M
Minnie 19+4
Vieras
Kyllä mekin ollaan ajateltu vakuutus ottaa. En vielä yhtään tiedä mistä yhtiöstä ja ajattelinkin että tossa tammikuun aikana mun on se pakko selvittää. Nyt ennen joulua en kyllä millään jaksa alkaa tehdä sellaista tutkimustyötä... Meillä on Pohjolasta kotivakuutus ja sieltä ainakin saa jonkun pienen helpotuksen tohon varausmaksuun, mutta sen enempää en vielä tiedä.
Mä tunnen edelleen liikkeitä vaan tosi heikosti ja satunnaisesti, mutta en mä ole siitä kyllä yhtään huolissani. Sen oon huomannut, että jos on kiire päivä niin en välttämättä tunne ollenkaan. Sitten kun on pidempi hetki aikaa istua ja kuulostella niin saatan tuntea pari töytäisyä.
Meilläkin on rakenneultra ens viikon maanantaina. Sitten mieskin näkee pikkuisen ensimmäistä kertaa
Mä tunnen edelleen liikkeitä vaan tosi heikosti ja satunnaisesti, mutta en mä ole siitä kyllä yhtään huolissani. Sen oon huomannut, että jos on kiire päivä niin en välttämättä tunne ollenkaan. Sitten kun on pidempi hetki aikaa istua ja kuulostella niin saatan tuntea pari töytäisyä.
Meilläkin on rakenneultra ens viikon maanantaina. Sitten mieskin näkee pikkuisen ensimmäistä kertaa