Mulla oli täällä itekseen hauskaa kun yritin lukea tota tiitteräisen tekstiä ja saaha siitä vielä selvää. Eka tekstistä ajattelin et mitäköhän koodikieltä tuo mahtaa olla ja sit toista lukiessani vasta tajusin et ei toi oikeesti oo mitään järkevää
Pikkasen meikä käy hitaalla
Elikkäs Helsingin reissusta kotiuduttu ja toivuttu. Lennot meni molempiin suuntiin tosi hyvin. Molemmille kerroilla nukahti kun kone rullas kiitoradalle. Ei eväkään värähtäny nousujen ja laskujen aikana. Ainoa mille säpsy niin oli koneen kuulutukset. Enkä sen kummemmin imettäny nousun/laskun aikana...
Muuten oli aika raskas reissu ton tytön kanssa. Vierasti koko reissun. Kenenkään muun syli ei kelvannu yhtään, yöt oli yhtä kähnäämistä ja tissillä roikkumista. Ja varmaan ton reissun aikana itkettiin enemmön kun kuukauteen yhteensä. Muuten oli tosi mukavaa ja oli aivan ihana nähä siskon poikaa ja muita
Luulen että tuo tollanen vierastaminen johtu siitä kun nyt eka kertaa oltiin silleen reissussa ettei ollut "mitään" tuttua matkassa. Yleensä kun reissataan niin mennään omalla asuno-autolla mikä on tytölle kuin toinen koti. Tai sitten matkassa on sentään omat vaunut, mut nyt ei ollu sitäkään. Ainut tuttu asia oli äiti ja hali harsot...
Nyt kun sit kotiuduttiin niin tyttö on nukkunu ennätys hyvin, ollu oikein aurinkoinen hereillä ollessaan ja muutenkin oikein ihana =)
Toissapäivänä meillä aloitettiin sitten kiinteät. Alotin perunalla. Oikein hyvin tuntu maistuvan, vaikka hieman epäilevästi kattokin mua et: hei äiti mitä tää on? Nyt mulla vain on sellainen ongelma et kun en heru enää yhtään rintapumpulle enkä käsinkään saa lypsetty sen vertaa et saisin potun sekaan laitettua maitoa. Et mitä sinne sit laittais? Korvike purkki on niin iso et jos sen avaa ja siitä laittaa niin menee ihan kamalasti hukkaan sitä kun tyttö ei sitä suostu juomaan pullostakaan pois. Pakasteessa mulla on jonkin verran lypsettyä, mut nekin olen pakastanu niin isoihin annoksiin et nekin menee hukkaan... voikun olis arvannu tän etukäteen.
Mitä olette muuten antanu sit iltapalaksi? Kokeilin maissivelliä, mut ei huolinu yhtään. Irvisteli vain ja sylki kaiken pois. Ois kait jossain vaiheessa ollu ihan fiksua vähän totutella pulloon ja korvikkeeseen, mutta eipä sitä näin esikon kanssa tätäkään tiennyt :/
Neuvola kortista: Viimeksi just kysyin Neuvolan tädiltä siitää ruudukko systeemistä niin sano et se on tarkoitettu vanhempien ite täytettäväksi, kun he niitä lapsiaan kuitenkin tarkemmin seuraavat. Näin ainakin meillä...
Jotain muutakin taas oli mitä piti kommentoida, mut ei taas muista...
No... Öitä :wave:
Kojo ja Noora 4kk