K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tykkäätkö tissikuvista myös, oisko suositella hyviä sivustoja?
Jodelin jumalattaret, mutta edelleen toi eilinen väite oli siis perätön, koska en tätä nykyä noita kuvastoja pahemmin ees katso, enkä edes p*rnoa, sillä en halua itseäni saattaa ns. riippuvaiseksi mihkään tollaiseen matskuun, ao3 ficcejä luen mielummin. Eli ikärajakyselyt johtuu kyllä muusta nytten. X:ssä for you:ssa tulee lähinnä joksu- ja shippijuttuja ja laihdutusvertailukuvia plus niitä anorektikkoja minulle, yhteen aikaan tosin syötti jotain vähäpukeisia naisia toikin ihan pyytämättä. Onneksi ei enää.

Tyhmä kysymys, mutta miten jodelissa saa laitettua ton sydän ja kiitos jutun sivuun, huomasin että joihinkin omiin kirjoituksiin laitettu sellainen ja osaan kommentteja taas ei, eli kuinka sellasen saa laitettua vai onks joku maksullisen lisäosan vaativa juttu?

Minä menin katsomaan pätkiä tästä paini tapahtumasta josta täälläkin on joku kirjoittanut. Maksaako ihmiset oikeasti jotta pääsevät katsomaan tuollaista laadutonta p**kaa. Niin ja se yksi nulikka kertoo olevansa rakastaja. Siis en minä ainakaan hänen kanssaan rakastelisi. Kaikenlaista aivotonta ja ala-arvoista ns. viihdettä meille ihmisille yritetään syöttää. Järki käteen nyt ihmiset.

Minä menin katsomaan pätkiä tästä paini tapahtumasta josta täälläkin on joku kirjoittanut. Maksaako ihmiset oikeasti jotta pääsevät katsomaan tuollaista laadutonta p**kaa. Niin ja se yksi nulikka kertoo olevansa rakastaja. Siis en minä ainakaan hänen kanssaan rakastelisi. Kaikenlaista aivotonta ja ala-arvoista ns. viihdettä meille ihmisille yritetään syöttää. Järki käteen nyt ihmiset.

Mistä hitosta puhut?😅

Yhteistyössä