Lapsettomuushoidoissa olevat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimerkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Millaisia merkkejä teille on tullut onnistuneesta pakaste Alkion siirrosta?
On tuoresiirto ennen takana joka epäonnistunut.
Nyt testattu 4AA alkio ja oireita niin paljon. Toisena päivänä alkoi kova paineentunne alavatsassa ja menkka menkkamaista kipua. Välillä tuntuu toiselta puolelta munasarjoista tai vihlaisee. Myös väsymys alkoi kolmantena päivänä todella voimakkaana. Mietin voiko lääkkeet aiheuttaa nämä kaikki oireet.
Millaisia tuntemuksia teillä on ollut? Onko usean siirron kokeneet huomanneet erilaisia tuntemuksia onnistuneesta siirrossa?
 
Millaisia merkkejä teille on tullut onnistuneesta pakaste Alkion siirrosta?
On tuoresiirto ennen takana joka epäonnistunut.
Nyt testattu 4AA alkio ja oireita niin paljon. Toisena päivänä alkoi kova paineentunne alavatsassa ja menkka menkkamaista kipua. Välillä tuntuu toiselta puolelta munasarjoista tai vihlaisee. Myös väsymys alkoi kolmantena päivänä todella voimakkaana. Mietin voiko lääkkeet aiheuttaa nämä kaikki oireet.
Millaisia tuntemuksia teillä on ollut? Onko usean siirron kokeneet huomanneet erilaisia tuntemuksia onnistuneesta siirrossa?
Mulla on nää samat oireet kyllä aina. 5 siirtoa takana ja ehdottomasti voi johtua lääkkeistä. Kaikki on aiheuttaneet plussan testiin mutta hcg ei ehkä yhtä nopeesti nouse.
 
Millaisia merkkejä teille on tullut onnistuneesta pakaste Alkion siirrosta?
On tuoresiirto ennen takana joka epäonnistunut.
Nyt testattu 4AA alkio ja oireita niin paljon. Toisena päivänä alkoi kova paineentunne alavatsassa ja menkka menkkamaista kipua. Välillä tuntuu toiselta puolelta munasarjoista tai vihlaisee. Myös väsymys alkoi kolmantena päivänä todella voimakkaana. Mietin voiko lääkkeet aiheuttaa nämä kaikki oireet.
Millaisia tuntemuksia teillä on ollut? Onko usean siirron kokeneet huomanneet erilaisia tuntemuksia onnistuneesta siirrossa?
Mulla oli myös ja lisäksi pitkä lista vaihtelevia muita oireita, mutta valitettavasti johtuivat progesteronista kaikki 😟
 
Millaisia merkkejä teille on tullut onnistuneesta pakaste Alkion siirrosta?
On tuoresiirto ennen takana joka epäonnistunut.
Nyt testattu 4AA alkio ja oireita niin paljon. Toisena päivänä alkoi kova paineentunne alavatsassa ja menkka menkkamaista kipua. Välillä tuntuu toiselta puolelta munasarjoista tai vihlaisee. Myös väsymys alkoi kolmantena päivänä todella voimakkaana. Mietin voiko lääkkeet aiheuttaa nämä kaikki oireet.
Millaisia tuntemuksia teillä on ollut? Onko usean siirron kokeneet huomanneet erilaisia tuntemuksia onnistuneesta siirrossa?
Mulla on ollut aina tosi oireetonta sekä negakierroissa että plussaan johtaneessa kierrossa. Plussa tosin osoittautui tuulimunaksi. Satunnaisia vihlaisuja on ollut kaikissa siirroissa (7x).

Onnistuneessa raskaudessa (luomu) väsymys oli ensimmäinen oire. En tiedä kuinka varhaisilla päivillä se alkoi, kun kierto oli silloin todella epäsäännöllinen. Toivottavasti sun oireet on merkki raskaudesta! ❤️
 

Yhteistyössä