Kojo saiskos ohjetta sille kukkakaali/parsakaali paistokselle. Miehen mummon hautajaisissa sitä oli ja se on kyllä herkkua. En vaan ole vielä löytänyt ohjetta.
Te ootte niin reippaita kun teette soseet itse. Muusaatteko ne veteen vai äidinmaitoon/korvikkeeseen vai? Jos sitä itsekkin reipastuis kun noita saa selkä vääränä kantaa kaupasta.
Täällä menojalkaa ei vipata, kunhan joskus pääsee lenkille ja kauppaan ihan yksin.
Lidlin vaipoista me käytettiin niitä esikoisella ja tykättiin. Pamperssi oli välillä niiden kaverina. Nyt kestoillaan lähes täysin joten en ole eri merkkeihin Peetun kanssa hirveesti tutustellut. Yöksi olen laittanut kertakäyttöisen vaipan ja on ollu Muumeja, Liberoa ja Pampersia. Kaikki on pitänyt, joskaan pampers ei ihan vauvana toiminut.
Parasta aikaa ihanan yllärin oli miehes tehnyt. Koskahan meillä kävis noin

Epäilen ettei koskaan, meillä mies kun on vähän sellainen hälläväliä tuon siivouksen suhteen. Ja minä taas haluan että paikat kunnossa. Eli erittäin hyvä yhtälö (kiristää pinnaa välillä) mutta vastakohdat täydentävät toisiaan

EIkös sitä niin sanota.
Balou kuinkas teidän kestoilu sujuu? Kiva oli kuulla kuulumisiasi, yks päivä olil tarkoitus jo kysellä että missähän luuraat =) Ihanalle kuulostaa tuo teidän elämä siellä eläinten keskellä. Mullakin haaveena vielä taas joskus saada oma heppa, viimeistään sitten kun olen iso
Hannalle :hug: muakin sisko houkutteli tässä joskus että jos lähdettäs viikonlopuksi helsinkiin. Mutta sanoin että sitten kun Peetu ei enää syö tissiä. Toivottavasti sullekkin tulee uusia mahdollisuuksia vielä. :hug:
Molemmat lapset nukkuu ja mies sählyssä, paikat kunnossa ja naatiskelen tässä samalla eilen tekemääni hedelmäkiisseliä
Aamulla ajattelin jaksaa lenkille, tai sanoisinko aamupäivästä ennen miehen töihinlähtöä.
Mut nyt läksin surhvaileen muualle.
Unia ja kauniita kuvia! :wave: