! Mä ainakin uskon siitä olevan apua ja Safiirillahan jo todistetusti olikin. Mun terapeutti käsittelee koko kehon eli stimuloi hermoheijasteita jalkapohjien lisäksi myös käsistä, selästä, korvista ym.

Siinä pieni tilannekatsaus meidän yrityksestä. Nyt täytyy tehdä töitä välillä, mut palailen myöhemmin...

Ai niin, kp on nyt 12 eli ovista odotellaan. Huomenna mulla on seurantaultra, niin nähdään mitä ne clomit siellä kasvattelee vai kasvatteleeko mitään.

Huomenta!

Pakkasmittari näyttää -30,1... Vähän viliposa oli juu.
Eilen illalla mittasin varsin lämpöjä, oli 37.1 samoin oli tänä aamuna kun mittasin.
kp taitaa olla nyt 31 ja mahassa juilii jo kolmatta päivää. Jos nyt on täti tulossa niin alkais jo tulla, tympäsee jos pettyy kaiken tän kipuilun jälkeen!

Keijulle peukut!! :) Katellaan päivä kerrallaan..

Hrr! Yöllä oli ollut pakkasta 32 astetta, nyt on "enää" 26 ja risat. Oikein pahaa tekee, kun jotkut painelee tuolla ilman päähinettä. Onneksi tässä iässä ei enää tarvitse välittää siitä, vaikka näyttääkin ihan urpolta pipo päässä. =D

Sunnille ja Keijulle hurjat peukutukset! bd bd bd

Tuo vyöhyketerapia kuulostaa kyllä tosi mielenkiintoiselta. Voiko siellä siis käydä vaikkei olisi mitään "vikaa" missään? =)

ON: Kp 4 ja vuoto lakannut. Mutta enää en mene siihen lankaan, huomenna tulee vielä ne viimeiset kiusaukset... Jotka takuulla sotkee housut, jos jättää suojat pois. Ja kestää varmaan pari päivää taas.:| Är-syt-tä-vää.

Kirpeää pakkaspäivää!

Kiva kun Kukkiskin uskaltautui ilmoittautumaan :)

Plääh..meni taas fiilikset, kun kuulin työkaverilta, että pojan päiväkodissa (ja ryhmässä) on oksennustautia. Mä niin kammoon sitä tautia, kun pojalla se kestää aina yli viikon! Tänään se jäi onneks mummolaan, halusivat pitää sitä, ettei tarvi tonne pakkaseen lähtee raijaamaan, mutta onhan se jo tarttunut alkuviikosta jos on tarttuakseen.. toivottavasti pitäisivät viel huomisenkin poikaa, perjantaihan onkin sit hoitovapaata. No, tuskinpa se tauti ens viikoks sieltä ehtii häviimään, että tuleehan se sitte.. hemmetti soikoon!

Mutta ihana auringonpaiste. Eilenkin oli vielä viiden aikaan ihanan valoisaa!

Keiju, niin ihmmeelliseltä kuin se tuntuukin, niin monesti kuulemma terot aiheuttaa tiputtelua! Toivotaan, että sulla tosiaan jäis se vaan siihen tiputteluun ja tulis plussa! bd!

Sunnillakin vielä asiat hyvällä mallilla, kerran ei vuotoa näy! bd sullekin!

Haluavatko Safiiri ja Kukkis vielä esittelykierroksen muista ketjulaisista? Vai oletteko perehtyneet taustoihin :) ?

Mites Safiirin ovisbongaukset nyt onkin noin epäselviä..? Jospa sulla käykin "Tehikset" ja noi epämääräiset bongaukset tarkottaakin tärppiä! ;)

Kyllä vt:ssa voi käydä vaikkei "vikaa" oliskaan. Se rentouttaa ja laittaa kropan virtaukset toimimaan. Jotkut käy kipeiden hartioiden tai selän takia ja jotkut hoidattaa allergioita yms. Myös esim. vauvan koliikkia voidaan hoitaa vt:lla ja se mun terapeutti sanoi, että odotusaikana kannattaa käydä miehen kanssa yhdessä, niin hän näyttää miten siippa voi sitten synnytyksessä lievittää kipuja painelemalla/hieromalla oikeista paikoista.

Keijulta pitikin kysyä, että miten sun kävi niitten terojen kanssa eli alotitko kp15 niinku käskettiin ja oliko ovis vasta sen jälkeen? Mulle määrättiin myös terot kp15-24 vaikka mulla on normaalisti ovis vasta kp17-19. Viime kierrossa ovis yllätti jo kp15 (vyöhyketerapian ansiota?!), joten toivottavasti tässäkin kierrossa kävis niin.

Mun tarttis käydä lueskelemassa tota teidän vanhaa ketjua, että pääsisin paremmin kärryille missä vaiheessa kukakin menee...

Jännäyslista
Keiju 8.2.
Sara n. 10.2.
Sunni n.10.2
Safiiri 19.2.
senora 20.2. (sitten tsekataan ne etelän hetelmät ... )
Riina 26.2. (ja terot varmaan aikastaa taas muutaman päivän...)
Omppu n. 4.3. (jos vielä jaksan yrittää..
Riikka n. 5.3.

Tuo vyöhyketerapia kuulostaa kyllä ihan mielenkinntoiselta! Pitää ottaa harkintaan... Allergian hoidattaminenkin kiinnostais, nokka nimittäin vuotaa siihen malliin keväällä. Onko muuten kovin kallista lystiä? Ja kuinka tiheästi ootte hoidossa käyneet?

Täällähän on nyt paljon lyhyestä lutskusta kärsiviä! Ihmeen yleiseltä vaivalta vaikuttaa. Toivottavasti Kukkis sulla nyt clomi+tero -yhdistelmä auttais plussan saamisessa! Mä aloitin terot ekassa kierrossa aloitin ihan ohjeen mukaan, kp 15, mutta siinä kierrossa en ovista bongannut. Nyt toisessa kierrossa ovisplussa tuli tikkuun kp 15 ja aloitin terot kp 17. Eli vähän lintsasin ;) Mutta mulle lääkäri väitti, että terot ei estä ovista, vaan tuo "ovikseton kierto" johtuis vaan munasarjan tilasta (mulla siis siellä kaks kystaa). Eikö sulla kuitenkin seurata ultralla niitä munisten kehittymistä, jos kerran syöt clomejakin? Aattelin vaan, että eikös terot kannattaisi aloittaa vasta oviksen jälkeen, että niistä saisi kaiken hyödyn irti?

Voi eih, jos Ompun pojan päikkärissä on yrjötautia! Se on kyllä ihan vihoviimeinen tauti... :/ Yöks. Toivottavasti vältätte sen! Ja joo, luin mäkin teropaketista, että haittavaikutuksena voi olla tiputteluvuotoa. (just, tuhrujen hoitoon määrättyjen lääkkeiden sivuvaikutuksena voi olla tuhruvuotoja :) ) Nää vain alkoi just samana päivänä ja samalla tavalla ku viimeksin, niin en oikein jaksa/ uskalla toivoa. Mutta päivä kerrallaan :) Nyt väri on vaihtunut vaaleanpunaisesta ruskeaksi. (ja ketähän kiinnostaa..?) ;)

Loppuiko muuten Riikan klöntit? Ainakin oot vielä elossa =D

Safiirille tsemppiä ovisbongailuihin! Tiedän, miten hankalaa se joskus on :) Onko sulla muuten hoidettu mitenkään lääkkeellisesti tuota l-vaiheen lyhyyttä? Siis onko lääkäri kommentoinut sitä mitenkään?

Sunnillekin vielä peukut!

Ja Safiiri ja Kukkis, sanokaa ihmeessä jos haluatte esittelykierroksen! Vaikka taitaa sellainen löytyä ihan edellisestä tai sitä edellisest ketjusta, kun saatiin uusia jäseniä :)

kp 27

Kävin asian vuoksi kesällä lääkärissä. Tohtoritäti kiinnitti heti huomiota mun painoon ja sanoi että jos kevennän jonku verran, tärppi on varma. Ei oikein puhunu lyhyestä luteaalista mitään, totesi vaan ettei tässä vaiheessa ala määrätä mitään "ylimääräisiä". Katotaan uudestaan ens kesänä, jos tilanne on sama.

Jahas, oppitunti jatkuu. Kone kiinni...

Huhuu ja hei!

Ilmoittaudun taas että olen hengissä, ainakin jotenkutan... Kaamea räkätauti päällä :(

Palataanpa vähän asioissa taakse päin;

Thelmalle paljon onnea rengastuksesta ;)

Riikkalle pahoittelut tädistä :(

Omppulle peukut et sait miehen puhuttua tutkimuksiin.

Safiirille ja Kukkikselle tervetuloa!

