***Toukovauvat 2007*** syyskuu

Kuka se olikaan kun oli käyttäny pientä lääkärissä korvia tarkastuttamassa kun pikkuinen oli kovin "haronut" päätänsä?
Ida on nyt pari päivää repiny hiuksiansa korvien vierestä ja otsaansakin niin että on ihan naarmuilla jo.. :/
Ja te joiden vauvoilla on ollu korvatulehdus, mistä olette huomanneet?
Mulla kun on noista korvakierrevuosista jo aikaa 10v..
Soitan kyllä huomenna ajan lääkärille jotta tarkastaa nuo korvat, mutta tuli vaan mieleen että kysäisen teiltäkin. :wave:
 
emmi06 meillä ei ole vielä peetulla ollut tulehduksia ja toivottavasti ei tulekkaan. Esikoisella oli eka tulehdus 4 kk ikäisenä ja sen kyllä kuuli. Huusi illat ihan suoraa huutoa teki mitä teki, päivät sen sijaan meni ihan ok. Ja aristi korvia kun niihin yritti koskea. Että sellaiset oireet meillä.

Tää päivä on ollu yhtä hulinaa, huomenna mieskin onneksi vapaalla. Vietetään ihan kotipäivä. Ja ajattelin leipoa kaverille samanlaisen kakun kuin meillä oli ristiäisissä (ne tossut oli siinä päällä) kun sai poikavauvan 3.9. Oli sitten viimeinen mun monesta kaverista ja nyt taas innolla odottelen kukahan se seuraavaksi ilmoittaa olevansa raskaana. Miehen sisko odottaa kyllä myös, hänellä LA joulukuun alussa.

Mutta nyt nukkumaan että jaksais huomenna olla virkkuna ja touhuilla kotihommia!

Tiitteräinen ja lapset
 
Hanna meillä myös Rasmusta naurattaa joskus ihan hervottomasti kun paitaa pukee/ riisuu. Sitä kutittaa kyljistä, kainaloista ja kaulasta. Aivan mielettömän ihanat naurunremakat saa kun vähän omalla naamalla kutittelee herkistä paikoista! =) Kostoksi se nappaa tukun hiuksia nyrkkeihinsä, ihana! Mies parhaassa iässä!

Korvatulehduksen meillä on tunnistanut siitä, että pystyssä ollessa lapsi on OK tai korkeintaan räkäinen, mutta makuulle laitettaessa alkaa huuto. Nukkumisesta ei tule mitään. Meillä esikoisella oli ekana talvena n. ½-vuotiaana kova korvatulehduskierre, ei meinannut tulla loppua ollenkaan. Oli se rankkaa, ja lapsen kehityskin hidastui kovin sen takia. On useamman kuukauden tauko, ettei neuvolakortin ruudukkoonkaan tullut yhtään rastia.

Laittaako teillä muuten neuvolatäti ne rastit siihen neuvolakortin ruudukkoon? Meillä ei ole ikinä kukaan sanonut siitä mitään eikä täyttänyt sitä, mutta itse olen siihen lyijykynällä laitellut niitä rukseja.

Laihduttelu jatkuu, vaikka näköjään kuukautisten tulo perinteisesti sai aikaan vastustamattoman makean himon. Pakko oli ottaa muutamana päivänä suklaata, mutta onneksi sain sen pidettyä kohtuudessa enkä koko päivää mussuttanut.

Tänään on taas pojan partio ja tyttö aloittaa taitoluistelukoulun. Isoja lapsia alkavat olla.... Onneksi on tämä yksi pikkumussu vielä mammalla!!
 
