V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksei Jere vietä joulua kaikkein rakkaimman ja tärkeimmän ihmisensä eli Bojanin kanssa, en voi ollenkaan ymmärtää
![]()
Muista pistäytyä Kampissa!Supersonic
![]()
En minäkäänMiksei Jere vietä joulua kaikkein rakkaimman ja tärkeimmän ihmisensä eli Bojanin kanssa, en voi ollenkaan ymmärtää
![]()
Kiitos huolenpidosta. On kyllä niin surullinen asia tämä touhutonttujen yhteisen joulun puute että molemmat päät vuotaaVaro ettei sulta lorahda myös housuihin.
Hiiri pussaa lehmän korvaa ja lehmä haistelee lehmän perää?
Tapaninpäivän arvoitus.
*hiirenHiiri pussaa lehmän korvaa ja lehmä haistelee lehmän perää?
Surkea esitys sinulta.Kiitos huolenpidosta. On kyllä niin surullinen asia tämä touhutonttujen yhteisen joulun puute että molemmat päät vuotaa![]()
Eli Tauski -> Bojan -> DzejlaHiiri pussaa lehmän korvaa ja lehmä haistelee lehmän perää?
Eiku tuo onkin Härkä (Tauski tai Markku) jonka korvaa Hiiri (Bojan) pussaa. Ja Lehmä (Dzejla) haistelee Hiiren hännänalusta. Noin se menee tietysti.Hiiri pussaa lehmän korvaa ja lehmä haistelee lehmän perää?
Ehhehe, kun onkin hauskaa hahmoilua.Eiku tuo onkin Härkä (Tauski tai Markku) jonka korvaa Hiiri (Bojan) pussaa. Ja Lehmä (Dzejla) haistelee Hiiren hännänalusta. Noin se menee tietysti.
Ripuli?Kiitos huolenpidosta. On kyllä niin surullinen asia tämä touhutonttujen yhteisen joulun puute että molemmat päät vuotaa![]()
Mulla kyllä Appi aukes automaattisesti mutta selaimen kautta yritettäessä en pystyny todentamaan ikääniEi aukea yhtään mitään ku tulee vahvista ikäsi X apissa.
No ennoo ladannut tota appia niin minulla ei, enpä sit mennyt eteenpäin ollenkaan, kun käytän X:ää vain selaimen kautta.Mulla kyllä Appi aukes automaattisesti mutta selaimen kautta yritettäessä en pystyny todentamaan ikääni
Ja lehmäkuoro joikaa supersonicia ihastellen.Eiku tuo onkin Härkä (Tauski tai Markku) jonka korvaa Hiiri (Bojan) pussaa. Ja Lehmä (Dzejla) haistelee Hiiren hännänalusta. Noin se menee tietysti.
Mutta siis tää on kai joku uusi muutos, koska aiemmin oon kyllä nähnyt nää kuvat. Sama oli kun koitin mennä sinne Of, ei sillä että sieltä enää mitään tilaisin niin pyysi tyyliin jotain henkilökortin kuvaa tilille pääsyyn.No ennoo ladannut tota appia niin minulla ei, enpä sit mennyt eteenpäin ollenkaan, kun käytän X:ää vain selaimen kautta.
Sulle on asetettu homop*rnotunnistautuminen, ihan yleinen netissä, jos osoittautuu suurkuluttajaksi.Mutta siis tää on kai joku uusi muutos, koska aiemmin oon kyllä nähnyt nää kuvat. Sama oli kun koitin mennä sinne Of, ei sillä että sieltä enää mitään tilaisin niin pyysi tyyliin jotain henkilökortin kuvaa tilille pääsyyn.
Häh, no eiköhän ole kaikille, ei ainakaan tohon Of mitenkään liity, josta oli vaan se K:n joulukalenteri silloin.Sulle on asetettu homop*rnotunnistautuminen, ihan yleinen netissä, jos osoittautuu suurkuluttajaksi.
Eli yrität taas vedättää minua, eikös niin?Häh, no eiköhän ole kaikille, ei ainakaan tohon Of mitenkään liity, josta oli vaan se K:n joulukalenteri silloin.