Huhuu ja hei!
Ilmoittaudun taas että olen hengissä, ainakin jotenkutan... Kaamea räkätauti päällä
Palataanpa vähän asioissa taakse päin;
Thelmalle paljon onnea rengastuksesta
Riikkalle pahoittelut tädistä
Omppulle peukut et sait miehen puhuttua tutkimuksiin.
Safiirille ja
Kukkikselle tervetuloa!
Keiju;niin, sinä syöt nuita teroja kanssa. Mulla tuli kans nuo tuhrut mukaan kun terot aloitin, koskaan ennen en ole niistä kärsinyt. Menkat on pillereitä syödessä olleet tosi niukat ja kestänyt vaan muutman päivän. Mutta kun aloitin terot niin vuoto venyi ja aina ei oikein ota selvää edes että koskaa aloittaa kp:tten laskemisen. Viime menkat alko rehellisellä verellä ja oli monta päivää niin kuin kraanasta olisi auki kääntänyt, pari viimeistä päivää pientä tuhrua ja sitten loppu, eli runsasta vuotoa oli neljä päivää ja kaksi tuhruista(mitkä kylläkin vuodon loppu päivinä kun yleensä on aluksi)
Anteeksi tämä yksityiskohtainen selvitys:/
Ai juu,
Safiiri, kuinkas kauan silloin ollaan oltu naimisissa kun puuhäitä vietetään?
Niin ja
Piitullekin piti jotain kommentoida, olikos se niin että sinä sait myös tuon tätsyn kylään... Jos niin kävi niin pahoittelut mutta jos ei ole vielä näkynyt niin lippu korkealle
Nyt on pää niin täynnä räkää ettei ajatus kulje enää enempää ja ne joille en nyt huomannut mitään kommentoida niin älkää pahoittako mieltä kun en nyt viheltele ihan täysillä... Yritän taas olla aktiivisempi
Ai juu, täällä päin yritetään tupakkalakkoa/lopetusta. Mies on nyt kolmatta päivää; ekana poltti muutaman savukkeen(yleensä polttaa reilun aski/pvä), eilen vissiin kolme ja illalla hän sanoi että tänään ei polta yhtään. Ja minä kipiänä olen kans ollut vähemmällä. Toivottavasti tämä nyt onnistuis ja loppuis(siis tupakanpoltto/lopetus) mein osalta niin varmasti auttais miehen simoja mun raskautumis mahdollisuutta(
HEI!Huomasitteko?!? Mistäs minä yht' äkkikä sain tällaisen positiivisen ajatuksen meidän vauvahaaveille vaikka meille on "tuomiokin" jo annettu...). Kovasti ne sitä sinkkiä(?!? olihan se nyt sinkki kun en niin kauhean hyvin noita kaikkia hivenainaita sun muita tunne)suosittelevat simoihin, olenkin ajatellut että jos purkillisen kävisi luontaistuotekaupasta hakemassa, eihän ne ainakaan vaaraksi olisi.... Kaikkea mahdollista täytyy kokeille tässä nyt ennen kun mitään suurempia siirtoja rupeaa tekemään...
Täytyy muuten hehkuttaa teille samasta kun hehkutin miehellenikin yksi ilta tuossa että; musta tuntuu et oon ruvennu häntä enemmän ja enemmän rakastamaan. Joku teistä kyselikin että olemmeko päässeet jo omaan kotiin ja niin on käynyt että siis kyllä olemme

Ja nyt tuntuu että seksi- ja muutenkin koko rakkauselämä on ihan toisenlaista, fantastista <3 Joopa, eiköhän tässä jo tullut hehkuteltua, laitetaan vaikka tuon kuumeen piikkiin

(totta puhuen, on ihanaa kertoa jollekin ja en oikein viitsi ystävilleni hehkuttaa samalla tavalla kun luulevat tietenkin heti että joku on vialla tai jotain tapahtumassa kun tällaisia selittää(käänteispsykologiaa). Toivottavasti ymmärrätte mitä yritän selvittää, vaikeaa selittää mutta kuitenkin....
Tokkuraisin terveisin,
[/i]Riina