ÄIPPÄ78, meilläkin tuo vierastaminen on alkanut outojen paikkojen/tilanteiden vierastamisella, kiva lukea että jollain muullakin :)
Ja on myös jotenkin helpottavaa lukea, että monen muunkin vauvan kanssa syöttövälit ovat yöllä tiheät.. jotenkin se helpottaa omaakin jaksamista :) Ehkä se on osittain kuitenkin tätä tiheän syömisen kautta, tiedä sitten. Mutta meillä oli viime yönä kaksi kolmen tunnin taukoa =) Ennätyksellistä..
EMMI06, meillä korvatulehdusoireena oli räkäisyys ja itkuisuus, korvia ei mielestäni haronut. Meillä olisi perjantaina jo toinen korvakontrolli, kun viikko sitten toinen korva punoitti vielä vähän. Ehtiihän tässä vielä uusi tulehduskin tulla, kun nyt taas räkätauti iskee :snotty:
Nyt hommiin :wave:

vilmis ja poika :heart:
 
Vaniljatäti itte mieki olen siihen ruudukkoon merkinny. Neuvolatäti ei ole koskaan merkinny siihen.

Täällä kans pohditaan, että onko pojalla korvatulehdus vai ei.. ku räkänen on ja meillä kans Paavo repii itteltä hiuksia.. sitte päivällä menee kaikki suht hyvin, nukkuuki, mutta iltasella alkaa itkemään ja tosi levoton eikä meinaa syyä tissiä eikä pullosta maitoa. Ainoastaan velli kelpaa... eli olen aivan ymmällä, että mitä tämä nyt on.. minun piti jo eilen käydä lääkärissä, mutta päätin tarkastella tilannetta ja illalla päätin, että tänään käyn siellä, mutta poika taas tosi hyväntuulinen. Ja ku korvia painaa, niin ei reagoi mitenkään ja kestää käyttää pääpuolta kunnolla alhaallapäinki eikä poika välitä siitä ollenkaan. Nimittäin tytöillä hoksas siitä jos niillä oli korvatulehdus. Ei haluttais lähteä tuonne terveyskeskukseen päiväksi istumaan ja lähin yksityinen on 20km päässä.. Joten tässä sitä sitte ollaan ja ihmetellään...

Juu ja meillä kans Paavo vierastaa vieraita paikkoja.. ei niinkään ihmisiä, mutta jos tilanne ja paikka uus niin varma huuto alkaa.. Tietenki tästä tulee semmonen olo, että oma vika, mitä en ole reissuuttanu poikaa enemmän.. :ashamed:

Hanna ja Paavo 3kk 2vkoa :heart:
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa!

Siitä on useampi kuukausi aikaa kun olen kirjoitellut. Alussa kävin kirjoittamassa ahkeraan, mutta sitten kun ei päässyt enää kirjoittamaan ilman rekisteröitymistä on kirjoittelu jäänyt. Sain siis aikaiseksi kirjoitella vasta nyt. Lukemassa olen käynyt teidän kirjoituksia, jossakin vaiheessa oli kyllä pitkä tauko myös lukemisessa.

Meillä tosiaan oli alussa pahoja ilmavaivoja, niistä täällä taisinkin käydä kertomassa. Tyttö huusi välillä jopa viiteen asti aamulla. Siihen sitten kokeiltiin jos jotakin. Ristiäisten jälkeen masuvaivat helpottuivat ja tyttö alkoi nukkua öitä niin, että nukkui neljä tuntia ja heräsi syömään sitten loppu yö parin tunnin välein. Sitä meni noin kuukausi ja sen jälkeen tyttö alkoi nukkua täysiä yöunia! välillä nukuttiin jopa 12 tuntia, mutta sellainen 8-10 tuntia oli normi. Tuntui aivan luksukselta. No kun kuumat ilmat alkoivat tyttö ei niistä tykännytkään. Alko tass heräämään öisin, alkuun kerran yössä sitten 1,5-2 tunnin välein. Päivälläkin syötiin välillä tunnin välein. No nyt kun ilmat ovat viilenneet välillä nukutaan taas vähän paremmin, mutta melkein 2,5-3 tunnin välein herätään. Olen tullut siihen tulokseen, että tämä on opittu tapa, tottui siihen kuumalla ilmalla. Ja sitten silloin oli vielä pakko vaihtaa vaippaa joka syötön yhteydessä kun pylly meni punaiseksi. Unikoulua ei saa vielä aloittaa, joten en oikeen tiedä mitä tekisin. Päivällä tyttö voi kuitenkin olla syömättä välillä jopa 5,5 tuntia. Eikä tyttö edes itke sängyssä vaan komentelee.

