***Toukovauvat 2007 ***lokakuu

Iltaa vaan kaikille. Ootte olleet kirjoittamisen suhteen taas niin ahkeria, ettei perässä meinaa pysyä... :D
Meillä on 5-kk neuvola ensi viikolla. Saa nähdä miten neiti on kasvanut vielä pelkällä rintamaidolla. Eli en oo antanut vielä mitään muuta. Meinaatteko antaa influenssa rokotteen?
Ensi viikolla allergia asioita puidaan myöskin...

Meillä vierastetaan kans välillä. Ja kans eniten silloin kun ollaan väsyneitä. No toisaalta silloin ei käy muutenkaan kuin äiskä.

Menohaluja ei mullakaan oikeastaan ole. Riittää kun pääsee välillä shoppaileen :LOL:

Seksi on vähän jäänyt... meikäläinen kyllä siitä kuulee! Siis ei jaksa - yksinkertaisesti!
Onko muilla jo kuukautiset alkaneet? Ihmettelen ettei ole, kun en syötä neitiä yöllä ollenkaan.

Hyvää yötä :wave:
 
Kojo saiskos ohjetta sille kukkakaali/parsakaali paistokselle. Miehen mummon hautajaisissa sitä oli ja se on kyllä herkkua. En vaan ole vielä löytänyt ohjetta.

Te ootte niin reippaita kun teette soseet itse. Muusaatteko ne veteen vai äidinmaitoon/korvikkeeseen vai? Jos sitä itsekkin reipastuis kun noita saa selkä vääränä kantaa kaupasta.

Täällä menojalkaa ei vipata, kunhan joskus pääsee lenkille ja kauppaan ihan yksin.

Lidlin vaipoista me käytettiin niitä esikoisella ja tykättiin. Pamperssi oli välillä niiden kaverina. Nyt kestoillaan lähes täysin joten en ole eri merkkeihin Peetun kanssa hirveesti tutustellut. Yöksi olen laittanut kertakäyttöisen vaipan ja on ollu Muumeja, Liberoa ja Pampersia. Kaikki on pitänyt, joskaan pampers ei ihan vauvana toiminut.

Parasta aikaa ihanan yllärin oli miehes tehnyt. Koskahan meillä kävis noin :whistle: Epäilen ettei koskaan, meillä mies kun on vähän sellainen hälläväliä tuon siivouksen suhteen. Ja minä taas haluan että paikat kunnossa. Eli erittäin hyvä yhtälö (kiristää pinnaa välillä) mutta vastakohdat täydentävät toisiaan ;) EIkös sitä niin sanota.

Balou kuinkas teidän kestoilu sujuu? Kiva oli kuulla kuulumisiasi, yks päivä olil tarkoitus jo kysellä että missähän luuraat =) Ihanalle kuulostaa tuo teidän elämä siellä eläinten keskellä. Mullakin haaveena vielä taas joskus saada oma heppa, viimeistään sitten kun olen iso :D

Hannalle :hug: muakin sisko houkutteli tässä joskus että jos lähdettäs viikonlopuksi helsinkiin. Mutta sanoin että sitten kun Peetu ei enää syö tissiä. Toivottavasti sullekkin tulee uusia mahdollisuuksia vielä. :hug:

Molemmat lapset nukkuu ja mies sählyssä, paikat kunnossa ja naatiskelen tässä samalla eilen tekemääni hedelmäkiisseliä :p

Aamulla ajattelin jaksaa lenkille, tai sanoisinko aamupäivästä ennen miehen töihinlähtöä.

Mut nyt läksin surhvaileen muualle.

Unia ja kauniita kuvia! :wave:
 
Hävis sitten pitkät tekstit tuossa kun vaihdoin sivua, eli nyt sitten lyhyestä virsi kaunis. .

äippä78; Mä olen kans saman kokoinen kun sä, siis 36-38, enemmänkin nyt kyllä 38-40 varmaan. .ja saman pituinen kuin sinä. Mun puku on koristeellinen olkaimeton ja laahuksen kanssa oleva normihääpuku. voin laittaa kuvia jos tahdot tehdä tarjousta..en tiedä minkä hintaista pukua olet ajatellut.

Balou; sä siellä olet kyllä super voimissa, ja seksiäkin jaksat vielä noin reippaasti puhkua,, heh.. no toivottavasti saatte pian jo pikku sisarta alulle. Meillä ei kyllä taida tulla vielä hetkeen, en ole vieläkään kunnossa. Joka kerta jos juoksen niin tuntuu että tippuu jotain kohta tuolta ulos.. eli odotellaan vielä. Ja kyllähän tämä suomi on taas omalla tavalla kiva, mutta toisaalta kyllä vaatii tosi paljon totuttelua taas. Ja välillä kaipaa norjan juttuja, pikku juttuja kyllä.. mutta aina kaipaa sitä mitä ei saa, suomessa sinne ja siellä suomeen.
Teille on siis tullut uus heppa, vai onko se se varsa mitä sä koulutat? Mulla niin haluttais oma heppa, mutta ei tosiaan olis aikaa, kun en saa monena päivänä edes miehelle ruokaa valmiiksi kun pikku ukko ei niin viihdy yksin missään..

Kata; Oletko sä menossa sinne myllyyn tapaamiseen? Olis tosi kiva, mä täällä jo niin odotan, pääsee vähän pois kotoa ja voi jutella vauva juttuja ihan oikeiden ihmisten kanssa, eikä aina virtuaalielämää. .heh heh. Tai tuttujen.

Menohaluja ei niin kovasti minullakaan ole, tanssitunneille haluaisin ehtiä, mutta kovinpa on aina mies töissä kun niiden aika olis, eli olen ainakin vielä kaikki joutunut jättään välistä.. välillä on tosissaan suututtanu, kun en ikinä pääse mihinkään! Käytiin kyllä toissa viikonloppuna salsaillassa mun miehen kans, että vähän oltiin siis yö baarissa.. mutta minä autolla ja mies sitten otti muutaman, jotta kesti mukana..heh heh.
Harmi Hanna kun et nyt sitten päässyt mukaan, mutta varmasti noita menoja sitten tulee taas kun Paavo on hiukka isompi ja isikin pärjää sen kans. Ei meilläkään kyllä isi pärjäis vielä Linuksen kanssa. Meilläkin olis sinne teille Leville maailman cupin viikonlopuksi mökki varattu tyttö porukalla, mutta eipäs taida meikäläinen täältä asti päästä kun poika on vielä niin pieni. Mutta ehkä ens vuonna sitten!

Seksiä on juuri niinkuin jollakin muullakin täällä oli, välillä tosi useesti ja välillä voi mennä viikkokin väliä.. mutta nou hätä, ei se ressaamalla parane!

Vauva uintiin meillä on varattu paikka, tosin viimeinen paikka saatiin ja se alkaa 28. päivä tätä kuuta, todella odotan sitä. Saa nähdä tykkääkö pikku mies polskia ja sitten alkaa taas nämä vedenalaisten kameroiden osto halut.. no sen hommaan jossain vaiheessa muutenkin kun sukelletaan ja sitä tarvii, mutta nyt olis hyvä syy hommata jo ennen maaliskuun thaimaan matkaa.

äh, nyt taas menee kallisarvoista nukkuma aikaa hukkaan, joten palataanpas taas. .
öitä, moonlight
 
Huomenia.

Mitähän taas unohdan kommentoida.

Mut jotain yritän, mitä muistan.

Kojo saisko sitä kukkakaali-parsakaalisössön ohjetta? kuulosti niin hyvälle!

Meillä Lidlin vaipat päästi lahkeen suusta aina läpi. Olin kuullut monen kehuvan, mutta meillä ei toiminut. Sitäpaitsi täältä saa liberoa yhestä kaupasta hintaa 9.8 euroa aina, joten kun siinä paketissa on muistaakseni 14 kpl enemmän kuin lidlin vaipoissa joka on 7.9 euroa, niin taitaa tulla liberot halvemmaksi.

