VIILAAJAT 42

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fanny.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis MITÄH?! Ymmärsinkö mä nyt Aava aivan oikein??? Onnea kovasti jos ymmärsin :) !

Ja olihan se ovis bongattu niillä mun testeillä, olihan? että mä voin ottaa osan kunniasta tässä plussassa kuten uhkasin ;)

001.gif
002.gif
http://www.cosgan
.de/images/smilie/set/002.gif
023.gif
002.gif

Kokeillaan...

ONNEA AAVA! Aivan mahtavaa!

Ja Fannylle isot kiitokset, että kävit tuolla toisella puolella kertomassa ystäväsi lapsesta. Kyllä se vaan kummasti helpottaa, kun kuulee tuollaisia positiivisia tarinoita. Jaksaa taas paremmin uskoa, että Mintullakin kaikki tulee menemään hyvin :-) Mulla on täällä kaikki peukut ja varpaat pystyssä (ja Mintulla kans), että sinäkin pääset nyt loikkaamaan Pikkumyyn ja Aavan pysäyttämään plussajunaan!

Tsemppiä ja plussatuulia myös kaikille muille!

Ilona & ”Minttu” 2 vko tasan

ONNEA AAVA!!! Mahtava juttu!!!

Ja Fannylle hurjasti tsemppiä, meillä kanssa Villin kanssa sormet ja varpaat ja kaikki pystyssä ja ristissä ja vaikka mitä.

Minskusta ei ole pitkään aikaan kuulunut mitään :( Käyn aina välillä taustailemassa... nyt on tullut ihan iksu!

Monsku & Villi 3kk

Ihan ensimmäisenä ekstratsemppaushalaus Ilonalle. Voimia vanhemmille ja pienelle Mintulle (ihana nimi muuten, onkohan lopullinen?). Kuten monet ovatkin jo todenneet, onneksemme elämme Suomessa missä Minttu saa parhaan mahdollisen hoidon.

Kiitos kaikille onnitteluista, olette kyllä ihania. :) Tulee taas itku (yksi oire: herkistyminen). Selvin oire oli tuo edelleen jatkuva rintojen kipeytyminen. En ole vastaavaa kokenut koskaan. Hiukset likaantuivat normaalia nopeammin ja urheilu ei sujunut sitten ollenkaan. Kiukku ja väsy, periaatteessa ei siis mitään niin ihmeellistä kierron ajankohtaan nähden. Eilen vaan tuli tunne, että on pakko testata. Kävin jo töiden jälkeen pyörimässä apteekissa, mutta onnistuin pakottamaan itseni ulos c-vitamiinipurkin ja kasvovoiteen kanssa. Illalla sitten oli pakko lähteä kävelyllä apteekin suuntaan ja kun Aconin testi näytti haamua, en ollut edes kovin hämmästynyt. Tarkoitus oli testata uudestaan vasta huomenna, mutta kun touhu alkoi mennä "hieman" hysteeriseksi sen lääkärin soiton jälkeen, marssin apteekkiin ja ostin ClearBluen kolmen testin paketin. Sieltä se + sitten tuli melkein heti ruutuun. Caktus, saat kyllä ehdottomasti osan kunniasta, vaikka ovisplussakin tuli ClearBluella. :)

Mies ottaa minua rauhallisemmin mutta on jo paljon normaalia huolehtivaisempi. Ja kyselee kaikkea hassua aiheeseen liittyen. Oma fiilis on aika pelokas, tiedän turhankin hyvin aikaisen plussaamisen huonot puolet... Koitan kuitenkin nauttia hetkestä. Huonon olon huilahduksiakin on jo tullut, uskomatonta kyllä. Meinasin päivällä oksentaa töissä kun olimme käyneet syömässä lounasta intialaisessa. En kyllä tiedä voiko oikeasti johtua vielä raskaudesta.

Huh mikä megatarina jo, mutta loppuun vielä isot tsempitykset Fannylle ja Nellalle! Ottaisin teidät niin mielelläni mukaan tuonne toiselle puolelle (jonne en kyllä vielä aikoihin uskalla siirtyä).

Voi että, ihanaa naiset, ihanaa!! nyt plussia tulee oikein rytinällä! Onnea vain aava! pikkumyytä ehdinkin jo onnitella tuolla toisella puolella.

Tsempityksiä ja onnea tuovia halauksia kaikille <3

Haikkis 15+3

Oikein paljon onnea Aavallekkin plussasta... Tuu Aava sitten kun siltä tuntuu niin tuonne toiselle puolelle.

Kyllä nyt vielä joku siirtyy plussajunan matkaan kun kerta se on tänne pysähtynyt.. Niinhän meille huhtikuisillekkin kävi että mentiin kolmen voimin tuonne toiselle puolelle.

