VIILAAJAT 42

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fanny.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fanny.

Vieras
LISTA

Minerva77 30/28,y08/06 Hki
Fanny77 30/34,y06/06,km 9/06 Hki
Caktus 32/31, yritystä 11/06, Uusimaa
Aava80 27/28, yritystä 1/07, Helsinki
Nella26, 26/45, y05/07, Pohjois-Pohjanmaa
jossukka81 26/28, y01/07, Uusimaa

To-be-viilaajat:
Siiseliini 29/30, yritys alkaa 01/08, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku (syntynyt tyttö 10.6.-07)
Monsku (syntynyt tyttö 28.7.-07)
Joanna (syntynyt poika 2.8.-07)
Ewa (syntynyt tyttö 20.8.-07)
Tehotyttö 14.10.2007
Entu (syntynyt tyttö 18.10.-07)
Ilona 27.10.2007
Elviira 26.2.2008
Inkku 28.03.2008
Prinressa 6.4.2008
Joppuli 12.4.2008
haikkis 22.4.2008
Pikkumyy

Alotin nyt uuden ketjun ja päivitin Myyn!Toivottavasti et suutu,jos olisit itse halunnut...tulin vasta ajatelleeksi...

MAHTAVAA!! Oikein isot onnittelut Pikkumyylle! Melkein oli tulla tippa linssiin, kun näin viestisi! Ihana juttu.. Mahdat sinä leijua korkealla, kun me muutkin ollaan jo tosi high sun puolesta :)

Kiitos kaikille :) Täällä ollaan leijuttu ihan pilvissä koko päivän. Vielä ei kuitenkaan meinaa käsittää tätä asiaa vaan aina on vessareissulla pieni pelko päällä et entä jos ne menkat onkin alkanu...Mutta kai tässä ajan kanssa rauhottuu...

Fannylle onnea huomiselle!!!

Kiitos Fanny päivityksestä, en pistä pahakseni... Lakettu aika ois yourdaysin mukaan 11.7.2008. Saa sit nähdä mitä lääkäri arvioi jahka sinne asti päästään...Pitäis varata aikaa, mut tänään oli vielä niin pöllämystynyt olo et ei saanut aikaiseksi :)

Onnittelut Pikkumyylle plussauksesta. Ja siitä sitten esimerkillisesti muut perässä odotuspuolelle eikös vaan!!!
Tai no älkää nyt ihan kaikki lähtekö, jään muuten yksin tänne haaveilemaan ja ihmettelemään *virne*!!!

VOI PIKKUMYY ! ! ! ! !
e035.gif

Olipas ihania uutisia nähtävänä :D
VALTAVASTI ONNEA, KYLLÄ ME JO PLUSSAUUTISIA KAIVATTIINKIN ! !

Ja Fannya kans kovasti ajattelen, toivon sydämestäni että teillä inssi onnistuu ! :)

Caktus, aattelin just samaa että taustailijoille olis kyllä rutkasti tilaa täällä meidän hupenevalla Viilaajat-palstalla :)
..Samalla me muutkin ehkä aktivoiduttaisiin kirjotteleen enemmän :)
Joten, tervetuloa sinä joka tätä lueskelet :)

Mulla olis sit huomenna gyne-aika, joten kattellaan mitä se sanoo...
Mulla on KAI oviskin just paraikaa, ainakin luulisin niin, muttei viitti illalla olla sillain kun aamulla on jo aika ;) ..ainakaan jos itte olisin gyne niin ajatus ei houkuttelis ! Anteeksi taas tämä iljettävä mielikuvitukseni...
s070.gif

Kivaa torstai-iltaa Viilaajat, otetaan tuosta meidän pikkumyystä mallia :D

-Nella-

Nella, samalla tavalla toimii mun mielikuvituksenikin, eli ei kyllä viitti gyneä edeltävänä päivänä juurikaan hommailla...

Siiseliini, jäädään me sitten pitämään ketjua hengissä kun muut plussailee :). Tai mä jään, mulla kun ei plussaa ole luvassa ainakaan ennen huhtikuuta, kun sinne se ivf aika osuu, ja jos lakko/irtisanomiset tulee, niin ties mihin siirtyy. Luotettavasta lähteestä kuulin, että jos lakko tulee, niin lapsettomuuspolilla menee kaikki sekaisin, eli nyt kun ovat päässeet vauhtiin kesätauon ja remontin jälkeen, niin sitten tulis taas tauko ja hoitoja tarvitsevia hirveä suma. Joten anteeksi vaan kaikki hoitajat, nyt on oma napa lähin, ja näin ollen en tue työtaistelutoimia, toivon ettei lakkoa tai irtisanomisia tule, vaan osapuolet pääsevät sopuun.