Rintamaidolla mennään vielä. Ei olla kokeiltu mitään muuta, edes korviketta. Maito riittää hyvin. Kuukausi sitten sain sitä vielä pakkaseenkiin hyvin, mutta nyt ei oikein tahdo enää riittää pakkastamiseen asti, välillä jotain pieniä määriä.

Tyttö on nyt siis 4 kk ja 3 viikkoa. Painoa on 5710 g ja pituutta 61.4 cm. Pienihän tämä meidän tyttö on. Olen lueskellut teidän muiden lasten pituuksia ja painoja ja tyttö tuntuu aina vaan entistä pienemmältä.

Tyttö on myös kova pulauttelemaan, käytiin siitä lääkärissäkin, mutta ei kuulemma ole mitän vakavaa. Tuntuu, että on ainakin sosiaalinen haitta.

Opiskelujakin olen hieman jatkanut, vaikka motivaatio onkin hakusessa. Talon rakentaminen on vielä ulkoa päin kesken ja siinä menee miehen aikaa paljon.

Tämmösiä kuulumisia täältä päin.

lumikko ja tyttö
 
Moi :wave:
Pakko tulla hehkuttaan, Eeva 3kk käntyi eilen mahalleen :D :heart: . Se on ollut kova meneen jo siitä lähtien kun syntyi. Sairaalassa vaipanvaihdossa jne touhuissa sain kerran napata kii kun meni kyljelleen ja kampes mahalleen. Oli viittä vaille menossa jo pesualtaaseen hupsista vaan :LOL:
Lattialla pyörii ympäri ja sylissä kampee istumaan ihan väkisin. Esikoinen oli kans liikkuvaa sorttia mutta taitaa tuo olla kans aika tapaus :whistle: kyllä tulee vile monet kuhmut liian aikasin :/
Mulla todettiin sappikivitauti :eek: :/ . Saa aikaan järkyttävät kipukohtaukset. Joillain raskaus ja etenkin nopea laihtuminen saa sen aikaan. Syöminen TOSI rajoitettua+ imetys päällä joten kilot karisee hurjaa vauhtia.
Eka kun olin viel terve niin kaikki 14 raskauskiloa läks kuukaudessa. Sitten hitaasti alkoi grammat väheneen mutta nyt taudin myötä on lähtenyt lujaa. Yhteensä ton 14kg lisäksi n. 4-5kg. Viimesen kuuden päivän aikana palanu ikivanhaa rasvaa 1kg300g kun ostin vaa'an ja oon mittaillu. :eek: Hurja vauhti. Olen 172cm ja painanu vuosia n. 80kg. Kun tapasin mieheni painoin 20kg vähemmän. Kohta varmaan sama kuikka kuin ennekin :D :saint: ihanaaaaa!!!! Koskaan en oo kyenny laihduttaan itekseni pysyvästi mitään pois ja nyt tauti tulee ja vie kilot. Että jotain hyvääkin tossa sairaudessa.
Notta semmonen monologi.

Fangis ja Eeva 3kk
 
Fang-ann-75: Meillä ei ainakaan huomannut rokotusta lainkaan. Ostin kyllä suppoja kaappiin varalta.

Hanna-77: ei varmasti ole sinun syy nuo kohtaukset! Meillä on nimittäin kesä lennetty paikasta toiseen ja nähty niin monenlaiset paikat ja ihmiset ja silti alkoi nämä huudot..

Vilmis: onko teillä kestänyt pitkään tiheä syöminen? Meillä alkoi jo nelisen viikkoa sitten ja jatkuu edelleen... Viime yönä piti ensin kolmen tunnin välin (ehdin jo iloita) mutta sitten loppuyö syötiinkin noin tunnin välein, plääh... ja nyt päivällä on tuntunu että on tisut ihan tyhjät ja Dani ei jaksa imeä tyhjää tissiä kun on tottunu suihkuavaan ylitarjontaan :/ no, jospa tämä tästä pikkuhiljaa :)

Meillä ei oo vähään aikaan käännytty. Luulen että ne muutamat kerrat aikaisemmin on menny vähän niin kuin vahingossa. Huomenna olis neljän kuukauden lääkärineuvola. Saa nähä vieläkö poika on kasvanu hyvin. Kolmikuisena oli 7500g ja 65cm.