Prinressa rv 17+5

Ihanaa, onnea Aavalle!!! Mahtavaa kun tuo plussajuna ottaa edes kerralla enemmän porukkaa kyytiin kun harvakseltaan käy, niin on mukavampi sitten odotuspuolellakin yhdessä turinoida samassa vaiheessa olevien kanssa. Vielä sinne junaan mahtuis, peukut pystyssä muillekin!

-Inkku, rv 19+0

Aava, oikein suuret onnittelut! Kerro ihmeessä oireet ja miten tästä eteenpäin.

Jääköhän tänne nyt enää ketään? Minä ainakin jäin taas kerran asemalle (en taida ikinä ehtiä siihen junaan mukaan). Kp 3 jo :(

Voi tylsyys, Jossukka :(

Täällä on ollut ihan hirvee kaaos! Ei oikein oo ehtinyt ees teitä käydä moikkailemassa, yritän nyt kuitenkin parantaa tapani. Vilkaisemassa oon kuitenkin yrittänyt käydä, ettei suuret uutiset mene sivu suun.

Jännäyslista

03.11. (la) Jossukka81.
14.11. (ke) Minerva77
16.11. (pe) Fanny (viimeistään)
16.11. (pe) -Nella- ?

Fannylle kovasti tsemppiä, jännättää jo nyt sun puolesta.

Voi jossukka, suuren suuret pahoittelut :(
..ja mää kyllä jään tänne, joten ei huolta !

Mukava kun Minskukin on palailemassa, olin jo ihan oikeesti huolissani kun susta ei kuulunut mitään! ..täällä kun ei voi oikein suuremmin keltään kysellä onko OIKEESTI tapahtunut jotain ettet sen vuoksi ollut linjoilla!! KIVA KIVA, tervetuloa takaisin :)

Täällä normi viikonloppu...
Olis kuiten tarkoitus käydä hieman ulkoileen ettei koko päivää ihan sisällä kuitenkaan!
Anoppi oli kylässä joten sisälläolo ei ole antanut hemppistelylle tilaa!
Joskos sitten illalla saunan jälkeen, ennen illan laatusarjoja? :)

Mää oon innoissani pikkumyyn ja Aavan plussauksista, monta kertaa ootte mielessäni olleet viikonlopun aikana! Miehellenikin piti sanoa että "tukiryhmässä" on nyt plussauksessa tunkua :) ..Fannya kans kovasti jännäillään, jotenkin se tuntuu minustakin tosi konkreettiselta :)

Mutta mukavaa sunnuntai-iltaa Viilaajat, ja plussatuulia :D

Nella

Joo, jännä juttu, miten voi olla näin iloinen virtuaalifrendejen puolesta. Kyllä täälläkin plussauutiset saavat hymyn nousemaan nassulle! On saanut elää siinä tilanteessa kuitenkin mukana :)

Ja Nella, eihän sitä koskaan tiedä. Varataanko vaikka jo näin etukäteen paikkaliput seuraavaan junaan? ;)

Aava, oikein suuret onnittelut! Kerro ihmeessä oireet ja miten tästä eteenpäin.

Jääköhän tänne nyt enää ketään? Minä ainakin jäin taas kerran asemalle (en taida ikinä ehtiä siihen junaan mukaan). Kp 3 jo :

Älähän huoli Jossukka, minä täällä varmaan kuikuilen teidän parissanne hamaan tulevaisuuteen saakka.....JÄTTISUURET ONNITTELUT AAVALLE!!!!!

Hehehehee...Siis toi alkuteksti oli suoraa lainausta Jossukalta, mutta ilmeisesti koska en jaksanut kirjautua...taaskaan...se näyttää ihan mun kirjoittamaltani.Pahoittelut!!!

Ihanaa Minsku että oot tallella! Mäkin olin jo ihan oikeasti huolissani, koska kuten Nella sanoi, ei voi keneltäkään tarkistaa jos jotain olisi sattunut tai tapahtunut. Hyvä ettei näin ollut asian laita.

Energistä uutta viikkoa viilaajille!

Huomenta Viilaajat! Ja kiitos taas onnitteluista, olette kyllä mahtavia. :)

Jossukalle pahoittelut. :( Tämä nyt ei lohduta tippaakaan, tiedän, mutta kyllä sinunkin vuorosi tulee vielä. Usko pois. Omalta osaltani ei muuten pitänyt yhtään paikkaansa se (mielestäni kohtuullisen ärsyttävä) hokema, että kyllä se tärppi tulee kun lakkaat stressaamasta. Nimimerkillä pikkasen tuli ehkä stressattua...

