MOIKKA kaikille!
Minnihiiri Kiitos infosta tuon kananmunan suhteen. Täytyypä siis alkaa sitä koklaamaan. Meillä kala vielä maistamatta. Kaurapuuroo ja ruispuuroo ollaan syöty, ehkä voisi jo uskaltaa siirtyä neljänviljanpuuron. Lihaa ja kanaa ollaan syöty, ja hyvin uppoo
Meillä liikutaan nyt todella paljon, kieritään pitkijäkin matkoja ja rapumaisesti taakseppäin tyrkitään. Sohvan alta saa jatkuvasti olla pelastamassa... APUVA! meillä ei taida olla enää vauvaa
BIANCA Itsekkin tutkailin silloin tuota sormiruokailu kirjoitusta vauvasta, mutta joku on sen lehden meiltäkin kadottanut
yritin etsiä että olisin voinut sinua auttaa. Kun itseäni se kans kiinostaa.
Me yritimme pe-la välisenä yönä Unikoulua tassutellen. Kun mielestäni tytöllä on vain sellainen tapa juoda se yömaito kerran. Yleensä olen antanut yöllä maitoa 150ml, mutta nyt olen muutaman kerran antanut vain 60ml ja hyvin on sekin riittänyt.
Eli siitä meidän tassuttelusta: tyttä heräsi 4.40 ja pientä kitinää, tunnin yritin tassutella ja tutia antaa, mutta ei saanut unenpäästä kiinni. Kunnon hysteeristä itkua ei ollut, sellaista kitinää lähinnä. No, viiden aikaan sitten hellyin ja annoin maitoa tuon 60ml ja hyvin riitti taas.
Viime yönä sitten tyttö ei ollenkaan herännyt syömään, eli nukkuin 22-8.30 koko ajan. Vaikka olin valmistautunut taas tassuttelemaan.
Mielenkiinnolla odotan että mitenkäs ensi yö, meneekö tassutellen vai nukkuen.. vai syöden.
Itse olen koko aamun leiponut illan vieraille, tulevat tupperware kutsuille meille. Väsäsin joulutorttuja, pipareita, suklaamoussetorttua ja äitini tuo piimäkakun, lisäksi on kaupasta ostettuja keksejä. Nyt on koti sen näköinen että vieraat voi tulla
Klo.16 olisi vielä mammajumppa, mutta taidan tänään jättää sen väliin jotta olen sitten freesinä vastaanottamassa vieraita. Mieheni ja tyttö lähtevät pakojaisiin minun kotipaikalle isäni kaveriksi katsomaan veljen poikia, jotka ovat hoidossa kotipaikallani.
Että tällaisia kujeita täällä! Mitäs teidän rauhaan??
Lemmenlaiva ja Tyttö 5kk3vk.
*'Muoks**
Joko teillä istutaan syöttötuolissa ja oletteko jo rattaita testailleet??
Meillä syöttötuoli ollut käytössä muutaman päivän, mutta rattaita ei olla vielä ajateltu.