Kiva lukea muiden kuulumisia, paljon on taas tapahtunut.
Mä sitten tapasin eilen tämän H.S.V lääkärin ja oli nopein käynti ikinä! Mutta ei valittamista, ihan asiallista oli kohtelu. Kaikki oli kunnossa, kohdunsuu kiinni ja Ilmari RT:ssa, sykkeet hyvät ja kuulemma mulla hyvä lantio

enpä oo ennen moista kuullut, mutta kiva juttu.
Painoarvioksi heitti n.3 kiloa ja alkoi sitten hiukan hirvittää kun on kuitenkin tuo kuukausi jäljellä laskettuun aikaan.. Sf-mittaa kuulemma seuraillaan ja jos kasvaa tosi isoksi niin ultraillaan sitten tarkemmin tota vauvan kokoa.En nyt muista mittaa mut oli ihan ok viikkoihin nähden. Onhan sitä tässä itsekin miettinyt, että tuskin vaavi mikään ihan pikkuinen on kun ollaan miehen kanssa pitkiä (175cm ja 193cm) ja molemmat painettu syntyessä yli 4kg (jos sillä nyt on vaikutusta asiaan).
Maanantaina käytiin Tyksissä tutustumassa, olikohan muita palstalaisia samaan aikaan???

(16.30-18.00) ja oli ihan kiva kokemus tällaselle sairaalakammoiselle. Kätilöt vaikutti ystävällisiltä ja reippailta, ainoa miinus oli et osastolla huoneet tuntui TOSI kuumilta! Muutkin valitteli samaa joten onpa ainakin lämpimät oltavat sitten. Kaikenkaikkiaan toi lähestyvä synnytys tuli kyllä tosi paljon todellisemmaksi ton vierailun myötä. Jännä miten jotain asiaa voikin odottaa tosi paljon ja samalla pelottaa vähintään yhtä paljon. Millaisia fiiliksiä muilla synnytyksestä?
Tohon Snoopyn kysymykseen painosta niin mulla ainakin noussut hurjimmin nyt tän viimeisen kolmanneksen aikana. Alkuun oli tasaisempaa toi kilojen kertyminen ja nyt on ollut "parhaimmillaan" jopa 1-2 kg punnitusten välillä (kaksi viikkoa). Yhteensä painoa on tullut 15 kg ja viikkoja on kasassa 36. Nyt viime viikkojen aikana oon herkutellut olen lähes päivittäin, liikkunut vähemmän kuin ennen ja turvotusta on löytyy. Vaan eiköhän tuo vaakalukema normalisoidu, kun saa jossain vaiheessa taas normaalit urheilukuviot käynnisteltyä. Mun terkka on kysellyt liikunnasta ja herkuttelusta ja samalla kehunut kun verenpaine on pysynyt hyvissä lukemissa (samoissa ku ennen raskautta) ja pissa puhdasta joten kokonaistilanne ok.
Jaaha,vois olla kahvin aika ja ruokakauppaankin pitäis raahautua..
Hyviä vointeja kaikille!
Ilmarinäiti