Nyt kuulemma ruokaa perheelle =)
 
Moi!!
Jos tässä vaikka sais äkkiä jotain kirjoteltua...poika sylissä ja se on vähän niiku lentoon lähössä :whistle:
esikoinen nukkuu päikkäreitä =) vähän myöheni unille meno kun oli vieraita =)

meidän yö oli syvältä :kieh: aina ku ite sai unen päästä kiinni nii eiköhän poika ala kitistä :'( 1-2tunnin välein heräs koko yön ja muutenki levottomasti nukku. mitähän kummaa oon taas syöny vai mikä lie...mahaansa kyllä tuntu kitisevän :headwall: p*skat ne mahavaivat oo vieläkään loppu.parempia päiviä juu,mut en tiedä ilmeisesti kaikki mitä syön aiheuttaa pientä vääntöä pojassa :kieh:
joo tosiaan pinna kiree on tääläkin välillä :ashamed: tää jatkuva väsymys saa hermot niin koetukselle. mut onneks on paljon hyviäkin hetkiä ja välillä on hyviäkin öitä et kummasti sitä aina piristyy :D

korvatulehdus ilmeni meillä kauhean kovana huutona!sai parit niin kovat huutokohtaukset et mua aivan korvia vihlo. ei haronu korvia yhtään,mut nuhanen vähän oli niin vein lääkäriin.korvakontrolliin pitää viedä loppukuusta,mut toivon mukaan on parantunu...ei ainakaan oo huutokohtauksia tullu.

nyt tulee vaan nälkäkohtaus kohta,jos en ala rynnätä imetyspuuhiin...mentävä :wave: :wave:
 
:LOL: :LOL: Meiän 3 vee täällä taas opetellut äidiltä salaa palstailua :LOL: :LOL: Että et Fangis vielä ole seonnut :D

Meillä oli rokostus iltana Peetu vähän itkuisempi, saattoi johtua siitäkin et matkustettiin samalle päivää anoppilaan, mut ei muita oireita ollut.

 
Eli käytiin sitten lääkärissä tänään. Eilisilta oli taas hankala kun Ida aloitti huudon aina kun laskin makuuasentoon ja yökin oli tosi katkonainen :/
Ja niinhän ne on tytön molemmat korvat tulehtuneet :( Ei ihme ettei tyttö ole saanut nukuttua ja nukkumaanmeno on ollut yhtä huutoa :(
No, josko se tästä lääkekuurin ja särkylääkkeen voimin alkaisi helpottaa.
Palailen taas paremmalla ajalla :wave:

emmi ja Ida 3,5kk
 
Äkkiä ennen nukkumaan menoa(juu nukkumaan oon menossa ;) )...poika nukahti vähän ennen puol kasia että joo kiireellä meen perässä sänkyyn että sais edes muutaman tunnin unta palloon!! Vaikka tietysti taas mun säkällä herää hetken päästä eikä nuku pitkää pätkää...

vaniiljatäti tarkotakko niitä "kehitysasteita"neuvolakortissa?ei meillä ainakaan merkkaa täti mitään,ite oon laittanu rastia niihin kohtiin sitä mukaa ku on saavutettu...neuvolatäti vaan merkkaa aina käynnin kohdalle jotain omaa kirjotusta ja ne rokotusmerkinnät laittaa.