Menohaluja täällä sen verran, että riittää vallanmainiosti, et välillä pääsee shoppaileen. Siinä mun puuttuvat tarpeeni tällä hetkellä. :ashamed:

Seksistä, meillä kans vähän niin ja näin. Miten milloinkin, mut ei tällä hetkellä niin mahtavaa kuin parhaillaan ollut. Mut mieheni ymmärtää ja muistaa et aikaisempienkin lasten jälkeen ollut näin ja siitä se vaan lähtee parempaan suuntaan kohti melkein taivasta kun aika kuluu! :heart: :heart: Mut hellyyttä päivittäin meillä sitäkin enempi sitten muuten.

Nyt ovikello soi, joten taidan mennä äitikaverille kertomaan, et nyt en heti jaksa vielä ulos lähtä kun kahvitkin keittämättä. Pojat ulkona nukkuu.

Tirlittan
 
Pitää tulla uudestaan, unohti eileen kommentoida ainakin osaa jutuista. :whistle: Minäkö homespää? Kyllä. :LOL:
Meillä seksiä on n.1 kerran viikossa. Mulla ei ikinä oo ollu hirmuisia seksi haluja.
Influenssa rokotteen mekin otetaan 6kk neuvolassa. Puolivuotis synttäreitä oon ajatellut viettävän. Käsketäät mummat ja paappa ja äitin mies kahville ja kummin puoliska, kun paree puolisko on islannissa joulukuun alkuun asti.
Lahjoja ei saa tuoda, mutta kiva käskiä vieraita.
Täälläkin oli satanut yöllä ensilumi, Juuso jo rupes kyselemään koska partapukki tulee. Sanottiin, että tontut rupiaa nyt vasta liikkumaan, ettei
pukki aivan heti tuu. Justus herätti viimme yönä 5 kertaa, ja aamulla puoli kasilta ylös. Onneksi mies menee iltavuoroon niin pyysin siltä jos se nousis Justuksen kans. Sain sitten nukkua 9 asti. Ihanan pirteä olo, verrattuna eiliseen. Mutta jos nyt rupeaisi siivoamaan. :wave: Hyvät viikonloput kaikille!!!

Elli ja Justus
 
kävin aamulla kättärillä nyt käynnillä tiistaita varten ja sain kuulla,että operaatio olis voitu tehä synnytyksen jälkeen kyllä ottaa päähän :kieh:
miksei sitä tehty vaan nyt joudun uudestaan oleen kipee ja järjestämään koti-asiat pojan takia...
siin huomaa kuinka eri lekureiden mielipiteet eroaa.
tästäkin kerrasta sain pulittaa 22e....

no,räntää täällä tulee ja ulkona oli toooooooosi kylmä :eek: taikka mulla oli liian vähän päällä.
mies läks nyt viemään mun kannettavaa korjaukseen.toivottavasti hoitavat vian kuntoon et saan oman koneen takas.en tykkää käyttää tätä pöytäkonetta.lupas maksaa sen niin kuin synttärilahjaksi sitten ja sopii mulle.

alan tekee burritoksia kohta ja veneperunoita

:p kauhee nälkä onkin kun poika heräs taas ennen seiskaa


puolivuotissynttäreitävietämme varmasti.teen jonkun kivan kakun ja herkutellaan,kun hyvä syy siihen.

mutta ei mulla taaskaan mitään ihme asiaa ollut.palaillaan
 
Heh, mulla kans just anoppi tuossa käväs ja sano, että Paavolle pitää järjestää puolivuotissynttärit ja tehhä sille sinne puolikas kakku.. :whistle:
Aikasemmin meillä ei kyllä mitään semmosia ole järjestetty... ja voipii olla ettei nytkään.. Jos anoppi haluaa tuossa pihan toisella puolen ne pitää omassa kotonaan niin pitäkööt... ;)

seksistä ollu puhetta niin meillä siellä rintamalla tooooosi hiljasta... mies vielä nukkuu eri kerroksessaki ku mie... ja treffit monesti sovitaan alakertaan ennen nukkumaan menoa, mutta sitte kumpikaan ei jaksa nousta enää myöhemmin sängystä ylös... eli uni voittaa tällä hetkellä sen "harrastuksen"...

