V
vierailija
Vieras
Millaisia merkkejä teille on tullut onnistuneesta pakaste Alkion siirrosta?
On tuoresiirto ennen takana joka epäonnistunut.
Nyt testattu 4AA alkio ja oireita niin paljon. Toisena päivänä alkoi kova paineentunne alavatsassa ja menkka menkkamaista kipua. Välillä tuntuu toiselta puolelta munasarjoista tai vihlaisee. Myös väsymys alkoi kolmantena päivänä todella voimakkaana. Mietin voiko lääkkeet aiheuttaa nämä kaikki oireet.
Millaisia tuntemuksia teillä on ollut? Onko usean siirron kokeneet huomanneet erilaisia tuntemuksia onnistuneesta siirrossa?
On tuoresiirto ennen takana joka epäonnistunut.
Nyt testattu 4AA alkio ja oireita niin paljon. Toisena päivänä alkoi kova paineentunne alavatsassa ja menkka menkkamaista kipua. Välillä tuntuu toiselta puolelta munasarjoista tai vihlaisee. Myös väsymys alkoi kolmantena päivänä todella voimakkaana. Mietin voiko lääkkeet aiheuttaa nämä kaikki oireet.
Millaisia tuntemuksia teillä on ollut? Onko usean siirron kokeneet huomanneet erilaisia tuntemuksia onnistuneesta siirrossa?