Caktus

Moi!
Terkut inssistä!Kaikki meni jokseenkin niin hyvin kuin voi!Miehen näytekin oli parantunut edellisestä!Sen yhden muniksen viereen oli kasvanut vielä toinen iso munis,joten PIENI TEOREETTINEN mahdollisuus kaksosille on olemassa!!:-DToimenpide oli äärimmäisen helppo ja kivuton,hetkessä ohi.Siinä sitten vähän aikaa huilin.Nyt vaan ootellaan pari viikkoa!

Fanny

Fannylta taas niin ihanan positiivinen asenne. Kiva kuulla, että kaikki meni hyvin. :) Toivottavasti Caktus pääsee aloittamaan hoidot alkuperäisessä aikataulussa. Olisi tosi kurjaa jos joutuisitte odottamaan vieläkin pidempään.

Minulla olisi taas kysymys teille asiantuntijoille. Lääkäri soitti juuri verikokeen tulokset (progesteroniko se nyt oli, millä varmistettiin ovulaation taphtuminen?). Arvo oli 20 ja kuulema hyvä, mutta nyt kiinnostaisi tietää mikä on "hyvän" raja, onko tuo siis nippanappa hyvä, vai OIKEASTI hyvä? Millaisia arvoja te olette saaneet?

En saanut järkytykseltäni kysyttyä lääkäriltä, koska hän oli tosi ilkeä puhelimessa. Ensimmäiset sanat olivat, että eikös me sovittu että tulet käymään, en puhu näistä puhelimessa. Tuon arvon sain ainoastaan hänestä irti. :( Minä nimenomaan kysyin labrassa, kun varasivat minulle puhelinaikaa, että mites kun lääkäri käski tulla vastaanotolle ja labrahenkilökunta oli sitä mieltä ettei ole tässä vaiheessa hyötyä mennä käymään, vaan vasta kun kaikki verikokeet on otettu.

Sori, tulipas tilitys. Mä vaan jotenkin aina pahoitan mieleni tuollaisesta epäystävällisyydestä.

Minä taas...

Lähetteessä lukee näin: 2502 S -PROG S- Progesteroni. Google kertoo, että ovulaatio on taphtunut, mikäli arvo on yli 25. Minulla se siis oli 20 ja gyne sanoi vain, että ovis on ollut. Mitä ihmettä? Kyllä ottaa päähän maksaa tällaisestä palvelusta.

Aava:multa otettiin tuo kaksi kertaa.Eka oli n.pari päivää oviksen jälkeen,sillon 23,2,ja toinen muutamaa päivää myöhemmin,jolloin 71,4!Eli arvo nousee.Mun (lapsettomuus)lääkäri sanoi,että kunhan toi eka arvo on yli 15,ei hätää ole!Eli siis toi 25 koskee varmaan koko tota aikaa,kun se nousee-eli jos ei ollenkaan nouse sen yli,sitten häikkää.Missä vaiheessa (noin suunnilleen) sun koe otettiin?

F

Kiitos Fanny. :) Bongasin lh huipun perjantai-iltana ja koe otettiin seuraavan viikon perjantaiaamuna.

Sikäli tämä paniikkini näyttäisi nyt olevan hieman turhaa, että tein juuri testin joka näytti tältä: +

Uskotteko kun sanon, että hieman on pää sekaisin...?!

siis apua, Viilaajissa käy kato :)

Siis tosi upea juttu!! :D
Miltä tuntuu? Mitä oireita? Mitä rakkaimpasi sanoi?
Siis voi että... Pääsette pikkumyyn kans yhdessä oottaan, käsi kädessä melkein :)

-Nella-

Ja Fanny, mulla on kaikki peukut ja varpaat pystyssä inssin onnistumiseksi
k010.gif

Mahtavaa...

..ja minäkään täältä mihinkään oo menossa, jotenkin tuntui kun kävin gynellä ettei se oikein sanonut juuta eikä jaata vauvayrityksistä, Onnea yritykselle toivotteli..
Joten Nella vaan yrittelee sitte...

Siis nyt on juna taas pysähdyksissä!ONNEA AAVA!!!

Aivan ihanaa!Minkä testin teit?Mitä oireita-puhuit aikasemmin samasta rintakivusta kuin Myy!?!Arvasitko etukäteen?

Nella älä masennu,kyllä täällä vielä muutkin ollaan!Kiitos kumminkin tsempeistä!

Sen kyllä vielä sanon,että jos tästä mulle plussaa tulee(siis inssillä,nyt tai myöhemmin),ainoa asia mitä kadun,on se,etten tehnyt sitä aikasemmin!Niin helppoa se oli!