Paavo heräs vain kerran koko yönä, joten nyt sitte ei ole nukkunu päikkäreitä vielä koko päivänä... ja sen kyllä huomaa... kärtsää kokoajan..

Kiitos teille kaikille, jotka koitte sympatioita minua kohtaan ku en sinne reissuun sitte pääse... :hug: Toivotaan, että niitä tulee vielä myöhemmin lisäää.... Ei se yöpyminen niin harmita, mutta se shoppailu... Täällä Kittilässä/Levillä kuitenki aika pienet ostosmahdollisuuet niin ois kiva päästä joskus kaupunkiin... ;)

Hanna ja Paavo (joka taas taistelee tuossa sängyllä Jupen kanssa..)
 
Menkoista piti sanoa, että mulla ei ole näkynyt enkä kyllä vielä odotakkaan niitä. Jos menee niinkuin aikaisemmin niin puol vuotta vielä ja joku sanoo et kaksosten imetys vielä enemmän hidastaa niiden tuloa. SOpis kyl mulle.

Tietääkö kukaan minkä ikäiselle saa antaa esim. mehua nokkamukista? siks haluaisin jotain makeaa antaa, et saisin pojat huijattua edes kokeilemaan sitä. EI kelpaa pullot eikä mitkään vitsit kun tissistä niin tykkäävät. Nyt ostin sellaisen nuby nokkamukin, jossa se pää on sellaista kumea (= jäljittelee tissiä ), jospa saisin ensin ne jotain ottamaan siitä niin josko sitten menis velli tms. Tais tulla vähän sekoa tekstiä taas :ashamed:

tirlittan
 
taas on tämäkin päivä hurahtanut kuin siivillä.

Katsoikos kukaan eilen Yle teemalta kun tuli mielenkiintoinen dokumentti identtisista kaksosista? Ajattelin vaan, että kun täälläkin on kasosten äitejä niin varmasti olis kiinnostanut. Se siintä ainakin selvisi, että vaikka olis ollut kuinka kopioita toisistaan, niin läheisiä ihmisiä he eivät voineet huijata tekeytymällä toiseksi!

meillä on sauna lämpiämässä, mulla meinaa väkisinkin flunssa tulla päälle, eli ihana päästä lämpimään.

Mettikselle myöhästyneet synttäri onnittelut :flower: .

Helmi taas mennä pakittelee pitkin olkkaria, meidän pikku neidistä on tullut oikea syöppö kiinteiden alotuksen jälkeen, jos näkee, että muut syövät eikä itselle heru, alkaa hirmuinen huitominen ja suun maiskuttelelu, sitten myös lattialla harrastaa lattian imemistä...mikäköhän vahan puutostauti riivaa. ;)
Siitä puhe mistä puute, nyt neiti alkoi ihan tosissaan ruokaa vaatimaan, joten :wave: .

T:Minnihiiri
 
Täältä myös onnittelut Mettikselle! :flower:

Mennis, pääsittekö uintiin? Me on käyty jo yli kuukausi ja mukavaa on ollut. Tosin pojan vireystila vaikuttaa aika paljon, jos on väsymystä niin sitten otetaan rauhallisemmin. Viimeksi oli aivan innoissaan vesileluista, ei meinannut palloista luopua millään :LOL: Sukelluksiakin on jo tehty ja ne on menneet kerta kerralta paremmin. Tosi kiva harrastus.

Mutta nyt suurin pudottaja :wave:

vilmis ja poika
 
Taas on päivä mennyt kotosalla ollessa.