Taitaa olla meilläkin sitä et vieras paikka ja vieraat ihmiset saa naaman väärinpäin :'( ja väsyneenä varma juttu että itku tulee herkästi vieraassa ympäristössä.sehän taiski olla sitä yks päivä kaupassa kun sai kamalan "raivarin". selvis sekin,enpäs hoksannutkaan ennenku luin teiltä noista vierastamisjutuista ;)

mitähän muuta mun piti....ajatukset on aina ihan sekasin...muutenki tuntuu et olis aina jossain pienessä humalassa :LOL: unohtelee asiaoita ja puhun mitä sattuu välillä...on varmaan viisainta mennä nukkumaan ja saamaan huomiselle päivälle lisää virtaa :D
Hyviä öitä!!!! :wave:
 
Fangis: meillä tais olla se rokote, joka sillä kerralla aiheutti näpyt, niitä oli kamalasti joka puolella. Mut muuten ihan hyväntuulinen oli poika, ehkä tavallista uneliaampi, nukkui hirmuisesti sinä päivänä.

Me käytiin tänään lääkärissä ja saatiin lähete lastenlääkärille noiden allergioiden takia. Verta otettiin ja siitä selvitellään vasta-aineita munalle, maidolle ja kissoille (hieroo poika silmiään ja meillä kaksi kattia). Viljoja ei aleta nyt tutkimaan, vaikka siitä kysyin, kuulemma ei kannata alkaa kaikkea syynäämään läpi...No, jospa sitä selvittelisi sitten se lastenlääkäri tai jospa hän pistää eteenpäin allergialääkärille, niin sitten se (en oikein tiiä miten tää toimii...). Sitä b-todistusta kelaa varten kysellään sitten kuulemma siltä lastenlääkäriltä. Verikokeiden tulokset saadaan viikonpäästä.

Miolla on nyt se mun flunssa, viimeyönä nukuin huimat kaks tuntia pienissä pätksissä, kun vauva oli niin räkänen. Ja sitten pirteänä luennolle...mutta kyllä yhen päivän jaksaa, vaikkei yöllä nuku, kun ei ole meillä jokaöistä tuo valvominen. Onneksi. Tämä yö näyttäs alkaneen paremmin, ei kuulu sängystä turinaa :snotty:

Pitää palata opinnäytetyön pariin, öitä :wave:

StiinaS
 
Mulla oli täällä itekseen hauskaa kun yritin lukea tota tiitteräisen tekstiä ja saaha siitä vielä selvää. Eka tekstistä ajattelin et mitäköhän koodikieltä tuo mahtaa olla ja sit toista lukiessani vasta tajusin et ei toi oikeesti oo mitään järkevää :LOL: Pikkasen meikä käy hitaalla :whistle:

Elikkäs Helsingin reissusta kotiuduttu ja toivuttu. Lennot meni molempiin suuntiin tosi hyvin. Molemmille kerroilla nukahti kun kone rullas kiitoradalle. Ei eväkään värähtäny nousujen ja laskujen aikana. Ainoa mille säpsy niin oli koneen kuulutukset. Enkä sen kummemmin imettäny nousun/laskun aikana...
Muuten oli aika raskas reissu ton tytön kanssa. Vierasti koko reissun. Kenenkään muun syli ei kelvannu yhtään, yöt oli yhtä kähnäämistä ja tissillä roikkumista. Ja varmaan ton reissun aikana itkettiin enemmön kun kuukauteen yhteensä. Muuten oli tosi mukavaa ja oli aivan ihana nähä siskon poikaa ja muita :)
Luulen että tuo tollanen vierastaminen johtu siitä kun nyt eka kertaa oltiin silleen reissussa ettei ollut "mitään" tuttua matkassa. Yleensä kun reissataan niin mennään omalla asuno-autolla mikä on tytölle kuin toinen koti. Tai sitten matkassa on sentään omat vaunut, mut nyt ei ollu sitäkään. Ainut tuttu asia oli äiti ja hali harsot...
Nyt kun sit kotiuduttiin niin tyttö on nukkunu ennätys hyvin, ollu oikein aurinkoinen hereillä ollessaan ja muutenkin oikein ihana =)

