M
Minnie 32+3
Vieras
Samanlaiset suunnitelmat on äippälomaksi täälläkin kuin Athenella. Saas nähdä mitä oikeesti tulee tehtyä... Ja mitä jaksaa tehdä. Varmaan täällä kuukauden päästä (siis sitten kun jotkut teistä jo synnyttää
) manailen tylsistymistä.
Tänään olin neuvolassa ja hemoglobiinikin oli vihdoin lähtenyt nousuun
Viimeksi se oli 106 ja nyt ""jo"" 112. Verenpaine oli hyvä ja kaikki muutenkin hyvin. Vauvan syke oli 150. Painoo tulee lisää samalla tahdilla kuin ennenkin, mutta ei auta ottaa siitä ressiä. Kait sen poiskin sitten saa...
Ostettiin muuten viime viikonloppuna vaunut. Hirvee hinku olis jo lähtee lykkimään, mutta en taida tyhjiä vaunuja kehdata lähtee tuuppaan. Ostettiin sellaset Brion yhdistelmät, muistaakseni Duot? Siis kuitenkin ne joissa saa sen koko kopan vaihdettua sitten kun haluaa ne rattaiksi. Muutenkin alkaa kaikki tarvikkeet oleen vähitellen valmiina, pitäis vaan vielä hakee ne tuolta sukulaisilta. Tosin tossa aamulla tuli just mieleen, että kylpyamme pitää vielä ostaa. Sen olin unohtanut ihan kokonaan. No sen onneks ehtii vielä hyvin.
Tänään olin neuvolassa ja hemoglobiinikin oli vihdoin lähtenyt nousuun
Ostettiin muuten viime viikonloppuna vaunut. Hirvee hinku olis jo lähtee lykkimään, mutta en taida tyhjiä vaunuja kehdata lähtee tuuppaan. Ostettiin sellaset Brion yhdistelmät, muistaakseni Duot? Siis kuitenkin ne joissa saa sen koko kopan vaihdettua sitten kun haluaa ne rattaiksi. Muutenkin alkaa kaikki tarvikkeet oleen vähitellen valmiina, pitäis vaan vielä hakee ne tuolta sukulaisilta. Tosin tossa aamulla tuli just mieleen, että kylpyamme pitää vielä ostaa. Sen olin unohtanut ihan kokonaan. No sen onneks ehtii vielä hyvin.