Keiju;niin, sinä syöt nuita teroja kanssa. Mulla tuli kans nuo tuhrut mukaan kun terot aloitin, koskaan ennen en ole niistä kärsinyt. Menkat on pillereitä syödessä olleet tosi niukat ja kestänyt vaan muutman päivän. Mutta kun aloitin terot niin vuoto venyi ja aina ei oikein ota selvää edes että koskaa aloittaa kp:tten laskemisen. Viime menkat alko rehellisellä verellä ja oli monta päivää niin kuin kraanasta olisi auki kääntänyt, pari viimeistä päivää pientä tuhrua ja sitten loppu, eli runsasta vuotoa oli neljä päivää ja kaksi tuhruista(mitkä kylläkin vuodon loppu päivinä kun yleensä on aluksi) Anteeksi tämä yksityiskohtainen selvitys:/

Ai juu, Safiiri, kuinkas kauan silloin ollaan oltu naimisissa kun puuhäitä vietetään?

Niin ja Piitullekin piti jotain kommentoida, olikos se niin että sinä sait myös tuon tätsyn kylään... Jos niin kävi niin pahoittelut mutta jos ei ole vielä näkynyt niin lippu korkealle ;)

Nyt on pää niin täynnä räkää ettei ajatus kulje enää enempää ja ne joille en nyt huomannut mitään kommentoida niin älkää pahoittako mieltä kun en nyt viheltele ihan täysillä... Yritän taas olla aktiivisempi ;)

Ai juu, täällä päin yritetään tupakkalakkoa/lopetusta. Mies on nyt kolmatta päivää; ekana poltti muutaman savukkeen(yleensä polttaa reilun aski/pvä), eilen vissiin kolme ja illalla hän sanoi että tänään ei polta yhtään. Ja minä kipiänä olen kans ollut vähemmällä. Toivottavasti tämä nyt onnistuis ja loppuis(siis tupakanpoltto/lopetus) mein osalta niin varmasti auttais miehen simoja mun raskautumis mahdollisuutta(HEI!Huomasitteko?!? Mistäs minä yht' äkkikä sain tällaisen positiivisen ajatuksen meidän vauvahaaveille vaikka meille on "tuomiokin" jo annettu...). Kovasti ne sitä sinkkiä(?!? olihan se nyt sinkki kun en niin kauhean hyvin noita kaikkia hivenainaita sun muita tunne)suosittelevat simoihin, olenkin ajatellut että jos purkillisen kävisi luontaistuotekaupasta hakemassa, eihän ne ainakaan vaaraksi olisi.... Kaikkea mahdollista täytyy kokeille tässä nyt ennen kun mitään suurempia siirtoja rupeaa tekemään...

Täytyy muuten hehkuttaa teille samasta kun hehkutin miehellenikin yksi ilta tuossa että; musta tuntuu et oon ruvennu häntä enemmän ja enemmän rakastamaan. Joku teistä kyselikin että olemmeko päässeet jo omaan kotiin ja niin on käynyt että siis kyllä olemme:) Ja nyt tuntuu että seksi- ja muutenkin koko rakkauselämä on ihan toisenlaista, fantastista <3 Joopa, eiköhän tässä jo tullut hehkuteltua, laitetaan vaikka tuon kuumeen piikkiin ;) (totta puhuen, on ihanaa kertoa jollekin ja en oikein viitsi ystävilleni hehkuttaa samalla tavalla kun luulevat tietenkin heti että joku on vialla tai jotain tapahtumassa kun tällaisia selittää(käänteispsykologiaa). Toivottavasti ymmärrätte mitä yritän selvittää, vaikeaa selittää mutta kuitenkin....

Tokkuraisin terveisin,
[/i]Riina

Puuh kun on tylsää :P

Taisin salaa itselleni luvata että huomenna testaan... tai sitten en ;D
Masussa on nyt mensukivut muuttuneet "kylmiksi aalloiksi" ihan kui tuolta kohtu-munasarja akselilta tulisi väliajoin semmoisia kylmiä aaltoja ylöspäin. Waadda hell?

Ja piru mie en kyllä tätiä oota kylään! Naulaan pari kakkosnelosta oven päälle ristiin ja ripustan menkkarättejä ja pikkuhousunsuojia siihen pelokkeeksi xD Vai tehoasiko mensu/ovistestit... vauvanvaipat!
Huomasinpa että ollaan vissiin oltu tässä kuussa yltiöpositiivisia ja jätetty mensurätit ostamatta! Ups!

Mitäs Safiiri muuten opiskelee kun aina "välkkäreillä" täällä naputtellaan?
Entäs Kukkis?

Riina kerkes kunnon stoorin pukata tohon väliin :)
Ei muuta ku paranemisia ja kuulosti aika ihanalle tuo sinun "tunnustus", varsinkin tuon "tuomion" jälkeen se tuntuu vielä herttaisemmalle, rakkaus voittaa... *lepertelee*

Viisi vuotta.

