V
vierailija
Vieras
En tietääkseniOotko noin tyhmä, ettet tajua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En tietääkseniOotko noin tyhmä, ettet tajua.
Ei ole normaalia tuottaa kaasua noin ylenmäärinNormaalia on pieraista kesken seksin.
Ja harrastaa seksiä kesken pierun.Normaalia on pieraista kesken seksin.
Tunteiden sana tais olla kirjoitettu väärin, mutta mitä halvatun väliä.En tietääkseni
Ikinä en tekisi noin.Ja harrastaa seksiä kesken pierun.
Miten pitkä pieru se on, jos siinä ehtii ryhtyä hommailemaan? Ja onko se pieru kiihoke?Ja harrastaa seksiä kesken pierun.
Jodelin jumalattaret, mutta edelleen toi eilinen väite oli siis perätön, koska en tätä nykyä noita kuvastoja pahemmin ees katso, enkä edes p*rnoa, sillä en halua itseäni saattaa ns. riippuvaiseksi mihkään tollaiseen matskuun, ao3 ficcejä luen mielummin. Eli ikärajakyselyt johtuu kyllä muusta nytten. X:ssä for you:ssa tulee lähinnä joksu- ja shippijuttuja ja laihdutusvertailukuvia plus niitä anorektikkoja minulle, yhteen aikaan tosin syötti jotain vähäpukeisia naisia toikin ihan pyytämättä. Onneksi ei enää.Tykkäätkö tissikuvista myös, oisko suositella hyviä sivustoja?
Ei ole normaalia tuottaa kaasua noin ylenmäärin
Tyhmä kysymys, mutta miten jodelissa saa laitettua ton sydän ja kiitos jutun sivuun, huomasin että joihinkin omiin kirjoituksiin laitettu sellainen ja osaan kommentteja taas ei, eli kuinka sellasen saa laitettua vai onks joku maksullisen lisäosan vaativa juttu?
Eli?
Määin kyllä täälläkin että, mutta toi vastaus kysymykseen, onko se tollainen lisäkrediitti se sydän mahdollisesti, muuta en löydä.Aivottomat lampaat määkivät jodelissa.
Koitapa nyt ihan itse selvittää tää juttu sillä sun "laajemmalla ajattelulla"Määin kyllä täälläkin että, mutta toi vastaus kysymykseen, onko se tollainen lisäkrediitti se sydän mahdollisesti, muuta en löydä.
Haukkumista se oli.Kekätossari ei kestänyt fanitusviestiä![]()
Sun juttujen takia me ollaan täällä, ota kehunaHaukkumista se oli.
Minä menin katsomaan pätkiä tästä paini tapahtumasta josta täälläkin on joku kirjoittanut. Maksaako ihmiset oikeasti jotta pääsevät katsomaan tuollaista laadutonta p**kaa. Niin ja se yksi nulikka kertoo olevansa rakastaja. Siis en minä ainakaan hänen kanssaan rakastelisi. Kaikenlaista aivotonta ja ala-arvoista ns. viihdettä meille ihmisille yritetään syöttää. Järki käteen nyt ihmiset.
Enpä usko, onhan niistä valitettu kanssa, plus suurimmasta osasta viestejä ette ees tiedä kenen ne ovat.Sun juttujen takia me ollaan täällä, ota kehuna
Ne Stagala jutut(ko)?Mistä hitosta puhut?![]()
Onks se jossain kuvassa?B ois upea shemalena.![]()