VIILAAJAT 47

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Caktus.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kiitos ihanaiset :)

Täällä mennään kp2, eli hanat on auki.. :(
Olin jo psyykkisesti valmis tädin tuloon niin eilen oli jo helpompi päivä..
Soittelen tonne TK-gynelle jonka luona marraskuuussa kävin että mitä hän on mieltä asiasta ja jos ei meinaa mitään niin sit varmaan jatketaan normaaliin tyyliin mutta eletään myös muuta elämää normaaliin tapaan, ei stressata etukäteen.

Nyt jännätään sit teitä muita :)
Oliko Fanny seuraavana? :D
Kovasti peukkuja!!!!

Nella

Kiitos!
Kyllä te oot niitä joiden takia koitan pitää lippua korkealla ja aatella positiivisesti vaikka kuinka elämä potkii päähän ja välillä turhauttaa ihan tosissaan. Meillä kun on tässä kuiten ikäkysymykselläkin on aika iso merkitys niin loputtomiin ei ootella vaan täytyy ottaa elämän realiteetit vastaan.Tuo elämäni mies on mulle kuitenkin se ykkönen ja miehekseni oon hänet valinnut, en lapseni isäksi jos nyt näin kärjistetysti asian ilmaisee mutta te varmaan tajuatte mitä tarkotan!
juu, matkan varaaminen on nyt sit päällimmäinen tavoite ja siitä lähdetään sit katteleen mitä se elämä tuo tullessaan :)

Lämpimiä ajatuksia!

Nella

Aika hassusti nyt tuossa mieltäni ilmasin, mutta tarkoitan siis että teidän kokemukset ja tuntemukset on niin tuttuja että sen vuoksi en vielä täysin toivoani oel menettänyt! :)

Nellalle tsempit ja muillekin.

En ole viime aikoina oikein ollut kirjoittelufiiliksissä vaikka olen kyllä käynyt nopsasti aina lukemassa kuulumisia. Olen ollut vähän masiksissa sen pco-diagnoosin takia. Meillä siis viime kierto oli tutkimuskierto ja parin testin tuloksia vielä odotetaan. En oikein uskalla edes ajatella, mitä murskakritiikkiä sieltä sitten tulee..

Tsemppiä sullekin jossukka! Tiedän kyllä tunteen kun matto vedetään jalkojen alta, ja ilmoitetaan että sorry, no bonus, mutta onneksi tuo lääketiede on aika kehittynyttä ja apua löytyy vaivaan kuin vaivaan. Aikansa se kuitenkin ottaa ennenkuin asian saa itsensä kanssa sinuiksi, mutta päivä kerrallaan vaikka aluksi nenä maata viistäen. Kirjoittele sitä mukaan kuin jaksat ja miltä tuntuu, onneks tänne ei ole pakko kirjoitella jollei siltä tunnu :) Toivottavasti jaksat kuitenkin tulla kertomaan mitä lääkäri kertoi tuloksista ja millaisia suunnitelmia lekurilla on teidän varalle.

Kaikille muillekin tsempit ja mukavat viikonloput!

No voi pahka Nella! :( Ja Jossukka kans. Onneks PCOS ei oo mikään suora lapsettomuustuomio kuitenkaan, kahden vuoden yrittämisellä kollega sai ihan luomuvauvan, kun ei hoidot häntä napanneet, taisi kyllä pudottaa muutaman kilon painoa. Sitä mä vaan täällä roikun, et millos sen Fannyn testipäivät oikein onkaan, rupes ihan erityisesti jännittämään sen unen takia. :D

Täällä mennään jo 33. raskausviikolla, kaikki on muuten kivasti mutta kovasti on alkanut hermostuttaa Jättiksen perätila, kun en sektioon haluais. No, ehtiihän tuo vielä kääntyä. Ja Elviiralla alkaa kohta olla h-hetki käsillä!

Moi!

Jossukka:samat sanat kuin Caktus sanon!!Tsemppiä ja kerrohan kuulumisia kun jaksat!

Inkku olet ihana :-D Toivottavasti tosiaan näit enneunen!Mun TÄYTYY testata to/pe,koska me lähetään matkoille sunnuntaina ja lääkärin pitää tietty tietää tilanne ennen sitä.Kyllä sillon on jo ihan "oikea aikakin",lugeja menee viimeiset perjantaina(-tosin ennen niiden lopettamista menkat ei käsittääkseni kumminkaan ala).Eli tässä nyt vielä kärvistellään...Ja varmaan oireettomin kierto ikinä(jos ei huimausta lasketa ):-D

heippa!

Kiva kuulla jossukasta, lämpimiä ajatuksia ja tsemppimieltä sinulle :)
Kyllä meidän jokaisen aika jossain vaiheessa tulee, uskotaan siihen!!!

Nyt on varattu matka elokuulle, joten nyt on sit jotain konkreettista mitä odottaa :D

Kivaa sunnuntaita, täällä täti vielä kyläilee mutta joskos se pikkuhiljaa taas älyäis lähteä...