Mies antoi mun nukkua piiiitkään ja uskokaa tai älkää, nousin sängystä yhdeltä :ashamed: Kävin lenkillä tuulisessa säässä ja sitten loppupäivä on oltu sisällä.

Tuo isompikin vähän sairaalloinen ja kalpea ja yskii välillä. Peetulla mennyt tämä päivä jo ihan hyvin. Huoli pullon äidiltäkin eikä tarvittu yhtään suppoa eikä ventolineä. Alkaa kai antibiootit purra. Maha on vaan lääkkeiden takia vähän löysällä. Ennen kakkasi 3 päivän välein ja nyt 3 kertaa päivässä. Mutta eipä sen väliä, pääasia ettei itke mahaansa.

Eipä ole menkoista täälläkään tietoa ja ihan hyvä niin :)

Mutta nyt menen (kai) kerrankin ajoissa unille, jos vaikka huomenna heräisin ennen yhtä :D

:wave: :wave: :wave:
 
Vauvauintiin ei päästy... :'(
Ja menkat täällä tosiaan alko muutama viikko sitten. :headwall:
Eilinen meni loistavasti. Tyttö heräs vasta 7.30 (tänään jo kuudelta alko kujerrus), nukkui yhdet 3 tunnin, 2 tunnin ja 1 tunnin päikkärit ja meni kasilta yöunille. Yö nyt oli taas mitä oli, mut päivä ei ois juuri paremmin voinut mennä.

Tänään anoppilaan. Katotaan jos saisin huijattua anopin lapsenlikaksi ja käväsisin Ideaparkissa ostamassa miehen kummintytölle synttärilahjan ja pitäis tolle neidillekin ostaa jotain rytkyä. Mm. äitiyspakkauksen kypärämyssy on tuolle ihan liian pieni.
 
menkoistaoli puhetta.mulla ollut jo kolmet menkat :kieh: ja nyt alkamassa neljännet tai ainakin siltä tuntuu.tietty samaan aikaan alkavat kun meen ti sisälle sairaalaan...,mun tuuria.
mennis mä luulin kans et äippäpakkauksen kypärämyssy ois sopinut ja katttia kanssa,aivan liian pieni...ostin tarjoustalosta uuden.

tiitteräinenkuulosti ihanalta toi nukkuminen.mä oisin kans vetänyt piiiiitkälle pvään unta jos mahista.
no ens vkon sitten makoilen yläkerrassa ja muut saa passata mua =) tänään lähetään jumboonostamaan likoille pipot ja lämpimämmät kengät.toivottavasti ois jotain tarjouksia.
tein tuossa perunaruoat valmiiks ja ootellaan et poju syö ruoan ja sit mennään.
me siis siirryttiin kahteen lämpimään ateriaan pvässä.toisessa on lihaa ja toinen on kasvis.hyvin näyttää kana uppoovan :p
oltiin eilen kaverin kanssa ikeassa ja nopeesti käytiin ostaas pari pientä juttuu,illalla ei siel oo paljoo ihmisii.onneks.
vaan eipä muuta.lauantainjatkoa kaikille.
 
Mies syöttää tuossa tytölle puuroa niin kerkeän raapustella jotakin.

Menkat... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Tulihan selväksi? Sain nuo Cezarette (vai mikälie) minipillerit ja ne eivät sovi mulle sitten pätkääkään. Näitten kaheksan viikon aikana, mitä oon niitä syöny niin mulla on ollu viiet vai kuuet menkat.. Kierron pituus maksimissaan sen valtavan 10 päivää.. Nyt oon kirjottanu isolla paperille, että uudet pillerit kun ylihuomenna mennään 5kk neuvolaan. Eihän tästä muuten tule yhtään mittään. :headwall:

Meän neiti sai 5kk lahjaksi kolmannen hampaan. :D Nyt on ylhäälläkin hammas niiden kahen alhaalla olevan seurana. Kohta tulee se neljäski tuolle ylähampaalle kaveriksi.

