Ei mitään rytmityksiä noin pienelle! Meillä on "rytmitetty" niin, että yö on ihan alusta saakka ollut yö, eikä silloin hiiskahdetakaan vauvalle. Päivällä pidetään valot päällä, jos ei muuten ole valoisaa ja pidetään normaalia ääntä (ei hissutella ja hiivitä kun vaavi nukkuu). Vauva heräilee yhä muutaman tunnin välein öisin, mutta nukahtaa ihan samantein kun on syönyt. Nyt vaan äippä odottelee kärsimättömänä, että nuo yöunet vähän pitenisi...
Mä sain vuorostani influenssan... Nyt vähän jo hellittää. Mies on joutunut vauvanhoitohommiin kokopäiväisesti. Tänään on jo vähän parempi olo ja mies meni jo töihinkin. Mies oli samassa taudissa viime viikolla. Käsidesiä meillä on kulunut tosiaan litratolkulla, mutta eipä ole flunssan merkkejä tytöllä toistaiseksi ollut. Toivottavasti hän sentään selviäisi ilman!
lispetti; onnea Niilo-pojalle nimen johdosta! Oltiin täällä fiiliksissä mukana vaikkei nyt sitten paikanpäälle päästykään! :heart: Joko Niilo on päättänyt mitä nimiäislahjaksi tarvitsee?
Bilirubiinikokeesta; meille kyllä annettiin sitä liuosta melkeinpä joka kerta, mutta kun vuorossa oli kehnompi näytteenottaja ei siitäkään ollut mitään iloa :/
Tiivari, meillä isä pitää isyyslomansa vasta ensi kesänä kesäloman yhteydessä. Syntymän jälkeen tosin piti muutamia vapaapäiviä kun päästiin sairaalasta. Ajateltiin ensin, että on hyvä idea pitää loma myöhemmin, mutta näin jälkikäteen ajatellen olisin halunnut isän olevan ekat viikot kotona. Mulle ainakin tuli aikamoiset mielialamuutokset ja hormonimyrskyt synnytyksen jälkeen. Olisin kaivannut koko ajan tukea kotosalla... :/ Onneksi on mieli jo parempi! B) Luulen, että mielialaan vaikutti kurjaakin kurjemmat kelit ja pimeys osaltaan, sekä se, etten päässyt neljän seinän sisältä mihinkään ekoina viikkoina... Mitä te olette itse ajatelleet lomasta
tiivari?