Painoin seitsemän vuotta sitten ennen ekaa raskautta reilut viisikymmentä kiloa - aivan liian vähän kun pituutta mulla on 170. Lisätkää kilolukemaan kolmisenkymmentä kiloa, niin saatte nykytilanteen. Mukava ois jos vois keventyä parikymmentä. Lääkäri puhu muutamasta kilosta. Oikeestaan oon nykyisellään "sellanen mukavan pyöreä" (lainaten miehen sanoja), mutta ku oon tottunu oleen hoikka melkein koko elämäni niin en yhtään tykkää nykyulkomuodostani.

Niin joo, taloushallinnon ammattitutkintoon valmistun maaliskuussa. Yks näyttö jäljellä.......

Huh, tänne on tullut niin paljon uutta porukkaa! Tervetuloa vaan!!

Sitten pahoittelut, kun en ole tänne ehtinyt kirjoitella. Aina kun on aikaa, olen lukenut tekstejä ja kovasti kannustanut. Mutta kun aikaa ei ole tarpeeksi (tai siltä ainakin tuntuu), niin tänne kirjoittelu on jäänyt pienemmälle. Ja kun tuo oma tilanne on ainakin vielä hetken sama - eli ei edes tjottailua.. Mutta jos ja kun tilanne muuttuu, tulen kyllä tänne taas "ilmoittautumaan".

Hurrjasti plussatuulia ja peukutuksia; listaa katsellessa huomaa peukutusten auttaneen :)

Mä olen töissä, konttorihommia kasista neljään joka arkipäivä. Vakityö onneksi. Siippa työskentelee rakennuksilla ja päivähommissa sekin eli illat ja viikonloput ollaan molemmat vapaalla. Kesäisin harrastetaan innokkaasti veneilyä eli ihan hyväkin, ettei kumpikaan ole vuoro- eikä viikonlopputöissä. Asutaan siis ihan täällä lounais-rannikolla.

Jonkun pienen esittelyn voisitte itestänne(/perheestänne) laittaa, jos viitsitte, niin pääsee tästä helpommin kärryille.. :)

Me ollaan seurusteltu reilut 2,5 vuotta ja melkein alusta asti asuttu yhdessä. Meillä on oma talo, jota remppaillaan huone kerrallaan. Tällä hetkellä menossa saunaosaston perusteellinen remontti joka alkoi marraskuun alussa ja valmistuu TOIVOTTAVASTI tässä kuukauden sisällä! Viime talvena rempattiin keittiö ja edellistalvena yläkerrasta toinen makkari ja rappukäytävä. Ja vielä pitäis remontoida yläkerran toinen makkari, yläkerran wc ja jonkunsortin kuisti/terassikin pitäis rakentaa..apua.. No, nyt kun toi saunaosasto saadaan valmiiks niin pahimmat (ja kalliimmat) on tehty.

Puoli tuntii vielä töitä ja sitten kotio!

Kotikoneella (heti aina sännättävä konetta aukomaan..).
Nyt peukut pystyyn, että ökätautia ei olis ehtiny pojalle tarttumaan (mokomakin näppien nuoleskelija, onnistuu tosiaan aina saamaan kaikki taudit..). Mummo ja pappa lupasivat onneks pitää poikaa vielä huomisenkin.

Tän ketjun nimeks pitää varmaan kohta muuttaa Lyhyet Luteaalivaiheilijat...yllättävän yleinen ongelma, ihme, ettei lääkärit tiedä siitä enempää, tai eivät ainakaan halua kertoa siitä(kään) mitään valaisevaa.

Riina ja Hilmakin käyneet moikkaamassa, kiva! Riinalle pikaista paranemista räkiksestä ja käy ihmeessä Hilma täällä, vaikka ei teillä vielä yritystä oliskaan päällä! Kuulostaa ihanalle tuo Riinan rakastuneisuus! Hitsi, mistähän itekin löytäis vielä sellasen ehdan kipinän, mitä oli alkuaikoina.. tuntuu, että on vaan niin tottunut jo toiseen, ja kieltämättä välillä pitää vaan itsestään selvyytenä ja kämppiksenä.. vaikka siis ilman muuta rakastankin miestäni, mutta..

Esittelyä uusille: naimisissa, neljä vuotta tulee keväällä, (yhteiseloa takana 11 v.), poika täyttää kohta kolme. Omarakenteisessa paritalossa asutaan appivanhempien kanssa (oikeesti tämä järjestely TOIMII!). Töissä olen hmmm...toimistoalalla, virka-aikaan about. Mieheni on myös työelämässä, toimistotyötä oikeestaan hänelläkin ja välillä joutuu reissaamaan ja itseasiassa aamulla taas lähtee, mutta yhdeksi yöksi vaan.

Hmm.. jos menis laittamaan ruokaa. Broilerin filepihvejä, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan :)