Jos nyt ehtis kommentoimaan tuota Siiseliinin kirjoitusta. Ihan ekana, täällä saa kiukutella ja purkaa turhautumistaan, niinhän me muutkin tehdään, ja sitä vartenhan me täällä ollaan
Voin jotenkin kuvitella sun tuntemukset, mun ex oli sitä mieltä että hän haluaa lapsia sitten kun 38. En tiedä mistä oli saanut päähänsä sen 38 v, mutta ottaen huomioon että kyseinen herra oli mua 5 vuotta nuorempi, niin että joopajoo. No homma hajosi muihin syihin, mutta kyllä silloin kummeksutti että luuleeko se tosiaan, että sen voi noin tarkasti ajoittaa.
Ja kuten kokemus on itse kunkin osalla osoittanut, niin ei voi. Nykyinen mies on onneksi tossa suhteessa (ja voisin sanoa kaikessa muussakin suhteessa) ihan toista maata. Mies sanoikin silloin viime syksynä että kun kuitenkin jossain vaiheessa muksuja tehdään, niin samapa se koska niitä tehdään, varsinkin kun oli jo silloin tiedossa että mun kohdalla se ei ehkä tapahdu ihan vaan sormia napsauttamalla. No eipä tapahtunut ei, ihan tätä ei kyllä odotettu, mutta onneks edes aloitettiin ajoissa, niin saatiin tämäkin tietoon, ja päästiin asiassa eteenpäin ennenkuin ikä tulee vastaan hoitojen kanssa.
Jaksamisia siis Siiseliini. Toivottavasti teille käy kuten, olikos se hema, joka kävi pari kertaa palstalle kirjoittamassa yrityksen alettua ja paukautti samantien plussan tikkuun.
Pirteää perjantaita viilaajille!
Caktus