5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huhtimammat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mekin ollaan ajateltu vakuutus ottaa. En vielä yhtään tiedä mistä yhtiöstä ja ajattelinkin että tossa tammikuun aikana mun on se pakko selvittää. Nyt ennen joulua en kyllä millään jaksa alkaa tehdä sellaista tutkimustyötä... Meillä on Pohjolasta kotivakuutus ja sieltä ainakin saa jonkun pienen helpotuksen tohon varausmaksuun, mutta sen enempää en vielä tiedä.

Mä tunnen edelleen liikkeitä vaan tosi heikosti ja satunnaisesti, mutta en mä ole siitä kyllä yhtään huolissani. Sen oon huomannut, että jos on kiire päivä niin en välttämättä tunne ollenkaan. Sitten kun on pidempi hetki aikaa istua ja kuulostella niin saatan tuntea pari töytäisyä.

Meilläkin on rakenneultra ens viikon maanantaina. Sitten mieskin näkee pikkuisen ensimmäistä kertaa:)

höh, oli vahingossa jo viikon edellä näköjään viime viestissä. Sekasin menee välillä laskuissa, että mikäs viikko olikaan..

Eilen oli neuvola ja kaikki oli muuten ok, paitsi taas virtsanäytteessä kaksi plussaa valkosoluja?! Ei tajua miten voi koko ajan olla ja sitten ei kuitenkaan oo mitään tulehdusta tietääkseni. taas piti viedä terveyskeskukseen uus näyte, plääh.

Painoa oli tullut just se kaks kiloo mitä ite veikkailin. Toisaalta onpa aika tiukkaa jos saa tulla se 500 g viikos ku laskeskelin, että niinhän se näköjään helposti tulee. Vaikka ei mullakaa oo muualle tullu ku maha vaan kasvanu. Toisaalta en oo kyllä nihkeilly syömisis mut en oo kauheesti herkutellutkaan. Saas kattoo miten sitä massaa sitte tulee.

Pikkunen on alannu potkiin niin kovaa, että näkyy jo vatsan päältä, hassun näköstä kun maha liikkuu ja möyhää.
Mielenkiinnolla ootan joulun jälkeistä aikaa ku oon töissä missä ei oikeen kauheen rauhallisesti voi ottaa, että miten sitä sitten jaksaa.. Nyt jo maha ottaa vastaan joissain jutuissa, kun pitää kyykkiä, nostella ja kurotella. Eikä oikeen voi sanoo, että enpäs tee tehkää te. Mite ootte muut töissä jaksaneet?

Hei vaan!

Tänään oli aamulla taas neuvola. Kaikki oli oikein hyvin, painoa mulle oli tullu 1,2 kg lisää. Sydänäänet kuului oikein hyvin, nyt kuului kaikki läppä-äänetkin, mitä ei aiemmin ole kunnolla saatu kuulumaan. Mieskin pääsi tänään mukaan. :) Mun selkäsärkykin on rauhoittunut ja tuntuu erittäin hyvältä tällä hetkellä, mitä nyt saa vessassa juosta vähän väliä.

Saatiin neuvolasta kelan paperit ja synnytyssairaalan paperit esitäyttöä varten. Jotenkin kamalan aikaisessa vaiheessa, mutta toisaalta aika rientää valtavaa kyytiä... Kohta pääsee hypistelemään äitiyspakkauksen tavaroita.

Meilläkin pikkuinen potkii aivan valtavasti ja mieskin on saanut nähdä potkut massun läpi... :)

Meilläkin on mietinnän alla ottaako vakuutus vauvalle ennen syntymää. Pohjolassa on kaikki vakuutukset, joten täytynee kysyä ensin sieltä tarjous.

Itellä on onneksi sellainen työ, ettei ole kamalasti fyysistä rasitusta, joten uskon jaksavani tammikuun loppuun, jolloin minulla alkaa vuosiloma... Sekin aika koittaa hetkessä!

Hyvää päivänjatkoa kaikille!

Tervehdys taas!

Rakenneultrassa tuli käytyä, ja nyt olen nieleskellyt pahaa mieltäni.
Vauvalla kaikki ok, koko vastasi viikkoja.
Lääkäri oli erittäin töykeä, hyvä kun päivää suostui sanomaan. Verenpaineestani mainitsi (on ollut vähän koholla kokoajan), yritin selittää, että vasta oli rr-mittari viikon lainassa, ja kotimittaustulokset olleet normaaleja...hän vaaan tykkäs vängätä, että jos ei nyt ala neuvolamittaukset laskemaan, niin sitten pitää lähteä tutkimuksiin ja harkita lääkitystä. Täällä eivät neuvolassa ole olleet huolissaan, kun kotimittaukset eivät ole korkeita. Ultratessa lääkäri mutisi vain itsekseen, eli eipä paljon tietoa vauvasta saatu, ja kaiken päälle alkoi voivottelemaan miten pieni meidän poika oli syntyessään, vaikka olikin täysiaikainen (syntyi rv 38+2 2955g ja 49cm).
Kertakaikkiaan, jäi niin paha mieli, että eipä taida uni ensi yönä tulla, kun saa miettiä, että osaako tässä mitään oikein tehdä :,( Aamulla arvelin neuvolaan soittaa, jos sinne saisin ajan keskustelemaan.

Vähän lohtua toi vaunukaupassa käynti..saatiin varattua meille mieluiset vaunut, ja nyt odotellaan milloin ne päästään hakemaan.

Mutta näin siis meillä...