Toissapäivänä meillä aloitettiin sitten kiinteät. Alotin perunalla. Oikein hyvin tuntu maistuvan, vaikka hieman epäilevästi kattokin mua et: hei äiti mitä tää on? Nyt mulla vain on sellainen ongelma et kun en heru enää yhtään rintapumpulle enkä käsinkään saa lypsetty sen vertaa et saisin potun sekaan laitettua maitoa. Et mitä sinne sit laittais? Korvike purkki on niin iso et jos sen avaa ja siitä laittaa niin menee ihan kamalasti hukkaan sitä kun tyttö ei sitä suostu juomaan pullostakaan pois. Pakasteessa mulla on jonkin verran lypsettyä, mut nekin olen pakastanu niin isoihin annoksiin et nekin menee hukkaan... voikun olis arvannu tän etukäteen.
Mitä olette muuten antanu sit iltapalaksi? Kokeilin maissivelliä, mut ei huolinu yhtään. Irvisteli vain ja sylki kaiken pois. Ois kait jossain vaiheessa ollu ihan fiksua vähän totutella pulloon ja korvikkeeseen, mutta eipä sitä näin esikon kanssa tätäkään tiennyt :/

Neuvola kortista: Viimeksi just kysyin Neuvolan tädiltä siitää ruudukko systeemistä niin sano et se on tarkoitettu vanhempien ite täytettäväksi, kun he niitä lapsiaan kuitenkin tarkemmin seuraavat. Näin ainakin meillä...

Jotain muutakin taas oli mitä piti kommentoida, mut ei taas muista...

No... Öitä :wave:

Kojo ja Noora 4kk
 
Kojo sulle vastaan tuosta tuttipullo hommasta. Meillä kans tehty se virhe ettei pulloa oo enää tarjottu sen jälkeen, kun oma maito on riittänyt, nyt ei sitten syödä muusta kun äidin rinnoista. Välillä on tämmänen olo :headwall: , kun ei voi yksin lähtiä oikeen mihinkään. Ja Justus on sentään meidän toinen lapsi jo. Että lohdutan sua kojo, tehdään mekin virheitä joilla on jo lapsia. :hug: Mutta nyt nukkuun aamulla aika varhainen herätys, kun Juusolla alkaa kerho.
 
Pikaiseen vastaan kun teen tässä lähtöä parturiin.

Eli tuohon maitohommaan. Itse käytin edellisillä maitojauhetta antamaan hyvää/tuttua makua puuroon, pottuun jne. Sitä voi ottaa vain niin vähän kuin tarvitsee eikä mene hukkaan sitä valmista korviketta. Jospa tästä olis sulle apua.

Ei muuta tällä kertaa :wave: :wave:

Tirlittan
 
:D :heart: :D Huomenta!!
Hyvin nukuttu jeejee!! =) naama on tollanen kyllä tällä hetkellä! laitoin pojan ulos vaunuihin ekoille unille ja esikon "lahjoin" muroilla,tuola se hetken tyytyväisenä pöydän ääressä istuskelee ja syö niitä muroja...vaikka me aamupuuro syötiinki tunti sitten :p ite juon kahvia ja eksyin koneelle ;)

StiinaS Hieno juttu että pääsette lastenlääkärille ja toivottavasti alkaa nuo allergiajutut selvitä!!vilmiksellekans toivon että löytyy selvyys niihin masuongelmiin :hug:

emmi06 vai sieläkin korvatulehdus :'( pikaista paranemista pienelle!! meillä helpotti tosi äkkiä ja huudot loppui pian särkylääkkeiden voimin ja antibiottikuurin alotettua itkut loppu nopeesti :)

ahas nyt menoks,itkuhälyttimestä kuuluu kitinää.... :wave:
 
Ida sai illalla velli-maitopullon, lääkkeen, supon ja puuduttavia korvatippoja. Muutaman kerran heilautin vaunuja ja tyttö oli unessa puolen yön maissa. :)
Seuraava herätys oli 03.00, juotiin n.120ml maitoa ja takas sänkyyn.
Aamulla heräsin klo:10.15 siihen kun neiti pölpötteli sängyssään :eek: =)
Aivan ihan herätys pitkästä aikaa =)
En meinannu uskoa silmiäni kun katsoin kelloa. Tyttö nukkui yli 7h putkeen :)
On se hyvä että saatiin ne lääkkeet jo eilen, vaikka ensin meinasivatkin käännyttää päivystyksestä takas kotiin :/
Mutta nyt pesukone pyörimään ja lisää kahvia :wave:
 