Tällä hetkellä oireina on ajoittaiset vatsan nipistelyt, edelleen kipeä rinnat ja lievähkö kuvotus. Lisäksi olen heräillyt nyt torstaista lähtien joka ikinen yö klo 04. Tänäänkin olin niin ajoissa töissä, että joku alkaa varmasti kohta epäillä. Vielä en ole varannut neuvolaa tai varhaisultraa, en ole uskaltanut. En olisi osannut kuvitellakaan tätä pelon ja epävarmuuden määrää. Koitan keskittyä nyt löysäämään pipoa ja ottamaan vastaan sen mitä tulee, mitä se sitten onkin. Joo-o, helpommin sanottu kuin toteutettu.

Pidän hulluna peukkuja teille kaikille! Tsemppiä!

AIVAN MAHTAVAA AAVA!!!! Suurensuuret onnittelut! Ihanaa että me mennään nyt melkein samoissa päivissä :) Mulla oiskin yhden toisen nettilaskurin mukaan laskettu aika 8.7.08. Ja sen laskurin mukaan sydänäänet pitäis kuulua jo tän viikon sunnuntaina! Tippa linssissä luin noita juttuja, on tosiaan ollut tunteet ihan pinnassa ja vaihdelleet miten sattuu ;)

Rinnat jatkaa edelleen kipeytymistään ja on ihan selvästi tosi turvoksissa. Vatsaa nippailee aina välillä ja perjantaina pisti todella kovaa vasemman alimman kylkiluun kohdalta (voisko olla joku heijastekipu?). Lauantaiaamuna oli ekan kerran vähän pahoinvointia, lähinnä semmonen krapulaolo et jos en nyt syö jotain niin oksennnan... Ja mä oon myös heräilly koko viikon aamuyöllä neljän pintaan!

Tänään aion varata ekaa neuvola-aikaa, koetan saada mahdollisimman pian niin kerettäis käydä täällä Tampereella kun muutetaan sit marraskuun lopussa pois ja jos toi hoitajien lakko toteutuu niin huolettaa et miten kauas tulevaisuuteen se eka käynti jäis siellä uudella paikkakunnalla...

Mulla on myös nyt pienoinen ongelma. Oon niitten vatsavaivojeni takia joutunu lääkärin määräyksestä syömään loperamidia (Imocureja yleensä). Niitä kun ei nyt raskausaikana saa syödä niin mulla on koko ajan pakki ihan sekasin. Maitohappobakteerit ei riitä mun mahaa rauhottamaan. Täytyy tuolta neuvolasta kysyä voiko mitään ottaa, muuten voi olla et ei hirveenä pysty töissä käymään :(

Meille muuten kävi viikonloppuna niin että mun setä oli mun mieheltä kysyny tuleeko meille vauva. Ja mies oli myöntäny että joo... Ja meiän piti kertoo vasta jouluna...En ymmärrä mistä se setä sen keksi...

FANNYLLE ONNEA JÄNNÄILYYN! Toivottavasti saadaan sutkin samaan junaan!

Pikkumyy 4+6

Moi!

Ja vielä onnittelut Myylle ja Aavalle!

(.)Täällä on meneillään jotain outoa.Mulle on siis annettu sellanen piikki,jonka pitäisi taata ovulaatio n.36h kuluttua sen antamisesta.Se onnettiin to-aamuna ja inssissä pe aamuna lääkäri totesi,että iso folli on jo vähän "lyynistynyt",eli ovis on alkanut.No,sen vieressä oli myös vähän pienempi toinen folli,enkä saanut ihan tarkkaa vastausta,irtoaako sekin samalla kertaa.Nyt mulla on ollut ihan selvää ovislimaa koko viikonlopun,eikä lämpökään ole korkeella!Siis mitä tää nyt on?Irtoaako se toinen,vai eikö mitään irronnutkaan perjantaina?Tosi turhauttavaa.Pitäisköhän yrittää soittaa lääkärille...

Fanny

Nyt mun pitää aktivoitua, kun ollaan jo ihan sivun alalaidassa!

Onko Fanny saanut jo tietoa, soittanut lääkärille?

Täällä kamala kiire jatkuu. Töissä hirveästi poissaoloja ja muutokset painaa päälle ja aiheuttaen omat ongelmansa. Sen päälle vielä kouluhommat käy entistä monimutkikkaammiksi eikä niistä selviä ilman todellista lukemista, dead-line toisensa jälkeen alkaa vilkkua kalenterissa! Tän kaiken lisäksi sitten mentiin vielä ostamaan uusi asunto, joten hommat ei varmastikkaan tuu lähikuukausina loppumaan kesken.

minsku marmattaja ;)