Nella

Kiitos tsemppauksista kaikille!! Ootte kyllä aika positiivista sakkia! =)

Taisi olla vähän masispäivä, kun nuo vuodatukset kirjoittelin. Ens viikolla selviää lisää, kun käymme lääkäriltä kuulemassa tulokset. Jos sitä vaikka siihen asti olisi liikoja murehtimatta..

Meilläkin on matka varattu, kuukausi aikaa matkaan. Jännäyspäivät osuu näillä näkymin juuri matkan aikoihin.. Jännää on, jos menkat alkaa ja sehän se vasta jännää onkin, jos ei ala ja ollaan tuolla Kaakkois-Aasiassa sompailemassa.

Minnes Fanny matkailee?

Jossukka:mä lähden työmatkalle etelän lämpöön ja mies lähtee mukaan lomalle!Tosi hauskaa tietenkin,mutta myös aika mielenkiintoista-olen matkustanut työn merkeissä tosi paljon,joten saas nähdä miten tuon miehen sinne mukaan soluttaa ;-)
Ja sinulle paljon tsemppiä!Tässätapauksessa(munmielestä) tieto ei lisää tuskaa,vaan helpottaa!

(.)Piinistelyä;mulla on flunssa!Ja se tuli vähän liian täydellisesti n.viikko oviksen jälkeen...

Matkoista... hmph, onhan ne kivoja joo, meilläkin talviloma varattu huhtikuulle varmaan lämpöön. Mutta, kun meillä se ivf-hoito piti alkaa maalis-huhtikuussa, niin ihan varmasti aloitetaan sitten vasta joskus toukokuussa kun matka on ohi, kun mitään reissua ei saa osua sille hoitojaksolle. Sen lisäksi mulla on huhtikuussa toinen lyhyempikin reissu tiedossa, joten se ainakin varmistaa sen, että hoito alkaa vasta toukokuun puolella. En oikein tiedä mitä ajatella, toisaalta on kiva päästä reissailemaan, mutta vähän harmittaa että sen kustannuksella sitten toi ivf siirtyy. Mutta, sitä positiivisuutta! matkojen jälkeen on hyvä mieli ja rentoutunut olo, joten kroppa ottaa paremmit hoidon vastaan :) (näin mä ainakin itselleni uskottelen...)

Sori, tuli nyt vaan omaa napaa...

Vanukas, mitkäs kisat nyt on etelän lämmössä... ;)?

Olkaahan runollisia tänään samalla kun laskette peffamäkeä!

Täällä nyt kyselen tyhmiä, mut voiko flunssa oviksen jälkeen olla merkki jostain tietystä? Mulla oli luultavasti oviksen tapainen viime viikolla ja nyt sitten täälläkin kärsitään flunssan oireista. Muuten on kyllä niin menkkamainen olo kuin olla ja saattaa vaikka mennään vasta kp 20/28?.
No ensi viikolla sitten nähdään tuleeko täti ajallaan (ellei nyt sitten hyökkää kehiin ennen sitä). No se omasta navasta.
Täällä on näköjään varailtu matkoja innolla. Voi kun sitä itsekin pääsis taas jonnekin lämpimään rentoutumaan (just olin joulukuussa,heh).Tsemppiä kaikille jännääjille ja myöskin tädin löytämille.

Tulinpas nostamaan teitä ylöspäin...
Tänään neuvola ja kaikki ok. Masu kasvaa vauhdilla yläkäyrillä, varmaan joku jättiläinen tulossa, hui.

Ketäs me jännätään seuraavaksi? Vanukastako?

Prinressa rv 31+1

Siiseliini:siis toi flunssa on klassinen raskausoire siksi,että jotta alkio voisi kiinnittyä,laskee naisen vastustuskyky-ja sillon usein tulee flunssa!Ja sehän kiinnittyy just n.viikko oviksesta...Mutta voihan sen flunssan saada muutenkin :-D
Eli hyvää oiretta sullakin!!

(.)Mahan jomotuksia ja nipistelyjä on flunssan lisäksi,mutta pelkään,että ne on vaan lugeoireita...Testailu ehkä to,viimeistään kumminkin pe!

Onkos Fanny menossa "saaristoon" seikkailemaan...
Mä kyllä huomasin silloin kuin vedin lugeja että oireet oli kyllä ihan katossaan, mutta toivotaan kovasti että Fannyn oireet on vihdoin todellisia!
Täällä ei oikeestaan ole aikaa oireita ihmetellä. Käyn kyllä tirkistelemässä teidän kuulumisia, mutta ei aina ehdi kommentoida.
Loman tarpeessa olisi kyllä jo, vuoden vaihteen jälkeen ei ole normaalia päivää töissä nähtykkään, siihen päälle vielä remppakin on ihan vaiheessa ja koulutehtävät puskee päälle.

m

Minsku;jaksamista,ja kiva kun kerkisit käydä!!

Hassua sinänsä,että mulla kierto on ollut tosi oireeton!Odotin lugejen myötä niitä kipeitä rintoja yms.,mutta mitään sellasta ei ole ollut!Nää nippailut on alkanut vasta muutama päivä sitten.