MOI!!! :wave:

Tänään oli meillä 3kk neuvola (ikää 3kk ja 1pv): paino 6855g ja pituus 62cm. Kaikki kunnossa. Nyt odotellaan tuleeko rokotuksesta mitään oireita. Suppoja käytiin ihan vaan varalta ostamassa jo.
En ole varma onko joku jo maininnut kutiamisen syyksi siihen korvien näpläämiseen. Meillä tytöt pieninä haro ja näpläsi korviaan tosi paljon kun kasvavat hiukset alkoi yltämään korville ja se sit kutitti.

Mut nyt ei ehdi enenpää... MOIKKA!
 
Täällä on äippä poskiontelontulehduksessa, poika on toistaiseksi vielä terve.. Lääkäri katsoi ne korvatkin samalla kun itse kävin tutkittavana, ja nyt olivat ihan kunnossa =) Onneksi nyt itse sain kuurin, niin jospa lähtisi paranemaan.. tästä työstä kun ei niin vaan saikkua oteta :whistle:

ÄIPPÄ78, meillä on syöty tiheästi nyt vajaa kuukausi yölläkin. Koko ajan poika on ollut iso ja nälkäinen, eli missään vaiheessa päiväsaikaan ei ole mitään 4 tunnin välejä ollutkaan. Eikä siinä mitään, kyllähän sitä päivällä jaksaa tissitellä. Katkonaisten öiden takia noita kiinteitä aloitellaan. Nyt siis maissisosetta on mennyt 1-3 kertaa päivässä ja hyvin maistuu =) Hauskaa on ollut huomata, kuinka poika on alkanut tosi tarkasti katsomaan muidenkin syömistä.. esimerkiksi aamupuuroa kun syön niin tuijottaa herkeämättä sitterissään :D Onko muilla samaa?

STIINAS, meillä tuli kanssa yhdessä vaiheessa puhe tosta kissa-allergian mahdollisuudesta (täällä myös kaksi kattia). Lääkäri oli sitä mieltä, että on hyvin harvinaista, että näin pieni olisi vielä altistunut kissalle. Eläinallergia tarvitsee kuulemma yleensä pidemmän ajan kehittyäkseen. Hyvä, että teillä tutkimukset etenee!! Toivotaan, ettei oireet ainakaan kissoista johdu!

HANNA, me on liikuttu kovastikin poitsun kanssa, ja silti on alkanut säikähdellä noita outoja paikkoja. Joten älä huoli, tuskin meillä paljon on vaikutusta pikkuisten vierastamiseen!

Paranemisia kaikille flunssaisille!! Taidan itsekin mennä keittelemään teetä =)

vilmis ja poika 3,5kk :heart:
 
Kiitti vinkistä :D
En tullut ajatelleeksikkaan tuota. Ton jauheen käyttöhän saattaa olla ratkaisu tähän mun pulmaan. Täytyypä ens kauppareissulla ostaa ja kokeilla.

Tänään taas tunnin vaunulenkki tehty. Hyvä minä :D
Päätin taas aloittaa ton kuntoilun jos tuo paino vaikka lähtis tippumaan. Jotenkin jumahti tässä välissä samaan ku mitä olin ennen raskautta. Tarkoituksena ois kuitenkin saaha tota tiputettua jonkin verran, kun sitä on mitä tiputtaa :) Ja tärkeempää mulle kyllä on et kunto pysyy hyvänä niin jaksaa tytön kanssa leikkiä.

Meillä mies on sairastunu tohon syys flunssaan ja nyt kauhulla seuraan et tarttuuko se mulle tai tytölle. Mulla kun on tapana sairastaa sitten oikein kunnolla.
Paranemisia kaikille sairastaville :hug:

Nyt tyttö tahto taas tissille joten :wave:

Kojo
 

Yhteistyössä