Mulla tulee aina perjantaisin olo, että pitäis päästä ulos tuulettuun. Lapsenvahtikin meillä tytölle olisi, että päästäis miehen kans kahestaan, mutta ei sitä vaan loppujen lopuksi tule koskaan kysyttyä. Ilmeisesti ei ole niin isot halut baariin, että tulis oikeasti lähettyä.

soseet näyttää maistuvan tosi hyvin. Pari kertaa päivässä ollaan soseita syöty, mutta yleensä iltapalaksi pullo maitoa. Liharuoka oottaa kaapissa, mutta vielä ei olla testattu. Piti ensin syöttää tuota maissia, että alkaisi syödä noita maissilastuja.

Saa nähä, mitä tuostaki tullee.. Neiti söi ensin reilun puoli desiä puuroa ja on kota syöny tuon koko kuningatarmarjapurkin jälkiruuaksi. Ja isi syöttää ko tytölle näyttää maistuvan.. :LOL:

Ja yöt nukkutaan hyvin. Viime yökin meni 22-8 yhtäjaksoista unta. Eli olen onnellisessa asemassa.

Vaan sapuskan tekoon.
 
Hei taas pitkästä pitkästä aikaa

olen ollut poissa palstalta, mutta joskus olen koittanut lukea teidän viestejä. Oma elämä on sen verran nyt heittänyt kuperkeikkaa, että ajattelin tännekin purkaa tuntojani.

Keskiviikkona nimittäin meidän esikoiselle (3v) todettiin 1-tyypin diabetes. :'( Ollaan oltu siitä asti sairaalassa opettelemassa kaikkea tähän diabetekseen liittyvää. Hirveä huoli ja murhe on pojasta, joka on kuitenkin äärimmäisen reipas. Itkettää tietenkin jatkuva pistäminen, saa 2 piikkiä aamulla, sit joka ruokailulla (paitsi välipalalla) 1 piikin. Lisäksi ennen ja jälkeen syömisen otetaan verensokeri. Onneks niitä voidaan vähentää kun ruvetaan löytää tasapainoa.

Ja jotta tässä ei olisi murhetta liian vähän, mun rakas mammani kuoli 2 viikkoa sitten. :'( Olen jo tätini hautajaisissa (54v) ollut tänä syksynä, huomenna mamman.

Sisko sairastui vakavaan synnytyksen jälkeiseen masennukseen, joka kuitenkin onneksi on menossa jo parempaan suuntaan lääkityksen avulla.

Ja sitten tietenkin mulla on huono omatunto, kun tuo 5,5kk vauva jää täysin vaille huomiota... Me ollaan isän kanssa päivät kiinni sairaalassa, mun äiti hoitaa Nipaa. Yöt ollaan kotona jompi kumpi nipan kanssa ja toinen sairaalassa.

Mulla alkaa oikeesti hajota pää. Koko ajan on sellainen olo, että mitähän seuraavaksi. Aina sanotaan että kenellekään ei anneta isompaa taakkaa kannettavaksi kuin mitä jaksaa kantaa, mutta mulle alkaa riittää...

kiitos, kun sain purkaa.

Uskon ja luotan kuitenkin, että jossain vaiheessa on taas kaikki hyvin.

Gabria
 
Voi ei Gabria, en oikein löydä lohdun sanoja. Mutta suuren suuri :hug: sinne. Tuntuu varmasti, että elämä potkii just nyt liikaa päähän. Ei sitä aina oikein jaksa ymmärtää miksi pitää sattua kaikenlaista ikävää.
Lapsellenne voima :hug: myös.
Onneksi asiolla on tapana järjestyä. Kunhan pääsette rytmiin piikkien ja mittausten kanssa, niin eiköhän se vähän helpota.

Käy purkamassa sydäntäsi meille jos se edes vähän helpottaa.

