Huomenta päivää vaan kaikille!
Pips Pakko tässä on vaan rauhassa ottaa, kun ei nyt vielä ihan tarvis syntyä, jos nyt edes kk vielä olis mahassa vauva niin hyvä olis.. Ens vkon to tietää sitte taas lisää ku meen TYKSiin, että mitä he on mieltä asioista jne..
Eilen sit "iloitsin" kun oli jo toinen vuodoton pvä. Eipä sitte ollutkaan.. Ja eilen en oikeesti tehny edes mitään.. Johonki klo 16 asti vaan makasin sohvalla ja sit mentiin äitin kanssa siskon luo ja äiti ajo eli mä vaan istuin ja siskolla istuin ja makasin sohvalla ja siellä sitte tuli sellasta ruskeenpunaista limaa, yöks ja mahaan sattu. Ei kivaa.. Ja tänään makaan sohvalla. Tai no sen verran pitää tehdä, et käydään hakee joku kanavapaketti, et on sit jotai "tekemistä" mulla ku täällä kotona kerran joudun makoilee.. Eikä mua edes hirveesti kiinnosta lähtee minnekään, ku heti alkaa mahaan sattuu.. Mut on nyt uloski vähäks aikaa pakko päästä joka pvä..
Pips Noista vauvan tavaroista, niin ei mullakaan ole mitään valmiina. Kaikki sängyt, hoitopöydät, kaukalot jne on siskon luona odottamassa tänne tuloa, mut ku ei niitä voi tuoda ennen ku toi makkarin lattia on laitettu.. Ja vauvan vaaatteeita pääsen pesee vasta ens vkolla ku tulee uus kone.. Mut jos vauva nyt tosiaan sattuis syntyy, niin tuskin ihan heti kotiinkaan pääsee niin ehtii joku sitte laittaa paikat kuntoon, vaikka mun äiti tai jotai..
Oletteko jotai vauvakirjaa ostanu jo tulevalle lapselle? Siis sellasta missä on niitä kaikkee syntymästä ja eka pvä kotona ja eka sitä ja eka tätä jne. Mihin lisäillään ite sit niitä juttuja. Kais tiette mitä tarkoitan =) Mä jossain kattelin sellasta Nalle Puh-kirjaa ja se oli aikast söpö, mut en ole vielä ostanu.. Olihan niitä paljon muitakin kivoja..
Mulle tule eilen sellanen valas-olo

Mä näytän ihan valaalta.. Tuntuu ettei muuta olekaan ku maha.. Toi äijäki sano, et ennen musta erotti eka tissit mut nyt näyttää ettei olis lainkaan tissejä, et on pelkkää mahaa vaan ja totta se onki ku kattelin itteeni pelistä
Sanna-valas ja Nipsu 31+1