V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Et valinnut, mutta ajoitit. Ei ihan täsmää.Enkä ymmärrä mitä kaikki yhteensattumat olivat. Jos luulet, että jotenkin valitsin ne, olet väärässä. Ne vain tulivat. Ja tarkoituksella myös ajoitin.
Jos laitan jotain kuten vaikka videon.Et valinnut, mutta ajoitit. Ei ihan täsmää.
Se on hyvä kuulla.On paljon ihmisiä, jotka välittävät ja osoittavat sen. Sen olen huomannut erityisesti viime aikoina.
Sinä voit tehdä siitä kauniimman.Se mitä näen on vastenmielistä. Todellisuus nykyisellään on aika törkeä.
- YouTube
YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa.youtu.be
=========
✓Tämä
Meille.
Naisille.
Uuden
Elämän
Antajille.
=========
X
Kenenkään vilpittömyyttä ei pidä käyttää hyväksi, vaikka niin voi toki tehdä. En ymmärrä, miten pystyy.
Et ole mikään roska minulle.Toivoin sinusta paljon. Ajattelin rakkaudeksi, jota sydän on rukoillut. Yhden aarre on toisen roska.
Täällä sanotulla ei ole merkitystä. Todellisuus kertoo totuuden.Et ole mikään roska minulle.
Okei, no et kuulosta häneltä.Täällä sanotulla ei ole merkitystä. Todellisuus kertoo totuuden.
En tiedä, mihin viittaat.Asiat eivät katoa vaikka kuinka boikotoisin niitä ja pienentäisin itseäni.
Ei mihinkään suhdejuttuihin. Lupaan etten ole kaivattusi ainakaanEn tiedä, mihin viittaat.