Tirlittan
 
Cabrialle tosiaan iso :hug: , luin sun viestiä ääneen mun miehelle, hänellä on se ykkös tyypin diabetes puhjennut kymmenen vanhana, kovasti oli sitä mieltä, että noin pienenä siihen sopeutuminen on varmasti helpompaa, kun muutoinkin on vielä äidin valvovan silmän alla, tollainen kymmenen vuotias ei varmasti pidä kun yhtä-äkkiä onkin elämä kontrolloitua, ennenkuin oma tasapaino löytyy, ja oppii tunnistamaan omasta olosta onko sokerit ylhäällä vai alhaalla. En siis halua vähätellä teidän tuntemuksia, mutta uskon, että menee hetki ja te ette ajattele asiaa sairautena, vaan se on yksi ominaisuus teidän kolmivuotiaalla. Sinunkin silmä harjaantuu niin, että kohta voit ilman verensokeri mittaria sanoa, milloin pienen ihminen tarvitsee lisäsokeria. Ulkopuolinen ei huomaa meilläkään mitään, niin mie voin jo eleistä ja sormien asennosta sanoa, että olisko lasi mehua tarpeen... :whistle:

No nyt on mentävä takas kotihommiin.

T:Miinihiiri
 
iso :hug: . Minulla on ollut 7 vuotta sitten samanlainen tilanne, tuntui että kaikki pahat asiat tapahtuvat yhtä aikaa. 2 läheistä kuoli, äiti sairastu vaikeaan masennukseen ja kuin myös itellä oli masennusta, mutta hengissä ollaan selvitty. elät vaan päivän ja hetken kerrallaan. Kyllä se auringon paiste pääsee läpi synkkien pilvien pilkahtamaan jossain vaiheessa.
 
Gabrialle iso :hug: Voimia ja siunausta sinulle ja perheellesi toivotan. En voi kuin kuvitella tuntojasi ja siltikään en varmasti pääse tuntoihisi kiinni. Vaikka pahalta tuntuu ja voimat hiipuvat, toivon, että pyydät apua ja uskallat heittäytyä autettavaksi itsekin. Sinullakin on lupa väsyä, olla surullinen ja vihainen.
Olette ajatuksissani :hug:

Me tulimme aamuyöllä niistä häistä, sujuivat oikein hyvin ja oli ihanaa olla miehen kanssa kahden :heart: Lapsia sinne ei kyllä olisi voinut viedä... oli siis oikea ratkaisu jättää heidät kotiin mummon ja papan hoiviin.

Mutta nyt tämä mamma on niin poikki, että heivaa itsensä takaisin miehen ja Maijan kainaloon tuohon sohvalle.

Parasta aikaa ja Maija :heart:
 
GABRIA ISO :hug: !

Me käytiin viikko sitten 4kk neuvolassa(4kk tuli siis 5pv täyteen). Poju oli 7620g ja 65cm. Sanoivat että hyvin kasvaa pelkällä rinta maidolla! Sanovat myös et voi alkaa soseita maistelemaan mutta kiire ei oo on niin hyvin kasvanut. Maisteltiin kuitenkin jo vähän perunaa... ja ei se tainnut kamalan hyvää olla mutta kyllä se poikaan upposi :D . Tänään arvelin uudestaan kokeilla et joko se olis vähän parempaa.
Jätkä on myös kääntynyt sekä selältä mahalleen että mahalta selällee.
Lidlin vaippoja ollaan käytetty. Jätti kakkaa eivät pidä mutta muutoin ovat olleet hyviä. Yöksi en uskalla jättää kun poju nukkuu niin pitkään. Yö vaippana meil on ollut muumit ja kuivana on poju ollut!

Ikää mulle tulee 18pv 27v eli siis ihan kohta. Pitää varmaan kakku väsätä kun tytöt sitä kuitenkin kaipaa. Menkat ei ole alkanut ja toivottavasti eivät viel alkaiskaan. En tykkää!

Nyt täytyy taas rientää joten :wave:
 

Yhteistyössä